Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 10

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.




garsonu çağırarak bişey içip içmeyeceğimizi sordu
içim yanmış barda ne varsa içesim var alkol namına ama hanzoluk belirtisi olmasın diye su rica ettim
onlar da içeceklerini yenilediler
bi kaç otel hakkında konuştuktan sonra
müsade istedim işe gitmek için. bugün izin almadın mı dedi ebru
-yok almadım da erken çıkarım herhalde akşam dedim
-o zaman akşam buluşuruz dedi hem bana hem babasına bakarak
bişey de diyemedim.
-12 ye kadar izin dedi babası
-tamam ben sana haber veririm dedim ebruya vedalaşıp gittim
akşama doğru mesajı attı.ben hazırım seni bekliyorum diye.
gel dükkanda bekle ama uslu uslu oturacaksan dedim
tamam dedi hemen geldi
patron da sığır değil o kadar amk.
kızı öyle giyinip kuşanmış görünce
siz gidin isterseniz dedi
ben daha bişey demeden
ebru teşekkür ederiz dedi.
dükkandan çıktık
-nereye gidiyoruz dedim
-sen nereye istersen dedi
-sen karar ver dedim
bi tane türkü bar var oraya gidelim oturalım dedi
oraya gittik. canlı müzik 9 gibi başlıyordu. yarım saat erken gitmişiz
iki bira söyledik.
annesine mesaj attı bizimkisi şurdayız diye **genelde genç insanların geldiği bir yerdi. pazar olmasına
rağmen
duyan gelmiş gibi kalabalıklaştıkça kalabalıklaştı
beklenmedik eleman kızın kuzeni de geldi.
bizi görüp masaya geldi
ebruyla selamlaşıp bana da merhaba dostum dedi
dostunu sikeyim senin samimi ol piç
artis tavırlarla oturdukları masaya jack açtırdılar
iki dakikalık keyfim o piçin yüzünden buz görmüş taşşak gibi çekildi
şimdi ebruya gidelim desem yanlış anlayacak bilmiyor ki amk o piçin tam bir piç olduğunu
ebru elimi tutarak biraz da hızlıca içiyordu.
sınavı kutlamaya gelmiş bir kaç ergen olduğunu tahmin ettiğim grup
daha 11 olmadan amı götü dağıttı
laf kavgası başladı
fırsat bu fırsat deyip kaldırdım ebruyu
dışarı çıktık
1 saat vardı ebrunun eve gitmesine
ne yapıyoruz dedi
dolaşalım biraz dedim
yürüdüğümüz yönde giderken o piç de geldi arkamızdan arkadaşlarıyla
bağırıp çağırıyor
durdurdum ebruyu o piçler geçsin diye
yanımızdan geçerken ebruyu lafa tuttu amk oğlu
siktirip gitsene işte
kız benim elimi tutuyor o sordukça soruyor yok sınav nasıldı yok şu böyle bu böyle diye
laf döndürdü dolaştırdı ceyhun şu üniversitede okuyor sen de girebilecekmisine getirdi piç
ne zaman ayrıldınız siz bu arada diye de soruyor kıza
tamam size de iyi geceler dedim
tuttum ebrunun kolunda ters tarafa doğru yürümeye başladım
ebruyu orda biryerde bırakıp o piçi öyle bir sikesim vardı ki tahmin edemezsiniz
-ceyhunla arkadaşlardı kusura bakma dedi
-bana onun ismini anma ebru dedim
-peki dedi
içimde kalan soruyu da sorma fırsatı buldum
-gönderiyor mu hala sana mesaj dedim
-bi kaç tane daha gönderdi ama cevaplamadım dedi
-hani bana söyleyecektin dedim
-ama cevaplamadım ki dedi
kıskançlık krizi yine başladı bende
-ne yazıyor dedim
-özür filan diledi başka da rahatsız edici birşey söylemedi dedi
-yalan söyleme dedim
aman demez olaydım. bana ne dersen de ama yalancı deme dedi
bastı gitti.
orospu çocuğu ceyhun uzaktayken bile zarar veriyordu bana
koştum arkasından
-dur dedim
durmadı
-ebru dedim
sallamadı
tutmak zorunda kaldım kolundan.
tamam özür dilerim dedim
özrünü de istemiyorum. seni de.yalancı olduğuma inanıyorsan seni sevdiğime de inanmıyorsundur bırak
kolumu dedi
yine gidiyor
-ya tamam desemde
peşinden yine koşturduyine tuttum kolundan
-onun yüzünden ayrılacakmıyız şimdi dedim
-onu sana sormak lazım dedi
özrümü yineledim
-bana inanmıyorsan bırak unutmaya başlayayım dedi
üste çıkma politikası uygulayarak
-hani bana vaktinden önce haber verecektin dedim
-kelebek aramıza girmesini istemiyorum.ben unuttum sende unut dedi
-tamam dedim. biraz üzgün üzgün baktı bana
-eve kadar yürüyebilirmiyim seninle dedim
-ben kendim giderim dedi
zorla ikna edip ev mahaline geldik
apartman girişine kadar yürüdük sessizce
ben durdum o bir iki adım daha attı
-tamam fazlasını haketmedim zaten iyi geceler sana dedim
-iyi geceler dedi. yüzüme bile bakmadan içeri girdi.
sinirden kafayı yedim
şimdi yapılacak birşey vardı o piçi bulmak
** ebru hanım bize tavrını yaptı.o sinirle bende o piçi bulmak için geri döndüm.
zaten yürüyebilceğiniz bir barlar caddesi var.o saatte
bu arada da telefonu kontrol edip duruyorum ebru bişey gönderdi mi diye ama yok
piçi bir barın dışında telefonla görüşürken gördüm
gittim yanına başında bekledim
iki arkadaşı da onu bekliyor
-bir tanesi hayır mı bilader dedi
hiç siklemedim.
-oop sana soruyom dedi
yine siklemedim.
bu sırada telefon konuşması bitti lavuğun
-oo dostum naber dedi
-iyi dostum senden naber dedim. derken neresine vursam diye hesap yapıyordum
ama
-ayrıldınız mı ebruyla yoksa yalnızsın dedi
durdum. vurmaktan vazgeçtim.
ulan bu piçler tezgaha düşürmeye çalışıyordu beni
belliki bir komplo vardı. yada ben öyle hissettim
aklımdan geçenler
1.ebruyla aramıza ceyhunu sokup ebruyu benden soğutmak ve ceyhun ismini sürekli tazelemek
2.benim bu piçi iyice dövmemi ve bu durumdan önce piçin ailesinin sonra ebrunun ailesinin
en son da ebrunun haberi olmasını sağlayarak üzerime serseri kavgacı ve barbar sıfatlar yakıştırmalarını
düşünüyordum
haksız olmama ihtimalim çok yüksekti çünkü o denyo ne sikime gelipte öyle birşey söylesin ki.
konuşmaya cevap vererek devam ettik —yok ayrılmadık çok mutluyuz dedim
-ayrılırsınız siz moruk o kız ceyhunu seviyor hala dedi
-helal olsun sana aşktan anlıyorsun dedim
-sen niye geldin paraya mı sıkıştın yoksa dedi
resmen kaşınıyordu piç oğlu piç
-dost değilmiyiz gördüm selam vereyim dedim
-tamam hadi aleyküm selam görüşürüz dedi
-mutlaka görüşecez dostum dedim.
gitti lavuk ben sinirimle kaldım.
birşey yapamamaktan kudurma bu olsa gerek
şeytan dürttü sikerim ebruyuda aşkınıda ızdırabını da git göm şu amın oğlunu yere götü dışarda kalsın
sadece
dedi ama uymadım şeytana herşeyin sırası vardı elbet
bu arada ebrudan hala haber yok
bi de bu çıktı şimdi amk. başımıza.
ne güzel sev’işiyorduk. nerden çıktı amk bunlar
ebru göndermedikçe bende göndermedim mesaj.
sürdü de sürdü olay iki gün gibi bir zaman geçti
sonra dayanamamış olacak ki.
dükkanın önünden geçti içeri bakarak
gördüm içim yandı. yürekte bir cızırtı meydana geldi
kapıya çıktım arkasından baktım
köşeyi döndü
arkasından gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken
dükkanda yalnız olmam sebebi ile gidemedim
5 dakika sonra tekrar köşeden göründü yine dükkanın önünden geçecekti
bende dükkanın önünde yerimi aldım gözlerimi sadece ona dikerek
o sadece bir kere baktı o da köşeden dönünce
kafası önde yürüyerek iyice yaklaştı
geliş açısı dükkana girmeden pas geçecek bir haldeydi
onun yoluna durdum
buyrun hanımefendi dedim. dükkanı göstererek
baktı ama konuşmadı
iki gündür işler çok kesat gönlümde dedim
hala kızgın gözlerle bana bakıyordu
yeter artık dercesine baktım bende ona
sonra bir adım yana açıldım
sen bilirsin dedim
gitmedi durdu
duygu salyalarını yutkundu ağzındaki.bir adım atmaya yeltenir gibi oldu
tuttum kolunda hiç birşey demeden
-gidersen bir daha gelme dedim
bu neydi amk.yaa sinirim iyice arttı. sanki 10 tane karıyla grup yaparken yakaladı beni.
-tamam sevdik kıskandı abartma bu kadar dedim
-hep böyle mi olacak dedi
-valla kusura bakma ceyhun hayatında olduğu sürece böyle olacak dedim
-ama ben bişey yapmıyorum ki.hem inanmıyorsun bana dedi.
-inanmasam durmazdım yolunda. al şimdi de çekildim dedim
-ben seni o kadar seviyorum sen gitmeme bile bu kadar kolay izin veriyorsun dedi
-seviyordun da iki gündür neden hasret bıraktın kendine dedim
-sende aramadın dedi
-ne bileyim öyle surat yapınca o gece dedim. gerçi suratın hala aynı dedim.
suratındaki ifadeyi biraz değiştirmeye çalışırken istemsizce
-özledin de mi geldin yoksa dedim
-özlemedim dedi
-hala yalan söylüyorsun ama dedim
-tamam bu yalandı dedi ama diğerleri doğru sana hiç yalan söylemedim dedi
-tamam biliyorum. sarılsak mı ne yapsak özledim seni dedim
ne tatlı bir gülümseme geldi suratına bilemezsiniz.
küçük bir çocuk açlıktan ağlarken meme görünce sevinmesi gibi bişeydi
işte lan sevdiğim kız buydu amk
sarıldık bi kaç saniye sonra dükkana girdik karşılıklı seni seviyorumlarla beraber
babasına telefon etti. benim yanımda olduğunu söyledi.
gece dükkanı kapatıncaya kadar benimle kaldı.
bu arada bana yardım bile etti. bazı malların tozunu alarak. silerek falan
o kadar süre onunla kalıp öpüşmeden durmak bir hayli zordu ama dükkanda da öpülmezdi amk
bu durumu
-dükkanı kapatsakmı bir beş dakika diyerek dile getirdim
-erken değil mi dedi ne demek istediğimi anlamayarak
-yok geç bile kaldım dedim
-nereye dedi
-dudaklarına dedim.
-sabredersin herhalde dedi
sabrettim. dükkanı birazcık erken kapattık
ve çok zula genelde aşıkların gittiği bir yere gittik.4 birayla
hava da da yaz havası vardı gece olmasına rağmen oldukça sıcaktı.
o heyecanlıydı ben heyecanlıydım.
yıllar geçmiş gibiydi öpüşmeyeli…
**oturduk bir yere
açtık biraları. şerefe dedik ben içmeyi beklemeden sorgusuz sualsiz dudaklarında buldum kendimi
her zamanki gibi dudakları bal kıvamındaydı
bu defa her defaki öpüşmeden biraz daha farklıydı
farklı olan onun biraz daha şehvet dolu öüpüşmesiydi
onun bu halleri beni de azgınlığa sürükledi
oturduğum yerden dizlerimi kontrol edemez oldum
tir tir titriyordu. karda mahsur kalmış dağcılar misali.
bir süre böyle devam edince haliyle elim ayağım rahat durmaz hale geldi.
başka bir deyimle götüm başım oynamaya başladı. parmaklarımın dokunduğğu noktalar ensesinde
aşşağıara doğru inmeye başladı
amk.o kadar turist kız tecrubeme ragmen çok farklıydı.
bir ara nefessizlikten olsa gerek durur gibi olduk ama aklım başka yerlerdeydi
daha bir yudum bile almadığım birayı 4 5 dikişte bitirdim
yuh dercesine bana bakarken o da bir kaç ufak yudum aldı
benim birayı hızlı içmemin sebebi ise alkolün nimetlerinden yararlanıp
daha rahat olabilmekti
ama birayı içerken hadi bırak şunu da devam edelim öpüşmeye der gibi
elimdeki birayı alıp kenara koydu ve tekrar devam ettik
**evet alkol işe yaramıştı ama sadece psikolojik olarak bir biradan ne olacak amk. yıllarca barmen olarak
çalışmış adama
ya bana öyle geliyordu yada ebru beni baştan çıkarmak istercesine öpüyordu
evet amk baştan çıktım.
başı siktir et kendimden çıktım
insan o kadar azar mı amk.
cezaevinde 31 sene yatıp geneleve koşarcasına hızlı hareket etmeye başladı ellerim
bacaklarında başlayan yolculuk yukarı çıktıkça tedirgenleştiriyordu beni
elim sıcaklığı hissetmeye başladığı an başka bir sıcaklık yüzümde belirdi
şamarı yine yedik beyler. karekter farklı ama şamar aynı şamar oğlanı olduk amk
evet beyler tokatı atıncaya kadar ona göre sonra benimde katılarak bana göre de olan ”fazla ileri
gitmiştim”
amına koyduk mu öpüşmenin koyduk
tokadı yedik mi yedik
kendimizi nasıl affettiririz diye düşünmeye başladık mı başladık
öpüşmenin tadı damağımda kaldı mı kaldı
be yarram ne vardı o kadar abartacak o zaman
cevapsız sorular işte beyler
-abartma kelebek dediğini duyar oldum ebrunun ben bunları düşünürken
-sen de o kadar güzel öpüşme demişim malca
-evleninceye kadar öpüşmeyelim o zaman dedi
bu önerge aklımda kalan bir soruya netlik getirmişti beyler **bu kız bu konuda bu kadar hassas ise öteki
piçle neler yaşadığına da açıklık getirir gibiydi ama sadece düz mantık tabi.ama çok yüksek ihtimalle kız
hala anadan doğma duruyordu
ama işin diğer tarafında bana o zamanlar çok korkunç gelen bir söylemde vardı
evlenmek!!
yuh amk ne evlenmesi daha okul var askerlik var.hem babasına söz verdik.
evlilikten büyük karar mı var amk. hayatta
hayatını severek teslim ettiğin kişilere bir nevi götünü dönerek yatıyorsun.
e kalkarsa mal din iman tanımadan sikerler beyler
evlenmek tamam lafa karıştırılıp kandırılması basit bir konu ama işin daha realistik bir tarafı daha var
evleninceye kadar!! lafı
basit bir hesap yapalım
bu kız hiç kalmadan mastır yapmadan 4 sene okuyacak. bende açık öğretim okusam.bir sene civarı
askerlik muhabbeti. düğün hazırlığı falan derken
kuyruğun üstünden bile baksan 6 sene var
evet beyler 6 sene sex yapmadan yaşamak
bi de eskiden o kadar tadını almışken
yuh lan yuh amk. sonra da karılar yok beni neden aldattın yok aşkım sana yetmiyormu falan diyorlar.
yetecekmiydi bana??
işin daha düşündürücü tarafı farzı misal yetti aşkı
ve bekledim 6 sene civarı ya son dakika iş yatarsa yazık olmayacakmı bizim ufaklığın gençliğine
ama herşeye rağmen ebrunun bu davranışı hoşuma gitmedi desem
galatasaraylı arifin ceza sahasında kendini bırakması kadar yalan olur beyler **evet beyler evleninceye
kadar öpüşmeyelime bir şekilde çözüm bulmam lazımdı
tamam öpüşmeyelim demek sadece bok yemek olurdu
ellerimi havaya kaldırdım enselenmiş suçlular gibi
-tamam o zaman bundan sonra böyle öpüşelim dedim
ellerimi ellerinde birleştirerek omzuma indirdi
ve bir buse diyelim artık koydu dudaklarımın üstüne
evet lan hakaten tadı damağımda kalmıştı
ufak bir not ilerlede unutmayın diye
”ben bundan sonraki zamanlarda ne zaman ebruyu öpmek istesem iki elimi havaya kaldırıyordum
bazen olur olmaz yerlerde elimi kaldırarak piçlik de yaptım.
bir nevi aramızda sır espri olmuştu zamanla”
ikinci biraları açma zamanı da gelmişti.
açtık.
tam şerefe diyecektim
-başa almayalım dedi gülerek
-evet yoksa evlenmek zorunda kalacağız dedim
gülüşürken telefon geldi
-aa babam arıyor saat kaç dedi
bi cevap verseydik amk. hemen açtı telefonu **merhaba nasılsın geyiğinden sonra,
tam olarak nerde olduğumuzu ve oturduğumuzu söyledi
daha sonra senin gelmene gerek yok.biz kalkıyoruz şimdi dedi
bi zahmet gelmesin amk. gelse ne yapıyorsunuz lan burda dese sıçmık dondan belli olur
ebru bana döndü telefonu kapattıktan sonra
-mesajı aldınız kelebek efendi. dedi
-ne mesajı dedim
-sevgili eve bırakılacak dedi
-hangi sevgili dedim. piçlik kokan ses tonuyla
-seni çok seven sevgili dedi.
evet olayı kapatmış görünüyorduk. baksanıza kızgın değildi gereksiz abazan hareketimden dolayı
-kendisi gider o boşver oturalım biz dedim.
bu espiye kızılır mı amk. kızdı
-yaa kelebek hadi bak saat kaç olmuş dedi
bu arada ayağa kalktı
piçliği abartıp oturduğum yerden ellerimi havaya kaldırdım.
-offf deyerek eğildi ufak bir öpücük
biraz daha yukarı kaldırdım
biraz daha büyük bir öpücük
ayağa ellerim havada kalktım
-kelebek geç ka-lı-yo-rum dedi
-valla son dedim
-tamam alacaklı ol dedi
eh amk.iyi alışmıştı bu alacak verecek ticaretine öp işte
öpmedi elimi indirip koluma girerek yürüdük
eve bıraktım.
** bundan sonra düzenli buluşmalarımız. onun ailesi ile olan daha sıkı kaynaşmalarımız devam etti
herşey normal gidiyordu
sınav sonuçları açıklanıncaya kadar sürdü bu
ebrunun puanının çok iyi olduğu attığı sevinç çığlıklarıyla belli oluyordu
benimkini sordu
örnekleme vererek açıklıyorum beyler
orda okumak istediğimden değil ama
konya selçuk üniversitesi kamu yönetimi bölümüne gereken taban alım puanının 7 puan fazlasıydı.
ki bu çok rahat girebileceğim anlamındaydı
iyi dedim
geldi. puana o da baktı
-nereleri yazacaksın dedi
-açık öğretim dedim
yine kızdı amk. bağırdı çağırdı. boşuna mı o okulda okudun. orayı herkes kazanır. neden 4 yıllık bir yer
yazmıyorsun
saydıkça saydı amk. sonra uygun bir dille bir kez daha anlatmaya çalıştı
ama ben vurdumduymaz ve inatçı halimden hiç ödün vermedim.
o ısrar ettikçe sinirlendim.
çünkü ben at gözlüğümü takmış geniş düşünemiyordum o zamanlar
kafama sabitlemişim amk. para yok rezil olurum o yüzden siktir et okulu
-ebru doktorluk mühendislik kazanmadım. sırf okumak için okumak istemiyorum.4 sene boşa gider yoksa
dedim
ve beni çileden çıkaran
-kelebek bak puanın iyi eğer sorun paraysa izin ver ben vereyim dedi
dediğim gibi çileden çıkmış bir şekilde
-bir daha benimle konuşurken ağzından para çıkarsa aramız bozulur. noktamdır dedim
ağlamaya başladı
-okumak istemiyorum uzatma lütfen dedim
**aynı gün akşamı dükkandayken babası beni aradı. ottan boktan konuşuyor olmasına rağmen arama
amacı belli gibiydi
bunu da sınav nasıl geçti diyerek belli etti zaten
istediğimden fazlasını aldım. dedim
cevap vermesini beklemeden müşteri geldi ben sizi sonra arayayım diyerek kapattım
ama yeterdi artık istemiyorum amk.
ebru mesaj attı akşam bize gel yemeğe diye
yine amaç belliydi. dükkanda yalnızım diyerek salladım
uzatmıyorum tek tercih yaptım. açık öğretim işletme
kızda türkiyenin önemli bir kaç üniversitesine tercih yapmış rehber öğretmen yardımı ile.
evet artık ayrılığın sinyalleri yavaş yavaş geliyordu
ebru da bu durumun farkında olarak daha sık mesaj atıyordu
ayrılıktan şimdiden sıkça bahseder olmaya başlamıştı
çok seviyordum lan kızı o bir şehirde ben bir şehirde nasıl dayanacaktım amk.
tercihler yapıldıktan sonra bir gün akşam erkek kardeşi hariç ailecek yemeğe çıkmışlar
dönüşte dükkana uğradılar
artık korkacak bir durum yoktu.
tercihi yapmıştım amk.
ebru geldi.
-daha işin çok mu dedi.
-1 saat kadar hayırdır dedim
-babamlarla seni eve bırakırız diye düşünmüştük dedi
vay amk bu kadar sevilir mi?.hepsini kızın hatırına yapıyor olsarak gerekti beyler
-erken daha bırakamam dedim
-iyi biz biraz daha dolaşalım o zaman dedi annesi
ulan ayıp ediyorduk hay işini gücünü sikeyim
yarım saat sonra mesaj attım. ebruya
- bitti işim diye
-tamam geliyoruz dedi
geldiler ben araba nerde diye merak ediyorum. araba yok.amk zaten yürüyerek gelmişler çarşıya
eve kadar benimle mi yürüyeceklerdi yuh amk.
yapar mı yapar bunlar desemde
-bizim eve kadar yürüyelim orda götürürüz seni dedi
-iyi dedim. koluma girdi
annesi babası önde kolkola biz arkada yürüdük
apartmanın yanına geldik
-babası daha erken uykun yoksa gel birer kahve içelim dedi
-annesi yorgun degilsen gel oğlum dedi
ebru herkese cevabı verdi.
-yorgun değilmiş hadi dedi
nerden biliyon amk.
ben rahatsız etmeyeyim desemde apartman girişine yöneldiler bile
yukarı çıktık
kahveler geldi. içtik
iş güç biraz muhabbet
-istediğin zaman söyle götüreyim dedi babası
ebru yine atladı
-baba gerek yok taksiyle gider artık dedi
-olur mu ayıp olur çıkardık burayafalan derken annesi. ebru ısrar etti biraz daha oturalım baba biz diye
bi envi siktir etti onları onlar da müsade istedi yatmak için
esas bu ayıp amk. bırakılıp gidilir mi ebruyla ben orda
gittiler… **onlar bizi öyle bırakıp gidince daha bi utandım.bu kadar olmamalıydı amk.
ebru zaten hemen fiziksel olarak dudaklarını yavşatmaya başlamıştı
tamam bende istiyordum ama bir kaç öpüşmeden sonra ebru daha ihtiraslı öpmeye başlayınca
öpüşme sesleri yükselmeye başladı çok sessiz olan ortamda
dudaklarımı zar zor ondan alarak
ayıp oluyor böyle .ok ses çıkıyor dedim
tv yi açayım mı dedi
yok ben gideyim doğru değil yaptığımız dedim
yaptığımızda yanlışlık yok ama yer olarak katılıyorum dedi
ve ekledi benim odaya geçelim istersen dedi
ebru wc ye falan kalkarlar burda göremeyip yanlış anlarlar ben gideyim dedim
bir yere gitmiyorsun dedi elimi başının arkasından geçirip omzuna koydu
kafasını bana yaslayıp sessizce durdu
bir yandan da elimi okşamaya başladı
lan babası gelse ayıp olacak amk. adam bize o kadar güveniyor evine almış
yanlış birşey olmasından korkuyorum
ama sessiz durmakta kötü çünkü içerden dinliyorlarsa ne yapıyor bunlar konuşmadan diye de şüpheye
düşebilirler

Part 11>

0 yorum: