Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 4

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

ertesi gün dükkandayım. dışarıda nargile içiyorum.hem nargile reklamı yapıyor oluyorum hemde nargile
zevki. yoldan geçen turistlere tadına baktırıyorum falan.
iki tane turist kız geldi. gelin tadına baktırdım hoşlarına gitti. çilekli aroması var mı dediler. lüleyi
değiştirip çilekli yaptım bi tane. bilenler bilir.iyi nargilelerde kömürü sipsi tütünü yedek lülesi. maşası
rüzgarlığı derken nargile satmak uğraş gerektiren bir iştir.ben kızlarla hem muhabbet ediyorum.hem de
anlaştığımız nargileyi paket yapıyorum.
elma çayı ikram ettim kızlara. bende bu arada sarıp sarmalıyorum nargileyi. gırgır şamata döndü. turist
kızı amk. biraz tipin varsa türk erkeklerine hemen yavşıyorlar.
bi de klasik yalanları var eğer seni begendilerse.bi kız sana burda iyi disco nerde var derse bilki bu gece
beni diskoya götür demek istiyordur. yoksa her gece diskodalar zaten bana numaradan soruyorlar.
ben şu iyi bu iyi derken.
sende gidiyor musun hiç diskoya diye sordu birisi
giderim bazen dedim.iyi karşılaşırız belki bu gece dedi.
ne diyim amk. belki dedim.
ve tahmin edin kapıda 2 ile 5 dakika arasında bizi dinliyor olduğunu tahmin ettiğim. kolej mezunu yani
ingilizceyi iyi derecede bilen kim var??
evet hiçbiriniz yanılmadınız amk. ebru.
kabilesini sikeyim ben bu ızdırabın.
hayırlı işler dedi. döndü gitti.
amk. türk filmlerinde makara yapardım.tam nasıl denk getiriyorlar diye.bu olayda anladım. dalga geçtiğin
herşey dönüp dolaşıp seni buluyor.
ben ne yapsam diye. düşünürken.
mesaj da geldi. hırsını alamamış belli amk. akşama iyi eğlenceler sana diye

işin açığı ne yapacağımı bilemedim.ama sessiz kalmak durumu daha da kötü yapacaktı.ama yanlış bişey
söylemek daha da kötü olabilirdi.ilk defa karşılaşıyom.
yine mal mal düşünürken bi bok yazamadım.
akşam üstü oldu. dükkanı erkenden kapattım.
hastaneye gittim. dışarda kimse yok. içeri girsem nasıl gireyim. mesai bitmiş güvenlik almaz amk.ama
içeri girmem lazım.ya kız hastanede değilse evi nerde amk.onu da bilmiyom.
biraz daha dolaştım.yok beyler. gittim güvenliğe abi dedim böle böle bi kaza yapan çocuk vardı
dedim.ben tanımam bilader dedi. içeri gir sor.ehh dedim eyvallah. canıma minnet amaç içeri girmek
zaten.iyi girdik de.
oda hangisi. resepsiyona gittim. abla böle böle biri vardı odası nerde biliyor musnuz dedim. nerden bilsin
ismi lazım piçin ama ben bilmiyorum.
çıkardım telefonu. kardeşinin adı neydi dedim. gönderdim
tabi siklenmedim.
naz yapıyor amk.
ahmet miydi önemli çabuk dedim.
hayır dedi. sadece düşmedi anlayacağınız ben hayır ahmet değil hüseyin osman mehmet neyse söyler
diye bekledim.
çıkmaza girdi. olay.recepsiyoncuya. durumu tekrar anlattım.bak dedim. böle böle komadaydı. motor
kazası. normal odada olması lazım şimdi. derken.kayıtlara bi daha baktı.şu galiba dediler. verdiler odayı.
gittim odaya baktım.
tamam bi lavuk yatıyor orda ama ebru yok amk. ortada.başka bi bayan var. pardon yanlış oldu dedim.
çıktım.
belki wc dedir diye. biraz daha koridorda oyalandım yine yok.
sıra evini bulmaya gelmişti.
resepsiyona tekrar gittim. saolun deyip çıktım.
resepsiyona sorsam adresi var mı diye. niye ordan öğrenmedin dese şüphelenecek göte gelecez amk.
olay yeri gözlemci katili olacaz gözlerinde
yine telefonu aldım. nasılsın diye mesaj attım. tansiyonunu ölçmek için
cevap gelmedi tabi
bende iyiyim sağol dedim.
bira ısmarladın mı kızlara dedi
evet ısmarladım.ilk birada sarhoş ettim ikisinide fıcı bira taktiğini yuttu salaklar götürecem şimdi dedim
ne dese beğenirsiniz??
hedefini iskandinav rüzgarı düşürmüş haberin olsun.. dedi
ev nerdeydi sizin dedim
kızları mı getirecen dedi.
misafirliğe gelecez uygunsa dedim
kasırga çıkıyor haberin olsun. dedi
ama bu konuşmalar sırasında henüz diskolar açık değil beyler biliyor yani. daha akşam 8 civarı amk ne
diskosu.
baktım olacak gibi değil söylemez amk neden söylesin. telefonu çıkardım.onu ara bunu ara ortak arkadaş
bulacam diye götüm patladı.bi arkadaşın kız arkadaşı dershaneden tanıyormuş. aynı okula gitmişler.
dolayısıyla biliyor evini. öğrendik yerini.tam olarak.
apartmanı buldum ama kız zaten daire numarası söylemedi ne olur ne olmaz diye.
apartmanın hangi tarafında kaçıncı katta oturuyor nerden bileyim amk.
binanın yola baka iki yanını gören yere geldim kaldırımda
pencereden aşşağı bakarmısın dedim
gönderdikten sonra yola yürüdüm. binanın iki tarafınıda görecek şekilde. sağa sola radar gibi gözleri
gezdirdim.bi perde aralandı. hemen hareketli bölgeye yöneldim. tamamdı beyler evi buldum. allahtan
öbür tarafta çıkmadı amk binanın.
kaldırıma kıçımı yola ayaklarımı koyup oturdum,
tam onun dairesinin karşısına.
ufak bi edit.4. kattı başım ağrıdı amk. yukarı bakmaktan bana bakıyor mu diye.
kız piç amk.az çok tanıyorsunuz.
kürkçü dükkanına bakıyorsan kapandı dükkan dedi.
lafa bak amk.
açılmasını beklerim dedim.
açılmaya bilir.ama dedi.
direk açılmaz deseydin kızların yanına dönerdim ama olabilir ihtimalli konuştuğun için bekleyeceğim
dedim
hala kızlar diyorsun aklın orda kalmış dedi
gönlüm başka yerde ama dedim
bana ikisiyle de gel. dedi(akıl gönül)
iş tamam gibiydi. biraz yumuşama vardı. sadece götü biraz sıkıp bi kaç saat orda beklemek gerekiyordu.
arasıra pencereden bakıyordu.
bi saat kadar oturdum.
tamam inandım. gidebilirsin dedi.
tamam seni hallettiğime göre kızların yanına gidebilirim artık dedim
offffff diye 159 karekteri kullandığı bir mesajla cevap verdi

kendi kendime ibne misin amk.ne bok yiyon amcık desem de artık göndermiştim beyler
yine sessizlik oldu. gitsem şüpheye düşecek.
boş boş oturmak sıkıcı geliyor amk. tamam arasıra pencereden bakıyor ama. 5 dakikada on dakika da
bir.5 dakika da 300 saniye var amk.300 e kadar saymak demek. illa bişey yazasım geliyor. piç şeytan
dürtüyor
işi nasıl piçliğe dökmüştüm artık.o da seviyordu bana yapmayı o yüzden sıkıntı olmaz diye devam ettim
beni kıskanmana bayılıyorum dedim
bu defa offff u 159 karekterle doldurmuş ek mesajla da 159 karekter fffff yazmış sadece
diskolar kaçta kapanıyor.ben hep sarhoş bitirdiğimden gecenin hiç hatırlamıyorum dedim
3 e kadar orda beklemeyeceksin herhalde dedi
gel beraber bekleyelim dedim
cevap vermedi
sen bilirsin dedim
tam bir turizme darbesin ne güzel kızlarla eğlenecektim onlarıda eğlendirecektim. dedim
alıkoyan mı var dedi
evet dedim.
nedir kimdir dedi
başka iki kız daha var onları da sen yokken ayarladım. burda buluşacaktık tesadüf senin evin oraymış
dedim
amacın ne dedi. nedir yani bu oturmalar falan dedi
bak bakayım eve marketten bişey eksik mi dedim
gelemem misafir var dedi
affettiğini söyle diyecem ama zaten affedilecek bişey yok. yanlış anladın bugün ki olayı dedim.
cevaplamadı
hastaneye de gittim kardeşini gördüm bu arada dedim
nasıl yani dedi
yok yok merak etme durumu iyi dedim
beni görmeye mi geldin dedi
evet dedim
evi nasıl buldun dedi
kızlarla buluşacaktık hatırlasana dedim
ciddi olur musun lütfen dedi buldum işte bi şekilde dedim
ya gelmek isterdim ama evde misafir var dedi.
lütfen git artık dedi.
çöpde mi yok evde dedim
annem yok evde misafirlerle ilgilenmem lazım. çayıdır meyvesidir. eksik olan herşeyi babam almış zaten
başka zaman dedi
tamam ben gidiyorum o zaman dedim.
tamam iyi geceler.eve sağdan gidecen unutma dedi.sol yol diskolar caddesi beyler.
offff uzatma şimdi diskonun yolunu bana dedim
sende şu espriyi uzatma artık dedi. göt oldum iyi geceler deyip
kumara gittim beyler
kumar oynayanlar bilirler gece sonuna doğru. kumar oranları daha da artar. yani 5 lik onluk oyun gece
sonu 50 100 çıkar.
kapanacak artık mekan. yanık bilmeyenler bilmez ama. kısaca okeyin iki tane jokerle oynananı.ama yere
yaptığın perleri açmalı. elinde kalan sayıları da sana yazarlar 100 olunca yanarsın. oyundan çıkarsın. eğer
tekrar girmek istersen sayısı en yüksek olanın sayısıyla girersin.ama aynı oyunda her girişte girmen
gereken para miktarı katlanır. herkes yanıp bir kişi kalınca yerdeki tüm parayı alırsın.
oyun katlandı da katlandı. biri yanıyor tekrar giriyor. öteki yanıyor o giriyor masada iki ayda kazanacağım
para birikti.ama ben ilk giriş parasıyla duruyorum. sayılar.yanma sınırında yani tam hatırlamıyorum ama
98 97 96 civarı. mesela sayısı 98 olan açtıktan sonra elinde 2 sayı kalması lazım yada kafadan bitmesi
lazım. iyice gerildi masa. neyse kagıtlar dagıtıldı.eli dizdim. elden tekim.ama nasıl tek iki joker var 10
kagıtla oynanıyor.bir 3 lü bir 4 lü perim var birde maça sekizli var boşta. onun yanına kağıt arıyom. karo
sinek kupa 8 veya maca 6 7 9 10 lazım. yada diger perlerin yanına bir kagıt. çekiyorum yok. atıyor yok.
çekiyorum yok atıyor yok.bi de çift desteyle oynanıyor amk.bu kadar şansızlık olamaz.yok amk gelmiyor.
işin garibi elime ikili çeksem kagıtları yere açıp elimde ikiliyi bırakıp bir el daha şansım olacak o da
gelmiyor.amk. sonunda geldi.ama bittim.
topladım paraları. başladı geyik amk.vay şansını sikeyim.vay amk ben böle işin. çift joker sana nasıl
geliyor. hile mi yapıyon.ne diyecen adamlara amk.yok ne hilesi falan filan derken. küfürler başladı.bi
tanesi dedi. dışarda görüşecez. tamam oynadığım adamları tanıyorum da kumar olunca işin içinde para
olunca olay değişiyor. adamlar çıktı. mekan kapanacak. bende sike sike çıkacam.
dışarı çıktım.4 5 kişi var ama hepsi dövmek için değil beni seven ayırmaya çalışan da var aralarında. hile
yaptın dedi diretti adam.aga yok ne hilesi. istiyorsan vereyim paranı dedim
para için yapılır mı dedim
sokarım sanada parana da dedi. yumruğu sağ kaşımın üstü hissetti. yıldızları gördüm. digerleri ayırayım
falan derken.bir iki tane de traş tekme falan geldi. sonra ayırdılar.onu aldılar gittiler.
kaşın üstü şişti ama açılmadı.bu demek oluyordu ki içerdeki zedelenme yarın gözün üstüne morluk olarak
belirecek.amk ben yine karşılık vermedim. orda oturdum kaldım. yanımda bi arkadaş daha kaldı. oturdum
sigarayı yaktım. içiyorum.arkadaş tekel bayisinin birinden kutu kola aldı geldi onu bastık üstüne.
sonuç yine dayak yedik. sebebi amk. kumarı.göz moraracak. herkese açıklama yapılacak. nasıl
morardığına bir yalan uydurulacak.
gittim eve. ebru yatmadan önce aradı. aramazdı amk. hiç aramamıştı ki beni telefonla. sadece çaldırmıştı
bi kaç kez. mutlaka bişey olmuştu ama ne??
**heyecan bastı beyler.ne oldu lan neden aradı amk. yoksa kavgayı mı duydu diyte tedirgin bir şekilde
açtım telefonu
çatallı bi ses tonuyla efendim dedim.
-merhaba nasılsın dedi??
bok gibiyim amk. neden aradın?? gerginliğiyle -iyiyim dedim
-telefonu bi kaç saniyeliğine kulağından uzaklaştırır mısın dedi??
mal oldum ne diyor lan bu derken telefonu da uzaklaştırdım kulağımdan. sonra yine dayadım kulağıma
-tamam teşekkürler dedi. kapattı amk. zart diye.bi bekle amk. bizde iyi geceler falan diyelim yok.
nerde.böyle yapmasının bi sebebi olmalıydı.ama zaten kafam ağrıyor. kafa çalışmadı amk. derken jeton
düştü benim
müzik sesi var mı diye yaptı bunu beyler bence. yani diskoda mıyım onu deniyor. tamam kıskan iyi güzel
hoşda şimdiden böyleysen ilerde ne bok yiyecem ben amk. ilerde hayatımda söz sahibi olmaya başlayınca
ne olacak
kız beni besbelli kıskanıyor beyler. bir mesaj geldi
-sesini duymak güzeldi yorgunluğumu aldı diye. hassiktir ordan kimi yiyon amk. götün tutuşmuş işte
discodamıyım diye.
-çok şanslıyım dedim
-sebeb? dedi
-sen aradığında discoda elektrikler kesikti sessizce konuşabildik dedim.
utandı mı nedir. bilemem ama konunun üzerine gitmedi. belki de ben sadece kuruntu yapıyordum ama
neden kulağımdan telefonu uzaklaştırmamı istesin ki??

Part 5>

0 yorum: