Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 1

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.




fakir bir ailenin ilk çocuğuyum.iki erkek kardeşiz.ben ilkokuldan sonra anadolu lisesini kazandım.ilk sene
hazırlık sınıf
12 yaşında çalışmaya başladım hem ingilizcem gelişsin hemde okul a harçlık çıksın diye
okul kitapları ingilizce ve çok pahalıydı.7 sene boyunca okulda babam bir kere cebime harçlık koyamadı
benim gibi fakir ama o okulu sınavla kazanmış çocuklara takılırdım okulda. ında okudum yani sadece
ingilizce ağırlıklı eğitim veyazları çalışmaya devam ettim. küçük olduğum ve ingilizce bildiğim için yazları
çok fazla para kazanıyordum.
bütün turistler cebime para sıkıştırırdı.
ilerleyen senelerde yazları bar da çalışmaya başladım.
15 yaşımda turist amıyla tanıştım.
şimdiye kadar siktiğim turistin haddi hesabı yok.
yaşım 29 riyorlardı.
anadolu lisesinde 7 sene hiç bir kızla çıkmadım.
çıkabilirdim ama onları bir cafeye götürüp çay içirecek bile param olmazdı. çünkü yazın kazandıklarımı
aileme veriyordum.
onlarda hem benden aldıklarını hemden yemeden içmeden keserek biriktirdikleriyle küniversite sınavına
girdim. çok iyi puan aldım.ama yanlış tercihden dolayı giremedim.
sonra hem çalışmaya hemde dersaneye devam ettim. sonra bir arkadaş hediyelik dükkanı açacağını
tezgahtara ihtiyacı olduğunu söyledi.
ama benim işim ve maaşım zaten iyi olduğu için burun kıvırdım.ama o bana süper bi teklif yaptı. herşey
ondan bütün malların alımı. dükkan kirası. elektrik v.s. ve kar ın yüzde ellisini önerdi bana ooparatife
veriyorlardı ev sahibi olmak için kabul ettim.
hemen işe başladık. mallar alındı. kontrat yapıldı. turizm bölgesi olduğu için süper para dönüyordu.
birinci ayını kutlamak için dükkanın genelde türklerin takıldığı. belirli bir saate kadar restoran sonra disco
olan bir yere gittik 4 arkadaş. herşey o gece başladı beyler
daha önce barmen olarak çalıştığım için ben çok içerim bana bişey olmaz hissine kapıldım o gece
içtimde içtim.amk. kafam trilyon oldu. konuşabiliyordum ama düşünemeden
sonra balkona çıktım biraz temiz hava alayım diye. çok az kendime geldim.ama arkadaşları kaybettim.bir
tanesini görür gibi oldum
bara doğru gitti yine ayaklarım.iki tane bira söyledim.
doldurdu barmen efes fıçıları elimde biralarla o arkadaşı aradım ama bulamadım
sonra o nu gördüm. kahverengi gözlü. kumral saçlı.165 boylarında,
normalde hiç türk kızı tecrübem yoktur.
elimdeki birayı önüne koydum.
bu seninmiş dedim. yürüyüp başka bir bar masasına yöneldim

ama kıpkırmızı oldum. sarhoşken bile kıpkırmızı olduğumu hissettim.
kendi kendime ne yaptım lan ben ya sapı varsa bi de dayak yemeyelim amk diye düşünürken
kız elinde birayla masaya geldi.
teşekkür ederim ben bunu içmem dedi
neden diye sordum.ama zor konuşuyorum
ya içine ilaç attıysan ya bana tecavüz etmek istiyorsan dedi.
bariz bi şekilde benimle makara yapıyordu
o sarhoşlukla 31 bile çekilmez amk kime tecavüz ediyon.
kız birayı bıraktı gitti.ama bana dert oldu. yanlış anladı kız amk.ne yapsam ne yapsam diye düşünürken
tekrar dışarı çıktım temiz hava almak için. bira dan da iki fırt bile almamışımdır.
sonra tekrar bara gittim.iki tane şişe bira istedim.ama kapağını açma dedim. calrsberg verdi. aldım mal
mal sallana sallana kızın tekrar yanına gittim.iki üç tane daha arkadaşı vardı bu defa yanında.
şişeyi önüne koydum. çakmağı da çıkardım.al dedim. açılmamış bira sana. bıraktım masasına
sonra yine boş başka bir masaya yöneldim
kız sonra yanıma geldi.bar masasına o da yaslandı.bir yandan birayı içip bir yandan da sallanıyordu
müziğin tirmine uyarak. gülmeyin piçler ama bende kafamı kolumu sallıyordum ama kim bilir ne halde
amk. haturladıkça utanıyorum.
hiç konuşmadı beyler
tek kelime etmedi.
bana bakmıyordu bile.
sonra bizim arkadaşın bir tanesi geldi.bu kim kanka dedi ne bilim tanımıyorum ki amk dedim.
kanka konuşsana kız yanına gelmiş dedi



göster sikiciliğini atıp tutuyordun bize yok böle turist sikiyom yok şöyle yaparım hadi bakalım dedi
eh amk dedim şimdi sıçtık.
en azından biraz konuşuyor görüneyim sonra sapı varmış der sallarım arkadaşlara diye girdim lafa
ismin ne dedim
boşver yarın hatırlamazsın bile dedi
ne diyeceğimi bilemedim kilitlendi amk muhabbet. zaten kafam güzel
karşıda bizim tayfada toplanmış beni izliyorlar makara yapıyor piçler tabi.
dans edelim mi dedim
demez olaydım aklımı sikeyim.
masaya tutunmadan ayakda durabiliyor musun dedi.
evet bak dedim bar sandalyesinden kalktım aynı anda birayı da devirdim
biraz paçaya biraz da ayakkabılara döküldü. yine kıpmırmızı oldum amk yanıyordu suratım utançtan
derken wc ye gittim. aynaya bi baktım kendimi tanıyamadımgeri döndüm kız yine arkadaşlarının yanına
dönmüş. bende çok az da olsa kendime geldim. yüzümü yıkamanın etkisiyle
biraz sonra kız elinde iki birayla geldi. efes fıçı.
içinde ilaç olmasın bunların dedim.
güldü. bekle dedi.
geri gitti.
sonra şişe birayla geri geldi bi tane benim ona şişeyi açması için bıraktığım çakmağı da yanına bıraktı. ben
bunu da içersem bırak seni kendimi bile hatırlayamam dedim.
sen bana içirdin ama dedi.
ben belki sarhoş edip de ırzına geçebilirmiyim diye ısmarladım onu dedim
belki benim de amacım o dedi
yuh dedim. benim senin bildiğin erkeklerden değilim dedim.
sözde erkek olduğunu idda edenler dışında ben daha hiç erkekle tanışmadım dedi.
ismini söylemezsen tanışamassın tabi dedim.
güldü.eee nerde kalmıştık dedi.
o zamanlar bir espri vardı beyler isim sorma hakkında onu yaptım
senin bir adın var mı yoksa ailen hala bir kahramanlık yapmanı mı bekliyor dedim.(anlamayana açıklarım)
taktın sende ismime dedi gel koluma takayım dans edelim dedim. sarıldın bir koluna sarhoşluğunla kal
sapıklık yapma abimi çağırırım bak dedi
eh amk. şaka mı yapıyor gerçekten abisi diskoda mı bilene aşk olsun.
bi karı kız için dayak yemediğimiz kaldı onu da yeriz dedim
çağırayım o zaman dedi.
sarhoş değilken daha az hastane masrafı çıkar yarın çağır istersen dedim.
güldü geyik bir an çıkmaza girdi. sustuk.arkadaşları toparlandı kıza seslendi. hadi gidiyoruz gibisinden.
benim gitmem lazım dedi.
polifonik telefonum var o zamanlar. yeni çıktı.
numaram aklımda yok kendini bi ara istersen dedim.
aldı aradı
sarıldı bana kız sonra yanağımın birinden öpüp diğerine geçerken gaza geldim dudağına yapıştım. size
yemin ediyorum kafamın güzelliğinden mi bilmiyorum ama ben o kadar güzel dudak o yaşıma kadar hiç
bir turist kızında görmemiştim. dolgun pürüzsüz.bal gibi.
bir saniye ya sürdü ya sürmedi zaten
sarhoşluğuna veriyorum bunu dedi.
yine kıpkırmızı oldum ne bok yedim lan ben dedim kendi kendime.derken beni de eve bırakmışlar. kız
bana iki tane mesaj atmış
1.sağ salim eve varabildin mi??
2.sızdın galiba *
diye sabah bi kalktım kafam kazan gibi ertesi gün o gecenin muhasebesini yaptığımda ben ne yapmışım
amk. diye düşünürken gece attığı mesajları da okudum. abartmıyorum.en az 200 kere mesaj yazıp
silmişimdir ve en az 200 kere göndersemmi göndermesem mi diye ikilemde kaldım
kendi kendime öptüm lan ben bu kızı.
kimdir nedir amk.
hoşlandı mı lan yoksa benden.
aklıma bir milyon soru geldiği için ne yazacağımı bilemedim.ve yazmadım
onun tekrar bişey yazmasını beklemenin en iyi şey olacagını düşünüp işe gittimama beklerken içim içime
sığmıyordu. dayanamayıp bi mallık yaptım.o zaman çok meşhurdu şimdi hala yapan liseliler vardır ama
çaldırıp kapattım amk. yarın saat sonra ayılabildin mi diye bi mesaj attı.
dün gece için çok özür dilerim. diye cevapladım
cevap yazmadı.amk hani bi mesaj atarsınız cevap gelmez de düşündüğünü bilemezsiniz kafayı yersiniz
dayanamaz bir mesaj daha atarsınız yaa ha işte bende bir tane daha yazdım şimdi hatırlıyorumda biraz
saçmalamışım. kusura bakma deyip gönderdim. üstelercesine özrümü
5 dakika sonra cevapladı. dün geceyi tamamen unutalım en iyisi. diye cevapladı
birden karamsarlığa düştüm. tamam dedim amk kız bi daha görüşmek istemiyor herhalde diye
düşündüm. pişmanlığım biraz daha arttı. cevaplamadım mesajını sonra o mallık yaptı çaldırdı beni.amk ne
bok yiyeceğimi bilemedim. elim ayağım dolandı.ne yazsam diye mal mal düşündüm. arasam konuşabilir
miyim diye kendi kendime sordum. sonra heyecandan konuşamam mala bağlarım kelimeleri
birleştiremem diye vazgeçtim
yolda karşılaşırsak görmezden gel beni o zaman lütfen dedim.
beni hatırlayabilir misin ki dedi
en azından dudaklarını dedim.
yine mesaj atmadı bende sıçtığımı düşünerek sessiz kaldım. gece oldu yatağa uzandım
şeytan dürtüyor amk. illa ki bişey yaz bişey yaz diye
tamam amk şeytanı yazayım da ne yazayım
baktım olacak gibi değil şeytan dakika 90 baskısı yapıyor.ne olacaksa olsun dedim ve
dudaklarını unutursam seni tekrar hatırlamak için görmeme izin verir misin diye mesaj attım
amk bilirsiniz beyler yeni kız mesajlaşma durumlarını ağırdan alırlar. siklemez gibi görünürler. yazmadı
cevap yarrak gibi kaldım. şeytana sövdüm uyuyana kadar
sabah kalktım yine mesaj yok. işe gittim yine mesaj yok öğlen oldu yine yok. sonra
olabilir diye mesaj geldi
okudum dakika bir hakan şükür golü gibi.ne bok yiyecem lan şimdi ben.ne giycem olm. nerde buluşcaz.
ciddileştik mi lan şimdi diye beni heyecan sardı. elim ayağıma dolandı. dükkana gelen müşteriye. yüzde
80 indirim yaptım. çay söyledim su içtim. yemek yedim. karnımda kelebek var amk.ama bu yarrak siken
kelebekden değil basbaya sancı yapıyor içimde.
düğüne gidecek genç kız telaşı sardı amk nerde ne zaman istersin dedim.
nerde ne zaman istersen dedi.
yer verdim. zaman verdim uyar mı dedim. onay mesajı geldi.
vay amk. bişeyler olcak dı ama ne.
verdiğim saatten yarım saat önce mekana gittim.bi kafeteryaydı. oturdum beklemeye başladım. derken
kız da geldi. önce biraz salak salak bakındı sonra beni gördü benim olduğum masaya doğru yöneldi.
o an hissettim bir insan kalbi ne kadar hızlı atabilir diye.
yaklaştı karşıma dikildi.

Part 2>

0 yorum: