Götümde Çakmak Patladı

6 Mart 2013 Çarşamba yazildi.

Öğlen sınavım vardı malum finaller. sınavdan çıktım bindim otobüse. arka cebimde çakmak var birazda sakat bişey tokai fakirlikten zippo alamıyorum böyle gaz bırakıyo arada. neyse oturdum çakmak koltuğun plastik tarafına denk gelmiş olmalı ki birden patladı götüm acıdı arka cebimde bi delik oluştu anasını satıyım panik atak hastasıyım zaten birden hıaaa diyerek yanımdaki kızın kucağına oturdum o da bağırmaya başladı amk kevaşesi. boynundan tuttum beraber yere düştük ben yerde kıvranıyorum amk nasıl bi hastalıksa ölecem sandım. doktor emeklisi olduğunu sonradan öğrendiğim yaşlı bi kadın suratıma pet şişedeki suyu çarpmaya başladı.
 benim bilincim iyice yok oldu amk. Su çarpma piiiç su çarpma piiç diye bağırmaya başladım. yerde bağırırken ayakta gidenleri tekmeliyorum şöför bey de duymuş olacak ki birden fren yaptı kapı aralığına düştüm kafam yan döndü boynum kırılacak sandım. bi on saniye öyle kaldım piçler. öyle dururken viiyyk tarzı bi ses çıkartıp sol bacağını hafiften ileri geri hareket ettiren bi insan düşünün. sonra açtılar kapıyı indirdiler beni yolun ortasında yetim çükü gibi kaldım. rezillik lan.

özet olarak götüm acıdı, bir de otobüste kaos yarattım.

not: arka cebinizde çakmak taşımayın. eğer çakmağınız tokai ise düşünmeden atın gitsin. kibrit taşıyın daha iyi

Konu Linki: http://ccc.incisozluk.cc/w/götümde-çakmak-patladı-anlatıyorum-beyler/

0 yorum: