3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 5

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

tempo tutuyorum artık . çıkan ses hala kulaklarımda . canan dirseklerimden tutuyor . tek bi vucuduz . erkek oldugumu her hucreme kadar hissediyorum . daha sert vuruyorum . canan itiyor beni . ne oldugunu anlamaya çalısıyorum . canan kasılıyor . devam et durma diyor bagırarak . anlam veremiyorum bi turlu . kalkıp kucagıma oturuyor canan . yuzyuzeyiz . dern nefes alışlarımız birbirine karısıyor . ensesindeki saclar yapısmaya baslamıs . terliyorum bende . zıplamaya başlıyor canan. toplarım eziliyor sanki . göğüsleri dikkatimi çekiyor cananın . zıpladıkça aykırı hareket ediyorlar sanki . canan hızlanmaya başlıyor . her icine girisimde sıcaklıgı ilk kez yasıyorum sanki . sarılıyor canan bana . kalcasını hareket ettiriyor sadece . meme uclarını sıkıyorum .canan dudaklarıma yapışıyor

10 dakka boyle devam ediyoruz . bi kaç pozisyon denemesi başarısız olunca yatak odasına geciyoruz . canan uzanıyor . ben ayaktayım . yatagın kenarına çekiyorum cananı . zeus kendini bu kadar güclü hissetmemiştir . tum gucumu kalcamda toplayıp canan veriyorum sanki . 10 dakka sonra istemsiz olarak daha hızlı yapmaya basladım . evet boşalıyordum . canan dedim sadece zorla . anladı galiba içime boşalabilirsin dedi . bir . iki üc. kalbimle beraber tum kaslarım kasıldı sanki . cananın uzerine uzandım . boşalma bitince zorla yanına bırakabildim kendimi .derin nefesler sakinleşmiyor bi turlu . aynı anda birbirimize ceviriyoruz kafalarımızı . cananı alıyor bi gülme . iyi ki ilk defa yapıyorsun yoksa beni öldürürdün galiba diyor . ikimiz de gülüyoruz . tum hücrelerim boşalıyor . yeniden doğduğumu hissediyorum . canan kaldıyor banyoya doğru gidiyor . biraz sonra ses geliyor havlu var mı aşkım ? ilişkiden aldığım zevk geçemez bile bu cümleyi duydugumda aldıgım zevkin yanından ..

havluyu alıp geliyorum cananın yanına . getirdim havlunu canım diyorum . gelsene sende diyor . açıyorum duşakabini . ayaklarım zor taşıyor beni artık . su akarken öpüşüyoruz . soguk akan su ayaklarımıza kadar tekrar ısınıyor . sarılıyoruz birbirimize . cananın göğüslerini hissediyorum tekrar. nabız almaya başlıyorum başkandan tekrar . sarılarak bekliyoruz bi süre. su akıyor . zaman akıyor . gitme zamanım yaklasıyor. ayrılık zamanımız yaklasıyor . başkan yaralı savaşcı gibi zorla ayağa kalkıyor . canan hissediyor . patlatıyor bi kahkaha . bende bi daha isteyecektim ama zorlamak istemiyodum . seninki beni duydu galiba diyor . akan suyla beraber oynuyor birazcık başkanla . başkan küçük bir çocuk gibi şımarık tavır takınıyor . su akıyor . canan agzına almaya başlıyor . ilk başlarda biraz zorluyor ama zevk vermeye başlıyor sonra . canan domalıyor . su akıyor omuzlarından beline . ben vurdukca saga sola sıcrıyor . boyle devam ediyoruz bi sure . canan geliyor ben gidiyorum . ses banyoda yankılanıyor . canan kasılıyor yine sonra anlıyorum cananın orgazm oldugunu . bunu fark edince pek gec olmuyor benimde boşalmam . yataga geciyoruz . yorgunum ama tum bedenimi kaplayan birşey var . canan göğsüme yatıyor . saçları kaşındırıyor biraz ama alışmak uzun sürmüyor uykuya dalma gibi .

telefon çalıyor . lanet olsun her sabah bu sesi duymak zorundamıyım . gözümü zor açıyorum . yanımda canan arkası dönük . gece hatırlamam 1-2 saniyemi alıyor . telefonu alıyorum yan odaya geçiyorum. buyur mehmet diyorum . abi baban aradı ulaşamamış sana ne zaman dönecekmissin diye soruyor dedi . tamam kardeş ben ararım sagol dedim . bu arada gece geldim yanında hatun felan ne ayak lan ? boşver oglum anlatırım sonra diyorum . kapatıyorum telefonu . saat 13.40 . şehire son araba 17.00 da . toparlanmam lazım . yatağa dönüyorum . canan uyuyor daha . yanına uzanıp boynundan öpmeye başlıyorum . gözünü açıyor yavaşça . bi şey demeden dogrularak yatagın kenarına oturuyor. üstünde birşey yok . güneş beline hafifçe vuruyor. kalkan toz tanelerini seçebiliyorum . herturluaq diyor sadece . gitmem lazım uzgunum diyor. aglamaklı bi şekilde. canan diyorum elbiselerini toplamaya çalışırken . sorun ne ? ne oldu diyorum . yok birşey yanlıştı bu yaptıgımız diyor . gömlegini ilikliyor . canan diyorum . canan aglıyor. yanına geliyorum. yaklasma diyor. kapıya gidiyor. canan diyorum . canan beni dinlemiyorum . canan gidiyor . canan gitme diyorum . canan beni duymuyor . biraz sonra esyalarımı toplayıp çıkıyorum . tum yol boyunca aklımda tek canan. o günde sonra onu bi daha göremiyorum . canan defteri burda kapanıyor .

ağustos 2007

selim abi senin için farklı bir projem var diyor. ne oldu abi ne projesi bu diyorum . serkanın işten ayrıldıgını duymussundur diyor . serkan bizim şöför . vip müşteriler araba kiraladıgında bölgeyi bilmedikleri için şöför de veriyoruz . memleketine dönecegini söylemiş çocuk . bizim galeriden başka birini getirecektim işe ama bildigin üzere hiç biri buralı değil buralı olanlarında hiçbirinin ehliyeti yok . selim abi diyorum daha 3 ay bile olmadı ehliyeti alalı . olsun ögreneceksin diyor . 1 ay benim şöförlüğü yapıp öğreneceksin diyor . çok cazip geliyor bana bi anda . çalışma saatim azalıp maaşı artacaktı daha ne isterim ki . peki dedim .yemek bitti çıkıyoruz . selim abi anahtarı veriyor sabah 8.30 da kapıda istiyorum seni diyor . arabayı kaçırmış ergenler gibi mutluyum ben . eve gidiyorum . anneme söylüyorum . babamın neler hissettigini daha iyi anlıyorum şimdi . para kazanıyorum . eve bakıyorum . kardeşime bakıyorum . hayatım düzene girmişti ama kendimi tanıyamıyorum . 1 sene önceye kadar okul bahçesinde top oynayan bir çocuk vardı ..

ertasi sabah uyanıyorum

8 de kapının önündeyim . 10 dakka sonra selim abi çıkıyor . güzel diyor . ilk kuralı biliyorsun demek . bize gelen o zengin piçlerin ne yapacağı belli olmuyo . seni arayıp şurda şu saatte ol diyecekler . her zaman önce gitmelisin bir dakka geç kalsan kaprislerinden kurtulamazsın diyor . alıyorum selim abiyi gidiyoruz galeriye . 2 hafta arabayı bi yere vuracam yanlış birşey yapacam göt korkusuyla geçiriyorum . bu arada mehmet arıyor .istanbula gidiyorum kayıt icin gitmeden buluşalım. mehmetle otogara götürüyorum . burda beni anlayacak kimse kalmadı artık . en kısa zamanda yanına gelecem diyorum bi yolu bulup . izin alırım diyorum oğlum görüşecez mutlaka. tamam diyor ve gidiyor . hafta başı gidiyorum selim abi havaalanına koçum ilk müşterin geliyo hadi diyor . abi daha 1 ay olmadı diyorum . oglum git al şu adamı tamam işte izledim seni hazırsın kendine güven birazcık diyor . çıkıyorum telefonlaşıp alıyorum adamı .otele götürüyorum adamı bekle burda gelecem az sonra diyor . bekliyorum tek bi kelime etmeden ..

iki haftada 4 tane müşteri geliyor böyle . vukuat yok hepsinin işini görüyorum . cuma günü iş yok eve dönüyorum akşama doğru selim abi arıyor . gece uçağıyla gelen müşteri var havaalanında alıp oteline götüreceksin diye. söve söve çıkıyorum evden . tam uzanmışım hafta sonu kafa dineleyecem kapanışta yedik son dakka gölü yine lan selim abi diyorum . havaalanının önüne geliyorum .telefon çalıyor . bir bayan sesi . geldin mi ? pardon bayan tanıyamadım sizi ? bahsetmediler mi sana havaalanından alacaktın beni . evet efendim pardon numarınızı vermediler . tamam valizlerim var içeri gelip yardım edecekmisin girişte sağda bekliyorum. geliyorum hemen efendim . giriyorum içeri . sağda bi kadın . simsiyah saçlar . siyah takım . aha diyorum çattık . merhaba ben herturluaq valizleriniz nerde efendim ? surda girise koydular. buyrun efendim siz arabaya geçin . valizleri koyuyorum . insan olamaz bu ne yapmaya getirdin lan bu kadar valizi . ayrıca essek öldürüp onu mu taşıyosa anlamadım . çıkıyorum havaalanından . otelin adını söylüyor gidiyorum . kaç yaşındasın sen ? anlamadım hanımefendi ? kaç yaşındasın sen diyorum kaza yapmayasın gece gece . merak etmeyin efendim tecrubem var diyorum . kadının gözler sürekli aynada . otele varıyorum . valizleri veriyorum oteldeki çocuğa . kadın dönüp 50 kağıt veriyor elime . yarın sabah 9 da burda ol . bi hafta sonum vardı lan onu da çok görün bana . uyuyorum olacaklardan habersiz ..

sabah gidiyorum otelin önüne . bekliyorum biraz . akşam gördüğüm aksine başka bi kadın vardı sanki .spor giyinmiş . görünüşünden bahsetmek istiyorum . 30-35 yaşlarında . kilosu en fazla 55 . boy 1.60 . minyon birşey. anladığım kadarıyla konfeksiyon işiyle uğraşıyor .açıyorum kapısını . avm e sür diyor . yolda trafik var . bugun bana yardımcı olacaksın biraz diyor . elbette hanımefendi hangi konuda diyorum . alışverişe gidiyoruz o kadar eşyayı ben taşıyamam diyor . elbette diyorum . uğraş babam uğraş şöförlükten hamallığa. geçiyoruz avmye . gördüğü her yere giriyor kadın . ben bakmaktan yoruluyorum . bıraksan kadın akşama kadar boşaltır avmi . ara ara birikiyo poşetler arabaya götürüp getiriyorum . en son bi mağazaya geçiyoruz . girerken gel sende işimiz var diyor . anlamıyorum . kapıda beklerdim kasaya gelince poşetleri alırdım ben . içeri girdi bi kaç abiye denedi . her seferinde dönüp nasıl olmuş diye soruyor . pek anlamam hanımefendi isterseniz başkalarına sorun diyorum . ben sana güveniyorum sadece aklına geleni söyle diyor . güzel oldu diyerek geçiştiriyorum hepsini . en son iç çamaşırı satan bölüme geçiyor . iyice huylanıyorum . girişinde durup bekliyorum . durduğu görünce dönüp gülüyor bana. yarım saat kadar oyalandıktan sonra çıkıyoruz . otele bırakıyorum . bekle biraz gelecem az sonra diyor . bekliyorum arabada . ne güzel ama hafta sonu evde yatmam gerekirken tanımadıgım bi kadınla alışverişe çıkıyorum daha ne isteyebilirim ki ..

bekliyorum

biraz sonra iniyor . kapısını açmak için iniyorum . bi yere gitmiyoruz sen içeri geliyorsun diyor . anlamadım efendim diyorum . anlatacam icerde diyor . bu kadın neyin peşinde ? içeri geçiyoruz . lobiye geçiyor oturuyor bi yere . karşısına oturuyorum bende . bak akşam bir iş yemeğim var normalde çift olarak katılım var sadece bir arkadaşımla gelecektim son anda işi çıktı . işin değil biliyorum ama başka kimseyi bulamadım bu durumda . sadece 2 saat sürecek bir yemek . bunun için ayrı para kazanacaksın . ne diyorsun ? efendim sizi tanımıyorum bile nasıl olacak bu ? ben kendimi tanıtıcam sana işi kabul ediyormusun ? gece fenerin maçı var ne yapsam lan ? 2 saat otururm hem yemek beleşe gelir hemde fazladan para kazanırım sormadıkları sure de konusmam zaten kolay iş oğlum . tamam efendim kabul ediyorum . tamam anlaştık her konuda ama efendim demeyi bırak artık ben aylin . herturluaq . tamam herturluaq alıyorsun şu parayı . 700 lira çıkarıyor cüzdanından . kendine bi takım al . iş için de bu kadar alacaksın diyor . yuh lan maaşımın yarısı tek gecede hemde. bu işi gittikçe sevmeye başlıyorum ..

akşam 7.30 da otelin önünde ol diyor .

çıkıyorum doğru pierre cardin. kravata kadar takımı 750 e tamamlıyorum . alacam zaten para 50 kagıt koymusum çok mu fazla. kadın ucuza mı kaçtın lan demesin maksat . eve gidiyorum bi duş alıyorum . saçlar hafif uzun . takımı çekiyorum . hafif kirli sakal . işe bak lan diyorum nerden nereye . çıkıyorum 7 de önündeyim . kadın geliyor . kırmızı bir elbise . kırmızı topuklu ayakkabı . bütün dişiliğini giyimine yansıtmış . açıyorum kapıyı biniyor .gidiyoruz

yolda bana kendini anlatıyor .

mümkün olduğu kadar dialoglara girme zaten iş için orda olmayacaksın . sadece eşim gibi olacaksın zaten ordakiler bizzat beni tanımıyorlar sorun olmayacak diyor . peki diyorum içimden bindik bir alemete . kendisi istanbulda adını duyurmuş bir konfeksiyon mağazasının satış müdürü . dul . parasını nerde yiyecegini bilmeyen tiplerden

sen kendini kasma cabuk gecer zaman diyor . ona da peki diyorum 2 saat zaten ne ki yoktan yere para kazanacam işte . kardeşimde ne zamandır bilgisayar diye yalvarıyo . para biriktirip alırım . sevinsin çocuk . o kadar olaya ragmen notlarını çok düşürmedi . helal olsun yine . benim gibi pes etmedi hemen .

giriyoruz restauranta . girdiğimiz yerin şıklığı işin önemi anlatıyor bi nebze . geçiyoruz masaya. 6 çifte göre ayarlanmış büyük bi masa . masada iki çift var geldiğimizde. merhabalaştıktan sonra oturuyoruz . masadaki kadınların biri dikkatle süzüyor beni. bakışları dile geliyor resmen . buyuk ihtimal oyle bi kadının yanında ne aradığımı merak edyordur . ya da gerçekten evlimiyiz diye düşünüyodur . diğer çiftlerde geliyor . yemek başlıyor

ilk 20 dakkadan sonra yavas yavaş iş konuları açılmaya başlıyor . içimden dua ediyorum biri bana soru yöneltmesin diye . zaman geçiyor biraz .bi kaç kere masadakiler bi kaç birşey soruyor ama gündelik konularla ilgili susuyorum sonra . aylin diyor geldigimde bana dik dik bakan kadın . arkadaşın yada diyor aylinden açıklama beklermiş gibi . aylin erkek arkadaşım diyor elimi tutarak . kontrol edemiyorum gelişmeleri bu da beni rahatsız ediyor . erkek arkadaşın çok sessiz bugun . para versen susturamazsın bi insanı boyle ayol . aylin duraksıyor biraz. kadın çok kurnaz . nerden vuracagını iyi biliyor . yapısı böyle diyor aylin .gereksiz yere konuşmayı sevmez . kadın susuyor .gerekli mesajı aldı. masadakiler konuşmadan rahatsız oluyor ki bir an sessizlik oluyor .

yandaki beyaz saçlı bir adam konuyu dağıtmak için olsa gerek artık iş konuşma vakti diyerek sözüne başlıyor . bi süre konuştuktan sonra anlaşıyorlar galiba. anladığım kadarıyla yeni açacakları mağaza için firma seçiyorlar . bizim aylinin yüzü gülüyor . kullandı cilvesini morukları tavladı galiba . aylin lavaboya kalkıyor . çıplak gibi hissediyorum sanki masada kendimi . arkasından hemen karşımdaki kadın kalıyor . bişeylerin peşinde kadın ama anlayamıyorum

epek bi süre sonra geliyor aylin . surat bembeyaz . bi sorun mu var aylin hanım diyorum . yok diyor bitirelim şu yemeği artık . arkasından bizim kadın geliyor . suratta hadi bakalım şimdi görelim der gibi bakış var.ne yapmış olabilir içerde ? yemek devam ediyor . aylin musade isteyerek masadan kalkıyor . şaşırıyorum . tek kelime etmiyor arabaya binerken . otele mi aylin hanım diyorum . evet dyor . yol boyunca sesini çıkartmıyor .

otele varıyoruz . inmiyor arabadan . bişeyde demiyor . aylin hanım diyorum geldik . biliyorum diyor . inmiyor arabadan . aylin hanım iyimisiniz diyorum . oturup konuşalım mı diyor . bu saatte konuşacak kimseyi bulamam başka . tereddutlu de olsa evet diyorum . iniyoruz lobiye geçiyoruz . dayanamıyorum lavaboda ne oldu aylin hanım diye soruyorum . bişey olmadı diyor . biraz konuşuyoruz . ardından içkiye geçiyor aylin . ayrıldığı eşini anlatıyor . çocukluğunu anlatıyor . biraz sonra kapı açılıyor . yemekte gördüğüm kadın . aylinin arkası dönük girdiğini görmüyor . bana bakıyor gülüyor . sonra yukarı çıkıyor . aylin hanıma bakıyorum . kendinden geçmiş. odama çıkart beni diyor . doktora goturmemi istermisiniz diyorum . gerek yok odama çıkart beni diyor ..

odasına çıkartıyorum aylini . geç oldu saat artık eve dönmem lazım . açıyor kapıyı . içeri geçiyor . herturluaq bugun senden çok fazla şey istedim biliyorum ama 5 dakka daha beklermisin ayılayım biraz . tamam diyorum . bugun bitmiyor 5 dakkalar . içeri geçiyoruz . valizi yerde . poşetleri de olduğu gibi yığmış. bişey aramış belli bi kaç tanesi başka yerde duruyor . minibara gidiyor . aylin hanım diyorum fazla kaçırdınız zaten . son bi tane diyor başka içmeyecegim . iki kadehe koyuyor viskiyi . geliyorum hemen diyip banyoya giriyor . 1 dakka olmadan geri çıkıyor . makyajı silinmiş biraz . birini bana uzatıyor . tesekkur ederim aylin hanım araba kullanıcam. bi taneden bişey olmaz kırma beni diyor . içip gidersin diyor . susması icin alıyorum kadehi . içiyorum . içtigim ucuz viskilere benzemiyor bu . fazlasıyla karşılıgını alacaksın bugun yaptıklarının diyor . harcadıgım onca zamanı unutturuyor bu lafı biraz da olsa . yatagın kenarına oturuyor . yandaki sandalyeyi çekip oturuyorum . tesekkur ediyor tekrar . çoğu kişi kabul etmezdi yerinde olsa diyor . önemli değil diyorum . başım ağrıyor bi anda. bi kadehin bu kadar etkileyecegini dusunmemiştim . bi yudum daha alıyorum . başımı tutamıyorum çok hızlı dönüyor herşey . aylin hanım ben diyorum . biliyorum diyor rahatla sadece . iyi değilim diyorum . kafam çok ağırlaşıyor tutamıyorum artık . bacaklarımsa yoklar yerinde sanki . masayı tutmaya çalısıyorum . o kadar güçsüzüm ki . karanlık. sesler sadece . bu kadar işte diyor bi kadın sesi naz yaptığına değdi mi gözümü açıyorum . aynı oda . ama masa karşıdaydı yatagın yanında değil . tekrar karanlık …


Part 6 >

0 yorum: