3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 4

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

ağustos 2007

telefon çalıyor arayan memet

abi napıyorsun ? oturuyorum memet sen ? bende tercihler acıklandı . neresi geldi ? istanbul yıldız teknik.

istanbul mu ? evet abi . çok uzak lan . ne zaman gideceksin ? kayıt tarihlerini bilmiyorum abi eylulde giderim heralde

memet. can dostum . hiç ayrılmamıstık bu güne kadar . ne yapacaksın olum orda kimin var ki ?

gel diyor olum orda bulursun bir iş . nasıl bırakim lan annemi kardeşimi . abi yapacak bişey yok.

memet de gidiyor kafa dagıtacagım zaman kimse yok artık . daha da yalnızım burda. selim abi arıyor aksam bizdesin yengen yemek yaptı o kadar . nerde çıktı ki simdi bu ?

aksam oluyor selim abilere gitmek icin hazırlanıyorum . kafam duman mehmet yuzunden . kapıyı çalıyorum . selim abi acıyor . nerde kaldın lan yengen yemekler elletmiyo kac saattir aç bekliyorum senin yuzunden . içeri giriyorum . zenginlik kokuyor . yenge mutfaktan çıkıyor . bana bakarak demek meshur herturluaq bu diyor . nasıl anlatıyo selim abi beni diye merak ediyorum bi an . geçin yemekler hazır bekletiyodum bende diyor yenge. masaya bakıyorum kuş görse süt vermeye başlar . bu insanlar hergun boyle yiyip nasıl zayıf kalıyo lan diye dusunuyorum . yemege baslıyoruz . yengenin adı emine . koca parası yiyen tiplerden . ama kotu niyetli degil kadın .selim abi diyor sen simdi merak etmissindir nerden cıktı bunlar diye. gelelim sadede . senin için farklı bir projem var artık ..

o zaman bu gunu dolu dolu yasamamız lazım diyor canan . anlamadım diyorum . açık konusmamı istiyormusun diyor canan. kalbim daha ritimli daha sert atmaya başlıyor artık . buyur diyorum . seni gordugumden beri etkilenmemek elde degil fakat bildigin uzere benim sevgilim var . surekli sana yakınlaşmakla yakınlaşmamak arasında gidip geliyorum . kalbimin vurusları acıtmaya baslıyor artık . belki de hayatımda tanısabilecegim nadir insanlardan birisin bu sansı da geri tepmek istemiyorum .

canan soyluyor benim devreler zorlanıyor artık konusmanın nereye gittigini biliyorum fakat onu isteyip istemedigimi bilmiyorum daha once hiç yapmamıştım . yavasca elini tuttum . avuc icleri yanıyor . kelimelerin bi anlamı yok artık diyorum . istersen akısına bırakalım . kafasıyla onaylıyor beni yemek bitiyor . sahile iniyoruz . iki biradan sonra atıyoruz ustumuzdeki telaşı . sevgilisini anlatıyor . aldatırken yakalamıs . buyuk ihtimal simdi de aldatıyodur . fısıltı halini almıştı sozcukler . yavasca yanasıyor bana . kafası omzumda . saclarının kokusu . cennet bu kadar guzel kokabilir mi diye dusunuyorum . kafasını cevirdi yavasca bana . biiyormusun hep sahip olmak istedigim sevgilim gibisin . kalp atışlarımı duymaması imkansız . dudaklarıma baktıgını fark ediyorum . o şimdi diyor . yavasca dudaklarımı dudaklarına goturuyorum . saniyeler yıl denizler okyanus yıldızlar güneş oluyor . boşver diyorum anı yaşayalım düşünmeden ..

öpüşmek .

küçükken bir adamla kadının öpüştüğünü görünce iğrenirdim . bir insan ne zevk alabilirdi ki bundan ? öpüşmek benim için prosedür gibiydi . uzun bi tatilden eve geldiginde açmaya çalıştığı sinir bozucu kilitler gibiydi . bitse de kurtulsak dedigimiz.

hayatımda ilk kez biriyle öpüşmek için can atıyordum . cananı öpüyordum . çilekli nemlendirici. nasıl bir kokudur o. cananı öpüyorum . nefesini hissediyorum . cananı hissediyorum . beceremem diye korkuyorum . ama canan becerememe fırsat vermiyor . sanki öpüşerek gök yüzüne çıkıyoruz

kısa bir yıl sonra canan bana bakıyor tekrar . karşı koyamıyorum artık sana diyor . karşı koymanı gerektirecek bi durum yok diyorum . yürüyoruz . ne olursa olsun aramızda kalsın yaşadıklarım diyor canan . söz diyorum sadece ikimzin anılarında kalacak bu . yürüyoruz . üşüdüm ben diyor . hayatında tatmadığın bişeyi tatmaya hazırmısın diyorum . ne ki o ? bozma suprizi diyorum ve elinden tutuyorum yürüyoruz.

çaktırmadan mehmete mesaj atıyorum . mehmet evi acil toplayıp dısarı cıkabilirmisin abicim acil bir iş var diyorum . mehmet tamam kardeşim diyorum . mehmetin en sevdiğim yanı . gel ölmeye gidiyoruz desem sesini çıkartmaz hadi der . biraz sahilde yürüyoruz . içimde garip bir tedirginlik . bakirim . bu sorun ikinci planda kalıyor aklımdaki sorular icinde. canan bakire mi ? eve gitsek ne kadar ileri gidebilicez ? prezervatifim yok canan bunu sorun eder mi ?

yürüyoruz sitenin önüne geliyoruz ..

ne yapacagız burda diyor canan . hayatının en güzel kahvesini içeceksin diyorum . bunun bahane olduğunu ikimiz de biliyoruz . peki diyor eve giriyoruz .

mehmet diyorum . cevap yok . odasına bakıyorum . garibim ortada dagınık ne varsa odasına atmış dışarı çıkmış sonra . arkadaşım çıkmış galiba diyorum . boşver kahveyi kendi kaybetti diyor canan. neler dönüp bittiginin farkında canan . itiraz etmemesi beni daha da cesaretlendiriyor. damla sakızlı kahve yapıyorum canana. yanına da çikolata kaşık . mehmetin dayısını sevgiyle anıyorum birkez daha . canan kahveyi içiyor . nasıl olmuş diyorum . senin gibi diyor . kısa süreceğini biliyorum ama hayatım boyunca unutmayacagım bi tad diyor. müzik açıyorum . cananın yanına oturuyorum

kahvesini bitiriyor canan .mutfaga gidiyor . lavabo nerdeydi canım ? koridorun sonunda sagda kalıyor diyorum . kapı sesi geliyor . durduk yere sırıtıyorum . aklıma az sonra olacaklar geldikçe.

canan çıkıyor lavabodan . yanıma oturuyor . biraz konuşma. sanki ikimizde birbirimizden bekliyoruz ik hamleyi . solumdaki davulcu başlıyor gösteriye. canan bana bakıyor. kahve kalmış dudağında diyor. neresinden diyorum . gülüyor göstereyim diyor . dudakları çok yumuşak . kalbim yerinden çıkıp o da öpüşmek istiyor . boynundan tutuyorum .bu kadar pürüzsüz olamaz . ellerini yavaşça saclarıma goturuyor . boynuna iniyorum cananın . nasıl yapıcam bu işi ? izledigim bütün ferre filmler geliyor aklıma . nasıl yapıyorlardı ?

boynundan aşağı iniyorum yavaşça . canan kendine bastırıyor beni . gomleginin düğmelerini çözüyorum tek tek . her birini açtıkça daha çok büyüleniyorum . çıkarıyor gömleğini . siyah sütyen . dışı parlak . ortasında kurdale gibi birşey var . sutyeninin es geçip aşağılara iniyorum . yavaşça yalıyorum göbek çevresini . tişörtümü çekiştiriyor . çıkarıyorum .yavaşça elimi kalçalarına götürüyorum . şortumu çıkartmak icin ayaga kalkıyorum . oturdugu yerden çıkarıyor o da. tweetyli don .çok sevimli ama şu ortam için değil . yavaşça itiyor beni . koltuğa bırakıyorum kendimi . şeyime bakıyorum . tüm vucudum tahriklere kapılıyor sen niye kapılmıyorsun diye sitem ediyorum . elimle bir yokluyorum . canan geliyor. dudagıma bir öpücük. yavaşça boynuma iniyor . meme ucuma iniyor yavaşca etrafını yalıyor . hiç zevk verici değil. sutyenleri karnıma degiyor . elimi sutyenine götürüyorum . lanet kopça . niye elimi atarım ki ? 3. zorlamamda açılıyor. ucuna doğru sivrilen bir göğüsü var . meme ucu acık renkte . egiliyor canan . göğüsleri karnıma değiyor tekrar . içim titriyo . canan diyorum . bana bakıyor . ben bakirim diyorum . tamam o zaman daha zevkli olacak diyor . yavaşça boxerimi sıyırıyor . başkan yuvasında rahatsız edilen yılan gibi kafasını kaldırıyor hemen . yavaşça tutuyor . nasıl bir duygudur bu . saclarını yana atıyor . tam dalganın bitip tassagın başladığı yere ufak bir dil darbesi atıyor . çıldırmak üzereyim . yavaşça yukarı çıkıp kafasını yalamaya başlıyor . bu işi daha önce de yapmış olmalı diyorum . bana bakıp gülüyor . ne oldu dercesine bakıyorum . yok artık .zevkten uyuşmuş bedenimden dolayı hissetmedim galiba . hafif bir beyazlık karnıma doğru . hayır hayır boşalmış olamazdım . ikinci dalga gelince hissettim boşaldığımı . nasıl olur . rezil oldum .canan gülüyor . yerin yedi kat dibine çekiyorlar beni sanki . boşver diyor canan daha uzun gece zaten seninki de pek umursamuyor bunu galiba diyor . bakıyorum başkana tık yok bana saplanmış gibi duruyo hala. sehpanın ustunden bi peçete alıyor canan . siliyor sonra devam ediyor. bakıyorum canana yeter bu kadar diyorum .koltugun öbür tarafına itiyorum . saçları göğüslerinin üzerine uzanmış . yana atıyorum saçlarını . çok sert degil göğüsleri . elimle oksarken boynunu yalama devam ediyorum .sırtımda bir çift el geziniyor . yeni hediye alan bir çocugun hediyesini keşfetmesi gibi geliyor bana . kafamı indirip göğüslerini yalamaya başlıyorum . sırtımdaki gezinti acıtıyor biraz. tırnaklarını hissediyorum . dudaklarımla meme ucunu ezer gibi yapıyorum . bir anlık derin nefes almasına sebep oluyor bu.

meme uclarını yalıyorum . pek bi tadı yok . ama canana zevk veriyor olması beni de etkiliyordu . biraz daha aşağı iniyorum yalayarak . gobek çevresine oyalanıyorum biraz. aşagı iniyorum biraz daha . tweety bana bakıyor .sylvesterin intikamını alacagım diyorum çocuk bilinç altıma. tweetyin ayaklarına goturuyorum elimi . sonra birden hatılıyorum . canana dönüp daha önce diyorum . daha ben demeden canan sorun yok diyor . bi an ilk kimle yattı diye düşünmeden alamıyorum kendimi . tweetyi çıkarıyorum . daha sonra bir daha hiç bu kadar duzgununu goremeyecegim amla karşılaşıyorum . dudakları dısarı çıkmamış daha . pembe . vajina çıkısı parlıyor hafif . zevk aldığı belli . vajinası kendini bana hazırlıyor
yaklaşıyorum hafifçe . ferrelarda hep bu kısmı atlardım hep midemi bulandırırdı . yaklaştıkça hafifçe gelen bir meyve kokusu . çıkaramıyorum tam olarak . vucut losyonu galiba. dilimin ucuyla birada korkakca ustteki çıkıntıdan yalamaya başlıyorum . dilim temas ettgi anda irkliyor canan . kasıldıgını hissedebiliyorum . dilimi çekmeden aşağı doğru indiriyorum . tadı garip . hafif tuzlu . dilimi bastırıyorum vajina girişine .

canan inliyor . o inledikçe ben daha çok bastırıyorum .canan saclarımı yolacak sanki . parmagımla oynuyorum yavaşça . ilk defa kadınlıgı bu denli hissediyorum . yavasca parmagımı sokuyorum . çok sıcak . hafif kaygan . parmagımla şeklini kestirmeye çalışıyorum.

canan daha çok inliyor . yeter bu kadar hadi gir diyor zar zor . bu kadar zevk alacagını tahmin etmemiştim . başkanı elime alıyorum . tam dik degil . hadisene oglum diyorum . burada bırakılır mı . ne oldu diyor canan . tam kıvamında degil bizimki diyorum . yavasca sokuyo gibi yap gelir kıvama diyor. canan nasıl biliyorsun bu kadar şeyi ?

yavaşça başkanı surtuyorum . hadi demekle yetiniyor canan. altımda koltuga yayılmış . sokuyor gibi yapıyorum başkanı . hafifçe sertleşiyo . tamam artık. yavaşça ittirmeye başlıyorum . canan acıyla karısık zevkle homurdanıyor . 5-6 git gel sonra tam sokmaya başlıyorum . canan koltugu sıkıyor . aslında pek zevk almıyorum . ama cananı o halde görmek . zevkten öte başka bir şey

Part 5 >

0 yorum: