3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 9

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

ocak 2008

sadece aralık ayında 15 bin tl geçiyor elime . mehmet eve çıkıyor birazını ona yolluyorum .siktigimin parasını nereye harcayacam başka. bu arada çoklu çalışıyorum artık . mügenin arkadasları arıyor arada . onlarla da birlikte olmaya başlıyorum . müge çağırıyor bi gun durumdan haberdar . seni yanımda goturuyorum . milletle tanıstırıyorum . sen nasıl baskalarıyla birlikte olursun diyor . bunu sorun olacagını dusunmemistim muge hanım diyorum . kıskançlık değil sadece benim uzerimde otoritesini kaybetmis olması sinirlendiriyor onu . boyle devam edeceksen benim icin calısamazsın artık diyor . kazandıgım para yetiyor daha fazla cekemem bu kahpeyi . müge hanım diyorum . bu işleri bırakıyorum artık . baskalrını becermeyecegimi duymus olması rahatlatıyor biraz onu . normalde pesini bırakmazdım herturluaq diyor . ama bence de degisiklik yapma zamanı geldi artık . ama diyor . benim çevremde başka biriyle gorursem seni o zaman kotu olur senin icin . çıkıyorum kapıdan . kuş gibi hafifim . yuruyorum . ruzgar esiyor .ama temizleyemiyor lekelerimi ..

şubat 2008

işsiz geziyorum bir ay . sıkıntıdan patlayacam . birikmis param var ama hazıra dag dayanmaz. iş arıyorum bi müddet. şerefimle para kazanabilecegim . ama tum işler agır geliyor artık .boyle kolay para kazandıgım bir işten sonra . mehmet arıyor . abi diyor sensiz çekilmiyor buralar . biraz tatil biraz hava degisimi diyorum neden olmasın . anneme veriyorum biraz para idare edin bir aya geri dönerim . çıkıyorum yola . istanbul bakalım neler gostereceksin bana ..

varıyorum otogara mehmet alıyor beni . evine geciyoruz . kopek baglasan durmaz . bodrum katı 1+1 . oglum bu ne diyorum . abi buna yetiyor param diyor . bakalım diyorum . felekten bir hafta yaşıyoruz . hesabı ben ödüyorum hep yuklenmeyelim çocuga .abi diyor nerden buldun bu kadar parayı . anlatıyorum sonunda . nasıl yaparsın lan boyle birşey diyor . abi anlattım işte diyorum mecbur kaldım . bıraksana lan diyo . nasıl satarsın lan kendini . olum bana soyleseydin 3 kurusla gecinirdik ama serefli gecinirdik nasıl yaptın boyle bir şerefsizligi ? cevap veremiyorm . kolaya kactım diyemiyorum . bir kac gun konusmuyor bile mehmet benle . sonra hak veriyor yaptıgım haksızlıga . .

peki artık ne işi yapacaksın diyor mehmet . bilmiyorum diyorum . şöförlük yaparım belki tekrar diyorum . sen ne iş buldun diyorum . ykm de çalışıyorum abi şimdilik diyor . ertesi gün oluyor . akşam mehmet işten çıkıyor . yolu tarif ediyor. avm de yemek yeriz diyor buraya gel diyor . buluyorum yolu . avm e giriyorum . yuruyen merdivenlere geciyorum . yukarı çıkıyorum uzakta bir kadın . tanıyorum kadını bir yerden . yaklaştıkça çıkarıyorum kim oldugunu . aylin bu . o da beni tanımış olacak kıpırdamadan bana bakıyor. merdivenden iniyorum . bana doğru yürüyor . yaklaşıyor . herturluaq ! inanamıyorum ne arıyorsun burda ? arkadaşım diyorum . arkadasımın yanına gelmiştim . mehmet ben aylin beraber yemek yiyoruz . çıkışta beraber biryerelere gidiyoruz . ayline anlatıyorum tum yasadıklarımı . tum bunlara sebep oldugum icin ne kadar pisman oldugumu bilemezsin diyor . kaderim diyorum . kaderim böyleymis senin bir sucun yok.

o gunden sonra aylinle hemen hemen hergun bulusuyoruz . daha yakın tanıyoruz birbirimizi . hafta sonu işim yok diyor bana gidelim istersen . gidiyoruz evi beşiktaşta . şirin bir apartman dairesi . kahve yapıyor aylin . içiyorum ama güveniyorum ayline herhangi bir korku yok icimde artık . aylin o gun yemege neden goturdugunu anlatıyor beni . yemege çift gitmek sadece bi bahaneydi ben senle yakınlaşmak istiyordum . biliyordum diyorum hissettim . o akşam aylinde kalıyorum beraber oluyoruz gece . vucudu çok diri. yatakta o kadar hareketli ki . ben birşey yapmıyorum kendi zorla siktiriyor kendini o derece . inanılmaz zevkli bir kadın . mehmetin yanına gidiyorum ertesi gun . lan ne sikici adamsın diye takılıyor . artık dönmem gerek mehmet diyorum . oglum kal işte ne yapacaksın memlekette diyor . oglum annem kardesim orda . bişeylere ihtiyacı olur gitmem gerekir felan diyorum .sen bilirsin abi diyor. aylinle buluşuyorum gitmeden . aramızda birşeyler var aşk değil ama benzer duygular hissediyorum . vedalasıyoruz . tekrar gelecekmisin diyor. belli olmaz ama gelirim diyorum . benim gelmemi bekleme sende biliyorsun yerimi diyorum . vedalasıyoruz . memlekete dönüyorum

mart 2008

ufak bir magazada ofis boyluk yapıyorum . aldıgım üç kuruş para . çalışmak için çalışıyorum . birikimim var ama gun gelecek lazım olacak onlar biliyorum . boyle geçiyor biraz . ay sonuna dogru istanbula gitmeye karar veriyorum . anne diyorum . istanbulda çalışıcam artık .

nasıl olur oglum diyor . tek basımıza mı bırakıcaksın bizi burda . merak etme anne diyorum . her ay gelecem yanınıza. brşeye ihtiyacın olursa bak amcamgil burda ara onları diyorum . tamam oglum özletmeden gel olur mu diyor . gelecem anne diyorum merak etme . gidiyorum istanbula jigololuga devam edip hiç olmazsa ailemi kurtaracak kadar para kazanmam lazım .

gidiyorum mehmetin yanında kalıyorum biraz. aylini arıyorum sonra . bana iş bulman lazım ..

ayline durumu anlatıyorum . yapamam diyor en başta . sonra razı oluyor . çevren geniş senin biliyorsundur boyle hatunları diyorum . tamam diyor istmeyerek . beni sevdigini biliyorum . sevdigi kisinin kim boyle olmasını ister ki .2 haftaya kalmaz ilk müşterim çıkıyor yaşlı bir kadın . ulan diyorum aylin yaptıgın iş mi . kadına iki posta kaysan olecek . teyze diyorum içimden neyin pesindesin sen bu yaşta. birlikte oluyoruz .teyze çıkarıp 100 lira veriyor . başta fiyat konusmadıgımız icin razı oluyorum paraya. işimiz var diyorum burda . niye bıraktım ki mügeyi ? bu şekilde aylin buluyor ben gidiyorum 1 ay boyunca . ondan sonra artık telefonlar gelmeye başlıyor bana . bu arada aylinle iliskimiz devam ediyor onda kalıyorum bazen de mehmette . zaman gectikce aldıgım para artıyor . bu arada memlekete gitmeyi ihmal etmiyorum . aylık aldıgım para bazen 10 bini buluyor . yaklasık 3 sene boyle yaşıyorum . bu arada mehmet meslek yuksek okulunu bitirip polis oluyor . ilk gorev yeri istanbul . şimdi size gittigim musterilerle yaşadığım bazı olayları anlatıcam .

normalde bana gay ilişki teklifleri de geliyor telefonla . o şekilde çalışmadıgımı soyleyip kapatıyorum . bir gun bir telefon geldi . bir bayan . iliskiye girmeyi istedigini soyledi . peki dedim . yalnız kocam dedi. kocam da bizi izlerse sorun olur mu sizin icin ? anlamadım bayan nasıl dedim . kocam bu işi ayarlamamı istedi . sizin açınızdan sorun yoksa benden farketmez bayan diyorum ( herturluaq) . buluşuyoruz . kocası kıllı boyle bıyıklı birşey. geçiyoruz sexe adam sandalye cekti maç izliyor gibi izliyor bizi . lan diyorum işe bak . aradan zaman geçiyor biraz adam soyunmaya baslıyor . en sonunda dayanamayıp beni de sikermisin diyor . beyefendi o şekilde çalışmıyorum kusura bakmayın diyorum . adam yaklasık 1 lira çıkarıyor bak hepsi senin olur diyor . mecbur alıyorum parayı . nazar boncugu olsun gelmeyecem bi daha boyle ortamlara diyorum . ama gorsen rezillik . kustum kusucam . adam domalmıs bi yandan hadi aşkım diye bagırıyor . öte yandan hatunla opusuyorlar . lan diyorum insanllah.

Final >

1 yorum: