Lisedeyken Okul Tuvaletinde Yaşadıklarım

20 Mart 2018 Salı yazildi.


Hikayede her şey mevcut benim hikayelerimi okuyan pişman olmamıştır rezleri alın başlayalım.

Ben

 (bkz: punku)

tanıdıkları olan tanır

Kulaktan dolma bilgiler değil , her satırda yaşananlar var .

Hikaye sona erdi beyler hava almak için balkona çıkıyorum derdime ortak olan her insana teşekkürlerimi sunuyorum Allaha emanet olun

Nikimden anlam çıkarırsınız belki

bazı inanmayanlar olmuş onca şarkıyı
boşuna yazmadık oturup da .




Annem babam ayrıydı Bursaya yeni taşınmıştık , babamda kalıyordum zor olsada birazcık hallediyorduk . Babamla tartışıyorduk sürekli metin2 oynuyordum bende sabahlara kadar kimseyi tanımıyordum derken vakalar zinciri şöyle aksetti;

sabah yatağımdan doğruldum okulun ilk günüydü sol tarafımdaki elimin hemen altındaki sehpadan bir adet lark yaktım ve paketi koydum çektim dumanı ve dağılışını izledim .
Saat 6:30 hala çok uykum vardı
Kurduğum pazara bakmak için salona yöneldim
Bilgisayar kapalıydı siktir et dedim
Üstüme bi kapşon aldım çıktım dışarı
Hava soğuktu ara sokaklardan geçerek okulun arkasına oturdum hava daha aydınlanmamıştı bile
Tam kalkacakken uzaktan gelen seslerle irkildim .

Birkaç kız aralarında muhabbet ediyordu onların sigara içme alanı olmalıydı burası diye düşündüm baktım saate dersin başlamasına 15 dakika kalmıştı sigara yakacaktım çakmağı unuttuğumu farkettim .
Kızlar en son şıktı ama etrafda da kimse yoktu o saatte esasen kim ne yapsın ?
Usulca gittim bitanesinin yanına uç kişilerdi onlara doğru yürürken hepsi gözlerini bana dikmişti ve çakmağınız var mı ?
Dedim
Birşey demeden çıkardılar
Evet üçü  birden
Şaşırdım birini aldım tesekkur edip gittim arkamdan guluyorlardı pek umursamadım okuldaki ilk gün için adımımı attım ve bahçeye girdim.  

Sınıfa girdim hepimiz bana baktı birazcık çekinmiştim lan açıkcası neticeta tanımadıgın ortam , tanışma faslı derken ilk ders bitmişti zaten derslerle pek alakam yoktu asosyal biriydim
Gerçi asosyal da denilmez aslında tuhaf biriydim .
5. Derse kadar anormal birşey olmadı 5. Ders öğle molasında uyandım , sınıfta 3 ders uyumuştum gittim ve bir bankta tek başıma oturdum
Karşıdan bir kız geldi gülümseyerek pek umursamadım yanıma oturdu
Hala istifimi bozmadan karşıya bakıyordum
Ve kalkıcaktım ki kız bana seslendi
 K- Kız
B-Ben

K-Hep yarim buyudum bakarmısın ?
B- Adımı nerden biliyorsun ?
K-yalnız adını bilmiyorum .
B-Anlamadım
K-Anlamaman düzgüsel
B-ismin ne ?
K-ismim Buse (hafif gülümsedi )
B-memnun oldum
K-Ben hemen hemen olamadım
B-Anlamadım
K-.. (Zil çalar)

Kafamdaki sual işaretleri artmaya adım atar..

Beyler kız kısa boylu kumral beyaz tenliydi sevmiş olduğim tiptendi tam fakat bilmiyorum kız nerden tanıyordu lan beni .
Bu arada emre diye bi çocukla tanışmıştım harbi sağlam çocuktu çevresi de genişti okula cebinde met ile gelirdi benim alakam olmazdı ama .
Okuldan çıktım ve düşünmeye başladım sabah sigara istediğim kızların arasında buse vardı fakat kimse adımı telaffuz etmemişti ki nerden biliyordu .
Her neyse dedim nerden biliyorsa bilsin .
Çıktım karşıya babam yoktu evde heryer her zamanki gibi incintı
Annem gideli 6-7 yıl olmuştu hala alışamamıstım ne bileyim saçımı okşadığı bölgelere baktıkça hüzünleniyordum lan.
Kafamı koydum eve gittikten sonrasında sabah uyandığımda saat 8 i çeyrek geçiyordu ..  

Apar topar uyandım okulun ilk gününden dikkatleri üzerime çekmek istemiyordum ama bende de bir davranış vardır . Geç kaldığım zaman daha yavaş giderim gittim baktım birinci ders başlayalı yarım saat olmuş 10 dakika var daha oturdum okulun arkasına gene aynı kızlar
Tesadüfmüydü lan bu diye düşündüm elimi cebine attım çakmak vardı rahatladım
Sigara alacaktım ki sigara paketi yok .
Unutmuşum apar topar sehpanın üstünde kaldı
Yav dedim bu sefer gitmicem o kızların yanına derken arkamı döndüğüm an ismimi seslendiler
Hızlı adımlarla ilerledim
Hep yarim büyüdüm !
Geri dönmek zorunda kaldım gene aynı kızlar vardı lan
Buse yoktu fakat bu fırsat olabilirdi moruk .
Bana sigara uzattılar aldım ve yanındaki kız çakmağı çıkarmama müsaade etmeden sigaramı yaktı
Tesekkur eder bicimde kafamı salladım
Pek o taraflı olmamış gibiydi
Buseden bahsetmem lazımdı ve tam ağzımı açtım ki ..

Buse omzuma dokundu
Ayakları üstünde yükselerek naber dedi ve parlayan gözleriyle bana baktı
Dona kaldım öylece ..
Gamzeleri bulunduğunu farkettim lan çok burun kıvırmamıştim abi inanın içimden sadece sarılmak geldi ..
Diğer kızlar gittiler ve buse ile baş başa kaldık
yalnız yanımda oturuyordu hiçbirşey demeden

Bu- BUSE
B-BEN

B- doygunluk olmuyor muhabbetine
BU- Şeyy .. Ben dalmışım
B- neden peki
BU- aslen organize ettiğin gibi değil
B-anlamadım seni açık mevzuş
BU- şu demek oluyor ki seni tanımıyorum ..
B- Bende zaten tanımadığını düşünüyordum
BU- Aaa kem küm (bayağı kızardı)
B-her neyse ismimi nerden biliyorsun
BU- Babanın sesi çok gür
B- bununla beraber komşuyuz demek
BU- Evet şey gitmem lazım.
B- numaranı verirnisin bana
BU- aksam 6 dan sonrasında yazabilirsin

Ayağa kalktı birşey diyemedim koşarak gitti lan kız kaçtı sanki bilmiyorum niye öyle birşey olduğunu anlam veremedim okula gidesim gelmedi eve gittim ve kafayı vurdum yattım ..

Iki arkadaş için devam ediyorum

.. Gördüğüm rüya yuzunden uyandım kafam görenıktı bayağı terlemiştim ,
hemen  pakete yöneldim fakat sigara bitmişti yağmur yağıyordu süratlica gidip almak geldi aklıma dışarı çıktım derhal bi lark aldım son paramla ceplerime bakıyorum anahtar yok ..
Babam ne zaman gelicek belli de olmaz .Ne yapsam bilmiyorum yağmur da yağıyor mal şeklinde bekliyorum kapının önünde derken birisi otomatiğe bastı
2 adım geri attım ve yukarı bakmaya çalıştım yağmur hızı yağıyordu göremedim..
Yukarı çıktım aslolan mesele buydu Ne yapıcaktım derken buse indi aşağıya
Arkamı döndüm ve ona baktım altında hello kitty li eşofman üzerin de siyah askılı vardı bu hali bile çok sevimliydi lan bana yavru kedi gibi yukarıdan bakıyordu bende saçlarımdan sular damlayarak ona bakıyordum yalnız ve yavaşca bana yürüdü daha yakınımdaydı nefesini ıslak çenemde hissediyordum soğuktu .  

Derken tüm gürültüyü şiddetle çakan şimşek bozdu çok ürkmüş olmalı ki elini omzuma koydu belinden tuttum refleks olarak
Önce bi yutkundu ve sonrasında saçını düzeltti
BU- Ne oldu ne yapıyordun aşağıda
B- Yağmuru izliyordum (dalga geçer şeklinde)
BU- Evinden izlesene
B- Evime giremiyorum
BU- Ne yapıcaksın ki
B-Babamı beklerim ben sen çık yukarı yat
BU- Yatsam ne olacak uyuyamam ki
B- Annen baban merak edicek Buse hadi .
BU- Benim babam yok Annem işte yukarıda korkuyorum .
B- (düşünceli)...
BU- Hem ıslaksın yukarı gelirmisin .

Beyler inanın aklımda sevişmekten eser yoktu birşey demeden başımı salladım
Evlerine girdim bayağı eskiydi eşayalar koltukların üstünde sigara söndürmüşler , duvarlar rutubetli , televizyonları tüplü felan hic bozuntuya vermedim zaten kız evine almış utangaç durumda olan bendim aq .
Neyse oturdum bi koltuğa eskiydi ama rahattı beyler varya kenarları demirli olan koltuklar bu şekilde botlarda olur hani düğme şeklinde onlardan .
Hemen havlu getirdi bana yüzüme fırlattı
Yuzumden aldım lan öyle bi gülüyor ki insanın emin olun bana kızası gelmiyor hemen kafamı kuruladım beyler bana kahve yapmış aldım kahveyi üstümü çıkarmamı ve arkasını döneceğini söyledi .
Aklıma o yakalanma sahneleri geldi ve gerek olmadığını söyledim .
Yatmak istediğimi belirttim buseye

Fazla yatak yok dedi
Yere hemen serdik birşeyler
Daha yani o serdi ben izledim
Kumral sacları gamzelerinin önüne düşüyodu onu izlerken içim geçmişti bildiğiniz lan yere yattım ve yatar yatmaz uykuya dalmışım ama uyanmam da bir oldu ..

Birisi ayağıma basıyordu ulan diyorum bu kim kafam yorganın altında çıkarmaya korkuyorum bildiğiniz anasını satayım .
Bi anlık cesaret ile süratlica açtım yorganı
Ve su döküldü her yere ..

BU- Sakin ol benim
B- Ne yapıyorsun bu saatte
BU- su içmek istersin diye düşündüm
B-Tesekkur ederim fazlasıya içtim bugün

(gülmemek için zor tuttu kendini yağmurda ıslandık tabi..)

Hasta olucaksın dedi başka yerde yat
bi çözüm bulamıyoruz koskoca evde çift kişilik bir tane yatak vardı

Lavobaya gittim elimi yüzümü yıkadım
Lan dedim
Bilerek mi yapıyor
sonrasında saçmalama dedim kendi kendime derken banyoda kirli sepetindeki dantelli iç çfakatşırı gözüme çaprsada kendimi toparladım
Kız bana iyilik yapıyordu abi ?
Ne düşünüyorsun sen he ?
Kendine gel. ! .  

Salona gittim orda yoktu yer yatağını kaldırmıştı odasına gittim pencereden dışarı bakıyordu .
Zifiri karanlık birşey gaslıkmüyor da neye bakıyordu aceba derken arkasından yavaş yavaş yürümeye başladım sağ işaret parmağım ile omzuna dokundum
Dönmedi
- Buse
Dönmedi .
Buse dedim saçlarını okşamaya başladım
Dönmüyor sağ elimin avucuyla  sol yanağını tuttum ve yüzüne baktım ağlıyordu
neden dedim sükunet içinde
Beyler mevzuşamıyordu lan dudakları titriyordu yalnızca
Babam diyebildi sadece aklına gelmiş olmalıydı
EE eve erkek girmiyor beyler babası mafyaymış birazcık mevzuştuktan sonra söylemiş oldu annesi hakkında ön yargılı olmak istemem ama ne idüğü belirsiz bi ablamız . Gidip haftalarca gelmediği oluyormuş ..
Gözyaşlarını sildim ve kafasını tutup göğsüme bastırdım beyler refah buydu lan cidden mutluydum ak
Bu kız çilek kokmuyordu lan gül kokmuyordu rutubet kokuyodu beyler .
Her neyse uzandık yatağa saçlarını okşarken uyuya kalmışız öyle ..

Sabah alnımda nefes sıcaklığıyla uyandım karnıma oturmuştu biraz da şaşırdım gözlerini dikmiş bana bakıyordu öyle gülesim geldi .
Tutup yanıma yatırdım biraz boynundan gıdıkladım gülmekten kahvaltının hazır olduğunu söyleyemedi
En nihayetinde bıraktım bende keyfinda
yiyecek yedik cumartesiydi o gün beyler kahvaltıda birer tane yumurta vardı bir tane ekmek vardı ekmeği bölüştük arasına yumurta koyduk paylaştık o ısırıyor ben ona bakıyorum o ben ısırıyorum o bana bakıp gülüyor böylelikle yarım saatte bitirdik ..

B- Buse
BU - Efendim
B- Babam gelmiştir herhalde
BU- bilmiyorum gelmişmidir ki
B- Evet yani gelmiştir bence
BU- Sen bak bi o vakit
B- peki tamam

Kalktım ve yürüdüm yavaşca kapıya doğru yöneldim derken ismimi sükunet içinde kulağıma fısıldadı ve arkamı döndüm yavaşça.

Beyler arkamı döndüğümde askılının bir omzunu çıkarmıştı bana bakıyordu ismimi kulağıma fısıldıyordu
Büyülenmiştim derken bir şok daha yaşadım .
Evimin anahtarını sağ tarafımızdaki masanın üstüne koydu
Oyunmuydu hepsi beyler ? Bu kız beni seviyirmuydu yoksa yalnız ne yaptığı belli olmayan seks delisi bi fahişe miydi ? Hisler besliyordum ona karşı .
Beynim bunları düşünedursun o diğer kolunu da indirdi göğüs çatalı bembeyazdı ve şarkılar mırıldanarak parmak uçlarında yürüyerek bana yaklaştı boynuma fısıldadı ismini kendimi garip hissediyordum lan
Abi nasıl desem bu kıza sanki dokunmaya kıyamıyordum ..
Fakat o neyi planlıyordu bumuydu amacı doğrusu en başından beri
Kafam allak bullak olmuştu
Zihnim daha fazla kaldıramazdı  

ittirdi beni sırtımı duvara çarptım omuzlarındaki askılar düştü düşecek vaziyetteydiler benim çıkarmamı istiyordu ve dediğini yaptım .
Omzunun üstünü öperek askılıdan kurtuldum gögüslerine üstten bakmak çok tahrik ediciydi göğüslerine baktıktan sonra bana baktı ve Gülümsedi , hızlıca üstündekini çıkardım sütyeni çıkarmayı tam bilmiyordum kopçasını kendi çıkardı
inceldiği yerden kopsun dedim artık ..
Dilimle göğsünde daireler çizmeye başladım ben yaladıkça sanki sıcaklığına sıcaklık veriyorum kavruluyor sanki , saçlarımı yoluyor göğüslerine bastırıyordu pantolonumun üstünden benimkine erişmeye çalışıyordu fakat benden hızlı değildi
Beyler çıkardım pijamasını ilk defa dokunucaktım dantelliydi iç çamaşırı büyük bi heyecanla yana sıyırdım bu arada sesleri artmaya başlamıştı
Derken zil sesi kulaklarımda yankılandı ..

Hemen üstünü toparladı .
Lan dedim bir işe giriyoruz ince eleyip sık dokuyoruz onda da zil çalıyor .
Kapı deliğinden baktı ve gelen Annesiydi , telaş yapmadı o yapmayınca
Bende yapmadım  fakat
acayip geldi beyler ya bunlar bayağı genişti yada kızına fazla güveniyordu .
Anası içeri girdi farketmemiş olacak ki
Yüzüme bakmadı bile
Buse annesinin arkasından gitti
Beni de çağırdı .
Arkasından gittim ve anası beni boydan süzdü ve gülümsedi
- Kusura bakma fark etmedim
Neler döndüğünü hala anlayamamıştım bu masum bi kız ise ona kötülük yapmak istemezdim ak
neyse annesi işaret yaptı buseye
anası mutfağa gitti buse de ardındanCok merak ettim ama karışmadım bi sigara yaktım oturdum kendi evim gibi lan aslına bakarsan onca şey gormusuz artık ne olabilir dedim .
Buse beni yollaması icap ettiğini söyledi yarın okulda konusacagimizi anlattı
Kapıda uğurlarken sağlam bi öpücük verdi bana .
Eve gittim babam belamı sikicekti .
Girdim içeri
Ba- nerdesin lan sen
B- Baba anah..

(Tokat )
Çok doverdi beni lan simdi gorusmuyoruz .
Gittim odama emin olun gram moralin bozulmadı buseyle gorusucektim daha ne olsun lan ..  

Sabah uyandım heryerim ağrıyordu
fakat birazcık hüzünlenmiştim lan
Buse uyandırmamıştı karnıma oturup
Rüya şeklinde geliyordu hepsi bunların
Bi insanın annesi olmayınca teselliyi başka insanlarda arıyor başka sevgiler de .
Çantamı aldım ders programını 1 aydır hazırlamıyordum okulla uzaktan yakından alakam yoktu okula gelme sebebim buse olmuştu zaten .
Okula gittiğim şeklinde kafamı koydum yattım sıraya .
3 yada 4. Ders bildiri geldi yalan olmasın 4 diyelim ..

BU-"Hep yarim buyudum nerdesin özledim .D "

B- Zil çalınca okulun arkasına gel öğle molasında ..

Zilin çalmasını bekledim ve çaldı beyler
Kalbim nasıl atıyor ak
Sanki ilk kere bi kızla konuşucam lan
Dünden kendimi iyice temizlemiştim
Duş alıp parfüm sıkmıştım bide
Özgüven de vardı sebepsizce
Okulun gerisinde karşıdan geldiğini farkettim ..

Koşturdu bana doğru sarıldı sımsıkı ;
B- Dur birileri görecek
BU- Aman canım nolcaak
B- Doğru dün de birşey olmadı
BU- birşey yapmadık ki
B- Evet yapamadık
BU- olanak olsa yapıcaktın şu demek oluyor ki
B-imkan her yerde yok mu
BU- Var evet
B- O vakit ne bekliyoruz
BU- nereye gitmeyi planlıyorsun
B- Okul tuvaleti olabilir tadilatta aslına bakarsan kimsenin girdiği yok
BU - olabilir evet 34 dakika var
B- süre işliyor..

Beyler ne olmuştu lan bana ?
Beni baştan çıkarmıştı
Ben metin2 oynayan sabaha kadar metin kesip hava bk satan biriydim
Bu sözlerı ben mi söylüyordum ?
Evet oluyordu işte
istediğim oluyordu o gitti ve bana ileti attı
Önce etrafına sonrasında telefonuma baktım
"Gelebilirsin"
Ne yapmalıydım ?  

Fazla beklemeden wcye doğru çıktım baktığımda içerde kimseyi göremedim
Ve tam telefona sarıldım ki fısıltıyla adımı söyledi birisi etrafıma bakmış olduğumda Buseyi tuvaletin kapısının hemen önünde buldum , el işaretiyle beni
 çağırdı ayaklarım titriyordu beyler girdim içeri  yavaşca kapıyı kapattım .
Hela çok dar dı ama nasıl desem bu kıza farklı bakıyordum ben beyler ..
Seviyordum lan ben galiba aşık olmuştum böylesine masum bi kızı beceremezdim ben bu değildim lan ..
O gün tuvalette yalnız sarıldım ona
Sıkı sıkı sarıldım ağladım lan hiç çekinmeden ağladım salya sümük başımı yetişebildiği kadar göğüslerine bastırdı , beyler evlenmeyi düşünüyordum ben bu kızla
Lan bozuk olsa bile evlenirdim amk sahiplenmek istiyordum çok saftı derken hela kapısının gıcırtısı tüm sessizliğimizi alt üst etti..

Kız sesleri gelmeye başladı kulaklarıma , tuvaletin kapısı kırıktı bakan resmen görücekti bizi hemen kapıyı kitledim ve kapşonu çıkardım kapının altına serdim beyler , oturduk ve kızların gitmesini bekledim , bu wc tadilattaydı ak neden giriyorlar diye sormuş oldum , hasta olan kızlar bazen buraya geliyormuş ..
Içimden sövdüm fakat busenin yanımda
olduğunun farkına vardım , karnımda sanki kelebekler uçuşuyordu lan.
Bunları düşünürken birisi kapıyı vurdu
Buse ye seslenmesini işaret ettim
" Dolu " diye bağlarırdı
Hala kapıya vuruyor kız ..
Bidaha işaret ettim
"Doluu!"
Hala kapıya vuruyor kız .
Ne sikim dönüyordu beyler ?
Anlamamıştım derken kız sesleri kesildi
Ve ismimi söyledi birisi beynimden vurulmuşa döndüm.  

Sen dur dedim buseye
Bana döndü , hayır burası kızlar tuvaleti sen dur dedi kolundan tutup arkama aldım , aslına bakarsan ufacık birseydi ak döndüm ve öptüm alnından .
Kapıyı açmadan önce hırkamı serdigim yerden alıp giydim ıslak değildi .
Kapıyı açtım ve görmüş olduğum karşısında şaşırdım .
Emreydi , hemen kızı çıkar dedi sükunet içinde
Buseyi çıkardım .
Ne oluyor lan ?
Demeye zaman kalmadan içeri nöbetçi kat görevlisi daldı .
Emre mevzuşmaya başladı ..
Çöp poşedi almaya iki birey mi gelinir lan ?
Lan dedim ne diyor bu .
Emre kaş göz işlaretleriyle buseye süpürge tutuşturdu eline ve aşağı yolladı bizi .
Lan bu kıyağını unutamazdım bu çocugun götümü kötü şekilde kurtarmıştı moruk , çocuk muptezel felandı fakat kime ne zararı vardı lan ..
Busenin güzelliği de okula iyice yayıpmıştı abaza kekolara karşı önlem almak gerekiyordu çok kıskanç biriydim ben beyler okula ben bırakıcaktım ben alıcaktım ..
Gerçi o servisle gidiyordu ben yayan hay ak buradan da kaybettik .

O gün Buseyi evine bırakıcaktım servisi bigün ekmesini söyledim  , sözümü sorgu sual olmadan dinlemedi ve bu çok  hoşuma gidiyordu beyler .
El ele gittik o gün yaşamımı en nirvana dönemiydi mutluluğu iliklerimde hissediyordum bildiginiz  lan .
Baktım ayakkabılar yoktu beyler kapının önünde anlaşılan babam daha gelmemişti .
Seviyordum ve evlenicektim niçin daha erken olmasın diye düşündüm
biraz da korktum açıkçası lan
Eğer elimden kaçırırsam kötü olur diye düşündüm beyler bu kızı kendime bağlamam gerekiyordu bir halde
bu nedenle organize ettiğinüz şeyi yapmalıydım .
Ilk yukarı çıktık ve biraz konuştuktan sonra bana gelmesini söyledim .
Aksam saat 8 de benle olucaktı beyler
Film açtım aksama kadar vakit öldürüyordum hatta film " i am a legend " çok iyi anımsarım zaten evine gitmemişti odamda uyuyordu bir tek saate baktım 8:17 .
Ve odamdan ismimi seslendi televizyonu kapattım
Evin kapısına 2 tur kilit bindirdim .
Zil kablosunu çıkardım
hiçbirseyin bu anın tadını bozmasını istemiyordum .

Beyler içeri gittim daha yataktan çıkamamıştı hani insanın sabah kalktığında ağzı yüzü kayar ya hani bunda öyle bi muhabbet yoktu lan gittim ve yanına uzandım beyler gülümseyip
Yorganın altındaydık parmaklarını göğsümden yürüterek çeneme doğru yaklaştırdı ve herşey koptu orda..
Öpüşmeye başladık deliler gibi tisortumu üstümden çekiyor saçlarımı yoluyor , bacakları titriyordu .
Altında okul eteği vardı hala çorabının üstünden bacaklarına dokundum .
Hoşuna gidiyordu gözlerime kitlemişti gözlerini üstüne çıktım ve boynuna minik öpücükler kondurarak goguslerine doğru indim .
Dilimle uçlarında daire çizerek alevlenmesini sağladım .
Hizlı bu şekilde külotlu çorabından kurtuldu , parmaklarımı kasıklarından aşağı yavaşca indirdim
Soğuktu ellerim işaret ve orta parmağımı içine daldırdım sıcacıktı ve fazla ıslaktı hatta oldukça çok .
Birkaç kere git gel yaptım parmaklarım ile boynumu emiyor tırnakları ile sırtımı yoluyordu onun bu çırpınışları beni daha çok tahrik ediyordu ve tişörtümü çıkarıp masaya fırlattım..  

Dedim artık ne olacaksa olsun .
Oda aslına bakarsanız bunu istemiyormuydu ?
Gittim babamın çekmecesinden klasik O.K aldım adam bekardı neticeta beyler bulunduruyordu çekmecesinde , geldim yanına oturdum çırılçıplaktı ve boynuma bakıyordu morarmıştı çünkü .
Ansızın dudaklarına yapıştım ve yavaşça kucağına oturttum iç çamaşırını hemen hemen çıkarmamıştı sağ işaret parmağım ile yana kaydırdım ve altımda ki boxeri süratlica ayaklarıma indirdim .
Ve eliyle içine girmemi sağladı ayaklarından güç alıyor ileri geri yapıyor beni çıldırtıyordu fazla ıslaktı üstümde kolaylıkla gidip geliyordu ve yarım yarım inlemeler beni fena biçimde azdırıyordu .
O pozisyondan sonrasında derhal sırt üstü yatrıdım yatağıma üstündeydim daha sert olmamı söylüyordu ve tırnaklarıyla sırtımı yoluyordu bildiginiz acı yerine zevk alıyordum ama , altımda ufacık bedeniyle inim inim inliyordu ve titremeye başladı ve bende gürültüyle boşaldım  kafamı komidine çevirdiğimde ise prezervatifin orda olduğunu görmüş oldum..

Üstünden kalktıktan sonra beynimden vurulmuş vaziyette gözlerine baktım ne işe yaradığını anlamamış gibiydi , birşey diyemedim ona anlamıştı aslına bakarsan aptal değil ya beyler hissetti kız .
Çok geçmeden kara kara düşünmeye başladım ustun çıplak bi sigara yaktım düşünüyorum mal benzer biçimde , yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı " hiçbirşey olmayacak "
nasıl bu kadar rahattı beyler benim gotum terlemisti lan aslına bakarsanız babamla yaşıyordum birde bebek çıkmasın başımıza ak .
Kendimizi zor doyuruyoruz lan biz .
Çok geçmeden üstünü başını giydirdim sutyenin kopçasını taktırdı bana belinden tutup omzuna bir öpücük kondurdum döndü ve sarıldı bana yatağı düzelttim kapının kilidini açtıktan sonra akşam oldu vurup kafayı uyuduk beraber ..
Gene gaslımü açmış olduğumda karnıma oturmuştu gözlerini bana dikmiş beni seyrediyordu emin olun bu bakışına hayrandım onun ..
Bu sefer gıdıklamadım moralim bozuktu
Kendimi bu kadar çabuk kaybetmemem lazımdı.
Kahvaltıyı hazırlamıştı bu sefer bizde ettik güzelce yemegimizi yedik .
O bana yedirmişti bende ona .
Bana eczaneye gidip hap alacagini ve herşeyin yoluna gireceğini söyleyerek evden çıktı benim de başım yıkım ağrıyordu beyler .
Bana bi çorba yaptı tavuk suyu o günden sonra en sevmiş olduğim çorba o oldu ak .
Anne sevkati veriyordu bildiğiniz .
Ve telefonum çalmaya başladı
Arayan buse .
Eczanede ilaç sonlanmış oldu kesin dedim şansıma
Açtım telefonu .
Ağlıyor
BU- Ben birşey yapmadım komut
B- Ne oldu kızım ?
BU- onlar söz attı bana (hüngür hüngür ak)
B- nerdesin lan sen
BU- emir ağır konuştular
B-Geliyorum beni bekle.

Telefonu kapattım üstüme bi hırka çekip derhal koyuldum yola zaten yakınlarda bu eczane vardı.
Emanete felan guvenmezdim güçlü de sayılmam fakat kavga etmeyi biliyordum
Busenin başında  3 tane çocuk uzaktan bana bakıyordu ve yemin ediyorum size
Bu kadar sinir olduğumu bilmem lan
Koşturdum ve bağlarırdım

Ne oluyor lan orda !

Buseynin kaldırımda ağlayarak oturduğunu görünce beynime kan sıçradı lan .
Ne oluyor lan burada dedim tipler Piç esasen belli milletin karısına kızına söz atan kekolardan beyler .
Buseyi kolundan tuttum ve arkama geçirdim .
Bunların bitanesini ittirdim göğsünden
" oglim al kızı git burdan laa "
benzer biçimde birşey anlattıYemin ediyorum gerildim burnuna kafayı bir otutturdum .
Çatırt!
Anası sikildi olduğu yere yığıldı Buse bağrıyor
komut gidelim ne olursun bırak dur yapma etme .
Keşke saslınü dinleseydim .
Buseye bakarken birisi karnıma bir yumruk attı , cigerlerim ağzından geliyor sandım oksurdum diğeri hala kalkamıyor yumruklaştık falan bi dükkana girdim derhal .
Gelene yumruk atıyorum derken beni ortaya bir aldılar tekmelemeye başladılar beyler .
Gozumu açmış olduğumda hastahanedeydim
Gözüm buseyi arıyordu
Neredeydi lan bu kız hemen serumu çıkartıp koşmaya başladım yoktu ..
Neredeydi lan bu ?
Kafayı yicektim beyler kız yanıma niçin gelmemiş olabilir ak .
Derhal koşturarak eve gittim o zaman buseyi telefondan onlarca kere aradım ..

Eve geldiğimde kimse yoktu Moralim kötü halde bozuktu koşturarak eczanenin peşinde ki sokağa gittim kan izlerim dışında bir bok yoktu moruk .Mutluluğu kaybedebilir mi bi insan ?
Evet kaybetmistim harap olmuş bi halde evin yolunu tuttum günler geçmek bilmiyordu ..
Zaman akmıyordu sanki derken bi sigara yaktım çektim üfledim onunla yattığımız yatağa baktım
Kondom hala oradaydı hala da cüzdanımda..
  Telefon çalmaya başladı aniden uyuklamıştım ve uyandım beyler
Aklıma ilk Buselere üst kata çıkmak geldi çıktım ama zile basıyordum kimse yok .
Ağlamaya başladım lan hüngür hüngür ak harbi bildiğiniz ağlıyordum beyler .
Yeniden aşşagı indim ve buseyi aramak geldi aklıma yapamıyordum aga onsuz
Olmuyordu lan ..
Telefonu aramış olduğum gibi arkamdaki yatağın altında çaldığını sezdim .
Telefonu hemen elime aldım kilit yoktu esasen üstünde beyler
O WP mesajlarını açmamla yaşamımın
Kararması bir oldu ayakta duramadım

konuşmalar tam olarak şöyleydi

Emre - E
Buse - Bu

Emre - arkadaşları gönderdim oraya
BU- Tamam arıyorum bende onu
Emre- acele et
BU- konusabilirim anlamış olur beni
Emre- sana fazla bağlandı
BU- Fazla canını yakma

Bunu görmüş oldum beyler olduğum yerde kaldım lan ağladım gözlerimden yaşlar aktı sırf parası olduğundan ona mı gidicek ti buna müsaade edemezdim .
Herşeyi siktir ettim bana yapılmazdı lan bu , ulan herşey bu kadar cabuk olamazdı bitemezdi lan ..
O kızı bırakmayacaktım her ne pahasına olursa olsun bu bana kurulmuş bi oyum da olabilirdi
Beyler inanmak istemiyordum lan .
Ne olur ne olmaz diye yastığımın altındaki kelebek bıçağını aldım ve
Emreyi aradım .

E- oo hangi rüzgar arattı
B- Ayrılık rüzgarı
E-Anlamadım
B-Anlatıcam , nerdesin buse nerde
E- Buse yanımda sizin evin arkasındaki arsaya gel

yanıt vermeden kapattım ve hızla evden çıkıp arsaya doğru yürüdüm gece 3 gibiydi saat
Beyler artık kaybedecek birseyim yoktu ak kim kimi vurursa dedim ne olacaksa olsun ..

Gittim yolda ağladım birazcık bi kaldırım taşına oturdum , gözyaşlarımı sildim kurumasını bekledim emre busenin elinden tutuyordu lan .
Bu nasıl bir kahpelik ?
Daha dün benimle birlikteydin sen .
Diyemedim lan..
Diyemedim amına koyayım .
O mutlu olsun yeter lan .
Benle değil illa lan değil !
Onun mutlu olmasını görmek bile güzeldi .
Emrenin karşısına dikildim benden güçlüydü biliyordu bunu fakat sevmiş olduğimi ve geri adım atmayacağımı da biliyordu beyler.
Buseye baktım
B-  oyunmuydu lan bunlar ?
BU- buyruk ..Bild..
Buseye tokat attım beyler  yemin ediyorum elimin tersiyle sağlam bi tokat attım hiçbirşey demedi aslabirşey yapmadı donakaldı yere baktı .
Emre de bi bok diyemedi emreye baktım ." senin kardeşliğini sikeyim "
"Aga ben kızı seviyorum " dedi

Emre günün birinde bu kızı üzersen beni karşında bulursun unutma dedim .
Buseye baktım ..

Baktım..

Bidaha Baktım..

Parlayan dolu gözleriyle bana bakıyordu

Ellerim titriyordu ..

Gözüm görmesin lan sizi !
Gidin lan karşımdan !
Bas bas bağırdım sadece .
Gittiler ..

Buse geri geri yürüyerek kahroluşuma baktı ..
Komşular bana baktılar ..
Gökyüzü bana baktı .
Hepimiz izleyici kaldı beyler
sevmiş olduğim gidiyordu .. Gitmişti lan
Annem yoktu benim beyler kimsem yoktu sadece o vardı
Oda gitmişti lan .
Başımı öne eğdim ve eve gittim ..

1 hafta sonrasında taşındılar şuan evli olduklarını duyuyorum fakat yeminliyim hiçbir kıza gitmeyeceğime başkası yok bana .. Haram lan haram .

Ondan bana kalan tek şey hello kityy li pijama

Geceleri odama gelen silueti

Ve masanın üstündeki kondom moruk ...

Dinlediğiniz için tesekkur ederim
öykü gerçek isimler değildir .

Eyvallah .  

0 yorum: