1. Kattan İntihar Girişimim

6 Mart 2013 Çarşamba yazildi.


 Daha küçüğüm lan 5-6 yaşlarındayken falan her yerde intihar haberleri dönüyordu anasını satayım. o zamanlar boğazdan atlayanlar mı dersiniz kendini yakanlar mı dersiniz, önce kendini sonra karısını vuran mı dersiniz liseliler bilmez eskiden ota boka intihar eden çoktu amk. işte en son karşı binadaki hacer teyzenin oğlu araba almıyorlar diye intihara teşebbüs etmişti amk. nedene bak amk beceremedi tabi lan bir insan nasıl olur da kafasına sıkar ama ölmez merak ettim amına koyim. tabi kafama sıkmadım lan durun bi.

birinci kattaki komşuda oturuyoduk annemle havada soğuktu amk ben çıktım eve giydim gocuğu, şapkayı falan taktım. doladım atkıyı da boynuma iki katta gazak giydim sonra geri indim birinci kattaki komşumuza. çıktım balkona binada da restorasyon var balkonun altına kum birikmiş nerden baksanız 1- 1 buçuk metre. uzansam elim değer lan her neyse atladım aşağıya.

sırt üstü düştüm kırk beş dakika yattım hareket etmeden amk yatıyorum öylece öldüm sanıyorum. hatçe teyze geldi kaldırmaya çalışıyo ben hala hareketsizim lan öldüm işte bıraksana amk sonunda aldı sırtına eve çıkardı ölmediğime zor ikna ettiler. bronşit olmuştum

ölmediğimi ayıkma kısmı annemin süpersonik şamarıydı amk hala kulağımda yankılanır.

konu linki: http://ccc.incisozluk.cc/w/1-kattan-intihar-girişimim/

0 yorum: