yakalanma anıları vol1

12 Şubat 2013 Salı yazildi.

şimdi ben 2 sene önce öss ye çalışacam diye girdim odaya işte telefondan ferre açtım tabi durdurdum işte yüklensin tamamı aralıksız izlerim zevkim bölünmez falan diye. neyse odaya babam girdi daha video yükleniyordu masanın üstünde kapalı bir vaziyette. ondan sonra babam dolabı açtı içinden takım elbisesini çıkardı birden telefondan ahhh uhhh ahhh uhhh sesleri gelmeye başladı.. ben babama babam bana bakıyor 3-5 saniye bakıştık öyle sonra ben hemen döndüm telefonu aldım kapatma tuşuna bastım kulağıma götürdüm telefonla konusuyormuş gibi yaptım "ali ben şimdi ders çalışıyorum bitince senin ararım" dedim kapattım işte sonra babam çıktı odadan. ben mutfağa gittim ders bitince babam gülerek olum zil sesini değiştir falan dedi utancımdan yerin dibine girdim..

1 yorum: