erkeklerin bekaretle olan imtihanı

13 Şubat 2013 Çarşamba yazildi.

eskiden ne güzelmiş lan diyerek süper bir klişe ile başlıyorum yazıma. evlendirilirmiş gençler daha çıtır çıtırken. şimdi bazı idrak-i kıtlar "aa bu salak bekarete önem veriyor galiba ne kadar da reröre amk" diyecek.
demezlerse sevgikoyim de celallenmeden önce derdimi bir anlatayım. ayrıca dert bende derman sende onu da belirtmem gerek.

olm şimdi bi düşün. artık evlilikler öyle erkenden olmuyor. zaman alıyor bu işler hacım. kolay değil ki. ama bu arada ne aşklar ne kakışlar yaşanıyor değil mi? hah işte bu esnada o incecik zar ne içselleştirlmiş fırtınalara konu oluyor. bir kadına aşık oluyorsun ve diyelim ki bakire değil. aaa olabilir tabi ki hangi çağda yaşıyoruz di mi conim? aynen öyle. peki aktar kafalı güzel kardeşim o divane olduğun kadının vajinasına ilk penisin ne zaman girdiği kavurmuyor mu yüreğini? kim lan o huur çocuğu diye fırtınalar kopmuyor mu içinde? bak "kopmuyor lan gibimde bile değil" dersen o hatun senin sadece gibindedir zaten. aşktan bahsediyorum olm ben. bu iç yanmasını yaşamayan varsa bana gelsin ben de ona kocaman bir naaaaaaah hareketi yapayım. doğamızda var olm. yaşıyoruz işte o kıvranmayı." benden önceki hayatı beni ilgilendirmez" gibi cümlelerini sen git entelektüeliteni ve çağdaşlığını ispatlamak zorunda kaldığın ortamlarda kullan böbeyim.

nasıl da kızamıyorsun di mi sevdiceğine ama? hep o huur çocuğuna sövüyorsun artık o kimse. ama bir düşün bakalım. isteyen kimdi? tecavüz gibi istisnai bir hadise yaşanmadıysa o aşık olduğun kadın deliler gibi arzuladı o huur çocuğunun penisini. ve onun ilki olmasını istedi. adeta bir dini ayin ritüeliymişcesine soktu aldı onu içine. nooooldu? gözlerin mi doldu lan? şu muallaknin yazısı bitse de hunharca eksilesem diye mi bekliyorsun yoksa köfte? ama böyle bolm. hatta böyleyken böyle yani. alengirli di mi hayat?
bence de bence de.

konu linki:  http://ccc.incisozluk.cc/e/96256159/

0 yorum: