Sevgilim Arkadaşımdan Hamile

21 Mayıs 2012 Pazartesi yazildi.

bundan 2 sene öncesi, ben lise son sınıftım oda lise 2ydi daha yeni gelmişti okulada zaten her şey onun gelmesiyle başladı, o sıralar kafamda sınav stresi var tabi başka bir şey düşünemiyorum ki çalış çalış kafamız sikilmiş karı kız görmüyor gözümüz ama bu kız okula geldiği ilk günden beri kafamı sikmişti çok fena takılmıştım nedenini bilmiyorum çok güzel değildi sarışındı doğal saçları ela gözleri vardı bide beni bitiriyordu bu kız.. 2-3 gün geçti en son dayanamadım..
 

bi tane piç arkadaşım vardı sınav felan siklemiyordu bu benim taktığım kızın sınıfından bi kızla çıkıyormuş dedim senin manitaya söyle şunu bana ayarlasın ya fena taktım ben felan buda 2 taşşak geçti tamam dedi sen benim kini faceden ekle konuş anlat ben ona söylerim halleder o dedi sağolasın dedim işte akşam evde bunun sevgilisini ekledim başladım kızla konuşmaya işte bilmiyorum bu kız çok hoş bi çekiciğili var tanışmak istiyorum çok hoşlandım felan buda dedi yaa kolay iş ya daha yeni geldi aramız onla çok iyi ben konuşurum yarın hallederiz merak etme dedi bende bi heyecan oldu amk saat olmuş gece yarısı uyku tutmuyor beni yarın kızla tanışacam mutlaka


yarın oldu okula felan gittim işte bizimkilerle gırgır şamata ilk tenefüste kızın yanına gidecektim benden bahsetmişler haberleri varmış ama tanışmak değil çıkmak için konuşmuşlar önce sinirlendim sonra dedim ne olacak zaten amacımız o, neyse ilk tenefüs oldu felan çıktık sınıfının oraya ben bekliyorum merdiven köşesinde kızda geldi ama hayalet görmüş gibi dedim noluyor amk içimden bunla biraz konuştuk selam nasılsın vs vs sonra lafı konuya getirdim dedim bizimkiler senle konuşmuş benim adıma bi cevap verecekmisin dedim oda cevabını verdi..
 

"bilmem ki, aslında çıkmadan önce bir birimizi tanıyabiliriz" gibi bir cevap verdi ehh bu % 90 evetti amk lafı dolandırmaya gerek yok bende bi sevindim felan mutlu oldum bunla 1-2 günümüz tanışma faslıyla geçti, ama farklı bir kızdı ağzını açmıyordu konuşmuyordu işte amk nasılsın diyorum kafa sallıyordu felan dilini mi yuttum dedim en son öyle 1-2 laf etti dedim kendi kendime işimiz zor şimdiden, ama neyseki en zor anı atlatmıştık yani ilişkimiz artık kesinleşmişti..
 

kızla hemen hemen aynı yerde oturuyorduk 500 metre vardı evlerin arasında doğal olarak çıkışta ben bırakıyordum evlerinin oraya.. ama işte dedim ya bi acayip kız diye öyleydi konuşmuyordu telefon kullanmıyordu yani kullanıyorduda annesindeydi konuşamıyorduk pek fazla bırakın aşkım bitanem kelimesini nasılsın bile demiyordu elini zar zor tutuyordum 1 hafta sonra tuttum amk o kadar soğuk bi kızdı, katlandım ama işte o 1 hafta sonra ilk fireyi verdi..
  

yine bir okul çıkışı eve doğru gidiyoruz elimi tutmayada başlamış amk nelere kaldık diyoruz ama hoşlanıyordum napim neyse bu yanındada 4-5 tane kız arkadaşı biraz önden yürüyorduk biz işte konuşmaya çalışıyorum felan baktım bu ağlıyor anlam veremedim neden ağladığına noldu demeden elimi bıraktı "sevme beni, istemiyorum seni sevme bitti ayrıldık" dedi hem ağlıyor hem hızlı hızlı gitmeye çalışıyordu, şok oldum amk kaldım öyle arkadaşları felan gitti hemen sakinleştirdi bende bir sinirle bastım gittim eve..
 

akşam nete girmiş benle konuştu sakinleştirdi özür diledi felan hemen barışmazdım ama işte ailevi sorunlarım felan var diyince üstüne gitmedim daha yeni çıkıyoruz olur böyle şeyler dedim kendi kendime kapattım konuyu, ilişki böyle gidiyordu günler günleri kovalıyordu tabi ama bi soğukluk almış başını gidiyor istediğin kadar sarılıp sıcak tutmaya çalış aylarındada aralık buz gibi hava amk insan sevgilisinden başka ne ister yanında ? ama sarılınca daha çok üşüyorsun o zaman sikeyim öyle sevgiyi dimi.. daha neler neler işte.. bu böyle gittikçe kötüleşiyordu bir gün işte yine tenefüs vakti sınıfına gittim içerde oturuyordu gittim oturdum yanına baktım tepki vermiyor elini tutayım dedim..

bırak, dokunma bana dedi sert bi ses tonuyla, noldu bile demedim sıkılmıştım bu tavırlarından artık çıktım gittim sınıftan bi sinirle ilk defada ayrılmayı düşündüm 3 hafta felan olmuştu daha 2. merdivendeydim ki arkamdan koşturup gelmişti yakaladı beni ağlıyordu sarıldı "çok özür dilerim, beni bırakma nolur" dedi sinirliydim ama "ne o zaman bu haller" dedim "annem seni öğrendi dün akşam baya tartakladı kolumu felan sıktı korktum bende" dedi baktım kollarına orospu anası harbidende sıkmış mosmor etmiş benim sevdiceğimin kollarını dayanamadım sarıldım öptüm kollarını hoşlanmadan çok aşık oluyordum artık yine aramızdaki son tatsızlık bu olacak sanmıştım, taa ki o güne kadar..
 

21 aralıkta çıkmaya başlamıştık tam hatırlamıyorum ama ilk defa bana o kadar yakın olduğu gündü ocağın 15i felandı 1 ay olmak üzereydi.. bunun çevresinde ağzı boş laf yapan orospu kız çoktu yine o laflardan biri kulağıma gelmişti "merve dawkinsin yigeninden ayrılmak istiyor ama ayrılamıyor sevmiyor o çocuğu" gibi bir laf geldi kulağıma ama nevrim döndü, ben gelemezdim böyle şeylere yani kaldıramazdım amk beni sevmeyen bi kızla ciddi bişeyler düşünmeyi tenefüstü yine gittim yanına bahçede sinirli bir şekidle benden ayrılmak istiyorsan bunu yüzüme söyle merve arkamdan iş çevirme dedim bu ne oluyor felan dedi şaşırmıştı okulu bir birine kattım ama onuda görmek istemiyordum görmedimde zaten son dersleri beden eğitimiydi bende girmedim derse indim aşağıda bi banka oturdum oda geldi oturdu yanıma hemen ve..



boş boş baktı önce sonra "sanırım ayrılmak en iyisi" dedi, sanki bende bunu bekliyormuş gibi gidip oturmuştum oraya baktım gözlerine öyle olsun dercesine kalktım yanından okulun binasına gittim binanın en ucunda merdivenler vardı üst kata çıkan merdivene oturdum pencere kenarına oradanda onu izliyordum ne yapim amk aşık olmaya başladığım kızdan ayrılmıştım bitiktim yığılmıştım oraya 15-20 dakika sonra yukardan aşağıya doğru birileri inmeye başlıyordu kafamı kaldırıp baktığımda merveyi bide 2 arkadaşını gördüm siklemedim sonra bunlar geldilr yanıma arkadaşları gitti merve "özür dilerim seni seviyorum beni affet" dedi ama o soğuk kız gitmişti beni deli gibi öptü o gün.. kendimden geçmiştim ya amk liseli kafası o zamanlar nerden bileceksin o şeyleri şipşak affedersin işte kızı her özür dilemesine ama bu biraz farklıydı, şimdi biraz daha inanıyordum ona..
 

aslında buda son kavgamız diyebilirim çok detaylarada girip sizide sıkmayım ama anlamanız içinde anlatıcam biraz, çok güzel bi 3-4 ay geçirdik onla kavgasız gürültüsüz harika günlerdi.. onu ilk defa maça götürmüştüm adana demirspor maçına severdi böyle şeyleri ama anlamazdı aldım götürdüm maça yağmurlu bir gün havada buz gibiydi kapalı tribündeydik en üstte en köşede sarılmışım sevdiğim kıza karşımdada bi diğer sevdiğim şey demirsporum mutluluk benim için bundan ibaretti haa o maç 4-4 berabere bitmişti hiç unutmam maç kaç kaç bitti aşkım dedi 4-4 berabere dedim ee kim kazandı yani aşkım dedi o soru sorarken o masum saf yüzünü hiç unutamam, ıslak tenine bi buse kondurup biz kazandık aşkım diyebildim sadece aptal bi sırıtmayla..
 


tek sorunumuz ailesiydi beni biliyorlardı ve tabi bunu istemdikleri için buluşmamızı pek istemiyorlardı genellikle yanında bi kız arkadaşı oluyordu buluştuğumuzda anneside ruh hastasıydı, bir gün yine buluşmuştuk bi kafede oturup bişeyler içiyorduk havada soğuk içerde en köşedeyiz maksat kimse görmesin bunun arkadaşıda gitmitşi baş başaydık yine ben daha nerden geldi kimden duydu derken bunun annesi geldi kafeye ben o gün yaşadığım göt korkusunu bir daha hiç bi zaman yaşamamışımdır geldi oturdu yanımıza ben kekeliyorum korkudan kız zaten ayrı bir korkuda "ee nasılsınız gençler" dedi oldukçada normaldi iii ii iyiyiz diyebildik anca kafeninde her masaya işte ikramı meyve tabakalrı vardı elma veriyorlardı bide bıçak, annesi aldı bıçağı elma soyup bize yediriyordu tabi ben kaçim mi yoksa nezaketen elmayımı yiyim napim bilemiyordum neyseki kadın kalktı ben gidiyorum sizde oyalanmayın evinize gidin dedi sani 5 tonluk yük kalktı üstümden sanıyordum ki artık annesinde izin veriyordu bize..
 

tabi her şey iyi gidecek değildi ya illa ki bi pislik olacaktı, anası dene psikopat nedense gitti mervemin okulunu değiştirdi hala nedenini anlamış değilim ya neyse taaa anasının amı kadar uzaklıktaydı okul ben öğlenciydim oda 3te çıkıyordu yeni okulunda onu görmek için 1 hafta rapor aldım 1 hafta boyunca çıkışlarına gittim oda orada okumaya başladığı için o çevrede daha ykaın olan teyzesinde kalıyormuş neyse gittim işte çıkışına bir gün havada kapalıydı bekledim bekledim götüm donuyor geldi sonunda aldım bunu kolumun altına nerelere gidelim napalım dedim bugün zamanım çok akşam 9a kadar boşum dedi rahatladım tabi okulun orada sokaklarda boş boş dolaşıyoruz derken bardaktan boşalırcasına bir yağmur, 2mizde inceciğiz ben çıkardım bneim ceketide verdim götüm donuyor ama anlatılmaz yaşanır bişey bu.. düşünsenize yağmurda kolunun altında sevdiğin kız sokak sokak dolaşıyorsun boş sokaklar sadece 2niz.. bişey konuşmanız bile gerekmiyor, belki saatlerce dolaştı kve yağmur bize inat daha fazla yağdı aralıksız, bi ara ayrıldığımız zamanlarda bir birimize yazdığımız şeyleri gösteriyorduk çantalarımızdan çıkarıp ben git gide daha çok aşık oluyordum, onun ise bana nasıl bağlandığını henüz anlayamamıştım..
 


daha anlatamadığım aslında anlatıpta kendime işkence etmek istemediğim bir yığın olay var o yüzden biraz es geçiyorum onları mesela güzel bir anımızı anlatmak istiyorum tabi bu konun sonu yine ayrılık olmuştu ama olsun.. mart ayı olması lazım galatasaray fenerbahçe maçı var derbi maç işte amk benimkide fanatik galatasarylı dedi hadi gidelim izleyelim bi yerde zorladı bende sevmem istanbul takımının maçları ama maksat sevdiceğimin yanında olayım işte onla zaman geçireyim.. maça daha 3 saat kala bi kafede buluştuk zaman geçirdik biraz sonra telefon çaldı malum yine annesi öğrenmiş bi şekilde maça gideceğimiz buna demiş akşam ben misafirliğe gidiyorum sende geleceksin felan bununda götü yemeyince annesiyle gitmek zorunda kaldı özür diledi felan bende sorun çıkarmadım hatta iyi lan dedim onun birasındıa ben içerim bi maç izlerim * gittim işte mekana oturdum izledim maçı felan saat 11e geliyor mesaj attı bana nerdesin aşkım diye maçı izliyorum aynı yerde asıl sen neredesin dedim dışardayım dedi şaşırdım bu saatte ne işin var yanıma gel dedim tamam dedi 15 dakika sonra geldi o sıradada maç bitmişti fener yine galatasarayı yenmişti bende maçtan çıktım tam o sıradan karşımdan geliyordu ama geliş o geliş..



bekledim karşıdan karşıya geçti geldi yanıma saçma bi ses tonuyla aşkımm diyip sarıldı bana ben hayatım boyunca bu kadar içki kokan bi kıza sarılmamıştım sanırım, zil zurna sarhoş olmuştu tam işte liseli kafası benle gelemeyince kendini eve kapatıp içmiş herhalde ben sinir krizlerine girdim tabi kolundan tutup eve götürüyorum bunu bu sarhoş saçmalıyor üstünde hala galatasaray forması var galatasaray 3 tane yemiş en büyük fener diye bağırıp duruyor ama dövmemek için zor duruyorum sarılmak istedi felan sinirden geri ittim ağlamaya başladı eve gideceksin diyorum yok diyor ben götürürüm diyorum yok görürler diyor beni deli ediyordu bende en son ne halin varsa gör dedim eve gitmezsende arayıp annene anlatırım her şeyi dedim zarf attım yedi tabi sarhoş kafayla benden ayrıldı ama ben malı biliyorum üstelemedim yolladım evine gece yine aynı baırşma muahbbetiyle konu kapanmıştı ama bu olay üzerine söz vermesini istedim bir daha asla içmeyecekti oda güya söz verdi..


aslında çokta detaya girmiyorum hatırlamak için çok güzel günler geçirdik mervemle daha anlatmadığım bir yığın olay vardır belkide bu ruhu bozuk kızın bile fantaziler vardı mesela bir keresinde yine baya kalabalık bir arkadaş ortamıyla bir kafeye gittik yerin altında bir kafe ama göt gibi yer 10 kiş izor sığdık kafeyi kapadık resmen köşelerdede hep sevgililer oturuyordu bizde bi köşedeydik sarmaş dolaş oturuyorduk neyse bu çantasında nemlendirici mi ne çıkardı vişneliymiş sürdü felan dedim o ne ya öyle nemlendirici aşkım ama çok güzel tadı yiyesim geliyor dedi ee ye o zaman ya dedim birazda gıcık bir tavırla yerim sanane aaa bak hatta aklıma bi fikir geldi dedi ne dedim görürsün şimdi sen dedi ceketimi altı kapattı üzerimizi nemlendiriciyi dudağıma sürdü biraz sinirle çektim elini napıyosun sen dedim ya dur bişey yapıcam bekle süreyim dedi iyi ya iyi sileceksin sonra dedim tamam ben nasıl sileceğimi biliyorum dedi nasıl dedim nemlendiriciyi sürdüğü dudağıma öyle bir yapıştıki nefes alamadım bi ara öpüşme faslı bittiğinde işte bak hem vişneli nemlendirici yedim hemde dudağını sildim aşkım dedi ben tabi o halde cevap bile veremedim.. ne günlerdi işte..

ben biraz takıntılı bir adamım birisi bana söz veripte onu bozduysa o olay benim için bitmiştir, normalde hayatta karışmam bir kızın içkisine hatta ben bile içerim ama öyle oluncada sinirlenirim ve bu konudada bir söz almıştım sonuçta ama merve o sözünü bozdu tekrar içki içti aynı saçmlaıklar tekrar olunca ben fazla tepki gösterdim ayrılığa kadar sürükledim olayı tabi olay büyüyünce ciddileşti mervede özür dilemeler felan başladı o sıralardada 1-2 haftadır görüşemiyorduk annesi yüzünden onun siniriyle ayrılmak istedim sonra bi şekilde konuyu kapattık bana ben sabah 7de gidiyorum normalde okula sende öğlen 12de ben sabah gitmeyim okula sende erken uyan sabah buluşalım dedi aklımada yatmıştı bu fikir 5 saat boyunca beraber olmak çok cazip bi fikirdi, neyse sabah buluştuk felan dolaşıyoruz ama kıçımız donuyor hava 5 derece felandır herhalde amk 1-2 saat dolandık dedim olmayacak böyle eve gidelim, şimdi bizim evde kalorifer yok klima felan var kışın onları çalıştırınca fena elektirik parası geliyor bizim 2 sokak arkamızdada büyük annem oturuyordu 4+1 ev kaloriferli tek bşaına kadın yaşıyordu bizde oraya taşındık 3-4 aylığına evi kapatıp doğal oalrak asıl ev boştu, mervede önce yok felan dedi ama oda üşüyünce kabul etti eve gittik gibişli sokuşlu bir planım yoktu olamazda sevdiğim kızdı güzel bi kahvaltı yaptık evde daha sonra işte bi yakınlaşma oldu her sevgilide olacağı kadar..

tabi bu yakınlaşma bizi biraz daha bağladı bir birimize sanki sevigli hayatı değilde evli hayatı yaşıyoruz amk beni çok sıkıyordu hoşumada gidiyordu tabi nerdeeee o eski pgibolojisi bozuk kız yinede mutluydum işte var mı bundan önemlisi ? tabi ki yok.. bu olaydan 1 hafta sonra bir tartışma olmuştu aramızda bizim okula gelmiş eski arkadaşlarını görmeye bana haber vermemişti görmeyede gelmemişti sonra bu konu baya büyüdü eski konular açıldı tartışıncada ve yine ayrılık noktasına geldi resti çektiğimde yine yumuşadı bu sefer teklif ondan geldi "sabah erken uyan biraz baş başa kalırız size gideriz" dedi anlamıştım tabi artık beni isteidğin kabul ettim bende sabah erkenden uyandım

neyse sabah uyandım işte buluştuk bi yerde eve gittik hemen kahvaltılık bişeyler almıştım yine güzel bir kahvaltı yaptık baş başa ama merve bu sefer her şeyden çok benle ilgileniyordu o gün her zamankinden farklı bir yakınlaşmamız olmuştu tabiki cinsel ilişki olmadı belki o gün o bunu istemişti ama yaş olarak daha çok erkendi ben bunu yapamazdım yani ona bunu yapamazdım eteğini yırtıp gibmesini bilirdim eğer huur çocuğu olsaydım ama yapmadı sürtünme yoluyla beraber olmuştuk, ama ne olduysa o gün oldu işte bu berbarelikten sonra bana sarıldı birlitek uzandık uyuyacaktık neredeyse 1 saat geçmişti sonra bu birden ayaklandı toparlandı ne oldu dedim cevap vermedi çantasını topladı noluyor merve dedim kapıya yöneldi ayakkabısnı giydi merve diye bağırdım sadece kapı sesini duydum.. ilk ve son gidişi oldu bu..

evi toparlamam gerekti bizimkiler gelebilridi ama bi yandanda merve çekip gitmişti bunun nedeninide sonradan anladım tabi, neyse saçma sapan topladım evi çıktım koştum peşinden resmen uçmuş durağa kadar son anda yakaladım yanına gidecektim vaz geçtim uzaktan izledim mesaj attım gelme yanıma dedi zorlaştırmadım bende durumu daha sonra konuşacaktım nasıl olsa sadece otobse biinmesini bekledim okuluna gitmesi için bindi gitti bende eve döndüm evi topladım okula gittim 1-2 saat sonra mesaj attım "ne olduğunu anlatıcak mısın ?" dedim "birşey yok ayrılmak istiyorum" dedi "emin misin?" dedim "evet bişey sorma böyle olması gerekiyor" dedi ben malımı biliyordum nasıl olsa "peki merve ama bu sefer hiç bişey eskisi gibi olmaz sen bana döndüğünde her şey farklı olacak" dedim öyle olacaktı zaten bu sefer çok çektirecektim ona artık her şeyin bu kadar basit olmaması gerekiyordu, yine sonunda çeken ben olacaktım ama..
 

tabi ben bi yandan sınava az kalmış bi yandanda kafamı dağıtıyorum o sıralardada hala uğraştığım rap müzikle ilgilenmiyor değildim para kazanıyorum amk alt yapı müzik ypaıp satıyordum neyse cuma günü ayrılmıştım o oaly cuma günü olmuştu işte, 2 nisan cuma.. her neyse ertesin gün cumartesi konser vardı hafta sonu konsere gidelim dedik 10 kişi felan toplu gidecektik arkadaş ortamı işte kızlı erkekli karışık ama oldu ya işte gelmeyenler oldu 2 erkek 2 kız kaldık konsere gidiyoruz konser alanına yaklaşırken birde ne göreyim, karşıdan merve geliyor arkadaşlarıyla buluşacaktı galiba beni gördü hemen arkasını döndü yürüdü karşı yola geçti hiç karışmadım oralı olmadım yoluma devam ettim konsere gittik tadını çıkardım 3-4 saat sonra konser çıkışı mesaj yağmuru bşalıyordu, özür dilemeler baırşmak istemeler reddetmek değil cevap bile vermiyordum bu böyle 4-5 gün sürdü..

o bahsettiğim 4-5 gün kafamı gibti resmen mesajlar aramalar bi ton ergenlikler işte lise zamanı o sıralar yaptığı bi ton şey cevap bile vermiyordum ama seviyordum maksatım sadece süründürmekti birazcık çeksin bazı şeyleri kolay sansın istemiyordum tam 1 hafta olmuştu ayrılalı 4-5 gün kafamı gibtikten sorna ara verdi mesajlara felan yine işte okul günüydü girdim okula herkes bi acayip bakar olmuş bana şaşırdım o günde kafamda barışmak var merveyle özlemişim amk, arkadşalardan biri geldi çekti köşeye beni "merve 2 gün önce tolgayla çıkmaya başladı" dedi sanki beynimden vuruldum tolga ibizm okulda binin tekiydi çok samimi değildim ama huur çocuğuydu işte şimdi daha beter bi kin tutmuştum ona merve o gün bitmişti benim için belli etmeden bunu tolgadanda öğrendim merveyle çıktığını o gün o ergen kafayla duvara yumruk attığımda elimi kırmıştım gittik alçı felan ama hala o tolga binini dövmeden rahat etmeyecektim alçı yaptırdıktan sonra geldim okula işte herkes noldu felan ben bekliyorum kantinde sonra tenefüs oldu tolgada çıktı çağırdım arkaya sadece ayrılmasını söyledim küfür etmedim bile bana hayır dediğinde alçıyı kafasında kırdığımı hatırlıyorum o ağrıyla tekrar hastaneye nasıl gittim bilmiyorum hastaneden sonra daha merveden hesap sorulacaktı..

eve döndüm akşama bizimkiler ağzıma sıçıyordu ama aldırış etmiyordum merve utanmadan mesaj atmıştı birde geçmiş olsun diye bende kayış koptu tabi ağzıma gelen küfürü ediyordum buna bu cevap vermiyordu çok küfür etmiştim hakettiğinden bile fazla.. rahatlamışmıydım ? tabiki hayır.. sonra öğrendim tolgayı dövdüğüm gün ayrılmışlar gibimdede değildi, 2-3 gün sonra merve yine başladı af dilemeler felan, bir insanda nasıl bir parmak gücü varsa 2 dakika aralıklarla mesaj atıp duruyordu cevap vermek istemiyordum telefonumu kapatıyordum ama gibe siekde geri açıcaktım artık klagib lafları kullanıyordu köpek gibi sürünüyordu belli hala seviyordum ama artık yapamazdım, ayrıldaktan 3 gün sonra başkasını bulan bir kızla.. gerçekleride daha sonra öğrenmeye başladım tabi
 

1 ay boyunca o pgiboljisi bozuk tavırlanın nedeninide öğrenmiştim benden önce çıktığı çocuğu kanserden kaybetmiş kafası karışıkmış baya sonra bana baya bağlanmış beni sevmiş o gün birlikte geçirdiğimiz günde o kadar yakınlaşınca ona ihanet ettiğini düşünmüş ben bunları anlayışla karşılayabilirdim ama 3 gün sorna bşkasını bulmasının nedeni ise ayrılıktan ertesi gün ben konsere giderken yanımda ki kızın birini sevgilim sanmasıymış, ve bunu kimseye sormamış bile ona inat çıkmış onla açıkcası bu benim gram gibimde olmadı onu hiç affedemedim 1 ay süründü süründe aldığı cevap hep küfürdü en son oda kaldıramadı bıraktı peşimi derken ben onsuz yapamadım it gibi geri döndüm.. döndüğümde kimseler kalmamıştı

işte ergen aşkıda öyle bişeydi birazda 1 ay köpek gibi süründür küfür et ama sevdiğin için dayanama geri dön.. tabi o kız orada olmayacaktı ne bekliyordun ? 6 ay boyunca koştum peşinden yapmadığım şey kalmamıştı ama artık her şeyi değişmişti kızın çevresi fikirleri düşünceleri farklı alemlerdeydi koparıpta alamıyordum artık yanıma bende tükeniyordum yavaş yavaş sınavıda kazanamadım herşeyi iyice gibtir ettim birde o sıralar bana iyi ergen hastalığı koydular şizofrensin dediler sanki benim derdim yetmiyormuş gibi birde o kadar parayı oralara bayıldım bi gibimde yoktu para kazanmak için doktor uydurmasıydı amk sizde saçmalamayın şizofren felan değilim kitliyorlar her ay bana ilaç zorla içiyorum onları.. neyse konuya döneyim çok koştum peşinden ama 6 ay boyunca onu göremedim bile taşındı dediler o kadar arada mesaj atıyordum cevap verirse veriyordu kaybolmuştu iyice 6 ay diyorum ya işte 6 ay sonra bi arkadaşından duydum haberi, benim can ciğer arkadaşım dediğim ne arkadaşı ya ben tek çocuğum işte öz kardeşim dediğim çocuk 11 yıllık mahalle okul kavga yemek kaardeşim benim borçlandığında ben kendi lap top sattım onun borucnu ödedim zamanında bir kızı sevdi abisinden dayak yiyecekti ben kurtardım evden kovuldu evime aldım aramızda öyle bişey vardı o kardeşim dediğim herifle bana gelen haberde buydu işte o herfile merve berabermiş.. o an ölmek istedim yada gidip birilerini gebertmek istedim ne yapacğaımı bilmiyordum aradım hemen o herifi böyle bişey var mı dedim evet dedi cevap bile vermedim onu dediğinden beride telefon kullanmaz oldum artık o haberi telefondan aldığımda beri, çok zaman geçti ben bu ihaneti kaldırmaya çalışıyordum snaırım dedikleri gibi şizofren olucaktım kafayı yiyecektim nasıl olur diye geçen günlerde yine bir haber merve çocuktan hamile 4 aylık.. bir daha yıkıldım bir yanda kardeşim dediğim herif bir yanda sevdiğim dediğim kız, aradam buldum facebook açmış yeni bitane merve xxx xxxxx diye çocuğun adıyla birlikte resimlere girdim çocukla sarmaş dolaş resimler karnıda şişmiş baya hamilelik tabi kiloda almış biraz öğrendim ki çocuğun babası bunları izmire yollamış orada bir ev yaptırmış bide iş vermiş neredeo lduklarını bilmiyorum sadece izmirdelermiş fakirlerdi parayıda bulmuşlar.. şimdi gibim sonik bir hayat içimdeyim bir gün uyandığımda kendimi zmir yolunda bulurum diye korkuyorum.. zaten başımada bişey gelirse bu olaydan dolayı gelir sizde kalın sağlıcakla panpalar dinlediğiniz için sağolun..

Hikaye Linki: ccc.incisozluk.cc/w/sevgilim-arkadaşımdan-hamile/

0 yorum: