Sevgilisi Olmayan Genç Kardeşlerim Üzülmeyin

6 Mart 2013 Çarşamba yazildi.


Bakın ben 29 yaşında bir abiniz olarak öğrenci kardeşlerime söylüyorum sakın kafanıza takmayın. benim babam işçi emeklisi, başka bir şehirde üniversite okurken o tek maaşıyla okuttu adam zar zor bizi. inanın ben toplamda 2 tane kot, 2 gömlek, 3 tshirtle bütün üniversite hayatımı geçirdim, onlar da zaten çetinkaya’dan falan alma markasız ucuz giysiler.
   Millet üniversiteye arabasıyla gelir, en marka kıyafetlerle takılırdı, kızların da dibi düşerdi onlara. ben eli yüzü düzgün adamım yakışıklı sayılırım ama cepte para olmayınca türk kızları da bakmaz yüzüne, zaten baksa nolacak bi mekana götüriyim desen para nerde. öyle böyle bitirdik okulu iş hayatına atıldık. neyse ki akıllı adamız, kısa zamanda güzel kariyer yaptık, şimdi yalnız yaşıyorum, herşeyim de var, güzel de kazanıyorum. inanın 5 senedir götürdüğüm kızın haddi hesabı yok amk, cepte para olunca, kılık kıyafet şekil, evim var falan hepsinin dibi düşüyor.
   Üniversitede yüzüme bakmayan kızlar mesaj atıyor napıyosun bişeyler yapalım birlikte diye. eve gelip verenler de hemen yapışmaya çalışıyor, yüzüne bile bakmıyorum bi daha göt gibi kalıyolar. öğrencilik yıllarımın öcünü alıyorum. millet bi de evlen falan diyor, salak mıyım evlenicem on numara hayatım var amk. o yüzden hiçbirşeyi takmayın kafanıza, aklınızı kullanın güzelce mezun olun iş hayatına atılın, gerisi kendiliğinden gelecektir. bu amlıları da şımartmayın amk, böyle böyle tepenize çıkıyor şeyi beyninden büyük türk kızları.

Konu Linki: http://ccc.incisozluk.cc/w/sevgilisi-olmayan-genç-kardeşlerim-üzülmeyin/

0 yorum: