üniversite aşkları bir başkaymış galiba final

22 Temmuz 2013 Pazartesi yazildi.



o gün gidişim bizi bitirmesin diye ona bağlı olduğumu anlasın diye onun en yakın arkadasıyla gittik yüzük filan aldık, pastadır, çiçektir, mumdur filan bişiyler aldık .. taktık yüzüklerimizi.. o an bi daha aşık olmuştum ona, o tertemiz kalbine. bana o sarılışı, o gözlerinden akan mutluluk gözyaşları….. Herşey benim Mugla’ya dönmemle başladı.. yeni bi başlangıç, bi ayrılık sonumuzu hazırladı.. tekrar bi sınav stresi, uzakta olmak hayliyle yordu ikimizi.. yanına gidip geliyordum ama hep yanında olmam gibi olmuyodu.. benim facedeki bayan arkadaslarımla olan samimiliğim, cekilen fotolar… benim son zamanlardaki içinde bulunduğum b*ktan psikolojik durum.. ki ben kötü şeyleri hep içimde yaşarım, kimseye anlatmam.. ANLATMAZDIM.. derken sonumuzu hazırladık yani… ve BİTTİ … Düşünüyorum ben daha böyle bi aşk yaşayamam galiba, böyle içten, böyle temiz, böyle harika bi insan bulamam.. beni böyle SEVENİ bulamam.. bende sevdim ama onun kadar sevemedim.. Ailemle tanıştı, bir hafta annem, o ve ben birlikte kaldık.. faceden ailemdeki herkesle konusuyordu fiilan.. hani herkes tamam bu oldu artık gözüyle bakarken bittik.. odamda, bilgisayarımda, telefonumda, kıyafetlerimde herşeyimde bi hatırası var.. şuan oturduğum koltuktada oturdu… herşeyde onun izi var.. 1 ay oldu biteli ama gerçekten BİTTİ galiba..

0 yorum: