3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 6

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

karanlık .

gözümü açmaya çalışıyorum . o kadar ağır ki göz kapaklarım . düşünmeye çalışıyorum . bir bardak viski beni bu hale getiremez . midem bulanıyor . kusmak istiyorum . beceremiyorum . acı.

biraz istekli olsan bunlar olmayacaktı diyor bi ses. anlayamıyorum . bak sen ne varmıs burda diyor. bacaklarım karıncalanıyor . bazı garip sesler duyuyorum . tam çıkaramıyorum sesi . kollarım yukarı kalkıyor . yukarı kalkıyorum biraz. tekrar düşüyorum yatağa . çarşafı hissediyorum . üzerimde bişey yok . bi ağırlık üstümde . göğsüme degen sacları hissediyorum . kulagımda sıcak bir nefes . saclarımı toplayıp boynumu öpüyor . acı. kasıklarımın kasıldıgını hissediyorum . nefes geri çekiliyor vucudumdan . sonra bacaklarıma çöküyor biri . soguk bir ten hissediyorum kasık bölgemde . sonra birden sıcak . üzerimde zıplıyor biri. sesi daha ne duyuyorum artık . cananla banyoda duydugum sesn aynısı . anlıyorum artık . bitmesi için dua ediyorum . canım çok yanıyor . kendimden geçiyorum bi süre sonra ..

gözümü açıyorum . kapkaranlık . doğruluyorum sonra. kusuyorum anında . midem ağzımdan çıkıyor sanki . kusuyorum . etrafıma bakıyorum . bir ışık .tam seçemiyorum . 04.40 yazıyor . ayağa kalkıyorum kustugum yere basıyorum birden. ayagımla yoklayarak yurumeye çalışıyorum . bu nasıl bir cehennemdir böyle . yalpalıyorum arada . başım dönüyor hala . bir iki adım sonra ayağıma birşey takılıyor . alıyorum elime .kemer sesi geliyor . pantolon bu. bırakıyorum biraz daha yuruyorum . ayağım birşeye değiyor yine . elimi gotruyorum yavaşça . bişeyler devriliyor . masa gibi birşey bu . elimi sürüklüyorum soguk birşeye değiyor elim . ayna bu . hizasında elimi yana kaydırıyorum . duvarı buluyorum . süreklerke kagıdın desenlerini hissedebiliyorm . biraz yana kaydıktan sonra düğme buluyorum . basıyorum . aydınlık. gözüm kamaşıyor . 10 sn etrafı gormekte zorlanıyorum . en sonunda seçebiliyorum etrafı . otel odası . yerde elbiselerim . yatagı goruyorum . çarşaf dağılmış . yanında kustugum yeri görüyorum . kimse yok odada . banyoya koşuyorum . tekrar kusucam …

ne yapacam ben ?

yuzumu yıkıyorum . ne oldu bana ? niye bu odada uyanıyorum ? yuzumu yıkarken fark ediyorum . boynumda bir kırmızılık . hatırlıyorum . birden . oturup ağlasam yeridir . ne yaptım ben diyorum nasıl bi belaya bulaştım . çıkıyorum odadan . elbiselerimi kaldırıyorum . gömlegimi iliklerken ellerim titriyor . yarım yamalak vurduktan sonra ceketimi almak için eğiliyorum . masanın üzeri dikkatımi çekiyorum . yaklaşık 500 lira para duruyor . bir kağıt üstünde numara var . inanmak istemiyorum bi türlü . ceketimi alıp fırlıyorum odadan ..

asansör asansör asansör .

gelmiyor bi türlü . ceplerimi yokluyorum . anahtarlar yerinde . arabayı nereye koydum ? nereye gidicem simdi ? anneme gelirim demiştim . telefon geliyor aklıma çıkarıyorum . 7 cevapsız arama . 6′sı annem biri de başka bir numara . çıldırmıştır kadın şimdi diyorum . asansör geliyor . zemin kat. açılıyor kapı . kimse yok etrafta . televizyon sesi geliyor . yuruyorum . resepsiyona benim yaşlarımda bir çocuk . göz göze geliyoruz . irkiliyor birden . saç baş dagınık . gömlek yarı dışarda . elde ceket . haklı da çocuk . bişey mi oldu efendim diyor . yok birşey diyorum . kapıya doğru gidiyorum . temiz hava. kendime getiriyor biraz daha beni . ilerde görüyorum passatı . atıyorum ceketi yan koltuga . suruyorum . nereye bilmiyorum uzaklaşmak istiyorum burdan …

eve geliyorum .

annem kanepede uyumuş . beni beklemiş belli . geçiyorum direk duşa . sıcak suyu açıyorum . hareket etmeden bekliyorum bi süre . hesabını sorucam bunun diyorum . bulucam yarın aylini . koyuyorum kafamı yastığa . dalıyorum bi süre sonra . biliyorum uyandıgımda hiçbirşey eskisi gibi olmayacak ve bilmiyorum jigolo hayatımın baslangıcının bu olacagını . uyuyorum sadece. ..

sabah uyanıyorum .

başım çatlayacak . doğruluyorum yatakta . telefona bakıyorum . bir cevapsız arama . saat 13.20 . açıyorum bi numara . gece yarısı arayan numaranın aynısı . uğraşamam senle şimdi . banyoya giriyorum . aynaya bakıyorum. bu ben miyim ? o kadar hızlı gelişiyor ki herşey kendimi tanıyamıyorum artık . yuzumu yıkıyorum . su akıyor . suyla beraber hayallerim de akıyor . kaderimi ben çizmiyorum artık . su içmek için mutfaga gidiyorum . annem içerde . oğlum çok merak ettim seni gece . gelecem demiştin .aradım o kadar açmadın da . yok bişey diyorum anne. işim uzadı sadece .yuzun solgun görünüyo oğlum bişeyin mi var diyor . yok anne bişey yok soru sorma artık ! diye bağırıyorum . babam öldüğünden beri ilk defa sesimi bu denli yükseltiyorum anneme karşı . bişey demiyor annem . arkasını dönüyor . ağladığını hissedebiliyorum . artık bir yabancıyım ben .

hemen dışarı çıkıyorum . o kahpeyi bulucam . polisi mi arasam acaba ? yok yok hayır . ben halledicem bunu . oteldemidir acaba hala ? telefonu elime alıyorum vazgeçiyorum sonra otele gelecek elbet . gidiyorum otele . lobiye bakıyorum . birkaç kişi var . resepsiyona gidiyorum . soyadı neydi bu kadının ? dönüyorum tekrar . arabada evraklara bakıyorum .





aylin okur . dönüyorum tekrar resepsiyona . aylin okur burda mı diyorum . bir saniye efendim diyor . aylin hanım az önce çıktı efendim diyor . lanet olsun aylin nerdesin . alıyorum telefonu elime . arıyorum . çalıyor . çalıyor . açmayacak diyorum . son anda bir alo sesi geliyor . aylin diyorum bağırarak . nerdesin sen çabuk söyle ! bak herturluaq . önce sakin ol herşeyi anlatıcam sana diyor . neyi anlatacaksın nerdesin çabuk söyle diyorum . lobidekiler bana bakıyor . dışarı çıkıyorum . tamam yerimi söyleyeceğim ama önce sakin ol . söyle çabuk bekliyorum diyorum .yanında biriyle konuşuyor . eski ptt nin yanındaki cafeye gel diyor . kapatıyorum telefonu . arabaya naasıl bindim bilmiyorum

cafeye giriyorum . taze kahve kokusu . nerde bu kahpe nerde bu kahpe ? en köşeye bakıyorum. tek başına oturuyor . bittin sen şimdi . yuruyorum masasına . görüyor beni . korktugunu gozlerinden görebiliyorum . ne cesaret bir de benle buluşmayı kabul ediyor ? tutuyorum kolundan . yürü gidiyoruz . canımı acıtıyosun kolumu bırak önce . bırakıyorum kolunu . gidiyoruz toparlan diyorum . nereye gidiyoruz . bak sana herşeyi anlatıcam . neyini anlatacaksın daha burda konuşamayız yürü gidiyoruz . bak diyor . sakin ol etraftakiler bize bakıyor . kafamı çeviriyorum . köşedeki liseli gençlerin bizim hakkımızda konuştuğuna eminim . peki diyorum hemen anlatacaksın . nereyi anlatmamı istiyorsun diyor . en başından diyorum . ne içirdin bana . bi kadehle o hale gelmem ben .kafa yapmak için kullandığım minik bir uyuşturucu diyor . bu kadar etkileyecegini tahmin etmemiştim seni . nasıl yaparsın lan bunu ! ölebilirdim belki orda ! sakin ol ölürmez merak etme diyor . niye yaptın bunu ! ne alıp veremedigin var benle ! bak diyor . ben sadece oraya kadar olan kısmına karştım . gere kalanı bende bilmiyorum . nasıl bilmiyorsun ! kim götürdü beni ! hatırlıyomusun yemekte bi kadın vardı . evet diyorum . otele de geldi yemekten sonra. parçalar biraz oturuyor kafamda . adı müge . eski çalıştığım bir firmada patronumdu . ne alaksı var bunun benle diyorum . en başından anlatıcam sakin ol diyor .

müge, aylinin eski çalıştığı firmadan patronu . aylin evli o zamanlar . kocası kredi çekiyor bankadan . bi süre sonra işden ayrılıyor kocası . çok sonra öğrendiğime göre diyor aylin bir bayan çalışanı taciz ettikten sonra istifa etmeye zorlamışlar . tabi hal böyle olunca aylinin üstüne yıkılıyor borçlar . aylin gelip patronuna yani mügeye olayı anlatıyor . borç istiyor biraz . müge tamam diyor vericem ama şartım var . ne şartı diyor aylin. gözümün önünde benim seçtiğim biriyle yatacaksın diyor . aylin bağırıyor felan çıkıyor odadan . ayrılıyor işten . aradan 1 ay geçiyor karı koca iş bulamıyorlar . aylin mügenin yanına dönüyor tekrar . kabul ediyor mecburen . bi sene içinde borcunu ödeyip çıkıyor aylin işten . sonrada ilk defa o yemekte karşılaşiyorlar.

evet diyorum bunun benle ne alası var hala anlamadım . yemekte diyor . onu görünce şok oldum zaten . lavaboya kalktım bi ara . arkamdan gelmiş hemen . sıkıştırdı beni . seni sordu kim bu çocuk diye. anlattım bende olayı . şöförüm olduğunu .yattın mı onla diye sordu . hayır dedim . sadece şöförüm bu kadar . tamam o zaman konuş onla akşam ayrılmasın biryere işimiz var. yapamam müge hanım böyle birşey istemeyemezsiniz benden . tamam o zaman yaşadığın dramatik olayları masadakiler anlatayım bende belki boylesi daha eglenceli olur . yapma ! kabul etmez zaten çocuk boyle birşeyi . bende yakınlık kurmaya çalıştım ama çocugun ilgisi yok bu işlere . öyle yada boyle sen işini bilirsin istiyorum çocugu bu aksam . kaldıgın oteli soyle bana diye sordu diyor aylin . numaramı aldı sonra. gelmeden arayacagım ben seni ona göre hazırlan . çocuk olmazsa patronuna kadar bulur anlatırım yapacagımı da biliyorsun . ne yapacagımı bilemedim diyor aylin . anlatmaya çalıştım sana ama sen her seferinde konuyu karıstırdın diyor . bende en son bu yola başvurdum başka şansım yoktu diyor aylin. kusura bakma herturluaq cidden boyle olmasını istemedim diyor elimi tutarak . çekiyorum elimi . mügenin numarasını ver bana diyorum . bulucam onu da . ugrasma bosuna diyor .gücün yetmez . istedigini alır o hesabını soramazsın . nasıl soramam ! polise giderim ne bilim savcılıga giderim . tecavvuzden baska birşey degil bu yaptıgı . istedigin yere git diyor aylin. bırak müge hanımın ceza almasını bir telefonuyla seni içeri bile attırabilir diyor . damarlarım öfkeyler doluyor . bişey yapamamak beni daha da çıldırtıyor ..

aylinle oturuyoruz biraz. sakinleşiyorum . tüm bu belaları sen sardın başıma diyorum . haklısın ama benim için de bela o kadın . sen yine atlatabilirsin . ben yaptıgım hatayı hayatım boyunca çekicem diyor . oturuyoruz biraz. zorla mügenin numarasını alıyorum . lazım olacak elbet yanına kalmayacak bu . aylin kapansın artık bu mesele erkeksin zaten ne olacak altı üstü diyor . ne demek ne olacak . nasıl acı çektigimi bilemezsin akşam . o sürtük yüzünden işimi ailemi hatta hayatımı kaybedebilirim farkındamısın sen diyorum . aylin susuyor . çıkıyoruz kafeden . aylini oteline bırakıyorum . aksam 10 da gel diyor . havaalanına gidicem . eve gidiyorum . kafamda bir ton soru ..

akşam oluyor alıyorum aylini . tek kelime etmiyoruz . havaalanına bırakıyorum . giderken çok üzgünüm diyor . vicdan azabı duyacagım bunun için .ağlamaklı . senin suçun yok diyorum . iyi yolculuklar diyip arkamı dönüyorum . eve varıyorum . arabayı park ediyorum . ceketimi alırken arka koltukta bir zarf goruyorum . açıyorum içinde para birde not .lutfen bunu kabul et . icinde yaptıgın iş için ve muge hanımın bana verdigi para var . gorusmek uzere aylin . parayı sayıyorum . 1.500 lira . orospu gibi hissediyorum kendimi . erkek  oros..

Part 7 >

0 yorum: