3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 7

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

düzeliyorum biraz. bi kaç gün işe gidiyorum . selim abi soruyo arada ne oldu la durgunlaştın iyice . müşteriyle ek mesai mi yaptın çakal diye takılıyor . işin özünü anlatsam ağzı açık kalır . çalışıyorum boyle biraz ruh gibi .galerideyim . bankaya para yatırıcam tam çıkıyorum . bizim çalışan ufak çocuklardan biri beni işaret ediyor .yanında bi adam . adam yanıma geliyor . herturluaq sen misin diyor . evet diyorum buyrun konu ne. herturluaq bey müge hanım sizle görüşmek istiyor . kan beynime sıçrıyor . görüşmek istemiyorum müge hanımla tesekkur ettigimi soyleyin diyorum . beyefendi diyor adam. sizin isteyip istemediginizi sormuyorum . müge hanım sizle görüşmek istiyor . gelip çalıştığım yerde zorbalık mı yapıyorsunuz bana diye bağırıyorum . galerideki elemanlar toplaşıyor . adam şöyle bir bakıp . gelmeniz iyi olacaktı siz bilirsiniz diyip çıkıyor . selim abi geliyor hemen. ne oldu hayırdır niye toplandınız diye. yok bişey diyorum selim abi . ipini koparan geliyor işte . iyi yapmışsınız hadi işinizin başına dioyor . dağılıyor kalabalık biraz. nasıl bir kadındır bu . ne istiyor benden ? düşünüyorum biraz . korkuyla karışık endişeliyim ..

akşam oluyor . eve gidiyorum . arabayı park ediyorum . iniyorum arabadan . kapıya yürüyorum . siyah bir mercedes vito . yanaşıyor . yuruyorum kapıya . açılıyor kapısı . donup ne oluyor diye bakıyorum . iki tane yarma iniyor . herturluaq bey . lutfen arabaya binin diyor . kimsiniz siz diyorum nereye gidiyoruz ? müge hanım sizi bekliyor . zor kullanmak istemiyoruz lutfen diyor . bakıyorum . baş etmek mumkun degil . karşı koysam herturlu dayak yiyecem belli .biniyorum . çok çok öldürürler .

giriyorum arabaya . nerde peki bu müge hanım diyorum . 1 saatlik mesafede diyor kel olan . bakın evde olmam lazım diyorum dönmemle birlikte çok geç olacak saat . merak etmeyin aldıgımız yere geri bırakıcaz diyor . gidiyoruz . ne olacagını bilmiyorum . varıyoruz sonunda .şehrin dışına çıktık biraz . dublexlerin oldugu bir siteye giriyoruz . sonlara doğru yaklaştıgımızda duruyoruz . geldik diyor adam . iniyorum . kel adam kapıyı açıyor . içeri giriyoruz. geniş bir salon . belki bizim ev kadar . yuruyorum . duvarlarda tablolar var . biraz daha yuruyunce sagda boydan boya pencere kaplanmıs yerin önünde mügeyi görüyorum



. yumrugumu sıkıyorum . zor tutuyorum kendimi ustune atlamamak icin . oo kimler gelmiş diyor . ne istiyorsun benden diyorum yavaşça . otur herturluaq konuşcaz biraz diyor . oturuyorum . koltuk deri oldugu icin garip bir ses çıkıyor otururken. ne hakkında diyorum . yanda duran kel adama bir bakış atıyor . çıkıyor dısarı adam . aylin anlatmıştır sana geceyi diyor . anlattı diyorum . daha ne istiyorsunuz benden onu anlamadım . bilmem diyor gulerek . ölü gibiydin o akşam ya diyor gevrek bir kahkaha atarak . ne bekliyorsunuz dedim uyuşturucu verdiniz bana ! valla şekerim ben yapmadım onu git ayline yakın . gülüyor yine . salonda yankılanıyor . bak diyor bu işi daha zevkli hale getirebiliriz

muge hanımdan bahsetmek gerekirse;

babası bölgenin toprak zenginlerinden . holding kuruyor zamanında . adam ölünce miras 2 kız kardes arasında bölünüyor . bizim müge daha dominant . mirasın buyuk bi kısmına çöküyor bi şekilde . fizigine gelince . 2 evliligi olmuş . takıldıgım zaman duldu . yaşı 42 o zaman . fizigi duzgun değil pek . kilosu 60 -65 arası tahminimce . got desen haycan gibi .gobegi hafif sarkıyo . bildigin kokoş karılardan işte. bakımlı geçinmeye çalısıyor.

bu işi daha zevkli hale getirebilir diyor .

tam olarak neyi kastediyosunuz diyorum . anlıyorsun ama anlamamazlıktan geliyosun bırak artık şu saf çocuk ayakları diyor . yada diyor . boyle de davranabilirsin böylesi daha hosuma gider . bakın diyorum . bir daha o oteldeki gibi bir olay yasamak istemiyorum . merak etme diyor . o kısmını halledecez . lutfen diyorum muge hanım zorlamayalım birbirimizi daha fazla . benim bir işim var . bir duzenim var . başka bir iş isteyin benden yapayım . ama böylesi olmaz . bak anlıyorum boyle gururluyum namusluyum olaylarını . ama bir düşün diyor . hayatın değişecek . sabah kaçta kalkıyorsun o iş için diyor . 8 bazen 9 diyorum . bak işte diyor . ne gerek var o saatte kalkmaya . ben sana bi iş degil daha rahat bir hayat öneriyorum diyor .

cinsellige oldum olası pek istekli olamamısımdır . lisedeyken arkadaslar anlatıp dururdu . yok şunu şöyle becersek yok şu hoca yatakta nasıldır . dinlerdim ama çok takmazdım kafaya . 31 desen zevk icin degil yapmam gerektigi icin yapıyor gibiydim . yani cinsellikle aram pek yoktu arkadaslarımın aksine

anlatıyor müge hanım . ikna oluyorum ama o gece geliyor aklıma . çok kolay para kazanacaktım . ama selim abi . bu kadar yardım ettikten sonra . abi ben karıları becerecem artık senin işini bırakıyorum hadi eyvallah nasıl derdim . düşünüyorum . şeytani yanım saf yanım savaş içinde ..

tamam diyorum .

ama biraz daha bahsetmen lazım işten nasıl olacak . güzel işte diyor . duymak istedigim şeyleri söyle bana . işin basit diyor . ben arayacam sen geleceksin . bu kadar mı diyorum . evet bi de istedigim saatte gideceksin diyor . ne kadar kolay geliyor kulağa . hem sex hem para . ugrasmak yok eglenerek para kazanıcam .eglenecegimi zannediyorum ..

anlaştık o zaman diyor . yalnız diyor . aradığımda gelmezsen moralim bozulur . moralim bozulursa da tam çekilmez biri oluyorum . açık tehtit. ne olacak ki tek isim bu gelirim elbet diyorum içimden . gelirim diyorum . tamam diyor bugunluk bu kadar iş yeter . çocuklar seni evine bıraksın yarın arayıp aldıracam ben seni . tamam diyorum . gorusmek uzere o zaman diyor. yanıma gelerek. dudagıma bir öpücük . sigara ve kahve kokuyor . ne berbat bi kokudur o . katlanıcaz diyorum içimden kapıya dönerken . gorusmek uzere . çıkıyorum . eve bırakıyorlar beni . selim abiye ne diyecegimi dusunuyorum . çok ayıp olacak ..

sabah oluyor uyanıyorum . kahvaltı yapıp çıkıyorum . galeriye geçiyorum . selim abi gelmemiş daha . kafamda toparlama çalışıyorum yapacagım konusmayı . ne diyebilirim ki ne yalan soylerim adama. geliyor biraz sonra selim abi . giriyorum odasına . selim abi konusabilirmiyiz diyorum . buyur herturluaq bi sıkıntın mı var diyor . abi diyorum var bir sıkıntı . işten ayrılmak zorundayım abi diyorum . zor çıkıyo kelimeler ağzımdan . nerden çıktı oğlum şimdi bu diyor . abi sorma nedenini işte ya çıkmam lazım diyorum . oglum burda bişey diyen mi oldu , çocuklarla mı bi sıkıntın var diyo . yok abi diyorum onlarla bi sıkıntım yok . başka bi yerde çalışıcam bi süre diyorum . sen bilirsin oglum diyor. hayat senin hayatın . senin hak ettigini verdim ben her zaman . çalışkansın , hırslısın . daha iyisini bulduysan tabi işini değiştirirsin . ne diyim başarılar sana hayatta . abi böyle konuşma . yaptıklarını ödeyemem asla ama mecburum buna . ilerde ne olursam olayım sana her zaman minnettar kalacam . tamam oğlum işten ayrılırken tek yalakalık yapan seni görüyorum diyor gülerek . sarılıyoruz . helalleşiyoruz. bizim elemanların yanına ugruyorum tek tek . hepsiyle helalleştikten sonra çıkıyorum .arkamdan konuştuklarını duyabiliyorum ..

gidiyorum eve . garip bi duygu sarıyor beni . sabah kalkmayacak , her dakka arabayı vurdum mu diye 3.5 atmayacak , üç kuruş maaşla evi geçindirmek zorunda kalmayacaktım . ama başka hissettigim şeyde bu kadar kolay para kazanmanın verdiği huzursuzluk . gidiyorum eve . annem kapıyı açıyor . hayırdır oğlum erken mi bitti işin diyor . işten ayrıldım diyorum . bişey mi oldu diyor .yeni bi iş buldum diyorum . ne işi buldun ? boşver anne boşver . uzanıyorum biraz. tak bi telefon . müge hanım . buyrun müge hanım diyorum . ne yapıyorsun aşkım diyor . hayatı sahte olmuş bu kadının. iyidir aşkım diyorum kekeleyerek . ne yapıyorsun diyor. işten ayrıldıgım eve geldim simdi diyorum . iyi yapmışsın diyor . bizim çocukları yolladım yanına hazırlan diyor sana süprizim var . tamam canım diyip kapatıyorum telefonu . nerden çıktı bu ilk günden . moral 0 . kalkmazsa başkan şenliğe o zaman gelin . geliyor adamlar . biniyorum arabaya . gidiyoruz bi maceraya . kadın o kadar uçuk ki ne olacagı konusunda en ufak bir fikrim bile yok ..

iniyoruz arabadan . giriyorum içeri . elemanlar kapıda kalıyo bu sefer . müge hanım girişte bekliyor. girince sarılıyor girek . hoşgeldin aşkım diyor . bu kadar çabuk nasıl samimi olabilir böyle insan anlamıyorum . geçiyoruz içeri . direk bi kadeh şarap koyuyor . koyuyor önüme bi kadeh . içinde bişey yok merak etme diyor kahkaha atarak . temkinli olarak bi yudum alıyorum . hadi ama canım diyor bu kadar soğuk olma bana karşı . müge hanım diyorum . zamanla olacak birşey bu . benim o kadar zamanım yok ama diyor. yanıma oturuyor . birbirimizi tanımamız icin biraz sure gecmesi gerekmiyor mu diyorum . boşver ben yatakta tanıtıcam sana kendimi diyor . kalkarak kucagıma oturuyor . biraz irkiliyorum . bu saf tavırların diyor . aslından sana ilgi duymamın sebebi bu belki de .ellerini gömlegime atıyor . müge hanım diyorum . parmagını dudagıma goturuyor . bırak hanımı bu kadar resmi olmak zorunda değilsin . gel sana evi gezdireyim diyor . tutuyor elimden merdivenlere gidiyoruz . nereye gittigimi adım gibi biliyorum ..

14 haziran 2011

yaralarım daha yeni iyileşiyor . mehmete senetin geçerliligini soruyorum . gçerli abi imza atmışsın diyor . oglum amirinle konuşsan bi anlatsan bana yardımcı olamaz mı diyorum . abi polisi aşar bu konu adamlar kaç tane dava geçirdi kimse bi bok diyemiyor ki korkusundan . lan diyorum ne için yaşıyorum ben . daha bizim veledin dersane taksidini bitirmedim . nasıl ödeyecem o kadar parayı . düştün kadının eline oğlum diyor mehmet pompaya devam edeceksin . sonunu düşünemiyorum bundan sonra ne çıkacak karşıma . intihar etsem bile bulur bu köpekler beni cehennemde diyorum . kara kara düşünmeye devam

giyiniyorum . pansumana gidiyorum . kafamdaki son dikişi de alıyorlar . avcılara gidiyorum ordan . mehmet arıyor abi akşam eve gelemiyorum nöbet yazmışlar bugun . diyorum bu gece de tek tabancayız . aylin işten çıkıyor onu alıyorum . araştırdım biraz senin senet işini normal bir olay olsa hallederiz dediler ama senin durum malum adamlar mafya kim ne diyecek . boşver diyorum koyan koymuş zaten . bu saatte sonra en fazla canımı alırlar olacagı o diyorum . mehmet gelmeyecekmiş bugun diyorum . bize gidelim istersen . temizlik vakti de geldi hani evin diyorum gülerek . ancak temizlik için çağır ne kotu bi insansın sen ya diyor. guluyorum . trafik yine tıkalı . yakıyorum bi sigara ..

1 saat sonra ancak varıyoruz eve . ortalığı bok götürüyor kelimenin tam anlamıyla . senin polis niye gelmiyo bu akşam diyor . nöbet yazmışlar buldular böyle mazlum çocugu dayıyorlar paso nöbeti diyorum . aylin ortalığı topluyor biraz. yaşayabilecegimiz kadar yer açıyor . bana niye gitmedik ya diyor . hep sendeyiz diyorum bizim eve ayıp oluyor . bi sessizlik oluyor sonra . bundan sonra görüşemiyecez artık di mi diyor aylin. galiba diyorum . hatta son görüşmemiz belki de bu ..

arada da olsa görüşemeyecekmiyiz diyor aylin . işi biliyorsun diyorum . eskiden olsa sorun olmazdı ama yeni patron malum . kıskanç ne yapacagı belli değil . kendimi düşünmüyorum ama sana bişey yaparsa o zaman bu daha çok yakar canımı diyorum . sarılıyor usulca . elini başkana götürüyor yavaşça . son seferin acısı çıkaralım öyleyse diyor . senin için sadece bu muyum diyorum . benim için ne oldugunu gayet iyi biliyorsun diyor . ellerime bastırıyor . kanepeye atıyor beni . üzerime yatıyor yavaşça. kalçasını kullanmayı çok iyi biliyor . ben ne kadar jigoloysam o da o kadar orospuydu ..

eylul 2007

üst kata çıkıyoruz . 5 kapı görüyorum . küçük bi koridor var . soldaki ilk kapıyı açıyor . burası misafir için yatak odası diyor . sade bir oda . otel odasını andırıyor . çıkıyoruz karşıdaki odayı açıyor . burası elbise odam diyor . uzunca iki tane gardolap görüyorum . çok fazla ayna var . çıkıyoruz ordan . ilerliyoruz biraz. kenarda ufak bir sehpa var . üzerinde minik bir vazo . soldaki odayı açıyor . diger misafir odası diyor . diger odaya gore daha özenli döşenmiş. karşısı banyo diyor kapıyı açmadan . son kapıyı açıyor . bu da benim kaldıgım oda . artık birlikte kalacagımız oda diyor . digerlirnden daha geniş bir oda. ortada buyuk bir yatak . duvarlarda iki tane tablo var . birinden arkadan gosterilmiş çıplak kadın figürü var . diğerindeyse benzer şekilde erkek figürü . kenarda iki tane kanepe şeklinde oturacak yer var. yatagın ucunda ki ise onlardan daha ufak . yatagın yanlarında çekmece var . içinde ne oldugunu bilmek istemiyorum . yataga itiyor beni . ayrılma duş alıp geliyorum diyor . önümde soyunup ebeveyn banyosuna geçiyor ..

nerdeyim ben ? ne yapıyorum burda ? daha tanımadıgım birinin yatak odasında oturmus , duş almasını bekliyorum . odayı inceliyorum . çekmeceyi merak ediyorum birden ne var icinde diye. açıyorum . üstte iç çamaşırları var . en allta korse görüyorum bitane . gobegine sarıyodur buyuk ihtimal . altta 2-3 tane tanga var . bir alt çekmeceyi açıyorum . çoraplar vs. bir alta geçyorum . bekledigim manzara. fantezi oyuncakları . supriz dedigi buydu galiba. su sesi kesiliyor hızlıca kapatıyorum çekmeceyi . çıkıyor . elinde havlu saçlarını kuruluyor. üstünde birşey yok . koyu meme ucu ilk dikkatimi çeken şey oluyor . vucudunda kıl yok .en korktugum şeydi. memeler sarkık . nokia 6630 gibi kalçaları var . hiçbir çekiciligi yok . istersen sende duş alabilirsin diyor . daha çok duş alıcam bu gece . soyunuyorum bende ..

yavaşça çıkarıyorum üstümdekileri . tek boxer kalıyor . utanıyorum bir an . müge de oturmuş beni kesiyor . en heyecanlı yerinde durdun ama hadi diyor . sıyırıyorum yavaşca. başkan benden utangaç . utanmasa bacagımın arasına saklanacak . seninki sevmedi beni heralde diyor . alışacak diyorum . geçiyorum duşa .heyecan yok ama gerginim . duştan çıkıyorum . bir tane bornoz var onu alıyorum .geçiriyorum ustume . kapıyı açıyorum odada kimse yok . kurulanırken müge içeri giriyor . siyah saten bir gecelik ustunde . altta sutyen yok . nihayet aşkım diyor . dudaklarıma yapışıyor yine . yataga çekiyor yavaşça. altta ben üstüme çıkmış bir vaziyette…

başkanı alıyor eline yavaşça . hoşuma gidiyor ama garip bir duygu . mügeyi arzulamıyorum ama hoşuma da gidiyor bir yandan . birden o gece geliyor aklıma . çektiğim acı . zorla sahip oluyormuş gibi hissediyorum bana .göğüslerini çıkarıyor geceliginden . buyuk ama sarkık . dövücem seni bekle diyor müge . göğüsleriyle kafama bastırıyor .



pahalı şampuan kokusunu alıyorum . hadi ama diyor herşeyi ben mi öğreticem sana . güğüslerinden bir tanesini ağzıma götürüyor . yalıyorum . hiçbir zevk almıyorum . ahh diyor sesli bir şekilde. rol yaptığını biliyorum ama rolüne o kadar kaptırmış ki kendini yaptğı rolden zevk alıyor . geceliğni çıkarıyorum . zevk alsam almasam yalandan da olsa katlanıcam biraz . işimi bıraktım bunun için . kapının önüne koyarsa kimsenin yüzüne bakamam artık . bir saat lan diyorum en fazla bir saat bitecek . başkasını hayal etmeyi ögreniyorum o zaman sevişirken . geceliğini çıkarıyor. boxerimi cıkarıyorum tamamen artık . kilodunu çıkarıyor . ucları siyahlaşmış etrafı siyah bir am . kılları yeni almış belli . goruntusu mide bulandırıcı .

kafamı tutuyor . vajinasına doğru bastırıyor . dilimi mumkun oldugunca degirmemeye çalısıyorum . daha da bastırıyor . burnum girdi girecek . got deliginin cevresi simsiyah. nefesimi tutarak yalıyorum . ben yaladıkca daha çok bastırıyor . yalamamak icin parmagımı sokuyorum . elimi tutup bastırıyor . daha hızlı diyor . hızlanıyorum . biraz rol yaptıktan sonra dogruluyor. gogsume çokturup yatırıyor beni . başkanı alıyor eline . en sevdigim kısıma geldik diyor . başkan tam kalkmamıs daha . kalkarsa ayıp zaten boyle manzaraya. kelimenin tam anlamıyla vakumluyor . zevk almaya başlıyorum biraz. sonunda diyorum . zevk alamazsam dayanamam buna daha fazla. anın keyfini çıkartıyorum . başkan tahriklere kapılıyor . müge doğruluyor . eliyle tutarak ustune oturuyor . bacaklarını geri atmak icin agırlıgı bana veriyor. bagırsaklarım çıkacak sanki . tum agırlıgı ustumde. sonra başlıyor zıplamaya . her seferinde toplarım eziliyor biraz. müge zıplıyor. oda çıkarttıgı sesle inliyor. 2 dakka sonra dayanamıyor uzanıyor . başkanı tutup doğrultuyor beni . küçükken hocanın kulagımdan tutup sürüklemesine benzetiyorum . veriyorum başkanı . vucudunun dalgalanmasını izliyorum . daha sert vuruyorum . 15 dk sonra boşalıyorum . nefes nefese mügenin yanına atıyorum kendimi . müge gülüyor durmadan. peceteyle karnındaki spermleri siliyor . ben bişey anlamadım ama hadi bi daha diyerek başkana saldırıyor . başkan daha ne yapsın ?

Part 8 >

0 yorum: