Lisede Müdüre Verdiğim Tarihi Ayar

7 Mart 2013 Perşembe yazildi.


Gerçekten başımdan geçen bir olayı anlatıcam panpalarım dinlemek isterlerse buyursunlar fakat özür dileyerek uzun uzun olmasın diye farklı entryler halide yazıcam sürç-i lisan ettiysek affola.
 Sanıyorum 11. sınıftım doğruyu söylemek gerekirse o kadar da başarılı bir çocuk değildim ama berbat
bir öğrenci de değildim zaten gittiğim okul şehrin fen lisesinden sonra gelen 2. okuluydu tek kötü
alışkanlığımda sigaraydı, okulda tuvalette bahçede orda burda içerken birkaç kere yakalanmıştım artık
müdür de haklı olarak sinirlenmiş birkaç kere odasına çağırmış ve seninle kapanmamış bir hesabımız var
diyip duruyordu.
 Babamında iş gereği başka bir ile tayin olma durumu vardı gel zaman git zaman bu iş kesinleşti başka bir şehre taşınacaktık tabii okul falan da değişecek okula gidip çıkışı almak gerek
 işte o hafta babamla okula gittik çıkışımı almaya müdür yardımcısının odasına girdik babam konuştu durumu anlattı neyse sonunda müdür yardımcısı elime iki tane kağıt verdi bunun biri sende kalacak diğerini de çıkarken müdür beye verirsin dedi.
 Sonra odadan çıktık babam bana oğlum hadi sen ver gel ben kapıda bekliyorum dedi bende tamam dedim müdürün odasının önüne geldim kapıyı tıklattım ve içeri girdim ardından bana ne oldu oğlum falan dedi bende hocam hani bizim bir hesap vardı ya dedim tam o sırada müdür araya girdi yok oğlum hiç özür dilemeye çalışma yarına disiplin kurulu toplanıcak orda anlatırsın derdini dedi bende yok hocam siz yanlış anladınız bizim hesabımız vardı ya o öteki tarafa kaldı dedim, önüne çıkışımı koydum ve hiçbir şey demeden odadan çıktım .

Konu Linki: http://ccc.incisozluk.cc/w/lisede-müdüre-verdiğim-tarihi-ayar/

0 yorum: