Anlatsam Mı Anlatmasam Mı part 16

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

-ceyhun bayram mesajı attı haberin olsun dedi.
-büyütmeme gerek var mı olayı dedim
-yok o da kabullenmiş artı birlikteliğimizi dedi
-o zaman sadece bayram mesajı atmamış dedim
-kelebek sevdiklerinle mutlu bir bayram geçirmeni dilerim yazmış dedi
-kapatıyorum olayı o zaman dedim
-lütfen dedi
bayram bayram moralim bozuldu ama ebrunun açık sözlülüğü karşısında saygılı bir şekilde kabullenmek
lazımdı durumdu
bizim yaşlardaki tüm gençlikte bayram dolayısı ile alanyaya gelmiş gibi gözüküyordu
-akşam bir yere gidelim mi dedi
kabul ettim
vakit gelince evden aldım onu
mekana gittik el ele içerde kimler yoktu ki amk…
**mekana girdik hınca hınc dolu.
o kalablıkda benim gözüme ilk çarpan kişi ceyhun oldu
içerde oturacak yer kalmamış bayram dolayısı ile
garsona sorduk yer var mı diye biraz bekletirim dedi
ebruya başka yer gitmeyi teklif ettim
-biraz ayakta barda duralım giderler şimdi dedi
ama ben ceyhunu görmüştüm bile zaten bayramlık keyfim eksilerin altında seyrediyordu
erkeklik hali
ceyhunda burda gidelim dedim
-hani nerde dedi ebru
bak dedim yerini göstererek
-benim kimseden korkum yok diyerek öptü beni
tam bu sırada garson yaklaştı ve yer boşaldığını söyleyerek bizi boş masaya götürdü
ısrarla içkileri söylemeden ebruya gitme konusunda yalvarsam da gitmedi
yerimize oturduk
her yerde gözüme tanıdık simalar takıldı
mezun olduğum okuldan tanıdık arkadaşlar ebrunun arkadaşı olduğunu bildiğim kişiler
ama beni tek alakadar eder ceyhundu o yüzden de gergindim
ebrunun tüm ısrarlarıma rapmen başka yere gitmemek istemesi beni daha da kızdırmış olsa da belli
etmemeye çalıştım
zira her an beni öpüp sevdiğini söylüyordu
ebru votka bull üstüne votka bull içiyordu hızlıca
bende aynı içkiden yavaş yavaş içiyordum
bir gözüm ceyhunda bir gözüm de ebrunun nereye baktığındaydı
ilkm başlarda ceyhuna bakmıyor olsada
daha sonra önce ona bakarak onun dikkatini çeker çekmez beni öptüğünü fark ettim
ruya her bitirdiği votka buldan sonra gitmeyi teklif etsemde
o içtikçe içiyordu
gecenin ilerleyen saatlerine geldiğinde
çalan müzik çalsın sazlar oynasın kızlar ve alem tamamen sarhoş moduna geçmişti
çok sıkışmış ve acil tuvalete gitme ihtiyacı duyduğum halde gitmedim ne olur ne olmaz diye
derken ebru wc ye gitmek istediğini söyledi
bende geleyim mi dedim
yok gerek yok dedi
o tuvalete hareketlenince benim odak noktam ceyhun oldu
ben de çaktırmadan da olsa ona bakarken onun da hareketlenip
wc ye yöneldiğini gördüm
şimdi durumu kavramanız için hissettiklerimi ama ebruya anlatmadıklarımı size söylüyorum beyler
1.amk orospusu sana gidelim diye yalvardığıma göre belli ki ortamdan memnun değilim çünkü eski sapın
orda
kalk gidelim işte amk.yok gelmiyor
2.neden burdayız ceyhunun olduğunu bile bile diye sorsam bana kimseden korkum yok diyor ama benim
hissettiğim kadarıyla yaptığı her hareket
ceyhunu kıskandırmak için
3.ebruya desem ki gelmiyorsan ananın amına kadar yolun var.ben gitmiş olacağım ve ebru muhtemelen
benim kıskançlık krizime kızmış olacak ve ceyhunla onu aynı meknada bırakmış olacağım
götüm yer mi yemez.
4.susmak herşeyi zamana bırakmak ağzına sıçmak için çözüm mü?? gece herşeye gebe kararsızım
bizim kız wc de arkasından ceyhun kalkmış wc ye gitmiş
ben durur muyum??
duranın götüne koyim **gittim ceyhunun arkasından
ceyhun wc ye girmedi bile kapıda bekledi
bende uzaktan onu seyrederken amacını öğrenmek için
bizim ebru da çıktı
ceyhun başladı konuşmaya bizimki bir süre dinledi dinledi
ceyhunda konuştukça konuştu
oraya gidip ceyhuna uçan tekme ile girerek devamında agzını burnunu kırmanın doğurabileceği sonuçları
herkesle tartışırım
1.hıncımı almış ceyhunun anasını sikmiş olurum
2.ebru ne yapoyorsun sen diye bana tepki gösterip siktiri çekebilir
2.ihtimalin riskini almaya bile değmez beyler çünkü ebruyu kaybetmeye dayanamayacak kadar
seviyordum
herşeyi akışına bıraktım
onlar konuştu ben mal mal baktım
içimdeki sevgi azalarak kendimi zor tutarak ve ebruya muhteşem bir şekilde kızarak
ama kız zaten onu seviyorsa benim yapabileceğim hiç birşey yoktu
beni üzen dakikalar önce beni sevgi dolu öpen kızın hiç hoşlanmadığım ve hoşlanmadığımı bildiği bir
erkekle bende aynı mekanda iken öncesinde bir hayli konuşup akabinde ona sarılıyor olması idi
peki onları öylece bırakıp gitmek çözüm müydü
hayır en azından bence hayır
sesimi bile çıkarmadan bekledim
el sıkışarak vedalaştılar
ve ayrıldılar. bende bayan sanatçıya gidip o zamanın en büyük banknotunu vererek bir istekde bulundum
ebru gündeş yalan
bunu dedim çal dile benden ne dilersen
yalvaran gözlerle bakınca tamam dedi
masaya geçtim
ebru geldi oturdu hiç birşey söylemeden
bende hoşgeldin bile demedim
şarkı biter bitmez istek parçam başladı
–Yalnızlık kolay değil anladım
Yüreğim yangınlarda geri dön
Tükendi bitti artık bedenim
Ayrılık ölümden daha zor
Tükendi bitti artık bedenim
Ayrılık ölümden daha zor

Kırık dökük bir sal gibi battım ha batacağım
Mahşer günü günahına inan kefil olacağım
Dönmeyeceksen söyle ateşinle yanacağım
Yandığım ateşlerde sevdan gibi yalan yalan
Dönmeyeceksen söyle ateşinle yanacağım
Yandığım ateşlerde sevdan gibi yalan yalan

yalan yalan yalan yalan yalan yalan
sevdan aşkın yalan yalan
yalan yalan yalan yalan yalan yalan
sevdan aşkın yalan yalan

Kırık dökük bir sal gibi battım ha batacağım
Mahşer günü günahına inan kefil olacağım
Dönmeyeceksen söyle ateşinle yanacağım
Yandığım ateşlerde sevdan gibi yalan yalan
Dönmeyeceksen söyle ateşinle yanacağım
Yandığım ateşlerde sevdan gibi yalan yalan

Yalan yalan yalan yalan yalan yalan
Sevdan aşkın yalan yalan
Yalan yalan yalan yalan yalan yalan
Sevdan aşkın yalan yalan
her mısra satır ve kelimesini sanatçı ile beraber bağıra bağıra söyledim
her yalan kelimesi geçtiğinde ebrunun gözünün içine baktım
çok mu duygusalım bilmiyorum piç kuruları ama
göz yaşlarımı yine tutamadım ** tamam kız sarhoştu ama sonuçta seçimlerini kendi başına yapmak
zorundaydı
içimdeki ebruya olan ateş onlar konuşurken sönmeye meyilli olurken
onların sarılmasını görünce bir an buz kesti kalbim
tanrı bana ölmek istediğin zamanı istediğin zaman seçebilirsin hakkını verseydi o zamanı seçerdim

ebru gözyaşlarımı silmek isterken
elini tuttum
-başkalarına dokunduktan sonra ellerini yıkamadan bana dokunma dedim
o ruh hali ve kafamın iki tarafında boynuzlanma hissi ile sikimde bile değildi artı dünya
dünyayı sikime takmamamda ebru gündeşin söylediği yalan parçası da etkili olmuştu elbet
ben de deli gibi içmeye başladım
o suçunu biliyor olsa gerek veya tartışmayı büyütmemek için olsa gerek bana cevap vermedi
cevap vermemesi beni olayın doğruluğuna daha çok inadırdığı için
ebruya yüklendikçe yüklendim
-ceyhunu kıskandırmak için beni kullanıyor olduğunu düşündüğümü
-eğer hala unutamadıysa ona gitmek isterse kendini durdurmayacağımı
söyledim ama hiç birine cevap vermedi
kendi kafamda olayı bitirip ebrunun bu ceyhunu ben ne bok yersem yiyeyim unutamayacağı kanaatini
getirdim
ama işin en acı tarafı sevdiğim kıza sahip olduğunu düşünürken aslında sadece gönül geçiştirmesi
olduğunu düşünmek
var mı amk. ötesi
ben sevmişim kalbimi aşkımı zamanımı vermişim. uğruna ölmeye hazır hale gelmişim
amk. kevaşesi eski sapıyla konuştukça konuşup üstüne sarılıyor
kafam iyice güzelleşti
önüme çıkana saldırmak ister hale geldim
tek eksik olan ceyhunun gözüme gözükmüyor olmasıydı
bir kere baksa bile aramızdaki masaları siklemeden
ne bakıyorsunun akrasından bildiğim en ağı küfürü edip üstüne atlayacaktım ama bakmadı
ben wc ye gittim
kendime gelip
ne oluyor lan demek için
elimi yüzümü yıkayıp hızlıca dışarı çıktım ceyhun bizim ebrunun masasına gelmiş mi diye
negatif. herkes yerinde oturuyor
biraz daha hiç konuşmadan masada oturdum
ebrunun her sarılma ve öpme harektini olumsuz yanıtlayıp kendimi ondan soyutladım
derken ebru yine wc ye gitmek istedi
bir gecede bu kadar işenir mi amk
tamam git bakalım amk. dedim içimden o masadan kalkmadan gözlerimi ceyhuna diktim
bu nasıl bir iletişimse bir dakika sonra ceyhunda kalktı masasından ve wc ye yöneldi
duranın ikinci kez götünü sikeyim ama bu defa amacım farklıydı
wc nin önüne ceyhunun beklediği yeri iyi görecek bir yere zula yaptım kendimi
bi kaç zaman bekledikten sonra ebru çıktı
yine konuşmaya başladılar
içimden sabır sabır çeksemde daldım muhabbetin ortasına
direk ebruyu muhattap alarak
-sana iyi geceler bensiz wclerde daha çok eğleniyora benziyorsun dedim
ve siktirdim gittim ** kız arkamdan geldi mi evet
beni durdurmaya çalıştı mı evet
ben sikime takıp durdum mu hayır
aşkın amına koyayım dedim mi evet
aşkın yalanlığına inandım mı evet
ölmek istedim mi??bir kaltak için hayır
kafam güzel miydi?? fevkalade
ebruyu hala seviyor muydum?? maalesef evet
unutabilme ve onsuz yaşayabilme olasılığım neydi?? hiç bir fikir yok
hayat bazen kelebeğin yarrak sikmesi kadar garip mi??evet orospu çocukları evet
içimden geri dönüp önce ceyhunu sonra ebruyu dövüp ananızın amında fren yapmaya kadar yolunuz var
demek geçti??
geçmediyse ben orospu çocuğuyum

şimdi size sesleniyorum ey insan evlatları
bana günlerdir söylüyorsunuz burda bırakma burda bırakan orospu çocuğudur. burda bırakılır mı piç diye
bırakılıyor beyler
en güvendiğiniz aşka en heyecanlandığınız yerde yarrak gibi bırakılıyorsunuz
sonunda ne olacağını benimde bilmediğim bir yürüyüş içine girdim
önde ben arkamda ebru
kafamda entri başındaki sorular
hayat benim için o an dursaydı
muhtemelen sizi çok iyi anlayacaktım ama durmadı
devam etti.
hayat bazen en ağır liseli gibi davranıyor
kader bazen iki iki deyip siktirip gidiyor başlığından
aşk oyhşşş çekerek kalbine hunharca boşalıyor
anlayın lan piçler yandıkça yanıyor içim
am göt meme den ibaret değil hayat **ben önde yürürken o ısrarla beni arkamdan takip etti.
ne onu görmek ne de konuşmak istiyordum
birden arkamdan bize bağıran bir sesle rezil oldum
hesabı ödememişiz
ben direk çıktım o da arkamdan geldi kim ödeyecek amk.
sanki dolandırıcıymış gibi yedik içtik hesabı ödemeden kaçmış göründük
amk. ceyhun bir kez daha amk.
adam bayram geçirmesini de ekleyerek yüklüce yüklenmiş hesaba
cebimde o kadar olmadığını biliyorum
ebruyu muhattab bile almıyorum
o da para çıkarıyor
gel abi dedim
mekana tekrar girdim
ebru da arkamdan gelmek isteyince elimle engelledim
o dışarda bir yerde kaldı
ben içeri girip cebimde ne varsa döktüm masaya
kimliği bırakıp üstüne telefonu da bıraktım
abi yarın getiririm kusura bakmayın dedim
vay olur mu?paran yoksa neden içiyorsun artisliğini yaptı
ben adama durumu anlatmaya çalışırken ceyhun piçi dışarı çıktı
kızda dışarda
zaten hesab olayından dolayı iyice gerginim bi de o piçin dışarı çıkması beni tam delirtti
-ne istiyon aga yok amk. işte kimliği bıraktım telefonu bıraktım
al ceketi de dedim
hiç utanmadan aldı amk. oğlu bi de esnaf olacaklar
çıkardım
ceketi de verdim. nerde çalıştığı mı söyledim
yarın getirmessem ne yaparsan yap zaten telefon bile ihtiyacının iki katı dedim
çıktım dışarı
hava aralık ayı olması sebebi ile soguk
ama içimdeki öfke beni fazlasıyla ısıtıyor
ebru dışarda beni bekliyor
ceyhun da telefonla konuşuyor ama gözü ebruda
-ceketin nerde dedi ebru **ebru gündeşin nakaratını söyleyerek devam ettim
yalaaaaan yalaaaan yalan
arkamdan yürüdü yürürken de anlatmaya çalıştı olayı
ben sürekli aynı nakaratı tekrar ettim.
neymiş arkadaş olalım demiş
ceyhun yaptıklarından pişmanmış
falan mış filanmış
cadde üzeri bir yer olduğu için evlerinin önüne geldik
tuttu omzumdan
-hiç dinlemiyorsun dedi
son derece sakin
-buyur dedim
-biliyor seni sevdiğimi arkadaşız sadece dedi
-tamam olun işte ne güzel. arkadaşlığınız zamanla tekrar aşka dönüşsün
sarılmalarınız da öpüşmeye adına sevindim dedim.
-hani inanıyordun seni sevdiğime dedi
-hala onu sevdiğine de inanıyorum. bence çok yakışıyorsunuz dedim
-çok kırıyorsun beni diyerek ağlamaya başladı
o ağlayınca sinirim dışa vurmaya başladı
tuttum kolundan
-geri dön ceyhununa artık seni o teselli etsin dedim
-ceyhundan da nefret ediyorum senden de dedi
ağlayarak gitti evine
bende eve gittim yürüyerek. götüm dondu amk. para yok ki taksiye binelim
gece neler hissettiğimi az çok tahmin edebilirsiniz
sabah kalktım dükkanı açmak için dükkana gittim
açmamam gerektiği halde açtım çünkü hem hesab için para lazımdı
hem de sığır gibi evde beklemek yerine yapacak meşgaleydi benim için iş yeri
dükkanı açtım
millet dolaşıyor çarşıda ama
bu orospu çocuğu ne satıyor acaba diye dönüp bakan bile yok
**öyle bir ruh haline girdim ki.
tuttuğum takım kupa finalinde yenilmiş. maç çoktan bitmiş. herkes stadı boşlatmış
ve ben tek başıma hala tribünde oturuyorum
sen o kadar uğraş finale kadar gel maçı kaybet
kupayı siktir et.telefonla ceket de güme gidecek
kapattım dükkanı.bir kaç arkadaştan ödünç para buldum
akşama kadar dükkanı açık tutup
akşam üzeri mekana gittim
kimlik ceket ve telefonu aldım
telefonda 3 tane mesaj
hepsi ebrudan
-beni kaybettiğinin farkında mısın?
-cevap ver
-lütfen cevap ver
hiç birisine cevap vermedim
dükkanı kapatıp eve gittim
ertesi gün yine işe geldim
dükkanın kapısına kadar geldi
o gelince dışarı çıkıp başka yere yürüdüm
arkamdan gelmedi
-konuşuncaya kadar geleceğim ve ankaraya dönmeyeceğim diye mesaj attı
aralık son günleriydi o seneki bayram yılbaşına 10 gün civarı bir mesafedeydi
zaten yılbaşında sonra gider diye sikime bile takmadım tehdini
hergün mesaj attı
hiçbirine cevap vermedim
bir kaç kere aradı no tuşuyla iptal ettim
hergün dükkana gelme sayısını arttırarak gelmeye devam etti
her gelişinde suratına bile bakmadım
her seferinde sen bilirsin diyerek geri gitti
yılbaşı gecesi geldi
bir çok arkadaş tarafından eğlenmek için davet aldım ama hiçbirini kabul etmedim
yılbaşı arefesinde dükkanı açtım
ebru akşam saatlerine kadar sık sık dolandı
akşamüstü ben dükkanı erkenden kapattım
arkamdan geldi

Part 17>

0 yorum: