Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 8

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

bak sonra uyarmadı deme dedi piç
tamam koçum sen uyarını yaptın aferim güle güle dedim oldum olası okuldayken de zengin piçlere ayar
oluyordum zaten
şimdi olaya açıklık getiriyorum beyler.
bu piçlerden bir tanesi yani benimle konuşan gerçekten ebrunun kuzeniymiş.
ebru ceyhunla çıktığı zamanlarda panpa olmuşlar
dün gece biz ebruyla yakalanınca masadaki dayısı da duymuş olayı dayısı bu piçe aktarmış olayı
o piçde ceyhunu arayıp böyle böyle birisi varmış demiş
ceyhunda gidin bir uyarın ben gelince sikecem onu demiş
bi ceyhun eksikti o da oldu
amk neden bu kadar zordu ki bi türk kızla sevgili olmak.
ben bunlarla uğraşırken bizim ebru buluşma peşinde
-gel dedim ne zaman istersen
geldi.
o romantizm peşinde. bana seni seviyorum diyecek yüzüme karşı ama benim ayar yine kaçık
-merhaba falan derken bendeki bok rengi suratı gördü.
-bişey mi oldu dedi
ne olmadı ki amk. tehdit üstüne tehdit
-yok dedim yorgunum biraz.
-geç mi yattın gece dedi.
-evet dedim
bu şekilde biraz sürdü muhabbet. çay içtik benim asık sıratımdan dolayı o da söylemedi.
yada söyleyemedi
**ben ne babasından ne de ceyhundan söz ettim ebruya
çünkü ona sormadan önce bulmam gereken bir iki soru vardı
bu ceyhun ibnesinin sevgilisi yok muydu??
neden hala tehdit vari konuşuyor olabilirdi ki??
ben ebruyla bir kaç aydır beraber takılıyordum.bu süre zarfında bu piç
üniversiteden hiç mi gelmeişti alanyaya
peki geldiyse ebruyla görüşmüşmüydü?
kısacası ne sikime artislik yapıyordu. zaten sikini sallasan artise denk geliyorsun amk.
bi kaç gün olaylar durgun gitti.biz ebruyla mesajlaşıp ottan boktan konuşmaya devam ediyorduk
sonra o akşam üstü geldi
dersane çıkışı yürüyelim mi dedi
olur dedim
dershane çıkışı geldi
dükkana girmeden hadi dedi
bende dükkanı patrona bırakıp gittim.
yürüdük yürürken heyecanlıydı
iskele caddesinde o gece sarıldığımız yere geldik
oturalım mı buraya dedi
baktım etrafta bir kaç çift daha var volta atıyorlar oturalım dedim
oturduk
gözü denizde elleri bende kelebek bende dedi
**çenesinden tutup kendime çevirdim yüzünü
ne sende dedim?
yine gözlerini kaçırmaya çalıştı
ve çok da kısık olmayan bir ses tonuyla
seni seviyorum dedi
bi kaç saniye sonra gözlerime bakabildi ancak tam baktığı esnada
efendim anlamadım dedim
seni seviyorum deyip sarıldı
tahmin ettiğim kadar sevinmemiştim. çünkü sürekli bu aşkın gerginliğiyle yaşamıştım şimdiye kadar
ve çok da süreceğe benziyordu
bir müddet sarıldıktan sonra
omzumdan araladım ellerini
göz göze geldiğimiz an yaklaştım dudaklarına
önce alt dudağına sonra iki dudağına iki öpücük kondurdum.
tepkisiz kaldı ilkine
ikincisinde o da bir dudak manevrası yaptı ama gerçek bir fransız öpücüğü olması için biraz daha gayretli
olması gerekiyordu **sonra yanağıma bir öpücük koyup ellerimi iyice sıkarak gözlerini yine denize
döndürdü
olan biten herşeyi unutmuş aklım dudaklarında kalmıştı.
elimi tutarken baş parmağı ile de okşuyordu elimi
evet beyler artık bir sevgilim vardı içimde sebebsiz bir gurur vardı
elleri ellerimde gözleri denizde.
korkumuyorum kelebek dedi. hiç korkmuyorum artık dedi
o öyle dururken yanağına nemli bir öpücük kondurup omzuna başımı koydum
iki saat oturduğumuz o gece bir takım sevgi cümleleri ile devam etti.
ve gece sonuna dudaktan olan biraz daha tatmin edici bir öpüşmeyle geldik.
evine kadar yürüdüm.
müstakbel kayınpeder biliyordu. kimden korkacaktım ki??
gece mesajlaşması
aşkııım diye gönderdiği mesajla başladı
beni hiç bırakma ebru’m dedim
sen istesende serseri aşıklar gibi peşini hiç bırakmam kelebeğim dedi(bu cümleyi unutmayın) bi kaç
mesajlaşma daha derken yattık
ertesi gün yolda yürürken modifiyeli bir araba pati çekerek yanımdan geçti ben kaldırımdan yürürken
daha sonra 4 3 yaparak resmen ses dinletti bana
normalde yan yola dönmem gerekirken devam ettim aynı yola
bir müddet yürüdükten sonra tur atıp yine aynı yola gelmiş
arkadan geliyor aynı araba gaz boğup aragaz çekerek
durdu yanıma film kaplı camını indirdi
görüşüyon mu lan hala dedi
aynı piç.
bana mı sordun dedim??
başka kime sorcam dedi
her soruyu bana sormuyorsunda dedim
adam gibi cevap ver lan dedi
evet görüşüyoruz dedim
yarra yedin olm sen dedi
arabanın içine hafif eğilip sonra doğruldum
ben sende öyle bir yarrak göremiyorum dedim
yanındaki piç ne diyon lan sen dedi
dışarı çıkın da arabaya tecavüz almasın dedim
çıkmazlar biliyorum çünkü tipini siktiklerimde kavga edecek göt yok
seninle görüşecez olm dedi
kralınla gel çakalım dedim yürüdüm.
o da bastı gitti.

**her geçen gün
ebruyla duygusal anlamda daha da bağlandık.
görüşmeden duramaz olmuş iki cümleden bir tanesi seni çok özledim e dönmüştü mesajlaşmalarda
halbuki hergün görüşüyorduk
artık bana olan sevgisini cesurca bana söylüyordu
resmen sevgiliydik lan işte
o piç tiplerinden başka birisi beni aradı.
kimsin lan sen dedi
yanlış numara dedim kapattım
tekrar aradı
kapatırsan sikerim olm yalnız mı sandın lan ceyhunu dedi
kimsin aslanım dedim
ceyhunun arkadaşıyım dedi
önce ceyhun gelsin onu sikeyim sonra sen sıranı bekle dedim. kapattım
ama her an bi olay çıkacaktı. artık tetikde olmak gerekiyordu
beni uyuz eden olay. sikimin ceyhunu kızla bi alakası kalmamış kızı terk edip
başka bir manita ile çıkıyor.
hala ebruyu kıskanıyor. sikimin sünnet artığı neden bıraktın o zaman.
geçen zaman içinde esnaflar bilen bilir kaynaşır. bizde kaynaştık. ahbab sayısı çoğaldı anlayacağınız.
bu arda bu durumu ebruya anlatsam mı anlatmasam mı? diye düşünüyordum
mutlaka korkacak bana bişey olacağından ve bu durumdan kötü etkilenecekti
işin diğer tarafı kıza anlatsam o da bazı kişileri arayıp en başta ceyhun ve kuzenini
anlaraya sayıp sövecekti ama bu erkek milleti tarafından kancıklık olarak bilindiği için
ve o piçler arkamdan tırstı, ispitledi,korktu gibi eleştrilerde bulunacaktı
peki benim yaptığım ,”gider e gider”e yakışırmıydı bu yakışmazdı tabi
bende anlatmadım. bekleyelim ve görelim ne olacak diye.
bir kaç gün geçtikten sonra hikayenin yardımcı erkek oyuncusu da sahnedeki yerini aldı beyler…
**ben kendimi kavgaya hazırlamıştım. diğer dükkanlarda çalışan tezgahtar arkadaşları da alarma
geçirdim.
bi kaç başka tanıdığa da durumu anlattım.
orduyu kurdum bekliyordum bir nevi
sonra o piç geldi yanında bir kişi ile
tanımıyorum ya buyur bilader dedim
ben ceyhun dedi
yakışıklı bir piçti beyler bana göre vücut olarak biraz daha gelişmiş teke tekte indirmekte zorlayacak
cinsten
iki kişiyle geldiğine göre ya artislik yapıp gidecekti yada konuşacaktı
evet dedim ceyhun söyle derdini
duydum ki ebruya asılıyormuşsun dedi
evet dedim
yanlış yapıyorsun bilader biz onunla hala görüşüyoruz dedi
bi dakika lan dur amk.ne görüşmesi. ayrı değil miydi bunlar.bu lavuğun başka kız arkadaşı yokmuydu.
ebru benim sevgilim olmamışmıydı. göz göre göre aldatıyor muydu??
hassiktir lan ebrunun davranışları sahte olamazdı. seni seviyorum derken cok inandırıcı söylemişti
ben lavukla laf dalaşı yapmayı beklerken beni göt gibi ortada bırakmıştı
bu gece de görüşeceğiz dedi
telefonu çıkardı. ebrunun numarası olduğunu teyit ettiğim bir numara tamam saat 18.de x cafeteryada
olacağım diyordu
bu saat aynı zamanda ebrunun dershane çıkışına da denk geliyordu.
kafadan aşşağı kaynar sular döküldü mecazını bu kadar şiddetli hissetmemiştim daha önce
aklımda yine cevapsız bir sürü soru belirmişti.
cevapları alabileceğim tek kişi vardı o da ebruydu
lavuğa çıkarıp ebrunun bana gönderdiği aşk mesajlarını bile göstermemiştim. aldatılma hissi psikolojisi ile
görtermeyi siktir et bişey bile diyemedim ibneye
gitti
bir müddet sonra ebruya mesaj attım
aksam dershane çıkışı dükkana gelebilirmisin diye
bu akşam az işim var. işim bitince arayayım mı seni dedi
ne işin var dedim
bir arkadaşla buluşacam dedi
ulan düpdüz aldatılıyorum hissine kapıldım
aşktan sevgiden soğudum amk.bu kadar da olmazdı ki amk
tamam sana iyi eğlenceler dedim.
gitsem mi gitmesem mi diye çok büyük muallak da kaldım.
gitsem sinirden çatlayacam mekanda olay çıkaracam diye korkuyordum
ama gitmesem de acaba ne yapıyorlar diye meraktan kuduracaktım.
aşkının ızdırabını sikeyim emi.
30 dakika gibi bir zaman sonra özlediğini belirten bir mesaj daha gönderdiolm vardı bi bokluk amk ama
ne?

**onlar buluşurken sik sik dükkanda oturmanın bir mantığı yoktu. sonuçta gönül işiydi bu.
kim sevdiği kızın eski sevgilisi ile buluşmasına duyarsız kalabilirdi ki
bitecekse bitsin çekeceğimiz acıları baştan çekelim mantığı ile onların buluşma saatinde
uzak bir tenhada ama görebileceğim bir boktada cafeteryanın dışında bekledim
sizde hayvan değilsiniz az çok benim o an nasıl bir tedirginlikle beklediğimi tahmin edebilirsiniz
derken ilk lavuk göründü. dışarda beklemeye başladı.
benim için önemli olan karşılaştıklarında nasıl davranacaklarıydı
zira ebru bana onu unutamamaktan yakınmıştı
acaba benimle olan herşeye rağmen ona olan eskiye ait duygularına tekrar yenik mi düşmüştü
ebru da göründü.
gözlerim fal taşı gibi açıldı
hiç görmek istemediğim bir manzaraydı. size çok ciddi söylüyorum insanların neden cinayet işlediğini
anlar gibi olmuştum
amk. sevdiğim öldüğüm geberdiğim kız başka bir lavukla sarılmıştı kapının dışında
hadi olm kelebek sana yol göründü bu ilişkide ötesini izlemek sana sadece daha çok acı verir diyerek
youma gittim beyler
**bir saat kendi kendimi yedikten sonra. mesaj geldi
aşkım nasılsın nerdesin diye
ananın amı gibiyim ebru cehennemin en dibindeyim demek istesem de demedim
hiç bişey yazmadım.
dükkana geliyorum dedi
gel amk.gel bakalım
yine cevap vermedim.
ve dükkana geldi
hiç birşey yokmuş gibi davranıyor. canım cicim muhabbetinde
nerdesin sen ebru dedim
çok ama çok sert bit ifade ile
arkadaşın yanındaydım dedi
hangi arkadaşın dedim
ama patlamak üzereyim yalan söylese dövecem o derece
eski bir arkadaşımın yanındaydım dedi
kim dedim eski arkadaşın
ya boşver önemli birşey yok dedi
şimdi bu dükkandan çıkıyorsun bir daha da gelmiyorsun dedim
ne oldu yaa falan dedi
ebru git ceyhun mudur nedir onunla gönül eğlendir. şimdi derken de ciddiydim kaybol dedim
**ağlamaklı gözleri.tam olarak anlamadağım mazeretleri bile beni sakinleştirmeye yetmedi.
her konuşmasında dinlemiyormuş gibi ses tonumu arttırarak kovdum
o bana lütfen dinle diyor bense ona. telefonu mu sil. beni bir daha arama mesaj da atma diyordum
beni dinleyinceye kadar bir yere gitmiyorum dedi
en sonunda siktir i de dedirtti bana ısrarları.
sonra dükkanı bile kapamadan sen gitmiyorsan ben gidiyorum dedim
çıktım dükkandan dışarı
yürüdüm yol boyunca
o da arkamdan geldi
kelebek sabaha kadar beni arkandan yürütürsün kapında bekletirsin. beni dinle ondan sonra ne yaparsan
yap dedi
dinleyecek bir şey yok.ben görmem gerekeni gördüm.git ceyhununa sarıl ona anlat derdini dedim
ağlamaklı ve çok yüksek bayan sesiyle
gerizekalı dinle dinle dinle diyerek ağlamaya devam etti
içim yandı lan piçler
sevdiğim kız ağlıyordu amk. **içim yanmıştı ama ilk defa aldatıldığımı sanıyordum amk.pek kolay olmadı
sakinleştirmek kendimi
zaten o orospu evlatlarına tilttim.amk bi de bizim kız gidiyor onunla konuşuyor.
sadece konuşsa eyvallah beyler. randevu alıp buluşuyor bide sarılıyor
sikerler beyler. godoşmuyum amk
hiç siklememiş göründüm ağladığını yoluma devap ettim.
taksi çevirip evime gittim
mesaj üstüne mesaj telefon üstüne telefon ama hiç birine cevap vermedim
ama içimdeki kini de kusmam gerekiyordu.
ne olursa olsun aga. madem bana bir açıklaman var ne sikime sarılıyon amk kavatına.
madem konuşmanız gereken bişey var eyvallah eski sevgilin bi kereliğine konuş
ama alanyaya gelir gelmez ne bu buluşmalar.amk sen alanyaya gelir gelmez buluşuyorsan kim bilir daha
önce kaç kere geldi kaç kere buluştunuz. veya hergün benimle mesajlaştığın kadar onunla da
mesajlaşıyon

**telefonu kapattım. kapatmadan önce patronu aradım. işe bir kaç gün gelmeyeceğimi söyledim
ya olur mu falan desede hastayım dedim salladım
ilk gün işe gitmedim
akşama doğru evde sıkıldım. dışarı yürümeye çıktım
sağda solda biraz oyalandım. akşam 8 gibi eve geldim
kapıyı açtım
içeri girdim
salonda annemle kim oturuyor biliyor musunuz?
biliyorsunuz tabi
ebru gelmiş amk.
yuh.yuh ki ne yuh
dükkandan ev adresini istemiş. patron da adres vermek bir yana direk eve getirmiş
sağol amk patronu
annemle belirli bir süre konuşmuşlar kaynaşmışlar bile
lafda geçmiş olsuna geliyor dükkandan hasta olduğumu duyunca ama hasta piyasada yok
**kafamı odadan içeri uzatıp onu görünce çok olmuştum.
bir an şaşkınlıkla bakarken sinir yine tepeme çıktı
ebruyu görmek bana sinir veriyordu ve ben sinirliyken ısrarcı hali beni daha çok sinirlendiriyordu.
anneme
anne misafirin var galiba ben yatıyorum dedim
olm senin misafirinmiş dedi
baştan aşşağı süzer gibi yapıp
ben tanımıyorum arkadaşı dedim
kapıyı kapatıp yan odaya geçtim
ama piçler yalan söylemeye de gerek yok gelsin bana yalvarsın durumu iyice açıklasın gönlüm rahatlasın
tekrar sarayım seveyim öpeyim istiyordum
ama bendeki gereksiz gurur sürdükçe sürüyordu
odaya gittim bekliyordum gelsin diye.
gelmedi amk. annemle konuşuyor
konuştukça konuşuyordu
bir süre sonra dış kapı açıldı kapandı
hemen odadan fırladım
kapıyı bir açtım
karşımda sadece ebru
gitmemiş amk. numara yapmış biliyor tabi köpek gibi geleceğimi. arkasından anneme arda arda seri
sorularla ne konuştuklarını soracağımı

**evet onu karşımda görünce aslında ona ne kadar ihtiyacım olduğunu da belli etmiştim.
tek cümle kurup gitti beyler
-bir daha dinlemeni istemeyeceğim. kapıyı açık bırakıyorum
dedi çıktı
eveet iş bana kalmıştı.ya arkasından gidip ne bok döndüğünü öğrenecektim.ya da sevdiğim kızı
kaybedecektim.
gurur bazen insanlarda çok ağır basıyor beyler. bazen karşı tarafın haklı olduğunu bile bile sıçtığınız boku
yemek istemiyorsunuz. gitmedim beyler.
o aşşağı inerken kapıyı da hızlıca çarptım üstelik
akabinde sen bilirsin diye mesaj geldi
başka da gece boyunca mesaj gelmedi. insanın içi içini yemesi bu olsa gerek gece boyunca bu duyguyu
hissettim.
bir yandan siktir et olm en iyisini yaptın derken bir yandan da kendime kızıyordum
ve hep birdaha geri gelmezse korkusu vardı
**bir gün geçti tam 24 saat ses soluk çıkmadı. abartmışmıydım tepkiyi evet abartmıştım
onsuzluğa alışabilmeyi bir yana bırak onunla beraberken onu düşünme aralığım saniyede bir ise salisede
bir e çıkmıştı
yarrağımın kelebeği kıza gidip tamam anlat dinliyorum da denilmez amk.sik elimizde götümüzde
kalbimizde aklımızda o gece yattım ama yatamadım
sabah işe gittim hani gelir diye
gelmedi
dershaninin önünde dolaştım
hani çıkar da görür diye çıkmadı
gidebilme ihtimali olan yerleri dolaştım ama yoktu
bi sebebde bırakmamıştım tekrar mesaj atmak için.
elim telefonda erkekliğe bok sürmeden yazılabilme ihtimali olan bütün mesajları aklımdan geçirdim
ama aklımı sikeyim bi bok gelmedi aklıma

**ceyhun efendi tekrar belirdi.
-iki kere daha buluştuk. haberin olsun unut bence sen o kızı dedi
-tamam aferim hayırlı olsun dedim
-he yani akıllı ol dedi
-tamam abi özür dilerim bir hatamız varsa yengeyi de rahatsız ettik kusura bakma dedim
-ben yokken peşinde olduğunu duymayayım dedi
-duysan ne yapacan aslanım dedim
-duyunca görürsün dedi
üstüme yürüyerek
-bekle lan piç dedim
ebruyu aradım. numarayı göstere göstere.alo sesinden sonra. seni seviyorum deyip kapattım. cevap bile
veremedi.
-duydun hadi icraata geç dedim
o bana tip tip bakarken dayanamadım o sinirle ben ona indirdim kafayı burnuna şerbet burnunu tuttuğu
eline damlarken
iki tane daha patlattım.o da bana yarım bi yumruk attı
hemen millet toplandı.bu arada ebru da bana mesajlar atıyor ama okuyan kim amk. meşgulum
dükkanın dışına çıkardılar. saydım sövdüm arkasından gitmeye çalıştım ama zor sakinleştirdiler.
hala bağırıyor amk. oğlu
seni sikecem diye.
gel sik amk oğlu gel sik
telefonu çıkardım. gönderdiği mesajları hiç okumadan
çabuk aşşağı in seni bekliyorum evin önünde dedim
gittim. evin altına hala yok
çabuk ol diye mesaj attım
bir kaç dakika sonra göründü
direk mevzuya girdim
sen onunla tekrar görüştün mü görüşmedin mi dedim??

Part 9>

0 yorum: