2004 Senesiydi

3 Aralık 2016 Cumartesi yazildi.



    2004 Senesıydı. Sevgılımle Ünıversıtede Tanışmıştık. Ben Istanbul'Dan Gelmıştım O Ise Ankara'Dan Aılesını Bırakıp Uludağ Ünıversıtesı'Nde Okumaya Gelmıştı. Ünıversıtede Tanıştığım Ilk Kışıydı. Gerçek Aşkı Tattığım Ilk Kışıydı. İlk Kez Sevıştığım Kışı Değıldi Belki Ama Hissederek Sevişmeyi Yaşadiğim Ilk Kadindi. Birçok Ilki Ve En Güzelini Onunla Yaşamiştim. Fakültenin Önündeki Meydanda Otururken Amfide Yanima Gelmişti. Sigara Istemişti. Sigara Içip Içmediğini Sorduğumda Kullanmadiğini Söylemişti. Ben De Başlatmamak Için Vermeyeceğimi Söylemiştim Ve Böyle Başlamişti Tanişmamiz. 4 Sene Hep Beraberdik. İlk Sene Ben Kyk'De O Ise Özel Bir Yurtta Idi. Ikinci Sene Ise Ortak Eve Çikmiştik. Sanki Seçme Şansimiz Olsa Milyarlarca Insan Arasindan Birbirimizi Seçerdik. O Derece Uyumluyduk Ve Birbirimizi Seviyorduk. Arkadaşlarimiz Arasinda Sonsuza Dek Ayrilmayacakmişiz Gibi Bakilirdi Bize. Bizi Örnek Gösterirlerdi. Herkesin Alex Ölçü Birimi Bizdik Adeta. Arkadaşlarimiz Hep Bizim Kadar Mutlu Olmak Isterdi, Birisine Mutluluk Dileyecek Olsa Bizim Kadar Mutlu Olmasini Dilerdi. Hep Bizim Gibi Sevgililer Dilenirdi Ve Bu Durumdan Hep Mutlu Olmuştuk. 3. Senemizde Bölümün Birincisi Olan Arkadaşimiz Ailesi Iflas Edince Maddi Imkansizliğa Düştü. 
Okulu Birakma Noktasinda Iken Sevgilimle Destek Olma Karari Aldik. Daha Büyük Bir Eve Taşindik. Onu Da Yanimiza Aldik. Kira Almadik. Ev Masraflarina Katki Beklemedik. Hatta Elden Geldikçe Yardimci Da Olduk Maddi Manevi. 2 Sevgili Için Evde Arkadaş Da Olsa Bir Arkadaşin Olmasi Rahatliğimizi Etkilese De Ona Yardim Etme Arzumuz, Bu Rahatliğimizi Dizginlememize Ağir Basmişti. Birlikte Olmak Için Daha Çok Zamanimiz Var Diye Düşünmüştük. Ve Hiçbir Sorun Da Yaşamiyorduk. Arkadaşimiz Bize Hem Minnet Duyuyordu Hem De Uyumlu Idi. Hayatimizin Kirilma Noktasi 3. Sinifa Denk Gelmişti. Aileler Sevgili Olduğumuzu Biliyordu Birbirinden Habersiz. Sevgilim Beni Ben Sevgilimi Anlatmiştim. Olumsuz Bir Bakiş Yoktu. Birbirimizle Ilerisi Için Evlenmeyi De Kararlaştirmiştik. Sadece Zamanini Bekliyorduk. Ama Tüm Bu Rahatliğa Rağmen Asla Korunmasiz Ilişkiye Girmemiştik. Korunmasiz Sevişmememize Rağmen Doğum Günümde Sevgilim Normal Bir Hediye Almak Yerine Hediye Paketine Garip Bir Şey Koymuştu. Paketi Açtiğimda Koca Paketten Ufacik Bir Şey Çikmişti. Ne Olduğunu Anlamasam Da Bozuntuya Vermeyerek Teşekkür Etmiştim. Sözde Bozuntuya Vermedim Sanirken Cehaletimden Sevgilim Kahkahayi Basmişti. “Anlamadin Dimi Salak” Deyişi Gün Gibi Aklimda. Utanmiştim. Ne Olduğunu Sormuştum. “Gülerek Hamileyim Küçük Aptal” Demişti. Şaka Sanmiştim. Ne Diyeceğimi Bilememiştim. Sonra Garip Duygularla Içimi Bir Korku Kaplamişti. Baba Olma Duygusunu Bir An Hissetmiştim. Kendimi Daha Büyük Hissediyordum Ama Bir Yandan Da Daha Aciz. Çünkü Baba Parasi Olmadan Hiçtim. Üstelik Ailelere Bunu Nasil Açiklayacaktik. Sevgilime Sarildim. Yüzümdeki Korkudan Korkup Umutsuzluğa Kapilmamasi Için Gözlerimdeki Mutluluğa Aldanip Olasi Bir Kötü Durumdan Önce Hayale Kapilmamasi Için Kizaran Gözlerimin Her An Kopabilecek Yağmurunu Görüp Beni Öyle Görmemesi Için. Sarildim Sevgilime… Sonra Ayni Anda Ağlamaya Başladik Ama Üzüntü Falan Değildi. Bunu Birlikte Yapabilmenin Mutluluğu Idi. Birbirimize Nasip Olmasinin Mutluluğu Ve Sonu Istediğimiz Gibi Gitse De, Ailelerden Korkup Aldirmak Zorunda Kalsak Bile Seçim Şansimiz Olsa Bu An'I Sonsuza Dek Doyasiya Yaşamayi Seçebileceğimizi Anlamanin Mutluluğu Idi. Sonra Bir An Çekilip Göz Göze Geldik. Buruşmuş Suratlarimizda Birbirimizin Gözüne Bakarak Kendimizde Ayni Anda Cesaret Bulduk. Ve Ailelerimizi Çağirmaya Karar Verdik. Aileler Evlenmeye Karar Verdiğimizi Düşünürken Her Şeyi Bir Bir Anlattim. Tüm Samimiyetimle, Içimden Gelenleri Kendime Şaşirarak Konuştum. Ve O Sirada Sevgilimin Elini Öyle Siki Tuttum Ki, Artik Çocuk Değildim. O Andan Itibaren Kendime Güvenimin Geldiğini Hissetmiştim. Ailelerimiz Anlayişli Insanlardi Ama Bu Çocuk Mevzusu Onlara Da Fazla Gelmişti. Yine De Iki Taraf Da O Toplulukta Fevri Davranmadi. “Naptiniz Çocuklar” Diye Buruk Bir Soru Sordu Sevgilimin Babasi. “Sevdik” Dedim. Babam Araya Girmişti. “Olan Oldu” Diyerek Sevgilimin Ailesini Teselli Etmişti. Bu Saatten Sonra Destek Olmalari Gerektiğini, Ileri Gittiğimizi Ama Okulu Aksatmayacağimiza Söz Verdirerek Arkamizda Olacağini Söyledi. Çok Uzun Sürmedi Gerginlik Ve Burukluk. Babam Sayesinde Ortam Durulmuş Yerini Kaynaşmaya Birakmişti. Aileler Birbirinden Hoşlanmişti. Çok Uzatmadan Da Evlendik. Son Senemiz Hem Çocuğumuzun Doğumu Hem De Mezuniyet Firtinasiyla Geçti. Hemen De Iş Bulmuştuk. Hayatimizi Orta Şeker Devam Ediyordu.
Ta Ki 1 Yil Öncesine Kadar. Sevgilim Inanilmaz Derecede Solgun Görünmeye Başlamişti. Her Şeye Ağliyordu. Gözüme Bakamiyordu. Benden Hep Bir Şeyler Sakliyor Ve Bana Aciyor Gibiydi. Ayni Ortamda Sik Kalamiyordu Benle. Üstelik Kadinim Artik Benle Sevişmiyordu Ve Sebebini Söylemiyordu. Ben De Geçecek Ümidi Ile Üstelemiyordum. Her Geçen Gün Daha Da Kötüleşiyordu. Işte Sikinti Olup Olmadiğini Anlamak Için Çaktirmadan Iş Arkadaşlari Ile Tanişip Ağizlarini Bile Aramiştim. Ama Onlar Da Sadece Son Zamanlarda Durgun Olduğunu, Evde Problem Olduğunu Sandiklarindan Sormadiklarini Söylemişlerdi. Kesin Bir Şey Vardi Ama Çözemiyordu. Ve Konduramiyordum Bir Şey. Üniversiteden Ev Arkadaşimiz Gelmişti Birkaç Kere Bizi Ziyarete. Eski Günleri Yad Etmek Için Onu Birakmiyordum. Bekardi Hala. O Evde Iken Sevgilim Bizi Yalniz Birakiyordu Ve Daha Kötü Görünüyordu. Eskisi Gibi Üçlü Oturamiyorduk Ve Bu Durum Beni Üzüyordu. Ben De Arkadaşima Açmiştim Durumu. Beni Telkin Ediyordu. Sabahliyorduk Eskisi Gibi. Içiyorduk Sizana Kadar. O Fazla Içmiyordu. Eskilerin Aksine Alkolü Azaltmişti. Bazen Böyle Şeylerin Olabileceğini, Ona Iyi Davranmami Telkin Ediyordu. Bundan Bir Ay Önce, Her Şeyin Güzel Gittiğini Sandiğim Hayatim Altüst Oldu. Salonda Leptopta Temizlik Yapmak Istiyordum. Masaüstünü Çok Kirli Kullanirim. Hem Kullanmadiğimiz Şeyleri Silmek, Hem Bilgisayari Ve Arşivimi Düzeltmek Için Bilgisayari Kurcalamaya Başlamiştim. O Sira Adetim Olmasa Da Son Izlenenler Kisminda Bir Video Vardi Sevgilimin Adiyla. Bu Video Nedir Diye Tikladiğimda Eski Halimizi Gösteren Bir Görüntü Idi. Öğrenci Evimizde Bir Kamera Odamiza Yaklaşiyordu. Biz Yatakta Uyuyorduk. Çiplaktik. Kamerayi Kullanan Kişi Sprey Sikiyordu. Sonra Da Bizi Dürterek Uyanip Uyanmadiğimizi Kontrol Ediyordu. Ardindan Kamera Yataği Görecek Şekilde Çalişma Masamiza Konuyordu. Ve Yatağa Gelen Kişi Arkadaşimizdi. Beni Iterek Yorgani Açiyordu. Sevgilimin Üstüne Çikip Ona Tecavüz Ediyordu. Kanim Donmuştu. Nefes Alamiyordum. Titriyordum.
O An Biri Silah Verse, Ve Arkadaşim Karşimda Dursa, Tetiği Çekmeye Derman Birakacak Kadar Kan Kalmamişti Sanki Vücudumda. Içim Çekilmişti. Sessiz Sessiz Çildirmak Bu Olsa Gerekti. Ve Her Şey Film Şeridi Gibi Gözlerimden Geçiyordu. Sevgilimin Son 1 Yildir Sebepsiz Psikolojisinin Bozulmasi, O Varken Kaçmasi, Onun Bize Son Zamanlardaki Ziyaretleri. Belki De Bize Geldiğinde De Yapiyordu Ayni Şeyleri. Delirmiştim. Bilgisayari Kurcalamiştim. Daha Önce Indirilen Bir Şey Aramiştim. Bir Tane Daha Video Bulmuştum. Birkaç Ay Öncesine Aitti. Bize Ziyareti Ve Bizde Kaldiği Bir Güne Aitti. Içki Masasinin Olduğu Salonda Koltuğa Uzanmiş Uyuyorum. Sizmişim. Bana Sprey Sikiyor Ve Kontrol Ediyor. Sonra Yatak Odamiza Girmeye Çalişiyor. Kapi Kilitli. “Aç Yoksa Videolari Izlettiririm” Diyor. Sevgilim Küfrediyor Ağliyor Ve Sonunda Açiyor. Hayvan Her Yaptiğini Çekiyor. Işkence Ederek Tecavüz Ediyor Sevgilime. Bunlari Yollama Şeklinin Mail Olabileceği Aklima Gelince Mailini Kirmaya Çaliştim. Beceremedim. Bilgi Işlemci Arkadaşimdan Bir Mail Kirmasi Için Yardim Istedim. Hemen Yanina Gittim. Çok Sürmeden Maili Kirdi. Teşekkür Edip Içine Girmeden Maillere Bakmaya Başladim. Sürüyle Mail Vardi Arkadaşimdan. Ufak Ufak Videolar Gönderip Tehdit Ediyordu. Eşimi Bir Yerlere Çağiriyordu Hep. Eski Tarihlere Gittikçe Hincim Ariyordu. Vücidumda Inanilmaz Bir Titreme Vardi. Beni Ikiye Bölseler Kan Akmayacak Gibi Hissediyordum. Ilk Maile Kadar Gitmiştim. Evde Izlediğim Video Idi. Bunu Gönderip Uzunca Yazmiş. Tehdit Etmiş. Hemen Ondan Sonra Attiklarina Bakinca Buluşunca Eşime Yaptiklarini Gizli Çekimle Kaydetmiş. Onlari Izleterek Tehdit Etmiş. Sonraki Videolarda Ise Eşimden Korkusu Kalmamiş Olacak Ki Göstere Göstere Çekimler Yapmiş. Öylesine Hinç Doluydum Ki Ne Bütün Videolari Izlemeye Ne De Tüm Yazilari Okumaya Takatim Kalmamişti. Meğer Bir Detayi Kaçirmişim. Onu Da Aci Şekilde Öğrenecektim. Direk Eve Gittim. Napacağimi Bilmiyordum. Ben Eve Girdikten Biraz Sonra Sevgilim Geldi. Yanima Gelmesini Beklerken Ve Ne Diyeceğimi Düşünürken Ses Gelmedi. Yanina Gittim. Yatağa Yatmişti. Ağliyordu. Onu Ağlarken Görünce Yine Ona Gitmiş Olabileceğini Düşündüm. Kalbim Firlayacak Gibiydi. “Videolari Gördüm” Dedim. Hemen Irkilip Bana Bakti. Hiçkirarak Ağlamaya Başladi. Onu Öyle Görünce Içimden Bir Parça Koptu Adeta. Bir An Öyle Acidim Ki. Ve Bir An Bana Öyle Yabanci Geldi Ki. Asla Eskisi Gibi Olamayacağimizi O An Anladim. Istemsizce Dolabin Üstündeki Silahimi Kutusundan Çikardim. Şarjöre Mermi Doldururken Oğlum Yatağindan Uykulu Geldi Yanima. Eşim Hemen Çocuğun Üzerine Koşup Çocukla Arama Girerek Onu Vurmamam Için Ellerini Açti. Oysa Öyle Bir Niyetim Yoktu. Benden Niye Böyle Bir Hareket Bekledi Şaşkinliği Ile Beynimden Bir Kez Daha Vurulmuşa Döndüm. Bir Baba Çocuğunu Öldüremez. O Zaman Çocuk Benim Değil Miydi Diye Düşündüm. Aptallaşmiştim. Ve Her Şey Bir Anda Film Şeridi Gibi Geçti Gözümden. 3 Sinifta Bizle Taşinmasi. Korunduğumuz Halde Hamilelik… Çocuk Benim Değildi. Yillarca Oğlum Sandiğim Çocuk Arkadaşimdandi. Eşim “Onun Suçu Yok” Diye Ağlayip Oğluma, Çocuğa Sarildi. Demek Maillere Kararmiş Gözlerle Bakarken Kaçirdiğim Buydu. Bir Anda Yer Ayaklarimin Altindan Kaydi. Düştüm. Hareket Edemiyordum Ama Olanlari Görüyordum. Ama Rüya Gibi Görüyordum. Eşim Başimda Ağliyordu. Yanaklarima Vuruyordu. Sonrasini Hatirlamiyorum. Kendime Geldiğimde Sevgilim Yoktu. Oğlum Sandiğim Çocuk Yoktu. Silah Yoktu. Bilgisayar Yoktu. Eşimi O Günden Sonra Görmedim. Ailesi De Öyle. Arkadaşiminsa Izini Bulamadim. Muhtemelen Eşim Beni Korumak Ve Onu Öldürmemem Için Haber Verdi. Ama Utancindan Da Ortadan Kayboldu. İçim Içimi Yiyor. Hayat Öylesine Boş Geliyor Ki. Sabah Kalktiğimda, Akşam Işten Gelirken, Naparsam Yapayim Onu Yaparken Sarhoş Gibiyim. Kendimi Dişardan Izliyor Gibiyim. Aptal Gibiyim. Sanki Herkes Bir Şey Sakliyor Gibi. Eşimi Ariyorum. Bulursam Naparim Nolur Bilmiyorum. Sağ Olmasini Diliyorum. Aci Çekmemesini Diliyorum Ama Onu Bulsam Onu Yeniden Sevebilir Miyim, Unutabilir Miyiz Düşünmeden Edemiyorum Ve Düşünmeye Başladikça Da Düşünmemeye Çalişiyorum. Eşim Aklima Geldikçe O Görüntüler Geliyor Aklima. Tiksiniyorum Hayatimdan. Sahipsiz Bir Anahtar Gibiyim. Kimsesiz, Çaresiz Ve Umutsuz.

0 yorum: