Matrixte Geçirdiğim Günler

16 Mayıs 2013 Perşembe yazildi.


Ulan geçen sabah bir kalktım sağ elimin parmakları birbirine yapışmış. allah allah dedim tamam dün gece osbir oldu da temizledim oğlum bunu ben nasıl yapışır bu parmaklar. kafayı bir kaldırdım karşımda takım elbiseli kulağında kulaklıklı bir adam oturuyor.sen kimsin dedim iyi akşamlar mistır anderson diyor.ne andersonu anasını satayım ulan hırsızın bile delisi bizi bulur. sizi uzun zamandır izliyoruz elimizdeki dosyada ne kadar bilişim suçu işlediyseniz var dedi. ulan ne bilişim suçu diye düşünürken aklıma ferre siteleri geldi.hay dedim ulan şimdi sıçtık iyi mi.bozuntuya vermemek için bana dokunamazsınız milletvekili dayım var benim dedim. mistır anderson elinizi yapıştırdığımız gibi ağzınızı da kapatabiliriz. konuşamazsanız telefon ne işe yarar dedi yüzüme artist artist bakmaya başladı.ne olacak diye bekliyorum o bana bakıyor ben ona.

hay sikeyim sizin yapacağınız işi diyerek ayağa kalktı çıkardı telefonu bir küfür kıyamet düşman başına ağız tadıyla artistlik bile yapamıyoruz kaç kere dedim kotasıza geçelim diye sikine takan yok dedi kapattı telefonu. neyse mistır anderson daha doğrusu niyo bana morfiyusu ver bende senin dosyanı yok edeyim dedi çıktı gitti.

yaktım bir sigara rüyada mıyım lan diyorum ne andersonu ne morfiyusu tam o sırada zil çaldı. aşşa mahalleden ali babasından arabayı çalmış hadi alemlere gidelim dedi. yürü lan dedim gidelim. gittik bara ben böyle artis artis takılıyorum barın oralarda bi baktım hatunun biri yanıma geliyor. yaklaştı bu merhaba niyo dedi.hay sikeyim niyonuzu ne oluyor lan gelen niyo giden niyo dedim içimden. kız ben tiriniti dedi.ben rus heralde diye düşünürken kız bişeyler zırvaladı anasını satayım memelere bakcam diye dinlemedim kafa sallayıp durdum

ulan eve geldim bende bir sıkıntı bir daraltı yattım ama dön allah dön sabah evdeki adam akşamki rus kız of o ne sikilir falan derken uyuyakaldım amk. artık biradan mı kalın giyinip yattım ondan mı nedir bir kabus gördüm gece düşman başına gelsin istemem. sabahki lavuk yanında kendi gibi fiyakalı giyinmiş iki dallama tuttular beni açtılar göbeğimi bir şey koydular ama kıvır kıvır dolanıyor ulan böcekse o çekin piç kuruları diye bağırıyorum yok bunlar hala bakıyorlar karnımdaki şeyde kıvır kıvır dolanıyor.en sonunda içlerinden biri burdan girmeyecek hay yaptığımız teklonojiye en iyisi götten sokalım dedi gerisini hatırlamıyorum

sabah uyandım daha doğrusu akşam uyandım öküz gibi yatmışım baktım patron yedi kere aramış işte bu sefer yarrağı yedik bir yandan da ulan o nasıl rüyaydı falan derken telefon yine çaldı patron şimdi sikti asıl falan derken bir baktım bilmediğim bir numara.kim bu diyerek bir açtım geçen geceki rus kız tiriniti.ben buna numaramı ne zaman verdim falan derken kız onu görmek istiyormusun dedi.o dediği am heralde diye çalgılar çalsın çengiler oynasın diye sevinirken sanki düzenli bir seks hayatım varmış gibi bozuntuya vermeden evet dedim. tamam o zaman aşağı gel arabada seni bekliyorum dedi.

hemen böyle bir durum olur diye aldığım 4 yıldır duran donumu giydim ulan hiç temiz çamaşır da kalmamış artık bişeyler giydim üzerine de parfümü bastım kokusu gitsin diye. aşağı bir indim tiriniti var ama yanında iki kişi daha var biri sarışın hatunun teki oyhş bunu da götürürüm derken bir bakım şoför koltuğunda izbandut gibi bir herif.hay amk bu nerden çıktı derken bindik arabaya sarışın kız çat diye bir silah dayadı burnuma. içimden dedim ki aha da gitti böbrek her tanımadığın adamın arabasına binersen olacağı budur.

ben ne oluyor lan benim kuzenlerim mermiye kafa atıyor demeye kalmadan tiriniti karnını aç niyo dedi.ben o an ayıktım fantezi yapıyorlar amk .her neyse açtım göbeğimi tiriniti çat diye bir boru bağladı karnıma ne oluyor diyemeden. ulan bokunu çıkardınız bu ne amk diyemeden tiriniti girdi lafa burda görünmüyor heralde göbek deliğinden sokmamışlar dedi. sarışın kız offf diğer taraftan anca elle çıkartabiliriz nasıl yapcaz dedi direksiyondaki dallama döndü pis pis sırıtarak ben yaparım dedi. gerisini hatırlamıyorum.

kendime geldiğimde bir odadaydım. baktım karşımda zenci bir eleman. ulan nasıl bir çetenin içine düştüm ben diyorum içimden. adam merhaba niyo dedi. ulan ne bu niyo niye sürekli niyo diyor bu herifler bana amk.her neyse adam başladı konuşmaya işte vay efendim rüyalar vay efendim makineler falan anlatıyor. deli amına koyim kesin deli nasıl insanlar anasına satayım yahu.her neyse adam matrixi görmek istiyor musun dedi. dedim göster amına koyayım ne iş şu dalga sabahtan beri muhabbeti dönüyor zaten iştende atıldık sayılır battı balık yan gider göster.iki tane hap çıkardı biri kırmızı biri mavi. maviyi alırsan bu iş burda biter hayatına geri dönersin uyursun ve yatağında uyanırsın dedi.

beni aldı bir kıllanma. uyursun falan dedi ya kırmızı ne boka yarıyor dinlemedim bile direk onu aldım. ulan maviyi alacağız iyi güzel de gelirken ceberrut gibi şoför şimdi de zencinin biri bunların arasına düşüp kalacağız sonumuz ne olacak belli değil. aldım kırmızıyı colk diye yuttum. birden böyle dünya üstüme üstüme gelmeye başladı anasını satayım bir yandan üşüyorum bir yandan yanıyorum sıtma mı oldum amına koyayım bu nasıl ilaç diye bağırırken küt diye gittim

bir uyandım her tarafımda teller var. yahu ben böyle işin yolunu yordamını sikeyim bir kıza gülümsedik diye başımıza gelmeyen kalmadı ne lan bu teller derken bizim morfiyus başımda belirdi. nasılsın dedi iyiyim de bu teller ne amk dedim. iyileşmen için şimdi dinlen dedi. yahu bişeyim yok benim bi apranax verin kendine gelirim dedim. sadece dinlen dedi zencidir diye ses etmedim uyudum

tekrar kendime geldiğimde teller gitmişti tiriniti ortalarda dolanıyor dedim ne ayaksınız siz neresi burası laboratuvar gibi organ mafyası mısınız siz dedim saçmalama niyo morfiyus bekliyor her şeyi anlatacak dedi neyse çıktık koridora deniz altı gibi bişey anasını satayım tel köprüler merdivenler falan derken böyle genişçe bir yere çıktık her yerde kablolar ekranlar falan 8 9 tane de eleman var ben ağzım açık sağa sola bakarken morfiyus işte bu şu şu bu falan diye milleti tanıttı şimdi matrixi görmek istiyor musun diye sordu he anasını satayım he dedim görelim de gideyim yarın patrona son kez yalvarcam çünkü bari erken kalkayım

neyse tiriniti geldi oturttu bir koltuğa raadla kendini sıkma dedi tamam dedim birden her yer beyazladı bir baktım ayaktayım morfiyus çekmiş afilli bir takım karşımda duruyor. işte matrix dedi.ben ne ara ayağa kalktım da sen üstünü değiştirdin yine mi uyuttunuz beni burası ne dedim. burası matrix işte vay efendim burası simülasyon bir dünya makineler bizden sağlanan enerjiler falan saydı da durdu. nasıl yani amına koyayım bu gerçek değil mi dedim gerçek nedir dedi sus bana edebiyat yapma dedim ama bir yandan da korkuyorum zencidir diye

işte niyo makineler bizi bu gerçek olmayan dünyaya hapsetti senden bizi kurtarmanı istiyorum dedi.ben artık dayanamadım yahu hocam nedir bu niyo niye bana niyo diyorsunuz dedim.o da ne demek adın niyo değil mi dedi.yoo değil dedim. bilgisayar korsanı programlamacı thomas anderson değil misin sen dedi yoo kasiyerim ben diyince bu çıkardı bir telefon başladı küfretmeye lan sizin kafanızı sikeyim ben sizdeki beyni kuşa taksak uçmaz ne sikimize yarayacak bu herif nasıl karıştırıyorsunuz falan derken orda eski bir telefon daha vardı çalmaya başladı bana döndü aç şunu dedi açmamla tirinitinin yanında kendimi bulmam bir oldu

yanımdaki koltukta da morfiyus oturuyordu o da kalktı ayağa bağırmaya devam etti ama nasıl bağırma biri birşey dese hunharca sikecek orda öyle sinirli.ben lafa girdim sustuğu bir ara benimle işiniz bittiyse beni eve bıraksanız olur mu dedim bu bana bir tokat patlattı ama nasıl bayılmış kalmışım oraya

uyandığımda böyle her tarafı demirden bir odadaydım başımda da morfiyus senin feriştahını sikerim fucking nigga diye ayağa kalktım dur hele bir sakin ol otur konuşalım dedi. oturdum karşısına dedi bak böyle böyle biz başkasını alacaktık aslında yanlışlıkla seni çıkarmışlar sistemden zor falan ama burdan geriye dönüş yok artık bizimlesin sana da yapacak bir iş bulcaz dedi. nasıl yani amına koyayım ben hep burda mı yaşayacam dedim ulan öküz önceden de su dolu bir teknede yaşıyordun zaten dedi

her neyse ilk gün geçti benim elime bi paspas verdiler yerleri tuvaletleri falan sildiriyorlar. askerden alışkınım o koymadı. gözüm sürekli nasıl kaçarım diye etrafta.bi gece üst güvertenin kapağı var kimse yoktu ordan kaçayım dedim anasını sikeyim kafamı uçaktan çıkarmış gibi oldum. uçuyor lan bu dalga. nası kaçacağım hiç bilemiyorum

morfiyusla konuştuktan iki hafta sonra bir gün yine yerleri siliyorum herifin biri geldi su kovasına çarptı.lan oğlum dikkat etsene diye bağırdım bu piçe ben. bana mı dedin lanet olası dedi.he sana dedim lan götoş dedim örnekköy çocuğuyuz bizde en nihayetinde. problem mi istiyorsun bebeğim dedi bu gavat. ulan bebeğini sikerim diyerek atladım bunun üstüne ama nasıl vuruyorum allah ne verdiyse. üç kişi zor ayırdı adamla beni zaten o zenciye sinirliydim sinirimi çıkardım biraz.

tam bu olayların üstüne morfiyus geldi. noluyo burda dedi. işte dediler böyle böyle herifin ağzı burnu dağılmış zaten ben bi kenarda kaç gündür sakladığım son sigaramı içiyorum. tiriniti dövdüğüm adama bayağı bi baktı kaptan bunun kafatasında çatlak olabilir makinaya bağlanamaz dedi bizim zenci yine delirdi.tam benim üstüme yürümeye başladı aha bu sefer kesin sikecek derken birden durdu. alın bunu hızladırılmış eğitime sokun yarın bizle beraber matrixe bağlanacak dedi.vay nasıldı neydi falan demeye başladı diğerleri ben kapının yanında duruyorum. morfiyus aldı diğerlerini silah bölümüne geçtiler bende kulağımı dayadım duvara dinledim belki ölür falan kurtuluruz dedi bu piç.nah ölürüm. yarrağımı ölürüm. hepinizi gömerim lan ben tersim pistir benim

beni aldılar oturttular bir koltuğa. başka bi zenci var orda böyle bildiğin commodore 64ler var amına koyayım bunlar ne lan dedim bunlarla mı takılıyorsunuz hala dedim.mal mal baktı sığır. benim birader var internet kafesi var toplasın size bi kasa sen bana yardım et ben sana yardım edeyim dedim yine mal mal baktı konuşmadan. neyse bizim asıl büyük zenci geldi siktiğiminin oturan boğası morfiyus rahat bırak kendini rahatla dedi.ne o lan bana mı halleniyosun dedim iyice arsızlaştım sikecekler beni ama hiç umrumda değil. bilgisayar başındaki tamam başlıyorum dedi o an böyle elektrik çarpmış gibi oldu böyle bi titredim.ne oldu lan çakmak manyetosu mu var koltukta çocuk musun amına koyayım diye bağırdım. judo öğrendin az önce dedi morfiyus.iyi de ben judo biliyorum lisedeyken 3 yıl gittim dedim göt oldu piç. cahil sanıyo heralde beni sik kafalı

neyse bana birşeyler daha yüklediler de ben pek bi sikim anlamadım. sokak dövüşü yükledik diyor ne bu sokak dövüşü diyorum o sikik bilgisayardan aha bu diye birşey açıyor ama adamlar bildiğin mahalle kavgası yapıyor ee ben bunları zaten biliyorum.he he dedim geçtim bu yüklemeden sonra elemanın birini çektim kenara olm sallama falan yok mu sizde yarın mevzuya gireriz falan yanımızda emanet olsun dedim. boş boş suratıma baktı. neyse siktir et bu malbuş ver de ciğerlerimiz açılsın dedim ama kimse sigara kullanmıyor ki amk. morfiyusa gidip tekel varsa bi yanaş desem çok kızar mı acaba?

neyse yattık kalktık güverte dedikleri yere gittim. morfiyus tiriniti falan hep ordalar. hadi gidiyoruz dedi morfiyus hadi bakalım dedim. oturduk yine koltuğa bağladılar beni yine çat diye görüntü değişti birden. fiyyyuuut be amma fiyakalı olmuşum diye bi ıslık çaldım.bu morfiyus saçma salak bişey yükletmiş üstüne biraz zevk olur insanda amına koyim bu sıcakta deri giymiş zevksiz orospu çocuğu. neyse morfiyus geçti önümüze bayağı bir yürüdük bir binanın önüne geldik sarı saçlı bir eleman var ona şu salakla beraber burda bekleyin bir sorun olursa arka tarafta buluşuruz dedi tiriniti ile beraber içeri girdi. başladık beklemeye dükkan tabelalarına bakıyorum bi tekel bulsam dalacağım içeri sigarasızlık başıma vurdu valla derken olay koptu

ben bi baktım içeriye 4 tane ceberrut gibi adam bize doğru geliyor.ne oluyo lan demeye kalmadan bizim eleman daldı bunlardan birine. şimdi ne kadar sevmesem de yanımdaki adam sonuçta bende çevirdim birini koydum kafayı.o yere yuvarlandı bir başkası atladı üstüme. tuttum bunun kafayı da sıkıştırdım kolumla kırayım mı lan boynunu ha kimin mahallesinde kime artislik yapıyosunuz lan siz göt oğlanları abi de lan çabuk diye bağırmaya başladım.

ben herifin boynunu tutmuş dururken morfiyusla tiriniti geldi beni görünce durdular çabuk bırak onu uzaklaş ondan o bir ajan diye bağırmaya başladılar.ne diyonuz amk falan dedim ben bunlara ha hu demeye fırsat kalmadan tiriniti birden koştu geldi bi silah çekti herifi çat diye vurdu kafasından.lan naaptın diyemeden başladılar koşmaya. kesin polis geliyordur diye bende başladım kaçmaya üstümüze kalacak yoksa iş. neyse girdik izbe bir yere baktım o çevirmeli telefonlardan var yine orda çelıyordu aç dediler açtım kendimi gemide buldum yine.hay sikeyim lan bu iş iyice boka sarmaya başladı bi adam öldürmediğimiz kalmıştı zaten. inşallah polisler çevirme falan yapmaz üstüm başım hep kan amına koyim

ben başladım küfretmeye arabada katil misiniz nesiniz orospu çocukları lan sokak ortasında adam mı vurulur dedim. tiriniti bana döndü sen o ajanı nasıl öyle yenebildin dedi.ne var kızım bizde örnekköy çocuğuyuz atara atar satıra satır dedim. bunlar morfiyusla bakıştılar gemide araştırma yapmamız lazım dedi morfiyus.en son araştırma yapacağız dediler son hatırladığım şey götüme böcek sokulmasıydı ben neyi araştırıyorsunuz lan siz dedim. morfiyus seni dedi.gel sikimi araştır dedim kahkahayı patlattım öndeki gavatın ensesine de bi tane vurdum gülsene lan it diye. iyice piçliğe vurdum işi yakında sikecekler ama delireceğim zaten ölsem de kurtulsam

ertesi sabah yine olay çıktı. şimdi amına koyduğumun gemisinde yemek falan yok aşure gibi birşey var bütün öğünler bunları yiyoruz.bir ara gemiden dışarı çıkmıştık bi siki bozulmuş aletin onu tamir için biraz toprak buldum aldım yanıma biber falan bulursam ekerim diye. morfiyus bunu görmüş bu ne lan dedi. saat kaç lan ayı ne giriyon odama izinsiz dedim.ne yapacaktın bununla dedi. domates fidesi bulursam ekcem biber falan yeriz amına koyim her sabah döl gibi birşey yiyoruz amına koyim dedim. başladı yok onun içinde protein zart zurt falan diye çekil lan tatava yapma diye ittirdim bunu. senin artisliğini sikerim diye atladı üstüme kaptanım lan ben kaptan saygı duyacaksın bana diye bağırmaya başladı. orda elektrikli bi dalga vardı bu beni kovalarken elime geçirdim döndüm birden arkamı hadi lan gel de ananı bacını sikivereyim şurda dedim.dur aman yapma falan demeye başladı

çağır lan bütün tayfayı dedim. tamam tamam dur dedi bi düğmeye bastı herkes geldi 2 dakikaya. geçin lan şuraya dedim. bana bak morfiyus bundan sonra kaptan benim lan dedim.ne ne ne dedi.sus götüne sokarım bu silahı dedim. tamam lan dur dedi.ver anahtarları dedim.ne anahtarı lan dedi. geminin anahtarı kontak diyorum neyle çalışıyor bu gemi dedim. kodları var onunla çalışıyor dedi.iyi yaz bi kağıda ver dedim. yazdı bişeyler verdi çince gibi şeyler amk neyse ayarlarım bi şekilde ben artık dedim aldım cebime koydum.

bu piçle beraber banada saygı duymaya başladılar şimdi. ulan elimdeki kodlarda ne var onu bile anlamadım birini çektim kenara zion’nun ana bilgisayarının kodları onlar dedi. zion neresi kastamonu tarafında mı dedim mal mal baktı suratıma. hepsinin coğrafyası sıfır bu piçlerin.

gecenin bi yarısı geldi bu morfiyus dallaması yarın matrixe gireceğiz sende kaptan sayıldığın için sende geleceksin dedi.heh işte şöyle adam ol bende kaptanım bundan sonra falan dedim bu piçe. zion’a gidelim yüksek mahkeme kaptanlığını alınca götüne sokucam o elindeki kodları dedi. siktir lan benim milletvekili dayım var alayınız gelseniz bana bişey yapamazsınız dedim.bu söylene söylene gitti yine.

ertesi sabah kalktık hazırlandık falan matrixe girdik.ben girmeden elemanı kafalamıştım yazlık bişeyler giydirsin diye üstüme sıcakta uzun uzun paltolarla deri ceketlerle dolaşıyor bu salaklar. işte ayağımda parmak arası terlik kapri ve tişört yüklettim kendime. morfiyus bunu görünce yine dellendi. sanane yarram nasıl istersem giyinirim sen işine bak dedim. tamam tamam amına koyim şimdi içeri gireceğiz hiç sesini çıkarma konuşup çıkacağız dedi.iyi tamam dedim daldık içeri. böyle çok fiyakalı bir restoran taş gibi cıbırlar falan var. ulan orda yemekleri görünce benim ağzım sulanmaya başladı kaç gündür ne idüğü belirsiz bir şey yiyoruz. zaten en arkadan gidiyordum bunlara çaktırmadan oturdum masanın birine. garson geldi bi kelle paça getir hele kardeş dedim. ecneb i ecnebi konuşmaya başladı. ulan çorba çorba dedim anlatamadım herife. kalktım gittim morfiyusların yanına.bu herifle karşılıklı laf çarpıyor. anahtarcı mı ne varmış onu istiyor. benim de deli damarım tuttu eh en nihayetinde morfiyus yanımdaki adam öyle yanındaki adama laf atmışlar dedirtmem arkamdan.

dedim kardeşim sen bu anahtarcıyı vermezsen yarım saate iki doblo dolusu adam yığarım buraya güzellikle olmazsa zorla olur bu iş dedim. ahahah diye güldü az önceki garson gibi bişeyler söyledi. sonra da fransızca küfürler çok güzel falan dedi. ulan senin feriştahını sikerim kime küfrediyon lan diye üstüne atladım ibnenin.iki tane beyazlı dallaması var zor tuttular beni. neyse ben bi helaya gideyim diye kalktı bu gavat. anahtarcıyı unutun dedi bende sen istedin aslanım yarım saat sonra burdayız dedim. döndüm morfiyusa ver bu telefonu bak o anahtarcıyı alıyor muyuz almıyor muyuz 1 saate dedim.lan yürü sikmeyeyim şimdi belanı dedi. bindik asansöre iniyoruz birden durdu alet. kapı açıldı bi baktık yukardaki dallamanın karısı. peşimden gelin dedi size anahtarcıyı vereceğim dedi. gittik bir odaya iki tane herif vardı bunlar vampir falan dedi sonra ikisini de çat diye vurdu. tirinitinin kulağına eğildim edvırd gibi vampir mi bunlar dedim o ne ya dedi. neyse boşver dedim. cahil oğlu cahil koskoca vampir edvırdı bilmiyor.

Bu karı bizi aldı dehliz gibi bir yere arkaürdü. ulan benim kapalı alan korkum var başladı arkaümden terler akmaya.bi kapıyı açtı bi kaltak içerde yaşlı bi dayı var her taraf anahtar dolu. bizim morfiyus selamsız sabahsız daldı muhabbete anahtarcı sen misin diye. harbi aktar kafalı bu.ne yol biliyor ne yordam. selamün aleyküm amcacığım dedim ben hemen ayıp olmasın diye. bana döndü nerelisin sen dedi. kayseriliyim dedim.vay topraam diye sarıldı boynuma. morfiyus dallaması kıskandı hemen çıkmamız lazım burdan falan demeye başladı. beni de zaten iyice etraf sıkıştırmaya başladı sevgi koyim gözlerim falan kararıyor. dedim tamam çıkalım.tam çıktık bir yere bi baktım lokantadaki at ağızlı yanına almış 10 15 adam gelmiş. ellerinde silahlar falan var bunlar bizi giber dedim içimden.ama yiğitliğe tak sürdürmem de yani arkaün yiyosa çek lan o tetiği dedim bu muallaklerden birine. işte bu merovingan mıdır ne karın ağrısıysa bişeyler dedi falan. morfiyus hadi aslanım sen onları oyalarsın dedi çekti gitti tirinitiyle beraber. işte şimdi gibi tuttuk.



Hemen dedim abi ben zaten makineleri çok seviyorum benim sizle bir problemim yok hep bu morfiyus muallaksi yüzünden bi daha olmaz abi falan dedim harbi harbi gibecekler yoksa. öldürün şunu dedi gavat o kadar yıkama yağlama yaptık la.salavat getirdim ölümü bekliyorum o an bi durdum lan.olm bilgisayarda değil miyiz amk dedim.bi nevi kantır yani.bi telefon vermişlerdi hemen onu çıkardım aradım gemideki dallamayı çabuk lan çabuk sv_gravity 10 yaz lan matrixe dedim.o ne falan dedi yaz lan gibecekler şimdi beni diye bağırdım. tamam tamam al yazdım dedi.bi pencere vardı koştum koştum ya allah çekip zıpladım. başladım uçmaya amk. sizin yapacağınız matrixi gibeyim ben counter hileleri çalışıyor. hemen çıkardım telefonu aradım bu dallamayı nerde bizim oturan boğa dedim. işte şurda otobanda ikizlerden kaçıyor falan dedi kapat kapat dedim o tarafa doğru uçmaya başladım.



 Yolda kurtarmasam mı muallakyi falan dedim ama yol bilmem iz bilmem elim mahkum amk. uzaktan gördüm böyle tırın üstünde saçma saçma hareketlerle biriyle kavga ediyor.o sırada tır karşıdan gelen bir arabayla bir çarpıştı fiyuuttt ortalık savaş alanına döndü.ben tabi anahtarcıyla bunu aldığım gibi zıpladım havaya. uça uça çıkardım ordan bunları.sen seçilmiş olansın falan diye bağırdı bana morfiyus. harbi dengesiz aktar kafalı. dün anamızı gibiyordu bugün seçilmiş olansın falan diyor. neyse sağ salim indirdim bir yere. telefonla arayıp hileyi de sildirdim merdiven inemiyorum...

Konu Linki: http://ccc.incisozluk.cc/w/matrixte-geçirdiğim-günler/

0 yorum: