Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 3

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

ne güzel dedi.
neresi güzel. yazık adam ömrünü bize bakmak için inşaatlarda geçirdi dedim
duygu sömürüsü yapma onu yapmayıp içip kumar oynayıp hatta çocuklarını dilendirenler bile var. hepsini
boşver babası olduğunu reddedenler var dedi.
bu kadar açık sözlü olunur mu amk. sikti yine ızdırabımı
evet haklısın şükretmek lazım dedim geyik döndü dolaştı benim eski çalıştığım oteldeki turist kızlara geldi.
ah siz erkekler gördünüz mü sarışını mavi gözlüyü hemen yamuluyorsunuz dedi.
yarrak var amk bende neden anlattıysam o kızları.
evet ayıkken onlarla sarhoşken türk kızlarına takılıyorum dedim
kendi kendimle dalga geçmeye başlamıştım.bu durumda onun benle dalga geçerken alacağı zevk eğer
alıyorsa azalacaktı
ama türk kızları sadece yanlışlıkla öptürüyor dedim
dur lan neler diyordum amk ben.bu kadar samimileşmişmiydik ki?ama ilk defa biraz suratının kızardığını
görmüştüm
hal böyleyken onun benle dalga geçerken gördüğü kırmızı surattan aldığı hazı galiba bende almaya
başlamıştım
ben ona hiç soramadım erkek arkadaşın var mı diye. alacağım cevapdan tırsıyordum amk.ya varsa? işin
açığı götüm yemiyordu sormaya
o da bana sormadı zaten.
derken beyler başka önemli bir soruyu sordum
nasıl oldu da böyle çabuk dost olduk dedim. yani … deyip soruyu başka bir şekilde sormaya çalışırken
şikayetçi misin yoksa dedi?
şikayetçi olsam burda olur muydum dedim
hem ben geldim buldum seni dedim
ama sebebini sorsam cevabın var mı dedim
hangi soruya dedi
niçin ben yada herkese mi böylesin dedim
işin aslına bakarsan en yakın dostum sen sayılırsın dedi
tamam ama neden dedim
cevabını tam bilmiyorum ama iki şık var dedi
şıkları alayım dedim
1 senin farklı olman
2 iki benim farklılık aramam dedi
1 i direk ele o zaman dedim
nedenmiş o dedi
sarhoşken bi kıza bira ısmarlayan tek ben değilim de ondan dedim.
2 yi de sil o zaman dedi
neden dedim
sandığım kadar farklı değilmişsin baksana dedi.. sonra da şaka şaka diye edit yaptı.
ben çok iyi dost olabileceğimizi düşünüyorum dedi.
kafama kaynar sular döküldü amk. keşke mal adam beni sikseydi de o lafı duymasaydım amk
suratım düştü moralim bozuldu ama içten içe tabi çaktırmamaya çalışıyorum kıza.
böyle devam edersek ulaşır mıyız hedefe*dostluk+ dedim.
ikimizde aynı hedefe koşuyorsak evet dedi.
al amk. yine soktu lafı çaktırmadan bana asılıyor musun yoksa diyor bana aklı sıra
bana lafı koyduktan sonra bir an sessizlik oldu.ben bi içeri bakıp geleyim dedi
tamam bekliyorum dedim.bu gidince iyi dinleyin lan anlatması zor biraz amk belki de herkese
olmuyordur.
hani biriyle konuşursunuz veya kavga edersiniz sonra gece kafanızı yastığa koyduğunuzda günün
muhasebesini yaparken ulan keşke bunu da söyleseydim yada o dediğine şu cevabı verseydim dersiniz
yaa. inşallah anladınız
ben bunu biraz erkene aldım. kısa bir özetle düşündüm. demem gereken başka bişey var mı. düzeltme
yapacağım yer falan diye o gelinceye kadar
uyuyor mu dedim
der demez saçma bi soru olduğunu anladım. adam komada amk. herhalde uyuyor
evet dedi. uyansın artık yaa çok özledim dedi.lan birden baba şevkati geldi içime o ses tonuyla söyleyince
amk kıza üzülmek bile yakışıyor.
bu arada saat geç oldu iyi güzel hoş konuşuyoruz ama ertesi gün iş var amk. amsalak gibi gezecem
uyumasam e kızı orda bıraksam olmaz.ben gidiyom desem ters. yarrak gibi ortada kaldım. zaten dost
olalım demiş dostlarımdan nefret ettim amk.o cümleden sonra
ve gözlerimdeki canlılığı arttıracak o cümlesi döküldü dudaklarındançok yorgun gözüküyorsun.git dinlen
istersen biraz.sen şimdi bütün paranı kolonyaya vermişsindir. taksi parası da kalmamıştır sende.:)koşarak
gidersin artık:)haa bu arada doğru bildiğin hedeflerin peşinden koşmayı da bırakma. bakarsın tutturursun
dedi
lan birden kalbim gıdıklandı amk.
vücutta extra heyecan hissettim.ne diyeceğimi bilemedim.
sevindim lan işte
seninle ilk tanıştığımızda son paramı biralara vermiştim.o zamandan beri koşuyorum aslında ama
farkedilmedim henüz dedim.
kimbilir dedi.
oluyordu beyler bu iş biraz zamanla olacak gibiydi. besbelli olacaktı amk. baksana kızın dediklerine.ama
bu son konuşmalarda hani kızlar utanınca kızların gözleri aşağı düşer hep aşşağı bakarak konuşurlar
utançları suratlarından belli olur.haa işte anladınız siz onu bu surata hafif bir gülümseme ekleyerek ayağa
kalktı. böyle bir durumda ayağa kalkmak kibarca siktir git demektir beyler. malım ama o kadar da değil
amk. bende kalktım.ama zaten ben havalarda uçuyordum sevinçten.

sağol bu gece gelmesen hem sıkıntıyı hem üzüntüyü gece boyunca yaşayacaktım dedi.
bana da tecrübe oldu. çok sevdiğin bir filmi aşırı uykusuz olmana rağmen göz kırpmadan izlemek gibiydi
dedim.
gülümsedi. sadece tokalaştık.
tokalaşırkende yarın sabah muhtemelen uyuyor olurum öğlenden sonraya kadar ben kalkınca sana mesaj
atarım dedi
bekliyecem dedim.
tokalaşma biter bitmez kız daha yanımdakyken taaksiiii diye bağırdım ama ortada in cin top oynuyor
makarasına bağırıyorum
ey allahım dedi gülümsedi.
ben en iyisi koşayım dedim
makarasına koşmaya başladım.
köşeyi döndüm dalağım patladı amk. hastane nöbetçi taksisine binip eve gittim
ertesi gün normalde işte olmam gereken saatten yaklaşık 3 4 saat sonra anca kalkabildim.ama sikimde
değildi amk. yüzümde hani ibneler nedensiz güler ya o gülümseme vardı. yüzümü yıkamak için lavoboya
gittim.
aynada şöyle kendime bi baktım. kendi kendimi beğendim amk. yakışıklı geldim kendim kendime. kısacası
kendimi gaza verdim beyler yakışıklıyım olm lan gibilerinden.
neyse işe gittim. kafa balyoz ama nedensiz gülüyorum hala. öğlenden sonra saat 4 gibi mesaj geldi beyler.
merhaba çok güzel uyudum. kardeşimi normal odaya almışlar. ziyaretçi varmış bayağı ben hastaneye
gidiyorum. umarım uykun yeterli gelmiştir. dedi
kardeşine çok sevindim. akşam hastane de mi olcaksın yine dedim.
annem bekleyecek galiba bu gece.ben sana duruma göre haber veririm dedi evde misafirler olacak bu
gece haberin olsun diye bir mesaj geldi akşam üstü.
tamam kolay gelsin sana başka zaman görüşürüz dedim.
beyler bu arada bilardo salonu var araya çocukluktan beri takılırdım. oynayanları izlerdim param olmazdı.
sonra elime para geçmeye başlayınca aynı bilardo salonunda olan okey masasında. çayına kahvesine
oynadığım kumar. elim para görünce yavaş yavaş herkes bilmez belki ama yanık diye bir kumar var ona
dönüştü. parasına oynanan bir kumar bilmeyenler. için söylüyorum.
arasıra oynuyordum. yağmur yağdığı akşamlar fazla müşteri olmaz dükkanı erken kapatır oraya giderdim.
belli bir müddet sonra farkettim ki oynamadan duramaz olmuşum amk tam bi hastalık kumar. kazansan
da oynuyon kaybetsende.
o gece de oynadım. ufak tefek nasılsın nasıl gidiyor gibisinden mesajlaştık sadece.
ertesi gün oldu. çarşıdayım dedi.iyi gel dükkana dedim. kabaca adresi verdim.
geldi.
elma çayı ısmarladım. klasik turist ikramı.
içtik kardeşinin durumunu misafirleri iş güç dershane konuştuktan sonra. gittiği dershanenin dükkana 10
15 dakikan mesafede olduğunu bazı dershane çıkışlarında uğrayabileceğini söyledikten sonra. uğurladım
nerden duyulur nasıl duyulur bilmem beyler. hemen malzeme olmuşuz milletin ağzına ki ortada daha
doğru dürüst bi bok da yok. kızın bi tane platoniği varmış. bilardo salonuna gittim. baktım kumar
oynayacak kimse yok. tekken var o zamanlar o nu oynuyorum. almışım adamım king i.seri kombolarla
sikiyorum amk herkesi.bi yakalama hareketi var oyunu iyi bilenler bilir. rakibi kaldırıp kaldırıp çarpıyor
amk.
dınıııı nı diye jeton sesi geldi. yanıma biri oturdu. seçti adamını. tipine bi baktım amk. selam verilmez.
tanıyorum uzaktan pisliğin teki.
neyse siktim bunu.bi jeton daha attı. yine siktim.bi tane daha attı yine siktim.bu arada etrafımız da bizi
izleyenlerle doldu. bilirsiniz atarilerin başında iyi oynayanlara herkes bakar amk. onun da tayfası var tabi
jeton almaya gitti geri geldi. yine siktim. gerildi amk. tuşlara sert vurmaya küfür etmeye başladı. baktım
olacak gibi değil beyler kavga çıkacak bilerek yenildim amk. yenilirken el kırma hareketi var onu yapıyor
senin de elini böyle kıracam diyor.
eh dedim bulduk amk. belayı.neyse yenildim kalktım ben.gir lan bi daha kaçmak yok sikerim dedi
bi jeton daha vardı yine yenildim. saol bilader dedim. güzel oyundu. ortam gerilmesin diye.ne gerek var
amk kaşı gözü patlatmaya. daha kızla buluşacaz.o halin derse?? serseri gibi kavga mı ettin derse?
ben dışarı doğru yöneldim. arkamdan geldiler.o ve 2 arkadaşı daha var.gel bakayım bilader sen benle
dedi?
hayırdır dedim.
sen benim anama avradıma küfür etmişsin dedi??
ne zaman dedim
ben jeton almaya gidince dedi??
kim dedi dedim??
gel sen benle gel dedi
karşı apartmanın önüne geldik.
o karşıma durdu. sağ elini açtı içine okkalı bir tükürük yapıştırdı. ettin mi dedi
etmedim dememle suratımda hisssettim
tepki vermedim.
bi daha tükürdü
ettin mi dedi etmedim dedim
bi daha patlattı tokatı
yine tükürdü ettin mi dedi
etmedim dedim
yine patlattı.
aynı yere vuruyor. karşılık versem diğer piçler dağıtacak beni. serseri takımı bıçak taşıyor olma ihtimalleri
çok yüksek bi daha tükürdü ama iyice sinirlendim artık.
ettin mi dedi
aynı ses tonuyla etmedim dedim.
elini üstüme sildi tükürüklü elini. etmemişsin tamam bunu geçtik dedi
şimdi gelelim diğer konuya dedi
yine tükürdü eline
öbürüne tükür bu taraf acıdı dedim
sempatiklik yapayım da insafa gelir piç diye. nafile amk. sebebini söylemeden diğer bu defa tükürmeden
diğer tarafa patlattı
bir daha ebrunun yanında görmeyeyim seni dedi.
döndü gitti diğerleriyle beraber
yarrak gibi kalakaldım orda. yarım saat oturdum ne bok yiyecem ben şimdi diye. neyse gittim eve ama
sinirden patlıyorum amk. resmen çıkmazdayım. işin gücün yoksa amın oğluyla uğraş dur. kız da bana
karşılık vermiş amk belli ki hoşlanıyor.gel de çık işin içinden.
bir kaç arkadaşa danıştım.ne olur nasıl olur ne yaparız diye.
bi kaç tane sadece ağzı laf yapan ama icraatta sıfır sığır gidelim dövelim amk. çocuklarını dedi
tamam amk dövelim de sonra onlar gelcek yine biz gidecez onlar gelecek falan. olmaz bu iş
bi kaç arkadaşla daha görüştüm.bi tanesi bana en mantıklı gelen fikri verdi.
kanka bu iş dayak la kavgayla olmaz. belli adamlar maganda. tamam bizde oluruz icabında ama bana
sorarsan.sen önce sen kızla gizliden gizliye fazla ortalarda gözükmeden işi bi bağla. mesaj telefon bi
şekilde ayarla. önce kız arkadaşın olsun. sonra araya tanıdıklar sokar.o piçi kavgasız dövüşsüz
hallederiz.ama elinde somut bişey yok daha dedi.
aklıma yattı. beyler.
akşam yine bilardo salonuna gittim. kumara başladık. mesaj geldi. nerdesin diye kızdan..
bilardo salonundayım dedim.
ne yapıyorsun dedi. arkadaşlarla oyun oynuyoruz dedim.
tamam ben gideyim o zaman dedi.
sen nerdesin dedim dükkanın ordayım dedim.
bekle geliyorum dedim.
yok ben gideyim.sen keyfini bozma dedi
o gece kızı sallamış olduk
lafda kızı ayarlayacam kumardan kalkmıyom amk.ama bi yandan da göt korkusu var beyler o piç bi daha
görür mü diye.

Part 4>

0 yorum: