Baba Beni Hogwartsa Göndersene Part 2

28 Haziran 2014 Cumartesi yazildi.

 Neyse kısa bi yolculuktan sonra avcılardan londraya geldik. hagrid tren istasyonunda indirdi beni. dedim napcam ben şimdi? bu dedi 9 3/4 peronundan hogwarts exspresse bineceksin. dedim kaçakmı bincem? bu bilete gerek yok dedi gitti. götüne koyim senin. aldım elime akbilimi. her ihtimale karşı cebimde metrobüs çift geçiş kartda var. içeri girdim etrafa bakıyorum. 3/4 diye bi peron yok . gittim sordum görevliye s*kt*i çekti bana. ulan elimde bavul arkamda actionman sırt çantası. göt gibi kaldım. baktım biri elinde alışveriş arabasıyla duvara doğru çarptı. gözden kayboldu. annesi babası arkasından el sallıyor. Gittim bunların yanına dedim abi ben 9 3/4 peronunu arıyorum. bu dedi hogwarts öğrencisimisin? evet dedim ilk senem. bu dedi koşarak şu duvara çarpıp gireceksin. dedim yürüyen merdiven falan yokmu ? tek yolun bu olduğunu söyledi. neyse ben gerildim. duvara doğru koşmaya başladım. gözlerimide kapadım. sert bir şekilde çarptım duvara geri teptim . burnum kanadı. kalktım dedim yaşından başından utanmadınmı göt oğlanı. baktım bu kızını çağırdı. hermonie gel buraya diye. kız etrafına gülücekler saçarak geldi yanımıza. babası dedi arkadaşına yardım edermisin. dedim şimdi ben bunla her yere girerim. tutuştuk biz bunla elele duvara birlikte girdik . hogwarts exspressin yanına geldik. hermoni dedi artık elimi bırakıcakmısın. bide gülüyor kaşar. dedim seninde hoşuna gitmedimi . bence böyle gayet iyi tuvalete geçelimmi? bu bana tokatı yapıştırdı. hahaha. daha büyü yapmayı bilmiomusun . Neyse bindik trene. millet camdan ailesine el sallıyor falan. vagonların arasında geçiş yapıyorum. odaların içine bakıyorum karı kızı bol olan birine giricem . baktım vagonların birinde bizim hermoni iki erkek arkadaşıyla oturmuş. direk daldım içeri. dedim hermoni gel ikimiz için bi vagon buldum. bu gözlüklü sümüklüyle muhattap olmak zorunda kalma . bu ron denilen veled kalktı dedi o gö… gö… gözlüklü dediyin heyi potır se seni seysem… geçirdim bunun suratına bi tane. dedim s***m harry potterı. kim lan o? baktım harry kalktı diyor kavga istemiyorum. vagondan gidermisin falan. dedim lan kibar feyzo. kızı alıp gidicem . neyse ben bunlarla dalaşmaya başladım. vagon görevlisi geldi tuttu yakamdan. s**i çekti bana. dedim seçilmiş çocuk ya. alayınız çocuğun götünü yalayın . Sinirlendim girdim bi vagona. baktım sarışın piçin teki uyuyor. yaktım bi sigara. bu meymeletsiz suratlı kalktı. uzattım buna sigarayı dedim son sigaram döneriz. bu sağol kullanmıyorum dedi. sonra çantasını kurcaladı asasını çıkarttı. dedim malzeme listesinde asa yazıyodu. ben tahtakalede aradım bulamadım . bu bana asayı uzattı. dedi al döneriz. dedim sağol kullanmıyorum. neyse vagona iki piç daha geldi. malfoy gel yataklı vagon bulduk diye. bu tamam gerzekler geliyorum dedi kalktı gitti. iki dakikada sattı beni . böyle adamlara ayar olurum. Neyse oturuyorum annemin sardığı börekleri atıştırıyorum . baktım içeri satıcı girdi. çikolata, oyun kartı, şekerleme falan satıyor. dedim banliyö trenimi burası . rezilliğe gel. çağırdım bunu dedim şu çikolata kutularından bi tane ver bakim. çıkarttım cebimden 20 kağıtı. ne kadar dedim? bu dedi 3 altın. çeyrekmi, yarımmı amına koyim. anlamadım dedi. neyse dedim şu an bozuk yok dönerken gel al. bu tamam dedi uzattı kutuyu. açtım içindeki çikolatayı yedim. kafam güzel oldu . ne kattınız bunun içine amına koyim. sonra baktım kutudan kart çıktı. kartın üstünde siyah cüppeli bi herifin resmi. severus snape. benim bildiğim futbolcu falan olur kartlarda . bu kim? barcelonanın yeni forvetimi. sonra bi baktım kayboldu. s***m . bari ash, misty, brox falan çıksaydı. böyle oyun kartımı olur . Trende boş boş oturcağıma bari para kazanıyım dedim . deminki satıcı her vagonda bişi satıyor. o kazanacağına ben kazanıyım. öğrenciyim ben . çıkardım çantamdan annemin koyduğu tükenmez kalem paketini. çıktım koridora vagonları geziyorum. abilerim ablalarım beş tane bi milyon. her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz bu kaliteli kalemleri bu kadar ucuza başka yerde bulamazsınız falan. piyasada tanesinin fiyatı 1 lira bende 5 tanesi 1 milyon. hermoni çıktı vagondan ne bağrıyosun rahatsız oluyoruz diye. kıl oldum . dedim sakin ol ablacım senin içinde 5′li traş bıçağımız var. sakalığını bıyığını kesersin . hahaha. bu utandı girdi içeri. maymunu. Neyse bi gün sonra vardık hogwartsa yakın bi bölgeye . indik trenden. gecenin bi körü kayıklara biniyoruz. hogwarts karşıdan gözüküyor. bindim bi kayığa bende. baktım şişman çocuğun teki bindi bizim kayığa. kayık sallandı içine su girdi. bağırdım dedim bundan sonra bu kayığın adı titanic. neyse bu malfoy falanda arkadaşlarıyla bindi kağıya. biz yola çıktık hogwartsa doğru kürek çekiyoruz. piçlik değilmi  kayığı sallamaya başladım. bu malfoyda piçmiş. beni görünce oda sallamaya başladı. ortadaki şişman çocuk yapmayın diye ağlıyor. hahaha. ulan kayık zaten sallanıyor bu şişkoda korkudan kenara tutunucam diye sağa doğru bi hamle yaptı. kayık devrildi. hepimiz suyun içine girdik. Bizim kayıkta luna diye bir kız yüzme bilmiomuş. boğulmaya başladı. dedim şimdi kahraman olmanın zamanı. yüzdüm kızın yanına. herkesin gözü bizde. yakaladım bunu. lan baktım buda bana tutundu benide suyun içine çekior. lan dedim dursana kızım. bu bütün ağırlığını bana verince batmaya başladık. bırak diyorum bırakmıyorda or***u. ulan baktım bi kayık yanaştı bize doğru. çektiler bizi. kafamı bi kaldırdım harry potter. dedim senin amına koyim göt oğlanı. herkes alkışlıyor harryle, ronu. adam kahraman oldu . kayığa çıktığım gibi o kayığıda sallamaya başladım . sinirden naptımı bilmiyorum. neyse beni yatıştırdılar. sonra karaya yanaştık. snape denilen adam hogwartsa çıkınca beni yarım saat azarlardı . dedim ben sizin kartınızı bile biriktiorum. hayranınızım. sizin bana yaptığınız muameleye bak. bi tane yapıştırıp kovdu beni bu odadan. daha okula adımımı attığım ilk gün olay . s****m böyle işi. odasından çıkınca arkasından bağırdım. dedim milli eğitimde tanıdıklarımız yokmu bizim . bitiricem lan senin öğretmenliğini. gece yarısı haber bültenlerinin aranan yüzü olcaksın. 3310 telefonumun kamerasıyla her hareketini çekicem. blöf yapıyorum tabi.

< Part 1

SON

0 yorum: