3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 8

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

14 haziran 2011

evin önüne geliyoruz . hiç mi gürüşmeyecez artık diyor aylin . kuralları biliyorsun diyorum . senin iyiliğin icin bu. ara ama arada diyor gözleri dolarak . arayacam diyorum şu iş bitsin tekrar görüşecez. iniyor arabadan . hızlıca eve yürüyor . içeri girince aglayacak biliyorum . eve dönüyorum tekrar. bu istanbulun trafigi bitmez mi hiç . mehmet arıyor . abi nöbetten önce zamanım var biraz bişeyler yiyelim mi diyor. tamam nerdesin diyorum . eve yakınım abi okmeydanına gel. alıyorum mehmeti. en yakın pizzacı hemen. annemin yemeklerini özledim . patron arıyor . akşam 8 de evime gel yemege gidicez.

saat 7.30 . evine geliyorum patronun . içeri giriyorum . giy şunları diyor. yatagın üzerine takım elbise çıkarıyor. giyiyorum . kravatımı baglarken sesleniyor . yardım et fermuarımı çekemiyorum . fermuarını çekiyorum . ne yaptın bugun diyor. oyle evde takıldım . uyudum biraz diyorum . tamam şu aralar yogunum işlerim bitince seninle ilgilenicem diyor. önemli degil sen işlerine konsantre ol diyorum . bak diyor sana guveniyorum ama senet aramızda guven anlasması gibi dusun . yaramazlık yapmaman icin . anlıyorum diyorum . kahpeligini nasılda biliyor .

eylul 2007 .

o gece mügeye aralıklı 3 posta atıyorum . yorgunluktan nasıl uyuya kaldıgımı bilmiyorum . sabah uyanıyorum . nerde oldugumu hatırlayamıyorum bi sure. sonra geliyor aklıma hersey . doğruluyorum biraz müge yok . çekmecenin uzerinde bir zarf. açıyorum 600 lira. bu sadece başlangıc yazan bir not . hiçbirşey koymuyor o parayı aldıgımda koydugu kadar. onurunu sattıgında nasılda kolay kazanılıyor para ..

iniyorum aşağı . bir tane hizmetçi . günaydın efendim diyor . müge hanım çıktı mı diyorum . az önce çıktı efendim diyor . bişey dedi mi bana ? hayır efendim .kahvaltı yapmak isterseniz bekletiyorum kahvaltıyı . yok sagol diyorum . burda daha fazla durmayı midem kaldırmayacak. çıkıyorum yukarı . giyiniyorum . çıkıyorum dışarı . insan yarmaları yok . nasıl gidicem ben eve ? arıyorum mügeyi. açıyor günaydın hayatım diyor. günaydın diyorum . eve gidicem de çocuklar birini yollayabilirmisin ? canım kal biraz daha akşam gelicem zaten . anlaşma boyle degildi . sadece istedigi zaman gelip sonra gidecektim . zaten gece kalarak bile kuralı bozmustuk . canım eve ugramam lazım diyorum . tamam diyor yolluyorum hemen . aksam gelmemi istiyormusun tekrar ? yok canım dinlenebilirsin bugun . dinlenebilirsin diyince kasıklarımın agrısını hissediyorum . hayatımda hic bu kadar uzun sex yapmamıştım bırak sexi 31 bile çekmemiştim . giriyorum içeri tekrar bekiyorum biraz. kahve istiyorum hizmetciden . yudumluyorum . icimde hala aynı huzursuzluk .

eve gidiyorum . yatıyorum . birkaç gün telefonla arayıp konusuyoruz sadece . işini biliyor . baştan beni sıkıp kaçırmak istemiyor . çok sıkıcı . oysa ben çalışmak istiyorum istedigim bu degil . boyle devam ediyor bi süre ama evinde kalmıyorum artık . kalırsam daha fazlasını isteyecek biliyorum . güzel gidiyor simdilik jigololuk .

2 ekim 2007

hayatımdaki değişimlerin yıl dönümü . çoculugumu gençliğimi bırakışımın yıldönümü. hayallarimi satışımın yıldönümü . baba olmamaın koca olmamın yaşlanmaya başlamamın yıl dönümü . babam olmaya başlamamın yıldönümü . babamın ölüm yıldönümü . düşünüyorum biraz babam hayatta olsa ne yapıyor olurdum diye. belki zorla çalıştırıp öss e girerdim . belki iyi bi universite kazanada bilirdim . belki simdi başka bir şehirde baba parasıyla da okuyabilirdim . yollayacagı üc kurusu sigaraya ickiye yatırabilirdim . aradığında öfleye püfleyerek telefonunu açabilirdim . yada anketler formlarda babanızın meslegini memur diye hala işaretliyor olabilirdim . belki de sizin gibi olup boyle hikayeler okur vay amk adam jigolo olmus daha burda davasını yapıyo bize diye iç geçirebilirdim . ama yok . gitti . dönüşü olmayan bir yerde. sevmesemde gitti . üstümden golgesi kaktı sanki surekli sırtımı yasladıgım agacın . ağlamıyorum . bak ben varım diyorum ziyarete gelenlere. ben geçindryorum bu evi artık . sonra yaptıgım iş geliyor . yuzlerine bakamıyorum daha kötüsü babamı hatırlıyorum . acaba yukarda bu işle ugrastıgımı biliyormudur . bir korku kaplıyor icimi . ben sana ailemi bıraktım sen kendini satarak kirli paralarınla mı onları ekmek goturuyorsun dedigini duyuyorum . ben sana bugune kadar boyle bir şerefsizlik yap diye mi baktım dedigini duyuyorum . zor atıyorum kendimi odama . hiç böyle düşünememiştim . varlıgını hissediyorum sanki odada . beni azarladıgını . gece zor oluyor . herkes babamın olumunden dolayı bu halde oldugumu zannediyor . oysa ben ölmüş olamamasında korkuyorum .

kasım 2007

bir ay boyunca hafta 2-3 defa gidiyorum mügenin yanına . garip istekleri oluyor bazen . mesela bir defa hizmetcinin onunde sevişiyoruz . nasıl utandıgımı hala hissedebiliyorum . bir defa kelepce kullanmıstı . çok değişik fantezileri var . bir defa anal istemişti . nasıl bir zevk anlayışıysa artık . hiç yapmadım daha once diyor dogru soyluyorsa . epek bir bagırdı o gece . korktum bi ara kapı çaldı . polis felan mı geldi gurultu icin diye . anal değişik bir duygu . poşetleşmiş vajinasından daha çok zevk veriyor ama teklikeli iş . oradan neler çıktıgını bilmek mide kaldırıyor .

sabah uyanıyorum . telefon . mehmet arıyor . arada bir araşıyoruz . ama yaptgım işi soyleyemedim ona bir turlu . abi diyor . ben okulu bırakıcam . lan mehmet diyorum ne sacmalıyorsun . bırakıcam abi diyor . lan manyakmısın sen kac gun calıstın sen bunun icin okusana oglum . çok sonra ögreniyorum . bizim mehmet agır ülkücü . kavgaya karışıyor bir kaç kere . kafa göz dagılıyor çocukta . gitmiyor bi sure okula devamsızlıktan kalıyor . babasına soyluyor kaldıgını . ana avrat kayıyor babası . bizimki gururuna yediremiyor . para kazanmam lazım hemen diyor . abi diyor bırakıyorum okulu polislik sınavına hazırlanacam . yakıyorsun oglum gelecegini diyorum . benim kararım abicim diyor bu adamın parsıyla yaşayamam daha fazla . peki diyorum döneckmisin buraya tekrar ? . yok abi diyor evdekilere rest çektim . ilk dönem yurtta kalacam parasını verdik zaten . ikinci donem eve cıkıcam onun icin çalısmam lazım para bitiktricem . manyakmısın diyorum istanbulda nasıl ev tutup para yetistireceksin . bulucam abi bir yolunu diyor kapatıyorum telefonu.

aralık 2007

kazandıgım para aylık 5 bini buluyor . annem soruyor hergun nerden buluyorsun bu parayı diye . bekci olarak çalıstıgımı zannediyor . kardesime bilgisayar alıyorum . gozunun ici parlıyor sevincten . kaldıramıyoruz iki gun kendini bilgisayarın basından . borclar bitiyor . kardesim okuyacak diyorum . ayrı bir hesap acıyorum bankada . aylık para atıyorum oraya. okurken lazım olacak . benim ne iş yapacagım belli olmaz . saat 3 suları . muge arıyor . normalde gece arar hep . çocukları yolladım hazırlan diyor . hazırlanıyorum . giriyorum evine . 3 kadın daha var . kendi yaslarında . arkadasları galiba . bu da herturluaq diyor müge arkadaslarına bakarak .ay çok genç bu diyor kadınlardan biri. kadınlar yiyecek gibi bakıyor . hava atmak icin cagırdı galiba diyorum . biraz poker faslından sonra müge mutfaga cagırıyor beni . bak içerdeki kadınlardan birinin kocası iş yaptıgımız sayılı zenginlerden biri . bugun seni birazcık paylasıcam onlarla diyor . ama boyle anlasmamıstık diyorum . bunun icin anlasma dısı ucret alacaksın zaten diyor . tek seferlik madem kabul diyorum . içeri geçiyoruz . kadınlar ufaktan sırnaşıyor . müge size sevgilimi daha yakından gostermek istiyorum diyor . düğmelerimi koparark bir anda açıyor gomlegimi . şaşırıyorum ama tepki vermiyorum . biri ayol bu bizim kıllılara benzemiyor nerden buldun bunu diyor . bu benim en buyuk kesiflerimden biri diyor müge . sanki piyasaya çıkacak yeni urunu tanıtıyor . kadınlardan bi tanesi ilk benim bayanlar itiraz istemem diyor . beni bir canlı olarak gormuyorlar sanki . dildo gibi hissediyorum kendimi . biri mal durumu ne alemde peki diyor . ne garip bi soru . biri pantolonuma elliyor üstten . kesmiyor fermuarımı indirip eliyle yokluyor . eliyle kavrıyor dısarı cıkartmadan . gozumun icine bakıyor . şekerim ne şanslı kadınsın diyor mugeye . bunları tarlada mı yetistiriyosun diyor . bir kahkaha tufanı . gülerken bile kaprisliler . hepsi birbirinden fazla ses çıkartmaya çalısıyor . çekiyor elini . diğerleri geliyor sırayla elliyorlar . mügeye bakıyorum . almancı dayısında oyuncak gelmis çocuklar gibi digerlerine hava atıyor . ayy çekiyor biri . sanki ilk defa yarrak goruyor

bizim osmanın iki katı ayol diyor biri gulerek . osman kocası buyuk ihtimal . bir tanesi elimden tutuyor . yuksek musadenizle sekerim diyor . digerleri sesleniyor arkadan . ayy kudurmus karı diye . hatun çekiyor beni . yandaki misafir odasına giriyoruz. daha once de yapmıs burda boyle birsey odaları boyle iyi bildigine gore . atıyor iceri . duş aldın mı gelmeden diyor . evet aldım diyorum . beni memnun et bende seni memnun edeyim diyor . işim bu diyorum gulerek . iyi kaptırdım kendimi bu işe . soy beni hadi diyor . ustunde bir kazak . altta kumas pantolon . kazaga elimi atıyorum çıkartmak icin . elime vuruyor bir tane . irkliyorum ne oluyor diye. ay işini de mi ben ogretecem sana kuru kuru mu yapılır ayol diyor . profesyonel jigoloyum ya bende . ozur dilerim diyorum . dudaklarına dogru yaklasıyorum . opuyorum . o ruj kokusu hala burnumda . elini saçlarıma atıyor . oksuyor yavasca . bir elimle göğüsleriyle oynuyorum . biraz daha sert ol diyor bana erkek oldgunu hissedeyim . bu sozu tahrik etmiyor beni ama madem boyle bir is yapıyorum en iyisini yapmalıyım diye dusunuyorum . itiyorum bunu yataga . hızlı bir şekilde tutup kazagını çıkarıyorum . kazagıyla aynı renkte bir sütyen . sertçe yapısıyorum tekrar dudaklarına . arkadan kalcalarını tutuyorum .ayırıyorum gotunu biraz. nefen alması derinlesiyor . hafif bir tokat atıyorum kıcına . ilk defa yapıyorum boyle birseyi . erkek gibi gibi diyor zar zor opusurken . saha sert vuruyorum . milyon dolarlık gote vuruyorum belki işe bak . ben vurdukca kadın sırtımı çiziyor. o çizdikce ben vuruyorum . yatırıyorum yataga sertçe . pantolonunun dugmesini çözüyor hızlıca. elleri titriyor . heyecan gostergesi bu . çıkarıyor pantolonunu benle birlikte . aşağıla beni diyor . anlamadım diyorum . küfür et bana diyor . zorla beni . niye lan manyakmısın diyorum icimden . peki diyorum . sertlikten hoslanıyor belli .sen istedin bunu diyorum . çıkarıyorum boxeri . veriyorum başkanı ağzına . itiyor beni . boğazından tutuyorum . sen istedin bunu . biraz bu vaziyet gidiyoruz. sutyenini sıyırıyorum ama çıkartmıyorum. son olarak kilodunu hızla çıkarıyorum . uzanıyrum ustune . baskan olaya konsantre . hissediyor baskanı ama göğüsleriyle oyalanıyorum ben . sonra yalıyormus gibi yapıp veriyorum baskanı bir anda . beklemiyordu bunu . bir ahh çekiyor . karşıki salon inliyor . aşagıdaki gulme seslerini duyuyorum . sonuna kadar kokluyorum . tekrar .sonra tekrar . kadının gozler gidiyor . bayıldı mı lan diyorum . duruyorum . eliyle çektiriyor beni devam etmem icin . ne piskopatlar var ya. bu pozisyon gidiyoruz biraz. sonra domalıyor . veriyorum baskanı bi aradan gotune vuruyorum . kan topluyor gotu artık . nasıl zevk alıyosa bundan . yatagın ucundan baslıyorum becermeye. nasıl vurduysam . yatagın sonunda bitti iş . ben boşalıyorum peceteye . kadın yıgılıyor oldugu gibi . sert becerdim ama bende tık yok . enerjim yerinde daha .gunumdeyim belki bugun . giyiniyorum . kadın kımıldamıyor . nefen alıyomu diye kontrol ediyorum . çarşaflar elinde sıkmıs duruyor .cantada cuzdanım var diyor . al hepsini ne varsa . açıyorum . yaklasık 1000 lira var. çok bu efendim diyorum . al işte uzatma diyor . alıyorum. iniyorum aşağı . beni gorunce sasırıyorlar . nuran nerde diyor müge. yukarda diyorum . bişey mi oldu diyorlar . yok uzanıyor sadece diyorum . gozleri parlıyor diger iki kadının . müge tamam canım gec otur diyor. 2-3 dk sonra nuran iniyor . zar zor yuruyor . icimden guluyorum .

diğer kadınlar geliyor hepsi birbirinden piskopat. biri suratıma tukuruyor . digeri tokat atıyor . evden bir çıkısım var sanırsın içerde kavga ettim . bel iflas bende . hepsi hardcore istiyor . sonuncusunu zor cıkarıyorum . muge istese yapamayacaktım buyuk ihtimal . cebimde 4 bin para var . salak kocalarının bana haykırıslarını duyuyorum . müge cok tesekkur ediyor . kadınlar isten memnum . anam aglamıs bi vaziyette eve dönüyorum . zevkli ya bu jigololuk .

Part 9 >

0 yorum: