Yanlış Yer Yanlış Zaman Final

22 Temmuz 2013 Pazartesi yazildi.




Aramızın soğuk oldugu bir zamanda beni eskşehire davet etti.. Kendi evine evet yanlış duymadınız sevidğim kızın ailesine gidecektim böyle bir güvendi bu.Hemen kabul ettim ve hazırlıklara başladım fakat annem duruma karşı çıkmıştı.. ben herşeyi hiçe sayarak evde kaçtım cunku sevdigim kıza gidiyordum aptallıgım cahilliğme sıçıyım işte  annemi kırmış . oraya gitmem ise herşeyi büsbütün bok etmişti.Bu onu sevgili olarak son görüşümdü!
Dönüşümde ona attıgım mesajlarda cevaplarda hep bir sogukluk sezdim .. yine benden bıkmaya başlamıştı anladğım kadarıyla ve yine ayrıldık. Yaklaşık 8 ay süren 1 ayrılıktı bu ve o bu sırada yine başka birileriyle çıkmaya başlamıştı..


Okulumu bitirmiş. Ufak tefek bilgisayarcılarda çalışmaya başlamıştım.Ailemin durumu çokta iyi değildi . Kendi Kendime bişeyler yapmalıydım. Ve bir gün aniden gelen telefonla haytım değişti.Rusyaya bir iş teklifiydi bu autocad programı ile bir mobilya atölyesinde tasarım yapacak idim..Hiç Düşünmeden kabul ettim ve gittim..1 yılda kendimi geliştirmiş bir seviyeye gelmiştim . Ayrıcada derya ile barışmıştım. Çıkmıyorduk ama konuşma tarzından bi şeyler umutlanıyordum. Yeniden gülmeye başlamıştım harika bir işim vardı ve eşimde geri dönüyordu bana!!

Bir zamanlar amatörce planladıgımız evi şimdi profesyonel bir mimar edasında gerçektenproje üreterek çizip modelledim.ve bunu ona göstercektim. Ve o gece onu msnde bekler iken Facete bir durum iletisi ile karşılaştım : -XXX in XXX ile ilişkisi var..

Biri birtanem sevgilim derya idi.Diğeride can ciğer bir arkadaşım. Zamanında benim aliye yaptıgım şimdi bana yapılıyordu..İsteyerek ve istemeyerek büssürü küfürler edildi. Ve derya benden bıktıgına dair mükemmel bir mail attı bana . ama yuttum hepsini yuttum zamanında yatıgım yanlışların geri dönüşleriydi bunlar bana.. ve bitti herşey o noktada bitti can arkadaşımlada hala konuşmuyorum bir tanecik sevgiimlede..

Son Olayın üstünden 1 yıl geçti atlattım mı hayır..Seviyorum mu köpek gibi. Ama hiç bir şey yapamam..
Onun üstündende bir kere bile normal bir kız arkdaşım olmadı rusyada oldugum halde.. ve Türkiyeyede dönmeyi düşünmüyorum.. Her sokağında semtimin gözlerim onun gülüşünü arıor çünkü..

0 yorum: