3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 2

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

kendimden bahsetmem gerekiyo bu bölümde . babam ve annemin akisne uzun boylu biriydim hazırlıkta 1.78 boyum vardı . deniz kıyısında yaşadığımız icin yazın her hafta yuzmeye giderdim . bundan dolayı geniş omuzlarım olmuştur hep . çok geçmeden voleybol takımına seçiliyorum okulun . 2 sene voleybol beraberinde fitness . 2. sınıfa geldigimde vucudum iyice belli etmeye baslıyor kendini . esmer tenli oldugumu anlamışsınızdır bile . ama aynaya baktıgımda sanki ilk defa gördugum bir yabancıya benzetiyorum suratımı .alışamıyorum bi türlü sürekli değişen suratıma ..

okul çıkışı yine selim abinin yanına gidiyorum . işim bittikten sonra yanına çağırıyor gel konuşacaz diyor . ne oldu selim abi diyorum senin hakkında konusacaz diyor . bak herturluaq bu bolye gitmeyecek seninde akranların gibi sınava girip universiteye gitmen lazım ne düşündügünü biliyorum tanıdıgım nadir durust insanlardansın . universiteyi kazan ben sana destek olucam . burda hayatını kazanamazsın .görüyorsun beraber çalıştıgın adamları hiçbiri okumadı onların dön bak hayatlarına onlar gibi olmak istermisin diyor . okumak. çok uzun bi süre . benim hemen para kazanmam lazım . derin düşünce alıyor beni . yarın gel adam gibi konusalım sunu bi daha diyor selim abi gitmem lazım diyor simdi . eve gidiyorum . hayatıma simdiye kadar baskalarının yön verdigini anlıyorum . buyuk sorumluluk . ne yapacagımı bilemiyorum ..

ertesi gun gitmiyorum okula sabahtan gidiyorum selim abinin yanına . şaşırdı beni görünce . bu saatte geldigine göre kararın belli galiba dedi. selim abi dedim . okumak icin bana sans bırakmadı hayat artık var olan gucumu degerlendirmek istiyorum dedim . sen bu konuda bana yardımcı olacakmısın boyle bi karar versem bile mi dedim . selim abi gözlügünü cıkartıp bana baktı . bişey demedi senin yasında bende oyle yapmıştım bu yuzden sende kendimden bi parca goruyorum dedi . ve ondan sonra hayatımın felsefesi olacak o cümleyi kurdu . fırsatı değerlendirmek demek doğru olanı yapmak değildir baze hata yaparak bir fırsatı değerlendirebilirsin ..

biraz daha konuştuk selim abiyle o gün . sonunda beni ne olursa olsun liseyi bitirmeye ikna etti . yetiştirecekti beni yanında . ama o gün başka bişey daha fark etmiştim . yavaş yavaş araba sevdalısı oluyordum ..

eve gittikten sonra anneme anlattım össye girmicem ama liseyi bitiricem diye. karşı çıktı ama razı oldu sonunda . koyuyorum yastıgı kafama babam öldüğünden beri ilk defa böyle hissediyorum . huzur

bu arada mehmetten bahsetmek istiyorum

mehmet benim ilk okuldan arkadasım . aynı ilkokul aynı ortaokul aynı lise. kaderimizin benzemesi bizi daha da yakınlaştırmıştı . beraber çok kavgaya girdik çok birbirimize daldık . beni az götürmedi eve sarhoşken. tüm sırlarımızı bilirdik. aynı kızı sevdik bi ara kız ikimzi de boynuzlayınca anladık dostlugun önemini. zeki cocuktur . zeki cocukların ustunden otlanan serseri çocuklar olur ya iste o benim . işe başladıktan sonra pek beraber takılmadık . sınava hazırlanıyodu rahatsız etmek istemiyordum . ugrana ölebilecegim nadir insanlardandı.

tanım yapıyor gibi olacam ama biraz da kız arkadaşlarımdan sevgililerimden ve milli olmamdan bahsedicem

herturluaq voleybolla ugrastıgı icin okulda az bucuk populerdir . ilk sevgilim hazırlıkta oldu . liseye gectik manita yapmalıyız dusuncesi var erkekli kızlı herkeste . cıkmamızda oyle oldu zaten . adı nazlı . tam bir kız değildi ama bir hiçten çok fazlasıydı . isminin aksine 3. gorusmemizde cıkma teklifimi kabul etmisti . yaklasık 6 ay çıktık . ilk el ele tutuşma . ilk öpüşme . yeniden sev beni . ilk defa bu filmde öpüşmüştük . öpüşmekten çok sunni tenefus gibiydi . ama yok boyle heyecan . kulaklarımdan alev fışkırıyor sanki . kalbim sanki zincire baglanmış köpek gibi kafesini parçalayacak . ilk cinsel deneyimim. lise 2 . her okulda vardır bir kaşar . çok duyduk ezgi diye bi kız var şöyle siktik böyle siktik diye ballandıra ballandıra anlatır millet. kızın suratına baksan kese kağıdını bırak cuval geçirsen yine kurtarmaz. kızla konustum çıkmaya başladık . 2 hafta sonra sinemaya goturdum bunu.

Part 3 >

0 yorum: