3 Senelik Jigolo Hayatımı Anlatıyorum Part 3

25 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

yer gösteren adama 5 kagıt verdim arkaya at bizi abi diye . geçtik arkaya film başladı . bi sahne geldi kadınla erkek öpüşmeye başladı . kızla göz göze geldim yumuldum bende. öpüşürken elimi kalcasına götürdüm . ilk defa kadınlıgı hissediyorum . çok sıcak . elimi yukarı çıkarıyorum . göğüsleri çok iri duruyor ve o zaman ögreniyorum buyutucu sutyeni. tam fiyasko . bu agacta en güzel görünen meyveyinin sagını solunu yırtarak ulastıktan sonra icinin boş çıkması gibi bişeydi . sonra dusundum bir milli olacaksam bile bu kızla olmamalıydım . hayatım boyunca o kızı hatırlamak istemiyordum . ama canan vardı ki yaşlansam bile unutamayacagım biri ..

canan lise sona başlamadan yazlıkta tanıştıgım kız . ilk defa birlikte oldugum kız . ilk defa aşık oldugum kız . ilk defa sarılıp uyudugm kız . tanışmamız duş alma kabinlerinde oldu . yanımdaki kabinde duş alırken kolyesini düşürmüş . duşların ayrı ayrı gideri olmadıgı icin yandaki kabınin altında ufak bi delik ver hafif egim oldugu icin oyle akıp gidiyor su. bu düşürünce benim kabine geldi kolye . yandan kapıyı yumruklamaya başladı bu . biri varsa kolyemi alabilirmi diye. aldım bende bekleyin cıkınca vericem dedim . tesekkur etti . dısarı cıktım bekledim bunu altımda sort var sadece . hani filmlerde olur ya kızla erkek birbirinden etkilenebilecekleri en güzel ortamda karsılasırlar . işte oyle birsey cıktı bu kapıyı açmasıyla bogazıma bişey takıldı . sanki dünya onun altına kurulmustu . ne bir ses duyuyorum ne de ondan baska birsey . kolyem sizde mi dedi . avcumu acmakla yetindim bisey diyemedim . cok tesekkur ederim dedi . kafamı salladım . ondan etkilendigimi anlamıstı . hayatta yapmak istedigim en son şey. bir kızın ondan etkilendigimi anlaması ..

gulerek kolyeyi alıp gitti canan . ama sadece kolyeyi degil hayatımda eksik olan birseyi doldurup baska bir şeyi çalıp gitti . ertesi gün arkadaslara sordum ismini ögrendim hangi blokta oturdugunu ögrendim . hayatımda hiç bir zaman bir kızla konusmaktan çekinmezdim ama başkaydı bu sefer .

aradan iki gün gecti sahilde oturuyoruz . bira almaya bakkala gectim . çıkarken karsımdan geliyor . boyle bi an yok . sanki kendi duruyor dunya altından akıyor . yanımdan gecer merhaba dedi . elimde iki bira var. merhaba dedim ama hayatımda soyledigim en tereddutlu merhaba . gecen acelem vardı gitmek zorunda kaldım kusura bakma dedi . önemli degil kolyeydi sadece dedim . ama benim icin sadece kolye degildi dedi sana ne kadar tesekkur etsem az dedi . abartma ya kim olsa aynı şeyi yapardı dedi. kendimde degilim ben nefret ederim boyle klişe kelimeler kullanmaktan . elimdeki biralara baktı . dısardaki grup sizin mi dedi evet dedim benimde arkadaslarım orda felan dedi. birazdan gidip oturduk . arkadaslarıyla konustu bıraz . o ara biraz muzik biraz biranın etkisiyle attım gerginligimi uzerimden . tanısma faslına gectik kızla felan . ismini söylemeden canan dedim . isimimi nerden biliyosun dedi . kıvırdım biraz ama anladı arastırdıgımı .

saat ilerliyo cananı tanıyorum . canana daha cok asık oluyorum . canan beni tanıyo . alkol artıyo . ortam sakinleşiyo artık çiftler kalıyo sadece. canana bakıyorum . nefes almak icin yeni sebepler buluyorum . canana daha cok asık oluyorum …

mart 2007

artık bitiyo yazılılar . kurtulmak istiyorum okuldan . ayak bağı gibi artık . selim abi bu arada ehliyet al ilerde lazım olacak sana da bana diyor . sınavlar diyorum . hayatı zorlaştırmak icin mi varsınız .galeride araba temizlemeyi bırakıyorum artık . müşterilerle ilgileniyorum . annemle ilgileniyorum . kardeşimle ilgileniyorum . patron oluyorum . koca oluyorum . baba oluyorum . büyüyorum ama istemiyorum

son yazılıya giriyorum . memette yine kagıdım . bitti diyorum okul yok artık . lise yok artık . rapor alıyorum bi tane . bağlasan durmam artık . selim abinin yanına gidiyorum . artık tam gün çalışıcam diyorum .yemin ettiriyor bana bitirdin mi liseyi diye. gel o zaman sana teklifim var artık diyor . sattıgın her araba icin komisyon verecem sana diyor . artık işim bu . varım yogum ne varsa bu iş icin harcayacam artık . o gün cıkmak istemiyorum galeriden . eve giderken bi çiçek alıyorum anneme nergis en sevdiginden . bitti artık diyorum kurtulduk . aglıyo annem ama uzun bi sure sonra ilk defa mutluluktan aglıyor .

haziran 2007

ehliyet sınavlarına girip kazanıyorum . cepte o kadar para yok . selim abiye söyleyemiyorum . sıkıstırıp duruyo kazanmadınmı diye abi belli olmadı daha diyip oyalıyorum . o ara mercedes c 180 full geliyor bize . selim abiyle arabaya bakarken bana eger bu arabayı 2 gun icinde satarsan sana helalınden 500 kagıt diyor . imkan yok alacaksa bile adam oyle bi arabayı 2 hafta oyalayıp almaz . ertesi gun satılıyo araba . alıyorum 500 kagıtı . cok sonra ögreniyorum selim abi zaten o araba gelmeden alıcı bulmuş ona ve ehliyeti kazandıgımı da biliyormuş en başından . alıyorum ehliyeti hayatımı bu kadar degistirecegini bilmeden.

saat sabaha yaklaşıyo . ortamda sadece 2-3 çift kalmış . iletişimin sadece kelimelerle olmadıgını anlıyorum canana bakarken . konusmuyoruz ama her goz goze geldigimizde biraz daha anlıyoruz birbirimizi . dalga sesleri daha anlamlı geliyor artık . sanki canana ulaşmak icin birbirlerini yiyorlar . ortamdan bir çift daha kalkıyor . uzun suren sessizligi canan fısıldayarak bozuyor . kalkalımmı ? bi şey mi oldu diyorum . baksana çiftleri yalnız bırakalım rahat olmasınlar diyor . tamam. biraz ilerde sitenin girişine doğru gidiyoruz . ilerde gülüşme sesleri . alkolun sesi bu . niyetini bozmus bi erkek ve alkollu bir kız . yuzyılın uyumu . aklıma bir an cananı cıplak getiriyorum . canan sanki anlamıs gibi bi anda bana bakıyor . tesekkur ederim bugun icin sıkılacagımı zannetmistim ama baksana saati bile fark etmedim ablamgil haşlayacak beni . bosver diyorum ne icin olursa olsun degerdi diyorum . gülüp kafasını yere egiyor . c blok kapısı . elveda noktası . duruyor . ikimiz de birşeyler bekliyoruz ama ikimizin de cesareti yok . bu kadar hızlı olamazdı . sonra yarın gece gelicekmisin tekrar diye soruyor . sen gelirsen neden olmasın diyorum . anlastık o zaman. bir an sessizlik . gorusmek üzere o zaman diyorum . gorusurz . tokalasmak icin elimi uzatıyorum . elimden tutup kendine cekiyor ve bir opucuk . gorusuruz diyor fısıldayarak . bu kadar tahrik oldugumu hatırlamıyorum . kalbim durdu vucudum atıyor . eve yuruyorum . ama yurudugumu hissetmiyorum bu ucmak galiba ..

düşünüyorum nasıl geçer bir gun nasıl gece olur . cananı dusunuyorum . kurulanırken o hali geliyor aklıma . bi de hala kulagımda cınlayan gorusuruz demesi . dusunuyorum . uykuya dalıyorum . telefon sesi . gozumu zor acıyorum . babam arıyor . eskişehirden aradılar halangil kaza yapmış izin aldım 2 gun sonra gidicez hazırlan ona göre en geç yarın dön buraya . düşünüyorum . güzel giden birşeyi bir olay baltalamak zorundamıdır . canan geliyo aklıma saate bakıyorum . 6 bucuk . bişeyler yer cıkarım canan belki gelmistir bile . bişeyler atıştırıp çıkıyorum . dunku yere gidiyorum daha kimse yok . bu gece bişeyler olacak diyorum yarın gidersem bi daha göremeyebilirim.

1-2 saat geçiyor . cananı goruyorum sanki ilk defa gormus gibi . sanki biri hafızamı siliyor onu her gördugumde tekrar aşık oluyorum. açmısın diye soruyor . farketmez benden diyorum . tamam ben acım biyerlerde bişey yiyelim diyor . yemege geciyoruz . soya soslu tavuk sote lutfen . klasik sorular .en sonunda soruyor . kız arkadasın var mı . icimde eger sen kız isen boyle bir arkadasım hiç olmadı demek geliyor . yok diyorum uzun suredir yok . senin ? var diyor . ama tum binayı yıkıp basıma geciriyor . hava agırlasıyor . soluk almak zorlaşıyor. nasıl diyorum . baska sehirede diyor . ben buralı da degilim . bir arkadasım icin geldim haftaya donuyorum diyor. cıkıyoruz ama aramız bozuk bu ara diyor . hava biraz hafifliyor. konu dagılıyor biraz. gorusemeyecez buyuk ihtimal bundan sonra diyorum . niye ? yarın cıkmam lazım eskisehire gidecekmisiz. ben donene kadar sen gitmis olursun coktan . kısa bir sessizlik oluyor. sonra o sessizligi yırtarcasına bir cumle kuruyor . hikayem bu cumleden sonra baslıyor belki de ..

Part 4>

0 yorum: