Gaspçıları Dolandırdım

25 Nisan 2016 Pazartesi yazildi.


Dun aksam saat 10 gibi eve gidiyordum carsida ara bi sokak 2 tane serseri geldi yanima dogru biraz korktum açıkçası sonra sigara ver dediler yok dedim biri onume gecti dur bakim felan dedi neyse korktugumu belli etmeyim ne var lan felan artislik yapiyorum sonra digeri arkamdan tuttu cebimde iki 50 lik 100 tl vardi bunlar onu aldi ama bakmadilar kac para olduguna alip hemen cebine koydu


Tam kacacaklardiki baktim polis geliyor bagirdim hemen abi beni gasp ettiler yetisin diye adamlar arabadan inip kosmaya basladi gaza geldim bende kostum neyse yakaladik bunlari karakola gittik polisler birtanede kamera bulmus cok net degil ama beni gasp ettilleri belli



Bunlarin üstünden 2 binlira felan para cikmis polisler kendi aralarinda konusuyolardi polis senin kac parani gasp ettiler dedi bendede ampul gibi zeka var abi ben maasimi yeni cekmistim cebimde binlira felan para vardi dedim polis getirdi binlira verdi bana gibayetcimisin dedi evet dedim gecmis olsun dedi 100 liram bin lira oldu beyler

0 yorum: