Yanlış Yer Yanlış Zaman Part 2

22 Temmuz 2013 Pazartesi yazildi.




Ve hayatımın en mükemmel birlikteliği başladı..Onu sahiplenmek onu sevmek beni büyütüyordu. Herşeyi onda öğreniyordum..1 yıl kadar beraberliğimiz eskişehir istanbul farketmez harika bir şekilde gitti..


ve ertesi yaz ilişkimizdeki ilk fay hattı kırıldı. Bir şeyden dolayı atıştık ve kopma noktasına kadar getirdik durumu. ve o bir başkasıyla flörte başladı bile :S ne kadar çok bana koymuştu anlatamam bize dünyam başıma yıkılmıştı.. Her neyse o yaz görülmedik bile . Ne zaman bu eskşehire gitmesine 1 ay kadar kaldı bana bir mesaj attı mesaj hala mailimde durur :

Bana bak kusura bakma.zamanında kötü çıkıştım yanlış yaptım..ama ben herşeyimi kaybettim yanlızca bilmeni hissettim..

o kadar cok seviyordum ki affettim ve yeniden görüşmeye başladık.Hatta ilk evlenme bahislerine burada girdik ben ona oturacagımız evi ben tasarlayacagım derdim hatta ev planlarıı çizer y.odası burda banyo burda olsun diye tartışırdık. onu o kış tekrar eskişehire göndrdim. yine onun aşkıyla başbaşa kaldım. Bütün kış yine ara tatiller bayramlar vs. görüştük sevgimizde en ufak bir azalma yoktu. Ailesiyle tanışmış ailemle tanıştırmıştım..,

Fakat kızın beni çok sevmesinin verdiği bir güven olsa gerek gider aksi bir adam olmaya başlamştım gereksiz yere kızın üstüne gidiyor gereksiz yere onu ağlatma noktasına getiriyordum.Bir gün bunu sınıfarkadaşımın dogumgününe götürdüm. Sınıf arkadaşlarımın ortamına ilk kez sokuyordum onu . ve çok büyük bir salaklık yaparak o gece onu sahiplenmedim. Onu sanki orada tek başınaymış gibi bıraktım. Sarılamadım öpemedim.. O zamanlar bunu farkedemedim ama bu kaprislerim ve salaklıklarım ilişkideki 2. çatlağı açmıştı bile..

Final >

0 yorum: