Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 6

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

**konuşmaya devam etti.
öyle oldu işte, alıştım sana ama daha fazlası için hazır olduğumu bilmiyorum lütfen yanlış anlama,
bilemiyorum.
bir soluğa ihtiyacım var.
sindirelim iyice seyrek olmasın bazı şeyler. deyip yanlış anlama lütfen diye tekrarladı.
eh amk.bi bok anlamadım ki yanlış anlayayım.ne diyon şimdi. tamam senden hoşlanıyom ama beni öpüp
sikmeye çalışma mı diyon. yoksa bi anlık gaza geldim sonra senle çıkmanın yanlış olduğunu düşünüp
başlamadan ayrılmaya mı karar verdin.
ama belli ki sevgili olmak istemiyordu en azından şimdilik. yanlış mı anlıyordum??

—gideyim mi dedim?
-ooo yanlış anlamışsın bile ben sadece korkuyorum biraz sakin düşünmeye ihtiyacım var dedi.
-ebru zaman mı istiyorsun dedim
-bir nevi dedi.
-beni nerede indireceksin ,yada nerde bekleyeyim dedim
-nasıl yani dedi.
-sen sakin sakin düşünürken ben nerede durayım adres ver dünyanda bana dedim
-gönlüme farklı aklıma farklı cevaplar var y.k.s.(yarrak siken kelebek)dedi
sandalyeyi geriye itip. ayağa kalktım.
-gönlün aklını kandırabilirse sen benim adresimi biliyorsun dedim.
döndüm alt kata indim.
**anasını sikim utanmasam hüngür hüngür ağlayacaktım. gözlerim zaten dolmuştu bile. merdivenlerden
inerken iki elimin tersiyle makyajımı tazeledim.alt katta hesabı ödeyip dışarı çıktım
o piçin beni dışarıda bir yerlerde bekliyor olma ihtimali çok yüksekti.ama sikimde bile değildi amk. kralı
gelsin direk nakavt edecek sinir vardı üstümde.
mutlaka boş boş yürüyüp ne bok yiyeceğinizi bilemediğiniz.
nereye gideceğinizi ayaklarınızın belirleyeceği zamanlar olmuştur sizde de.olmadıysa da bu duyguyu da
anlamayıverin amk. çünkü bana öyle oldu
**telefona bakıyorum. ulan bişey yazarmı vicdansız diye.yok
sağa sola bakıyorum.şu piç nerde gelsin adam akıllı komaya soksun beni gidip serumla yaşayayım biraz
diye yok
nereye gitsem diyorum. gönlüme su serpecek serin bir kuytu yok amk alanyasınd
geri gidip manyak mısın olm git konuş kızla ben sensiz yapamam de yalvar amk dayanamazsın diyorum bu
acıya ayaklarımın inadından vaz geçeceği yok.
yok oğlu yok amk.
eve gittim uyudum beyler.
akşam 8 gibi kalktım. götüm kaşınıyor muşcasına en azından o piçi aradan çıkarayım dedim
bilardo salonuna gittim. orda cengaver.
o bana demeden konuşabilir miyiz dedim. şimdi düşünüyorum da kibar konuşmuşum piçe
dışarı çıkmayalım ne olur ne olmaz önce bi konuşalım direk dalmasın diye bizi iki çay abi dedim.
masaya oturdum
karşıma geçti.o da oturdu.
anlat bakalım babayiğit dedi.
-bak dedim arkadaşım ben alanyalıyım. yani tek tanıdığım sen ile ebru değil burda dedim
benimde bir çevrem benimde tanıdıklarım. benimde daha önce adam dövmüş tanıdıklarım var dedim.bu
bilardo salonunda sen ne kadar adam tanıyorsan bende en az o kadar tanıyorum dedim.
geçen gün geldin. adam akıllı dövdün beni sesimi çıkarmadım.
beni dinliyor ama hiç sikine takmazmış gibi dinliyor beyler.
-sevmişsin eyvallah dedim. kimseye gidip de bu bana böyle böyle yaptı demedim. seni bir yerde tek
başına başkalarıyla sıkıştırmaya çalışmadım dedim.ki teke tek karşılaşsak dayak yesem bile en azından o
günden kalan hıncımın bir kısmını çıkaracak kadar zarar veririm sana. dedim.
-buraya geldim ne elimde bıçak ne de yanımda adam var.
-kızla görüşme dedin mi??dedin
-ben görüştüm mü??her gün
-ha şimdi seni dinliyorum dedim.


** biraz baktı bana. düşünüyor gibiydi.
derken masanın karşısından o tokatı nasıl çıkardı suratıma hala anlayamadım.
ben ne oluyor amk. diye olayın şokundayken hemen kahveci geldi masaya
-bi durum mu var lan?ne bok yiyonuz olm dedi
-yok abi şakalaşıyoruz bişey yok dedim
-abi sen bize iki çay daha ver dedi piç.
hay çayını sikeyim senin o tokat neyin nesiydi amın oğlu madem
kahveci gitti.
-sende beni dinle dedi. piç
—bak olm. senin gibi çok piç siktim ben zamanında.
-bak dedi suratındaki bi kaç tane izi gösterek.
-hepsini bana karşılık verdikleri için oldu.
-amına soktumun korkağı geçen seni tokatlarken neden dayılanmıyordun da şimdi bana artislik yapıyon.
dedi
-karşılık vermediğin içi daha çok sinirlendim sana göt.ne biçim delikanlısın lan sen dedi. göt madem kızı
seviyon oraya buraya götürüyon onun için kavga edemeyeceksen siktir git mundar etme bari kızı dedi.
doğrı söylüyordu lan.
-yok onu tanıyormuş yok bunu tanıyormuş sikimde mi olm kimsin sen yarram dedi.
-biz bilmiyoz mu amk.o kızın bana bakmayacağını. zaten kızla denk olsak gider basardım teklifi peşinden
deli gibi koşardım. bırakmazdım dedi
-ama sen kimsin amk.ne ayaksın çıkıyonuz mu kızla seviyonuz mu olm birbirinizi dedi
-senin duygunu sikeyim kız seni seviyor mu sen onu söyle bana dedi.
**ne diyeyim lan şimdi seviyor mu kız beni.bu soruya cevap var mı verebileceğim.
-evet dedim. kısık sesle.
bi tane daha patlattı tokat.
kan beynime sıçradı.
amk. orospu çocuğuna bak vuruyor yaa.
masanın ortasına doğru eğilerek yanaştım.
-sana burda karşılık vermeyecem elimden alırlar hıncımı alamam. dışarı gel götün yiyorsa seni manşet
yapayım alanyaya dedim
kalktım dışarı çıktım. elim ayağım titriyor korkudan değil ama sinirden.bi sigarayı zar zor yaktım. çakmak
elime yakışmadı amk. sanki sol elle yazı yazmak gibi.
sigara bitti gelen yok
az daha bekledim yine gelen yok
girdim içeri tekrar.
orrospu evladı tahmin edin ne yapıyor??

**piç oğlu piç oturmuş eşli batak oynuyor.
sanki dalga geçiyor amk. batak oynuyor yaa.
geçtim karşısına ellerimi kaldırarak ne oldu der gibi yaptım.
yanındaki sineklerin oturduğu sandalyenin birini çekerek gel otur işaret yaptı.
-ne güzel posta koyuyon lan piç dedi.
ama derken pis pis sırıtıyor ibne.bu arada ihaleyi de o almış.
-hasta mısın aga sen dedim.
-sokacam senin açacağın kağıtlara diye eşine kızıyor.ben sikinde değilim amk.
-dur amk battık zaten diyor bana da.
gülsen gülünmez sövsen sövülmez. topluma zarar amın oğlu tam boğazlamalık piç

—batağına ben sokacam şimdi.şu olayı çözelim ben gidecem dedim.
-ben onun suratına bakıyorum.o elim iyi diye eşine kaş göz işareti yapıyor.gir ihaleye diye.
bana döndü. hani severek vurma varya çocuklara yavaşca acıtmadan üst üste iki üç kere ondan yaptı
bana.
anasını sikeyim dalacam ama zor tutuyorum kendimi. mekan içindeyiz diye
-git ne yarrağımı yersen ye.sikimde bile değilsin amk. dedi
-gel çıkalım şu işi halledelim. dedim.
yanındaki lavuklar da bana ters ters bakıyor bu arada.ama tanıyorum ikisini.
-olm siktir git. dürtecem götüne başına bıçağı suratına bakılmaz hale getirecem seni sonra kızı da başkası
alacak siktir git ne bok yersen ye diyom hala kaşınıyon.bi oyun oynatmadın amk. dedi
mesajımı aldım. içimde bi rahatlama oldu.onu halletmiş gibiydik. artık aramızda olmayacaktı ebruyla ama
ebruyla aramız??
bi ara olduğu kesin di ama uzak mı yakın mı bilene aşk olsun
mekandan ayrıldım.o piçi hala görürüm hatta bana müşteri getirirdi arasıra ve hanutunu da alırdı. bazen
hala piçliğine şaka yollu tokat atar. yanarım yanarım bi tokat da ben vurup hıncımı alamadım ona yanarım
amk.
bi kulağım la bi gözüm hep telefondaydı. acaba bi mesaj gelir mi?bir arar mı?? çaldırmasına bile razıydım
tam iki hafta hiç bişey gelmedi.ses soluk yok.o iki haftayı bana sorun amk.
tam umudu kesmeye başlamışken…

**evet iki hafta onsuz geçmişti. işten yemekten yatmaktan hatta gülmekten bile zevk alamadığım bir iki
hafta olmuştu.
umudum gün geçtikçe eriyor.ama içimden sürekli hadi çık gel artık diyordum
ama bende kalkıp gitmiştim masadan.bi nevi onu orda öyle bırakıp gitmiştim.
belki bana daha diyecekleri vardı.
günlerce bunları düşündüm hep.
sonra o gün geldi.
iskele caddesinde meşhur bir cafeterya vardı
balıkçılar kahvesi diye.
sabah 11 gibi tost yemeye gittik 3 arkadaş.
totsları söyledik çayla beraber götürüyorduk ki
**onun geldiğini gördüm.o da bir arkadaşı ile gelmişti. dünyam durdu. sadece baktım kaldım ona.ne
kadar özlemişim lan bilemezsiniz amk.
beni görsemiydi görmesemiydi bilemedim.ne yapacağımı şaşırdım. utandım,duygulandım,
sevindim,üzüldüm duygularım orgy yaptı birbiriyle
bakmamaya çalıştım ama gözlerim beynimin kontrolünden çıktı. hiç durmadan bakasım geliyordu.
öyle sik gibi hiç durmadan oraya bakınca farketti beni.
anam anam anam göz göze geldik ya gönlümün feri kesildi.
kalbim o an durmadı ya ben artık kalp krizinden ölmem beyler.
o kesti bakmayı önüne dönerek
bende bıraktım ama yan gözle hep oraya bakıyorum şaşı oldum olacam az kaldı. bakmıyor görünüp düpe
düz bakıyorum amk

**elinde telefonla oynamaya başladı.o da ne yapacağına tam emin değil gibiydi.
ama ben iki hafta aramamışsa yeteri kadar beğenmemiş beni diye düşünüyordum.
ama mesaj geldi.
-selam
selamını sikeyim illa bi yerde karşılaşmak mı gerekiyordu. neden aramadın sormadın yazık değil mi bana
diye. kızdım kendi kendime.
ama sike sike içimdeki baskıyla
-selam diye cevap verdim.
-afiyet olsun dedi.
-ona helal denir boğazımda kaldı seni görünce dedim
-ne diyeceğimi bilebilseydim. şimdi burda senin senin yanında olurdum dedi
bi dakika lan ne diyor bu bana yanlış bişey mi söylemişti ki zamanında??

**kız bana yazıyordu da arada başka bir sorun mu var ihtimali aklıma geldi.
yani bu zaman lazım olayının aslında başka bişey mi vardı??
-gel baştan anlat dedim.
-kafan çok karışır dedi.
karıştı zaten amk.ne bok yiyon ne yapıyon nedir bu sır??
-sensiz çok karıştım zaten. dedim
-burdan böyle olmaz sonra gürüşelim dedi.
-sonra yı rakamlandıralım ay gün yıl saat ver dedim
-şimdi veremem lütfen dedi.
kalktılar hesabı ödediler gittiler.
vay amk.ne dedi lan bu.
neden zaman vermedi??
kafamdaki başka neden olma ihtimali iyice artmıştı.bi insana bu kadar eziyet edilir mi amk. olmazsa olmaz
de siktir et daha iyi

**benim bi lafım vardır beyler.
*hard to live when it is hard to believe.tam türkçe meali olmayabilir ama. inancını kaybedersen yaşam
zor gelir gibi birşey. dini açıdan değil genel olarak
geçen iki hafta sonunda neler düşünmüştüm ama o günki olaydan sonra bana söylediği senin yanında
olurdum ifadesinden yola çıkarak tutunmaya çalıştım hep ona olan duygularıma.
vardı bişey mutlaka vardı. yoksa herkes gibi (sonradan tespit ettiğim)tanışıp konuşup sevgili olma yolunda
ilerliyorduk.
tabi insanın aklına neler gelmiyor.
fakir genç zengin kız.
beni beğenmiyor ama muhabbetimi seviyor.
beni beğeniyor ama sevgili olacak kadar değil
aslında istiyor ama çapkınlığımdan ve kumardan korktuğu için boşuna risk almıyor
ya da onun söylediği gibi gerçekten zamana ihtiyacı var
ama hiç birisi olmadığını 3 gün sonra yüz yüze anlatamam mesajla da olmaz arasam konuşamam. sana e
mail attım ile öğrendim
**senden önce bir erkek arkadağım vardı ama üniversiteyi kazanıp başka şehire gitti.tek sevdiğim kişi o
oldu bu güne ömrümde.o nu hiç unutmadım belki de ilk olduğu içindi.2.5 sene beraberdik. şimdi 6 aydır
onsuzum. kendimi hep diğer erkeklerden kaçırdım.her erkekle konuşmamda hala ona ihanet ettiğimi
düşündüm. taki sana kadar önceleri hissetmediğim bu duyguyu sonra yine hissetmeye çalıştım.
sorun şu ki ben onu unutamamış olmama rağmen onun şu an başka kız arkadaşı var.
benim bu kadar uğruna ölüp bayıldığım gecemi gündüzümü onu düşünerek geçirdiğim birisinin nasıl
böyle pervasızca başka biriyle birlikte oluşunu hiç anlayamadım.o yüzden korkuyorum. sorun sen
değilsin. sana restoranda yanlış anlama derken aslında bunu demek istiyordum.,
sana anlatacaktım ama sonra sana umut verdiğimi gördüm.
anlatırsam yanlış anlayacağını seni başından savmak için bir yalan uydurduğumu düşünürsün diye
anlatmadım.
dikkat ettiysen sana ayrılalım demedim.
senden zaman istedim. zaman istemiş olmamın sebebini de anla işte.
iki hafta sürdü belki seni görmesem iki ay da sürerdi. belki iki yıl.
ne denir bilmem ama affet lütfen
#35975313 /msj ?
**e mail bundan ibaretti beyler.
bu kadar yani.
sonunda affet diyor da hadi affettin desem bana dönecek gibi gözükmüyordu.
tekrar tekrar okudum aynı e maili.
alın sizde okudunuz şimdi.ne cevap verilir buna.
benim aklıma doğru düzgün hiçbirşey gelmedi 2 gün.
ama yazmak gerekiyordu.
en azından bişey demek gerekiyordu. çünkü kız beni gerçekten seviyor olabilir ve cevap vermediğim için
kendisini hayatımdan çıkarmak istediğimi düşünebilirdi ama benim istediğim ben onu hiç çıkarmak
istemedim beyler.
bir kaç deneme. olmadı sil baştan yok bu da olmaz yeni sayfa derken yazdım

**
affet demişsin.
buna cevap bulamadım.
neyi affedeyim.
sana her gecen saniye artan ve durduramadığım duygularıma kızgınım onu mu affedeyim
ayrı dünyaların insanıyız ayrımını farkedemeyen beynime kızgınım onu mu affedeyim
seni görünce alıkoyamadığım gözlerime kızgınım onu mu?
yoksa vücudumu terk edip sana kaçmış ruhuma kızgınım onu mu affedeyim
ben bunları affetsem kaderim beni affeder mi??
hepsi tamam sana döndük
al turşusunu kur duygunun da aklınında gözlerinin de ruhununda der mi??
senin 6 ayda yaşadığını ben iki haftada ezberledim.
diye onunda yaptığı gibi sonuca bağlanmamış üzerinde konuşabiliritesi olan bir cevap gön

**sıkıntı vardı beyler.
kız bana bu e mailden sonra. tamam onu unuttum artık seninim demezdi.
tamam biz yazacağımızı yazdık duygularımızı dile döktük mecazı mürsellerle ama
ne olcaktı ki?
kızın ne yapacağı nasıl tepki vereceği mısır piramidi sırrı gibi meraklandırıyordu beni
ha diyeceksiniz ki.
lan piç alanyada sın paso karı kız düşüyor yabancı dilinde var.bul bi tane zengin turist siktir git parayı
cukka yap
siktir et ülkenin derdini tasasını kim ne yarramı yersen yesin
ama olmuyor işte.
seven sevmeyen sikimde değil kajmer yazmış lafı
görürdü elmas muamelesi eğer az olsaydı kum.
bende türk kızı hep eksik bişey olarak kalmıştı taa okul yıllarından.
bi tane bulmuştum yerden aldım elması kalbimin en derin yerine koydum

**e maile cevap mesajla geldi
-bak şimdiden seni üzmeye başlamışım diye
-unutmaya çalışmak daha üzücü olmuyor mu? sen tecrübelisin dedim
-unutursan bende üzülürüm dedi
-ebru uzaktan kurşunu sıktın.ben gelinceye kadar ölme diyorsun.ne geleceğini biliyorum ne de
gelmeyeceğini dedim
-allahın sarhoşu o kadar içmesen tanışmayacaktık dedi
-lafı değiştirme ,ya gel şu kurşunu çıkar yada bi tane daha sık mundar olacam kan kaybından dedim
cevap vermedi.
tekrar yazdım aynı mesajı
yine cevap vermedi.
-beni birazcık anla lütfen. dedi.
-yine mi zaman istiyorsun yani dedim
-bu defa böyle kalalım. askıda olsun herşey ilerlemeye çalışmayalım. dedi
-yani halimi hatırımı anlatıp senin kini de sorayım. böyle kalsın mı diyorsun dedim.
-babamın adı ne dedi?? annemin adı ne??
???
-ne dinler ne okurum.ne giyer ne içersin bunları öğrene duralım böylece beraber beklemiş oluruz doğru
zamanı dedi
**arkadaş olalım demek istiyordu herhalde sonra ne çıkarsa kaderden razı olacağız der gibi bişeydi
unutamadığı birisi varken benden etkilenmişti. şimdi arkadaş gibi davranacaktık ve bu benim için boş boş
onun düşünmesini beklemekten daha iyiydi
herkese göre göreceli bir olay olduğu için bazılarınız düşünceleri farklı olabilir ama ben herşeye rağmen
onsuz yapamayacağımı düşünüyordum
-tamam sen nasıl istersen. tamamen sensiz olmaktan daha iyidir dedim
-böylece sık sık görüşebiliriz dedi.
dediği gibi de oldu beyler her gün olmasa bile çoğu zaman dükkana uğradı
kimi zaman 10 kimi zaman 1 saate yakın oturdu.
anlattı dinledim. dinledi anlattım
genel hayatındaki yok o bunu dedi.şu böyleymiş.şu film güzelmiş geyikleri yaptık
hafta sonları bazen o an alanyada sadece bir tane olan sinemaya gittik.
bazen çay bahçesine gidip oturduk
bana göre çıkıyorduk.ama o buna sıkı dostluk olarak bakıyordu.


Part 7>

0 yorum: