Baba Beni Hogwartsa Göndersene Part 1

28 Haziran 2014 Cumartesi yazildi.

Sabahın köründe babam geldi kalksana lan it oğlu it diye beni dürtüklüyor. dedim baba bi s***r . bu dedi ulan okuduğun yok, çalıştığın yok bütün gün it gibi uyuyorsun. dedim sen sabahın köründe işe kalkıyorsun diye herkes kalkmak zorundamı . ne bencil adamsın aq. bu kemerini çıkarttı bana sallıyor. dedim dur vurma  geliyorum. Neyse ailecek oturma odasında kahvaltı yapıyoruz. babam gene beni azarlıyor. yok okumak istemiyorum dedin okumadın yok iş bulduk çalışmadın falan. dedim napim benim kapasitem bu kadar. bu kalktı dedi ulan tek cevabın bumu. dedim oxfordda urfa vardıda bizmi okumadık . bu sinirlendi kalktı ayağa. o anda açık pencereden baykuşun teki girdi tabağıma mektup fırlattı. annem şoka girip dua okumaya başlayınca babam yerdeki vileda sopasını aldı baykuşun kafaya geçirdi . mektupuda benden önce aldı. inceledi biraz sonra özel okul reklamı deyip yırtıp attı. Neyse ertesi gün oldu gene kahvaltı için zorla oturduk sofraya. babam gidince tekrar uyuyorum . kahvaltıda hiç azarlamadım. ne güzel yemek yiyoduk. camın kırılmasıyla irkildik. içeri bi sürü baykuş girdi . ellerindeki mektupları her yere fırlatıolar. dedim olaysız sabahımız yok amına koyim. annem her yere sıçar şimdi bunlar. kov bunları diye babama bağırmaya başlayınca babam sinirlendi. kalktı dedi nerden geliyor bu hayvanlar çatıya yuvamı yaptılar ulan diye önüne gelen baykuşu tekmeleye başladı. sonra sıkılıp kapıyı çekti gitti. annem dedi hep senin serseriliklerin bunlar. dedim ben naptım . bizim mahalledeki piçlerin işimi acaba? gerçi onlar bu kadar baykuşu nerden bulcak ceplerinde sigara paraları yok . biz o kadar elitmiyiz birbirimize böyle şakalar yapalım. Neyse gece uykuya daldım. rüyama ak sakallı bi bunak girdi. sen seçilmiş çocuk değilsin diye bağırdı. bide üstüne basa basa söyledi. dedim bunu söylemek içinmi rüyama girdin . ne diye beni aşşağılıyorsunki? bu bana kahkaha atarak karşılık verdi. bende sinirlenip beni niye seçmedin göt oğlanı diye bağırdım. kimi seçtin o zaman . bu seçilmiş çocuğun kafasında yara izi var diyip uzaklaşmaya başladı. bende arkasından bağırdım dedim gelmişken bari sayısal loto numaralarını falan ver amına koyim. bu siklemedi bile. ben nefes nefese bu kabustan uyandım . gittim bi sigara içtim kendime geldim. Ertesi gün babam hırs yapmış. gün doğmadan kalkmış bütün camlara kapılara tahta çakmış. dedi bu eve artık sinek bile giremez. üç kutu sinek ilacıda depoladık her ihtimale karşı. sonra içimiz rahat oturduk kahvaltıya annem eve güneş ışığı nasıl girecek diye yakınıyor. babam dedi dert ettiğin şeye bak. bütün ışıkları yak gitsin. elektirik kaçak zaten. babama hayranım . sonra bi baktık çatı sallanıyor. tuvaletden sesler gelmeye başladı. dedim baba nasıl sıçmışsan boruları tıkamışsın. tuvaletin kapısı kırıldı içeri yüzlerce baykuş girdi. her yer mektup . birini rastgele elime aldım baktım arkasında draco malfoy yazıyor. bağırdım dedim birini yanlış getirmişsiniz. baykuşun biri aldı elimden mektupu teşekkür eder gibi kafasını salladı çıktı gitti. babam almış eline sinek ilacını etrafına sıkıyor. gerizekalı adam. Akşam oldu bi sigara içiyim diye çıktım bahçeye. yaktım sigaramı baktım bahçe duvarının üstünde kedinin teki bana bakıyor. bi süre siklemedim. baktım bu hala bakıyor kıl oldum . hareket falan yapıyorum gitmiyor. aldım yerden taşı fırlattım bunun kafasına bu miyav diye bağırıp aşşağıya düştü. sonra yaşlı bi kadının bağırış sesini duydum . sigarayı attım içeri girdim. baktım kapı çaldı. açtım kapıyı ak sakallı bir dede. bu dedi ben albus dumbledore. bi an heyecanla duraksadım. adam resmen parlıyor. sonra bozuk para yok diyip kapıyı kapadım yüzüne. hahaha. gittim içeri oturdum koltuğa. baktım kapı kırıldı adam içeri girdi . ben hogwarts cadıcılık ve büyücülük okulunun müdürü albus dumbledore bu ne cürret diye bağırıyor. Hafiften tırstık . babam bildiğin titriyor. aldık çay ikram ettik buna. bu bende büyücü kanı olduğunu, okula gelmem gerektiğini falan söyledi. evden kurtulmak için bahane arıyorum zaten . beni isteyen tek okul ayağıma gelmiş. hemde beleş. babama dedim ben okumak istiom baba. babam bana baktı dedi ulan müzik dersi bile zayıf olan adamsın şimdimi okuyasın geldi göt herif. dedim geleceğime engel olma . babam büyücülük okulu nedir lan falcımı olcaksın. televizyonlarda ılık medyumlar gibimi geziceksin hayvan herif diye bağırdı. Sonra dumbledore denilen bunak kalktı ayağa. dedi bu çocuk okumak istiyor. bilgi istiyor. kalem istiyor diye bağırdı. adamın gözleri sinirden alev alınca babam hemen ikna oldu. dedi alın hocam eti sizin kemiği bizim. bi işe yaramıyor zaten hayvan oğlu hayvan. Aradan 1 hafta geçti. bavulumu falan topladım hazırım. bu gün yolculuk günü. annem ilkokuldan kalkma actionman baskılı çantamın içine kalem, kalemlik, defter, defter kabı falan koymuş . beslenme çantasıyla birlikte verdi elime. dedim anne kaç yaşına geldim. bu dedi içim rahat etsin evladım. sonra babam geldi yanıma artistlik yapıcak ya cüzdanını çıkardı. içini biraz karıştırdıktan sonra 20 lira koydu cebime. dedim sağol baba bu bana 8 yıl yeter. dedi idareli kullan paranı. dalgamı geçiyorsun  beyinsizi. neyse sarıldık ettik. bahçede hagrid diye bir adam bekliyor beni. okulun hademesiymiş. beni londra tren istasyonuna kadar bırakcakmış. bu hurda motorla nasıl gidiceksek. bindim bunun motoruna yola çıktık. Ulan ana caddede son hız gidiyoruz bu külüstürle. dedim abi dikkat et ilerde çevirme yapıolar. bu bana baktı güldü. sonra arkamızdan polis sireni çalmaya başladı. dedim al işte  ruhsatında yoktur şimdi senin.. ekip otosu bize yaklaşınca baktım motor havalanmaya başladı. dedim noluyor . aşşağıya baktım polisler inmiş arabadan yaşlı olanı baygınlık geçirmiş. diğer ikisi çekmişler silahlarını havaya sıkıyorlar . hahaha. neyse aradan biraz zaman geçti havada son sürat gidiyoruz. muhabbet açayım bari. dedim okulda karı kız varmı abi? meslek lisesi falanmı bu? pişman olmayalım.

Part 2>

0 yorum: