3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Final

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

başka bir olay . aylinin ayarladıgı musteri . çalıyorum kapıyı . bir kadın açıyor buyrun diyor . aylin hanımla randevu almıssınız onun icin geldim diyorum . kadın ayy bana zenci demişlerdi ama k bakma diyip suratıma kapatıyor kapıyı


hepsinden başka bir olay . yine birgun bayan musterimle iliski anındayım . tam en atesli yeri . tam kapı çalıyor birden . kadın fırlıyor yataktan . kocam geldi diyor . benim göt 3.5 . lan ne yaparım ne ederim . tek çare kullanılmayan bi balkona atıyor beni . balkonda hızlıca giyiniyorum . adam oldururse cesedimi cıplak bulmasınlar diye. 15 dk geciyor kadın gel gel yapıyor giriyorum . kadının el ayak titriyo . ne oldu diyorum . sıkışmış sadece normalde bu saatte işte olurdu. başka biyerde tuvalete giremez bu eve gelmis sıcıp gitti diyor . kendi mi sıctı bizi mi sıcırttı diyorum icimden .

28 mayıs 2011

bankada yaklaşık 140 bin lira var .aileme daha iyi bir ev tuttum. altımda arabam var .mehmetle mecidiyekoyde bir eve cıktık. genel ozetim boyle o tarih icin. musterilerim arasında bir kadın vardi ki zenginligi akıl almaz kadının 48 yaşından duble sarışın . ilişkiden sonra bir kac defa daha birlikte olduk . daha sonra kadın birlikte yaşamayı teklif etti . prensiplerime aykırı diyerek reddettim . sonra aradı bir kaç defa cevap vermedim . aksam markete gidiyorum . arkadan bir araba yaklasıyor ne oldugunu anlamadan alıyorlar beni . siyah bir doblo . kafama birşey geçiriyorlar . enseme bir şey geliyor . uyanıyor başım nasıl ağrıyor . çıkarıyorlar kafamdakini . patron . biraz konusma yapıyor . kimse beni reddetmedi bu gune kadar diyor . o arada mafya vari adamlardan saglam iki uc yumruk yiyorum . kagıt getiriyorlar onume . imzala diyor kadın yasamak istiyorsan . secemiyorum yazıları bile . imzalıyorum . kadın arkasını donuyor . yandaki uzun boylu harif tekmeyi indiriyor . iki uc yumruk yedigimi hatırlıyorum gerisi yok .gozumu acıyorum . gurultu var . oksuruyorum . heryerim curumus sanki . beyaz giyinmis bir erkek geliyor . kımıldayın beyefendi hastanedesiniz . hatırlıyorum yavasca olanları . ertesi gun mehmet geliyor . abi kim yaptı bunu sana ? anlatıyorum olayı . ertesi gun taburcu oluyorum . bir hafta tuvalete zor gidiyorum . aylin ayrılmıyor bir gun olsun yanımdan .

13 ekim 2011

açıyorum telefonu bir ses . çıkaramıyorum bir kadın sesi . buyrun kimi aradınız diyor . yusuf sen misin diyor . evet benim diyorum . 4 sene önce yazlıkta tanısmıstık hatırladın mı diyor ben canan ..

ben canan ..

cananla son gorusmemizden beri ilk defa kalbimin attıgını hissediyorum . ordamısın . evet burdayım hatırladım seni canan . bu kadar yıl sonra seni niye aradıgımı merak ediyosundur buyuk ihtimal .evet diyorum zorlanarak . yazlıkta olanları unutmadın di mi diyor . evet diyorum az oncekinin kopyası bir ses tonuyla . o gunden sonra antalyaya döndüm ben . bir kaç ay sonra hamile oldugumu ogrendim . sevgilimle evlenmek zorunda kaldık mecburen . bir kızımız oldu . gittigim gunler sevgilimle de birlikte oldum senden olabilecegini hiç dusunmedim o gunler adet gunlerimdi diyor . yutkunuyorum . ama buyudukce sana benzemeye basladı . en basta senin gibi sarısındı . tam emin degilim ama senden olabilecegi buyuk bir ihtimal . kalbim zorla atıyor artık . ne yapmamı bekliyorsun diyor . bişey yapmanı istemiyorum . sadece bil vicdan azabu duymak istemiyorum bu konuda . tamam diyorum kapatıyorum telefonu . gozlerim doluyo . kızım mı var benim ?

öncelikle bu yoruma kadar okuyan herkese tesekkurler . yusufun tuttugu gunluk buraya kadar yazıyor . olayın aslını gercek tutarak bazı yerlerde yorumumu kattım . yusuf arkadaşımız geçen hafta boş bir arsada ölü bulundu . bu yaşadıklarını onun gunlugunu okuduktan sonra anlatmaya karar verdim . kendisi her zaman etrafında jigolo olmak isteyen insanların fikrini değistirmek icin ugrastı . her zaman ben dibini de gordum sonunu da bu işten alacagınız ne zevkin ne paranın hiçbir hayrı yoktur derdi . çalıstıgım insanlar kazndıkları parayla sonsuz zevkler tadıp artık hayattan sıkılan insanlar . bunlar oyle insanlar ki zevki almak icin zevkine insan bile öldürür. yusuf kardesim herzaman ölecek gibi yaşardı . ailesine yuklu bir para bıraktı ölmeden . arkadasları cevresi . her zaman kendi yasayamadı hayatı yasasınlar diye çırpındı . yasadıklarını kendimi yerine koyarak anlattım . yorumumdan kaynaklanan hatalar olabilir doğal . gönül isterdi bu hikayeyi yusuf bizzat size anlatsın . ama siz okurken eminim o biryerlerden goruyodur bunu . hikayeyi biraz beklettim çünkü bugun onun doğum günü . burdan doğum gününü kutladıgımı tekrar soyluyorum . 1 hafta dişini sıkamadın sikici oglan . mezarından geldim az önce . toprak kokusu hala duruyor . o bir jigoloydu fakat hayat şartları onu bi işe sokmuştu . şimdi tek istegi olan şeyi tekrar soyluyorum size. jigololuk asla bir meslek degildir . insanın bedenini satması da asla bir ticaret degildir. bunları bir nebze anlamıs olan herkese tesekkur ediyorum ve etrafındaki arkadaslarını da bilinçlendirmesini istiyorum . Sevgilerle Mehmet …

2 yorum:

  1. Etkileyici bir yasam oykusu, sen iyi bir adamsin yusuf, seni tanimasamda gormesemde iyi bir adamsin

    YanıtlaSil
  2. soluksuz okudum, gerçek bir hayat dersi.

    YanıtlaSil