Hayatımda hiç bu kadar utanmadım

25 Nisan 2016 Pazartesi yazildi.

O aralar 13 yaşındaydım ve okul çıkışı annemlerin yaptığı güne gittim. açtım yemek bahanesine hem yemek hem de gulsena yı görecektim. oturdum yemeği yedim. aklımdan gulsenanın  mukemmel güzelliği çıkmıyordu. gidip tuvaletde çekeyim dedim.tam klozet e oturdum çekiyorum aklıma kirli sepeti geldi. dedim donu varmıdır acaba.o azimle gittim o donu karanlık diplerden çıkardım. koku kötü olsa da o donun elimde duruşu beni dokunmadan boşaltmaya yetecekdi. kızın donuyla gibimi kavrayıp otuz bir çekmeye başladım.1 dakkada iş bitecekti neredeyse. kapının kolu döndü ve hayatım film şeridi gibi geçti. ayşe teyze kapıyı açtı ve beni o halde gördü.bu arada ayşe teyze gulsena nin annesi. terbiyesiz diye bir çığlık attı. koştum kapıyı suratına kapadım. utançtan yerin dibine battiydim.10 dakika kadar içerde bekledim. sonrasinda yol kapıdan hızlı hızlı kimseye birsey demeden çıktım. allahtan bizimkinlere birşey söylememişler.ama gulsena ya merhaba dedigimde benden uzaklaşıyordu.

0 yorum: