yakın kız arkadaşıma verdiğim inanılmaz ayar

13 Şubat 2013 Çarşamba yazildi.

beyler bugün okul çıkışı kızlı erkekli 8 kişi gittik bi cafeye oturduk muhabbet ediyoruz. neyse dersti şuydu buydu yarım saat 1 saat konuşmuşuzdur. sonra konu sakaldan açıldı. arkadaşlarımın çoğunun sakalı baya bi gür çıkmış şekilde benim sakalda çenede ve yanlarda çeneyle birleşmemiş bi şekilde çıkıyo. ordan bi kız arkadaşım aynen bana şunu dedi

''ya mert(gerçek adım mert değil)18 yaşına geldin hala sende neden doğru düzgün sakal çıkmıyo ben senin yerinde sokağa çıkmazdım utancımdan kösemisin sen'' dedi amk yemin ederim kafamı attırdı böyle rencide etmesi beni. kızı görseniz tatlı bişey ama gibi 45-50 kilo ufacık bişey bende yapıştırdım cevabı aynen şunu dedim

 ''selen sende 18 yaşına geldin ama hala soğan kadar memeyle geziyosun dışarda sana bişey diyen mi var'' dedim kız öyle bi bozuldu ki ağlıycaktı. erkek arkadaşlarım kahkahalara boğuldular kızlarda kız üzülmesin diye gülmemek için zor tuttular kendilerini sonra kızlar hadi kalkalım filan dediler kalktık. olay budur beyler.


Konu linki: http://ccc.incisozluk.cc/e/103979917/

0 yorum: