üniversite aşkları bir başkaymış galiba part 1

22 Temmuz 2013 Pazartesi yazildi.

Hep derlerdi üniversiteye gidince yaşayacakların lisedeki yaşadıklarına bunlar hiçbişeymiş dedirtcek diye.. doğruymuş meğer..


Nerden başlıycam bilmiyorum ama, bi film karesi gibi önümden geçicek yaşadıklarım. noktası virgülüyle anlatıcam.. siz değerli forumtr ailemle paylaşmak istedim son 2 senemi..

2 sene önce kazandım üniversiteyi. ek yerleştirmeyle gittim bide. yavaş yavaş ortamlara girmeler, herkes arkadaşlarıyla tanıştırıyo bu çocuk yeni gelmiş filan.. birisi vardı adımı duyunca bi mutlu oldu, çok sevdiği bi amatör rock grubunun bi elemanıymış. çok sevindi. neyse derken yavastan tanıstık filan.. muhabbeti çok hoştu.. aynı bölümdeydik, amfide beraber oturmaya filan başladık, derste kagıtta bişiyler yazıyorduk birbirimize derken zamanla arkadaslık ilerledi de ilerledi. beni arkadaslarımdan kıskanmaya başladı derken anladım aramızda bişey olcak ve çok geçmeden bi ilişkinin denemesine giriştik.. oluyordu da, herşey yolundaydı.. mutluyduk, aile baskısı olmadan gece gec vakitlere kadar geziyorduk, başka şehirlere gidip geziyoduk filan derken.. herşey yolundayken.. eski sevgilim ortaya çıktı !! ve karıştı ortalık ayrıldık.. tam 1 ay ayrıydık, sonrasında arkadaşlar filan araya girdi düzeldik, eskisinden de iyiydik. onsuz geçen 1 ay çok kötüydü, hani aşık mıydım?? hayır.. ama zaman onunla çok güzel geçiyordu ve hayatımda tanıdıgım en temiz kalpli, en masum insandı diyebilirim hiç şüphesiz.. ve belkide ilişkimize anlamını katacak hamleyi yaptım, eve çıktım.. ilk başlarda haftada bir olan bende kalmalar, birbirimize alıştıkça 2günde birlere filan döndü derken artık hergün beraberdik.. hani özel olucak ama “cinsel” anlamda bi beraberlik ve alışma durumu degil.. yani 7/24 beraberdik artık.. evli bi karı-kocadan çok görüyoduk birbirimizi. daha çok tanıyoduk birbirimizi.. okuldan çıkıp eve giderken yemek malzemeleri almalar, cips – kola, bira almalar.. geçe beraber uzanip film izlemeler (izlerken uyuya kalmalar ) derken çok güzel bi şekilde ilişkimiz mükemmel gidiyordu.. taa ki benim yaz okuluna kalıp, ailemden de bölümünden memnun degilsen bi daha hazırlan oglum sıkıntı yapmayız demeleriyle başladı.. yaz okulu boyunca hep bu aklımdaydı ve kararı verdim.. bi daha hazırlancaktım sınava.. ilk ayrılık haberini ona soyledim zaten.. dün gibi aklımda evde oturuyoduk.. ve o an banyoya gitti geldiğinde gözleri kıpkırmızıydı.. ama kararımı vermiştim hazırlancaktım bi daha sınava ve daha iyi bi bölüm kazancaktım GELECEĞİMİZ için..

Final >

0 yorum: