Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 2

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

merhaba dercesine kafa selamı verdim. bana baktı dişleri gözükmeden gülümseden yaptı elimi uzattım
amk hani ruslar demişya çirkin karı yoktur az votka vardır diye.tam tersi ben kafamın güzelliğinden kızın o
kadar güzel olduğunu farketmemişim.
yine aynı mod kıpkırmızı oldum.ne içersin demeye çalıştım ama Allahtan o anladı kahve olabilir dedi.
garsonda damladı zaten masaya iki kahve söyledim.
bu durumlarda insanın aklına bi sürü şey geliyor
benim ilk aklıma gelen olm bu kız seni çok aşar amk afet bu.çok tatlı seni amına bile takmaz bu.diye
düşünüyordum.
hani bi karı görürsünüz bu karı bana bi kere versin ömür boyu am a tövbe ederim dersiniz yaa o cinsten

derken normal bi geyik başladı. otobüsde yanınıza biri oturur gayri ihtiyari konuşursunuz ya o sorar sen
cevaplarsın sonra aynısı sen sorarsın falan.o nun gibi devam etti muhabbet.bu vesileyle biraz tanımış
oldum kızı.
ismi ebru
yerli
kolej mezunu
sınava hazırlanıyor
sonra yine muhabbet döndü dolaştı o geceye geldi.
kızın samimi bir konuşması vardı. bilindik kızlar gibi kendini olduğundan fazla gösterme çabası yoktu.40
dakika içinde normal arkadaşıyla konuşurmuş gibi samimileşti muhabbet onda sıkılganlık yoktu.bu sayede
bende rahatladım biraz
gerginlik gitti. üstüne ilgi geldi.bi kere siksem düşüncesi gitti en azından arkadaş olmalıyım düşüncesi
geldi
zaten bu kız benimle çıkmaz hayatta yürümez bizim ilişki düşüncesi vardı
kendi kendime ben en iyisi bu kıza hiç yavşamayayım dedim.bu mod beni de rahatlattı tabi. kızı tavlama
gibi derdim azaldığı için bende artık düzgün cümleler kurup yüzüm her bişey soruşumda kıpkırmızı
olmaktan kurtulmuştu
espri bile yapmaya başlamıştım lan kıza bas baya gülüyordu bu da benim çok hoşuma gidiyordu
2 saat kadar oturduk. hesabı istedik ödemek için hamle yaptı
sen öğrenci sayılırsın çalışmıyorsun da ben öderim dedim.
4 kahveden nolcak bunu ben ödeyeyim bir daha ki yemeği sen ödersin dedi.
yemeğe çıkma teklif ettiğini duyunca yine kıpkırmızı oldum. kendi kendime olm yoksa hoşlandı mı kız lan
benden diye kendi kendime havalara girdim.
tamam onu da ben öderim ama bu kahve bana senin hatırın lazım yıllar boyunca dedim bunu da ben
ödeyeyim derken attım parayı zaten hesabın üstüne.
dışarı çıktık ben burdan gideyim dedi.
bende malmışım beraber yürüyelim demedim amk.
tokalaştık tam sarılır gibi olduk
alkollü değilsin yine öpmezsin dimi dedi
amına sokayım öyle espri mi yapılır yerin dibine geçtim.
yine bana bakarak gülümsüyordu.amk kına yak kıpkırmızı oldum zaten.
hani küçük çocukları dalga geçerek utandırırsınız ya onun gibi dalga geçiyordu kız benle resmen.
ama bu yaptıkları bu kadar açık sözlü olması çok hoşuma gidiyordu
neyse vedalaştık
sırtımı döndüm.bir kaç adım attım sonra tekrar bana bakıyor mu acaba diye döndüğüm zaman
mesaj geldi.
kahveler için teşekkür ettim ben sana diye
soru şeklinde mesaj göndermesinin amacı mesajlaşmaya devam edelim fikrini verdi bana.
yoksa direk kahveler için tekrar teşekkür ederim de diyebilirdi dimi lan??
cevaplamadım amk.iyi bok yemiş olacağım ki bir mesaj daha geldi takriben bir saat sonra
cevap vermeyerek önemli değil demek istedin herhalde dedi.
bütün paraları kahvelere verdim.eve yürüyerek gidiyorum senin yüzünden dedim
piçliğe piçlik amk.
ne güzel işte spor yapar kaslanırsın biraz dedi. sonuna da gülücük koyuyor amk.
harbi harbi makara yapıyordu kız benle. yanlış anlamayın lan piçler sıska filan değilim. kışın hafta sonları
babam bazen iş alırdı inşaat işi tuğla örme filan.ona 50 kiloluk çimento getir. tuğla taşı harç kar derken
baya baya kas bile vardı
vardı da amk gel bunu kıza anlat
neyse aksam oldu
sonra o zamanlar çok meşhur olan bi chat olayı vardı. mırc mı gırç mı amk unutttum. internet cafeye
gider orda konuşurduk
kullanıp kullanmadığını sordum.
ben genelde diskolardan sarhoş erkek düşürürüm internetten fazla uğraşmam dedi.
amk yine soktu bize lafı. yarım saat düşündüm amk ne cevap versem diye.
şimdilik bu kadar yeter beyler. akşam geç kalma ihtimaline karşı yazdım bu kadarınıda.

amk kızın laf sokmaları inceden iğnelemeleri bana çok çekici geliyordu. normalde kimse kendisiyle dalga
geçilsin istemez ama kız abartı birşey söylemiyordu.
benim yediğim bokları suratıma vuruyordu bir nevi. nasıl anlatılır bilmem ama kız bana acaip ilgi çekici
gelmişti
ilgi çekmek için mi böyle davranıyor yoksa gerçekten böylemiydi bilmiyorum ama ben kıza tav olmuştum
beyler
ne yazsam ne yazsam diye iyice düşünüp
kendine sonunda bir oyuncak buldun. geç bakalım dalganı dedim gönderdim.
cevap gelmedi.
30 dk. sonra çaldırdım yine siklemedi.
yanlış bişey mi dedim diye bir mesaj daha attım
yine cevap yok
sabaha 5 de uykuya daldım o gece onu düşünmekten.son gönderdiğim mesajları tek tek okudum. yanlış
birşey bulmaya çalıştım. acaba birşeye mi alındı diye ama yok amk.
ertesi günde ses soluk çıkmadı ondan. tabi ister istemez bir karamsarlık sardı beni
zaten bu kız bana fazla güzel benden daha zeki diye önyargı vardı. cevap da vermeyince buraya kadarmış
dedim kendimce
ama…
ertesi gün işte kahvaltıda yemekte heryerde onu düşündüm. mutsuz oldum lan piçler çok üzüldüm.
hayatımın amk diye kendi kendime isyan ettim.ki ben o kadar fakir geçen çocuklukluğuma bile isyan
etmemiştim hiç
hiç bir boktan zevk almaz oldum.
kendi kendimi teselli etmeye çalıştım
lan olm siktir et zaten yürümezdi bunda da bir hayır vardır diye ama nafile piçler.
içimde derin bir nefes vardı o kadar derin nefes almama rağmen dışarı bir türlü çıkaramıyordum
ikinci gün oldu yine ses soluk yok.tam çöktüm amk
derken bir arkadaşım onu gördüğünü söyledi
emin misin olm.o muydu lan sen sadece diskoda gördün hatırlıyon mu amk. dedim
evet kanka kesin oydu hastaneye eşimin doğumu için gittim o da yoğun bakımın ordaydı dedi.
5 6 kişi vardılar dedi
hemen çıktım yola. yarım saat sonra hastaneye vardım.
önce bakındım sağa sola yok
içeri girmeye yeltendim ama arkadaşın 5 6 kişi olduklarını söylediğini hatırladım
anası babası da vardır bu kim derlerse zor durumda kalmasın diye dışarda büfe tarzı bir yer vardı orda
beklemeye karar verdim
1 saat civarı bekledim ama görünmedi hiç.
gitsem mi içeri mi girsem mi diye ikilemdeyken. bekle amk işin ne diye kendimi masada biraz daha
oturmaya zorladım hep
derken onu görür gibi oldum.tam bu sırada hani ne bok yiyeceğini bilememe durumu olur ya üstüne
bastınız amk.
kafamı çevirip oraya bakmamaya çalışsamda gözüm kayıyordu ve evet görür gibi olmamışım görmüşüm
amk.o işte
dedim sikerim ne olacaksa olsun saklanmaya mı geldik amk. kalktım ayağa o beni görsün ve yanında
konuşmamıza engel biri yoksa o yönelsin bana doğru diye
beni gördü göz göze geldik. hafiften kafa selamı verdi.1 dk.işareti yaptı. tekrar hastaneye yöneldi. kiminle
girip kiminle çıktığını pek anlayamadım amk.
bilirsiniz biz türkler kenarda bir yerde değilde tam olayın yanında bekleriz amk. hastane kapısı özel bi
hastane olmasına rağmen bekleyen bekleyeneydi. girip çıkan sa dingo ahırı gibi kullanıyordu hastaneyi 3
4 dakika sonra geldi.
hayırdır geçmiş olsun bir durum mu var dedim
erkek kardeşi 17 yaşındaki motorla kaza yapmış. kask varmış ama kaburga kemiğinde çatlak kırık. götü
başı çizilmiş. ayak parmağının biri ezilmiş. kontrol amaçlı yoğun bakımda tutuyorlarmış
niye daha önce haber vermedin dedim.
yeterince üzgün insan var burda. birde seni niye üzeyim ki dedi
söylemediğin için daha çok üzüldüm dedim.
neyse boşver durumu iyiye gidiyor.sen neden geldin hayırdır dedi
hakaten lan ben niye gittim?? kızı görmeye gittim amk. direk seni görmeye geldim denmez ki.
sen kimsin nesin neyimsin de beni merak edip buraya geldin derse ne bok yiyecektim. tahmin ettiğiniz
gibi yalan uydurmadım. arkadaş seni burda görmüş bende sana birşey mi oldu acaba diye derken
cümleninin sonuna bir fiil bulmaya çalışırken
teşşekkür ederim dedi teşekkür kelimesinden sonra sarılmıştı bana
tuhaf oldum amk. farklıydı yani.her kıza sarılırken bi amaç vardır.ya vedalaşmak için sarılırsınız ya
öpüşmek için ya teselli için ama o bana sarılınca ne bok yiyeceğimi bilemedim.
içimden sıkı sıkı sarıl olm çıkar onsuz iki günün acısını diyordum ama öyle olmuyor işte amk.
benim yapabileceğim birşey var mı dedim.
saol dedi
karnın filan açmı birşey içer misin. başka bir ihtiyacınız var mı dedim
bişey olursa ben sana haber veririm saol dedi.
bu laftan sonra ben gideyim o zaman demek geldi içimden
tamam ben sana mesaj atarım dedi
tekrar sarıldık vedalaşma derken ayrıldım hastanenin ordan
amk içimi bisiklet sürmeyi bilmeyen ama babası tarafından bisiklet alınmış çocuk sevinci ve heyecanı
kapladı.
sebebsiz seviniyordum duygu yüklenmesi oldu.
öğlenden sonra
iki gündür yazamadım sana kusura bakma dedi
istersen kardeşin yoğun bakımdan çıksın ondan sonra görüşelim. kendini mesaj atmak zorunda hissetme
dedim
muhtemelen yarın sabah doktor kontrol ettikten sonra normal odaya alacaklarmış dedi
hmm çok sevindim dedim
bende dedi
yorgun olmazsan iş çıkışı gel hastaneye istersen dedi
tamam amk geleyim de.ne hoşlandığını belli ediyon. seviyon mu dalga mı geçiyon ne bok yediğin belli
değil.
yanına gelince ne yapacağımı şaşırıyom. arka arkaya iki cümleyi bırak birini zor söylüyom. hepten eziyet
amk bana yüreğime beynime.
tamam duruma göre haber veririm ben sana dedim.
eskiden kolonya alınırdı piçler dalga geçmeyin amk. şimdi bana komik geliyor amk.bi kolonya aldım.
gittim gece 11 gibi dükkanı kapattıktan sonra
hastaneye geldim.o da dışarda başka bir aile bireyi olsa gerek onunla konuşuyordu.(halasıymış)
kenar bir yerde bir süre bekledim. hani gider mi yanında ki diye yok amk. ölüden göt beklemek misali.iki
kadın durup dururken konuşmayı bırakır mı??
baktım olacak gibi değil mesaj attım.
müsait olduğunda haber ver ben bekliyorum dedim
nerdesin dedi
yanındakini gönder akabinde yanındayım dedim
sağına soluna baktı. beni gördü bana doğru yaklaştı. hoş geldin dedi
hoşbulduk. bunu getirdim ama alakasız oldu galiba dedim kolonyayı göstererek
sağol düşünmen yeterli dedi.
bunu içeri bırakıp geliyorum. burda mısın dedi
evet bekliyorum dedim geçti içeri geri geldi beyler.bu arada saat 12 civarı oldu .ara ara içeri girmeye
devam etti.
eee anlat bakalım diye başladı tam 4 saat konuşmuşuz.
ben anlattım kız anlattı. babasının mesleğini sordum oteli var iki tane dedi
yuh amk. birden gözüm korktu dedim sıçtık zengin kız fakir aşık muhabbeti olacak
senin baban ne iş yapar dedi. inşaatda çalışıyor dedim.

Part 3>

0 yorum: