Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 12

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

-banane dedim
-haberin olsunda dedi
-ne yaparsan yap beni ilgilendirmiyor dedim
mesaj yazmaya da devam ediyorum
o konuşurken benim kulağıma eğiliyor yüksek sesten dolayı
-bişey içermisin dedi
-yok gidecem birazdan dedim
-beni de bırakırmısın eve dedi
-araba yok bende. taksiyle gidecem dedim
-tamam beraber bineriz o zaman dedi
-paran yoksa para vereyim git dedim
-param varda korkarım yalnız gitmeye dedi
-madem korkuyorsun niye yalnız geldin hem baya cesurca dans ediyordun az önce dedim
bunu benim kıskançlığım olarak algılamış olacak ki
-kıskandın mı dedi
-kıskanılacak kişi kategorisinde değilsin benim için dedim
ne kadar terslersem o kadar inat ediyordu
-hem kimse teklif etmiyor ki çıkmak için dedi
-yanlış kişilerden teklif beklediğin içindir dedim
sıkıldım. kendimi ebruyu aldatıyor hissettim. arkadaşlara ben gidiyorum dedim
mekanda çıkmaya çalışırken kalabalığı yararak o da arkamdan geldi **ben bu durumdan çok daha
rahatsız oldum.
ebrunun bir tanıdığı.
ceyhun piçi veya tayfasından birisi
beni o halde görüp yanlış anlayabilirlerdi
merdivende bekledim
bana yetişti
-sen nereye dedim
-taksiye kadar geleyim lütfen dedi
-elif burda kal gelme arkamdan dedim
-ben başka taksiye binerim dedi
-elif siktir git başımı belaya sokma benim dedim
-sen siktir git dedi
oh canıma minnet
-tamam siktirip gidiyorum dedim
yürüdüm aşşağı indim. kapıdaki kalabalıktan geçmeye çalışırken
arkamda ilerlememi bildiren el yine elifin eliydi
dışarı çıktım ondan sıyrılarak
taksiye doğru hızlı adımlarla ilerlerken
arkamdan yazlık kısa topuklu ayakkabısıyla koşarcasına yürüyen yine elifti…
**bir kız bu kadar bir olayı abartamazdı
abartmamalıydı.
siktir ettim amk.hep ters davrandım hala yüzsüzlük yapıp peşimden geliyor
ceyhun piçi de piyasada görünmüyordu
acaba ceyhun mu gönderdi bu kızı diye düşündüm ama
imkansızdı amk. kız gelmiş işe başlamış kuyumcunun bir tanıdığı vesilesi ile gelmiş
ama olabilme ihtimali bile beni korkuttu ve adımlarımı daha da hızlandırdım
abi sıra hangi takside derken artık koştu mu ne yaptı amk. elif de arkamdan yetişti
muhattap olmak istemezcesine tanımıyormuş gibi yaparak direk taksiye bindim
taksicide bininceye kadar o da arkaya bindi
taksici nereye gidiyoruz dedi
arkamı döndüm adres ver dedim
yeri söyledi
daha kalkmadan ne kadar yazar abi dedim
taksimetre ne yazarsa o dedi
ortalama dedim
bi rakam söyledi
biraz da fazla vererek
bu kızı oraya bırak abi dedim indim taksiden
sonra arabanın arka kapısına geçtim ki kapıyı açıp çıkmasın
onu gönderdikten sonra
bende bir taksiye binip eve gittim
ebruya da eve gittiğimi iyi geceler dilediğimi söyleyip yattım
ertesi gün ebru dükkana geldi
bi kaç geyikten sonra asıl gelme amacı olan dün geceye lafı getirdi
şuraya gittik böyle yaptık
buraya gittik bunu yaptık diye bi kaç olay anlattım
-başka?? dedi
bunu duyunca galiba bi boklar duydu bu diye dünki olayı anlatmaya karar verdim —elif i de gördüm
dedim
hemen tepkiyi gösterdi
-bak sen elif le eğlendik demek
sakin görünmeye çalıştım
-yok hayır erkek arkadaşıylaymış dans ediyordu selam verdim dedim
-sanane niye selam veriyorsun. neden rahatsız ettin dedi
amk bu kadarını duyunca delirmiş görünüyordu. gerisini anlatsam tam domaltacak beni elifin çalıştığı
dükkana doğru
ama anlatmazsam ve eğer birisi ona ,çıkışta veya takside beraber gördüğünü söylemişse
domaltmadan ayakta siker diye düşünüp
geri kalan hikayeyi de anlatttım
hiç bir sikim söylemedi
-hiç birşey yok ebru olsa zaten sana sürekli mesaj atmazdım dedim
-ben saat 3 ten sonra(son mesaj) ne yaptığını nerden bileyim dedi
-hayatım geçekten birşey yok istersen elife sorabilirsin dedim
-kendin sor kendin cevabını al kelebek dedi
kızdım bekle burda dedim
ebruyu kaybetme korkusu sardı beni amk
karşıya gittim
elifi sordum işe gelmemiş
eh amk.yaa hastalanmış gelmemiş
ebruya tekrar dönüp
-işe gelmemiş bugün dedim
-artık ne yaptıysan kıza dedi
ben sinirden of pof çekerken
kalktı gitti
bu gereksiz olduğunu düşündüğüm hal ve terkedişi kalbimde fatmagüle tecavüz edilişi hissi verdi
hiç haketmeden haksız yere kalbime gereksiz bir yarak girdi. kalbim sikildi amk.
ne bok yaparsam yapayım bir süre konuşmanın çözüm getirmeyeceğini düşünerek
ilk hamleyi tekrar ondan bekledim
madem seviyordu gelirdi??
daha önce gelmişti, tekrar gelirmiydi??
gelmedi piçler
taaaaa ki babası gelene kadar
babasına geçmeden önce ertesi gün elif kendi dükkanına geldi
çağırdım gel diye
-efendim dedi
-aferim dedim. sonunda ayırdın bizi
-biz seninle birleşmedik ki ayrılalım dedi
aklına mantığına sokayım elif
-ebru ve ben ayrıldık senin yüzünden dedim
-ben ne yapmışım dedi
-bo var peşimde dolanıyorsun dedim
-kim dolaşıyor senin peşinden dedi
-seni kıskandığı için terk etti dedim
-o gece bizi mi görmüş dedi
-ben anlattım dedim
-hem sen salaksın hem o salak o zaman dedi
-ne yaptık ki.hem sen anlatıyorsun hem de o kıskanıyor dedi
-yapalım istersen de boşuna kıskanmış olmasın dedim
-düşünmem lazım dedi
hay sikim yaa tam cinayetlik kız amk. biri bunu vursa yemin ediyorum adalet önünde yalancı şahitlik
yaparım
-elif git.bir daha lütfen diyorum ama lütfen benden uzak dur dedim
baktı kaldı bana
-uzak durma süren şimdi başladı hadi güle güle dedim
yine bozuldu gitti
zaman geçti piçler ebrudan hiç haber gelmedi
gözüm yollarda kaldı belki yine gelir dükkanın önünden geçer diye geçmedi
bir gün babası dükkana geldi
oturduk 3 5 muhabbet ebrudan ayrıldığımızdan haberi yokmuş gibi
-ebruyu okul ve yurt işleri için ankaraya götüreceğiz. düşündüm ki ona sürpriz yapalım seni de götürelim
dedi
lan biz kızla konuşmuyorduk ki amk. yada kız benle konuşmuyordu demek daha doğru olur. resmen terk
etti beni
ama bu durumu babasının bilmemesi ilginçti
hiç mi üzgün gözükmedi evde amk
hiç mi farketmedi babası dışarı eskisi kadar çıkmadığını
-ne zaman gideceksiniz dedim
-yarın gece 1 de yola çıkacağız dedi(alanya/ankara 7 saat arabyla beyler)
-tamam patronla konuşayım ben size haber veririm dedim
-tamam bekliyorum dedi gitti
dedim patron olay böle böle gitmem lazım
olm iş güc derken gözünü seveyim dedim kaptım izni
ama bakalım zaten ebru ne tepki verecekti
babasını arayıp
-tamam geliyorum ama madem sürpriz yapmak istiyorsunuz, beni evin ordan değilde alanyanın çıkışından
tam sürpriz olsun dedim
-süper fikir yarın gece yola çıkmadan 5 dakika önce sana haber veririm. sende gidersin oraya dedi
anlaştık
gün geldi. gece oldu
babası beni aradı **ama ben zaten yarım saat önceden taksiyle ordayım amk.
intihar mı edecen burda ne işin var diye de makara yapıyor
bir nevi intihardı aslında kendimi kurban edecektim ebruya ya kollarına düşecektim ya da derde tasaya
her arabaya dikkatle bakarken kalbim 132 decibellik kolonun bas mandolini gibi gidip geliyordu her
arabada
derken sinyal vererek bir araba yaklaştı
evet geliyordu amk
durdu. arka kapıyı açtım direk içeri girdim
önde babası ve annesi arkada da ebru. kardeşi gelmemiş
o kadar benim hakkımda iyi yazar diye atıp tutuyorsunuz alın amk.o ebrunun bakışının tarifini
vermiyorum
o an hissettiklerimi anlatamıyorum
beyin ölümüm değil ama kalb ölümüm gerçekleşti
o ne oluyor deyinceye kadar
babasına bakarak ortayı yaptım gökhan gönül mü dersiniz quarezma mı dersiniz yoksa sabri reyiz mi
dersiniz
hakemin gol kararı vereceği geçerli bir açıklama yapsın diye
-sana sürpriz yaptık kızım dedim
bu arada da sürmeye başladı
arabaya ne olur dur dedirtmesin diye başında dolaşan şeytanlardan medet aradım ebrunun
neyseki başka mesaidelerdi ve
-iyi yapmışsınız dedi
bana da merhaba deyip önüne döndü
ama hiç de hoş bir merhaba gibi görünmüyordu
neyse buna da şükür diyerek oturdum oturduğum yerde
pişman pişman
amk.bi bok yapsam da pişman olsam neyse
annesi bir kaç soru sordu
çok efendi bir çocuk üslubu ile hepsine cevap verdim
babası bi kaç kez aaaa?? öyle mi?? gibi kısa kelimelerle konuşmaya katılsada
bizimki hiç bir tepki vermeden yüzünü diğer cama döndürerek yolculuğa devam ediyordu
ben ise hiç acele etmedim.yol yakınken durdurur beni falan yolda indirirler diye bekledim
konyaya kadar bekledim
ama bir baktım bizimkisi zaten uyumuş
kafası da bir müddet sonra benden tarafa döndü
yüzüne öyle derin derin bakarken ağlamadıysam en abazanız siksin
ağlama değil de duygu boşalması diyelim
lan ne kadar güzeldi amk. annesi de kendini uykuya kaptırmışken ön koltuğa biraz yaklaşıp babasına
düşük sesle
—uykunuz gelince haber verin size fıkra anlatayım uykunuz kaçsın dedim
sanki dünyanın en komik fıkrasını anlatmışım gibi gülme krizine girdi adam
-tamam gerek kalmadı allah iyiliğini versin açtın yeterince dedi
-allahtan fıkra anlatmadım dedim
gülmeye devam etti
durup durup gülüyordu.bir ara kafası mı güzel diye şüphelensemde
ben de o gülüyor diye gülmeye başladım
biraz daha ilerledikten sonra
götümü biraz daha ebrudan tarafa sürüdüm hani üstüme uyuyakalmaya devam etsin diye.
benim gözümde gram uyku yok
içim heyecanlı, telaşlı,ne yapacağını bilmez bir şekilde
beşiktaşlı deli ibonun sol kanattan sopu sürerken ne yapacağını bilememek gibi farklı bir duygu
-babası anlat bakalım diyerek düşüncelerden arıttı beni
-ne anlatayım dedim şaşkınlıkla
-fıkra anlatacaktın ya dedi
-ben fıkra bilmem ki dedim
yine gülmeye başladı herif.amk hiç espri görmemiş gibiydi hayatında
devam ettim o gülerken
-oo durum bu boyuta geldiyse duralım bari dedim
-yok yok uykum yokta can sıkıntısı işte zaman geçsin dedi
bi milyon fıkra bilirim aklıma bir tane gelmedi o zaman. **sonra bir tane geldi anlatmaya başladım ama
fıkra biraz bel altı olduğunu anlatmaya başladıktan sonra farkettim
ulan devam etsem mi etmesem mi diye düşünürken
hep sizin gibi
eee
eee sonra ne oldu demeye başladı
unutmuş numarası yapsam rezil olacaz adama sikerim ne olursa olsun diye devam ettim
fıkra bittti
herif krize girdi amk. arabayı sağa çekti indi arabadan
açtı fermuarı hem gülüyor hem işiyor ben içerden duyuyorum sesi
yuh amk. zengin adama öyle işemek de yakışmıyordu.
araba durunca annesi de uyandı. neden gülüyor bu dedim
fıkrayı annesi de anlattırmasın diye
-bilmem dedim
bu arada babasıda gülerek arabaya bindi. ebru kapı sesine galiba uyandı
bana dönerek uyku sersemliği ile olsa gerek
-ne oldu kelebek dedi.
-birşey yok aşkım dedim kolumu omzuna atarak ve yarım sarılarak düşük bir sesle
hemen orjinaline döndü amk. suratı asıldı. dudaklar büzüldü.
tavır yapılarak elim omzundan alında dizimin üstüne bırakıldı ve kafa tekrar camdan tarafa çevrildi
bende surat düştü. içten içe offlama başladı
sikeyim böyle işi diye ruhumda isyan çıkarıldı.
şeytan yanıma usulca yaklaştı bas şuna tokadı
dinle lan diye lafa gir gerisini tek solukta tekrar anlat üzerine de seviyorum lan ı ekle yapış dudaklarına
dedi ama
şeytanın bu teklifini
1.kadına el kalkmaz ilkesi
2.arabada yalnız olmamamız
sebeblerinden dolayı reddettim.
ben yine sus pus otururken babası
-allah aşkına bir tane daha anlat dedi
amk. fıkra anlatacak hal mi kaldı. kızın kalb hücrelerime tek tek yumruk atıyor haberin yok
bu arada fıkrayı da hala biliyorum. isterseniz anlatırım
-aklıma gelirse anlatırım dedi
annesi dayanamadı ne fıkrası o dedi
vay amk babası anlatmaya başladı fıkrayı hem de karısına hemde ebru da duyuyor.
eyvah ki ne eyvah rezil oldum. kıpkırmızı geçtim
yüzüme çıkan kan sikimin damarlarında gezse sikim 2 santim kalınlaşırdı
babası şerefsizi sansürsüz anlattı.ben öyle mi anlatmıştım amk. adam sikme yerine şey ediyoru kullanır
ebrunun fıkraya verdiği tepki gelecekteki bana tavrının sinyali gibiydi… **adamın birisi yolunu kaybetmiş.
bir köy yoluna girmiş arabasıyla
köy meydanından geçerken bir bakmış ki herkes feryad figan ağlıyor
adam merak etmiş durmuş
yakalamış köylünün birisini
abi ne oldu hayırdır? herkes yasta demiş
köylü-bu civarın en güzel kızı öldü onun için ağlıyoruz demiş
adam çok meraklanmış mutlaka bu kızı görmem lazım demiş kendi kendi kendine
hayırdır neden öldü diye sormuş adam
köylü-valla bizde bilmiyoruz demiş
adam-ben doktorum müsade edin bir bakayım belki anlarım neden öldüğünü demiş
tamam demişler
doktor kızın olduğu odaya girmiş
bir bakmış kız harbiden 10 numara
adam kıza şöyle bir bakıp yüzünü okşarken
hala hayatta olduğunu farketmiş
ama çoktan siki kalkmış adamın
kendi kendine planı yapıp. ulan nasıl olsa herkes bu kızı öldü biliyor ben bunu burda bir güzel sikeyim
sonrada boğazını sıkar tekrar öldürürüm diye düşünmüş
adam sikerken kız da ayılmış
tam onu tekrar boğmaya çalışırken köylüler sesi duyup içeri girmiş
bir bakmışlar kız canlanmış
ooo sen ölüyü dirilttin bize de anlat nasıl yaptın diye
adam -meslek sırrı söyleyemem desede silahı dayamışlar kafasına sike sike söyleyeceksin bize ölüyü
diriltmeyi
bu sırada kız da beni sikerken canlandım demiş
köylüler kızın canlanmasına sevindikleri için ve tıpın yeni yöntemi olduğunu düşündükleri için adama ses
çıkarmamışlar
adam gitmiş aradan 1 ay geçmiş
canı o kızı tekrar isteyince aynı köye yine gitmiş
bir bakmış yine herkes ağlıyor
yine köylünün birisini tutmuş sormuş
yine ne oldu hayırdır diye
köylüde cevap vermiş
-bizim köyün bir imamı vardı.bir hafta önce öldü.bir haftadır sikiyoruz daha canlanmadı…
**babası fıkrayı anlatıp gülerken anneside gülmeye başladı.ben ise rezil rezil otururken.
ebru bana dönüp sadece
-terbiyesiz dedi
vay amk. daha da bir utandım. hata bende amk.o fıkra anlatılır mı??
yada nerden bileyim herifin fıkrayı anlatacağını ben erkek erkek konuşuyoruz sanmıştım
içten içe tilt oldum adama
ama onun sikinde değil di amk hala gülüyordu
ebrunun surat yine aynı yolculuk devam ederken
sabaha doğru bir dinlenme tesisinde durduk
birer çorba içtik
ebru yolda yürürken yemek yerken ve bana bakarken
birbirinden nefret eden iki kardeşten birinin diğerine davrandığı gibi davranıyordu
gelmekle hata yaptım. boşuna koştum peşinden hissine kapıldım
bende salıverdim kendimi hiç bir yaklaşımda bulunmadım
çorbaları içtikten sonra çay söylediler
-ben bir lavaboya gideyim diyerek kalktım. hesabı ödedim
ebrunun babası koşarak geldi.
tepkili bir şekilde.
-ben öderdim sen misafirsin dedi
-bi dahakini siz ödersiniz dedim
lavaboya gittim
geri geldim. masaya annesi teşekkür etti yemek için babası teşekkür etti tekrar
ebru başka alemlerde bakmıyor bile bana
neyse kalktık yine arabaya önden gitti ben sallana sallana arkadan geldim babasıyla
ebru arabaya bindi. babası ön tarafa dolaşırken
ebru kapıyı ben girmeye yakın pat diye kapattı
küfür etsen daha iyi amk.

Part 13>

0 yorum: